Gå til innhold

skal gifte meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vil ikke påføre han slik smerte nei, men skal jeg gå rundt med disse tankene i hode hele livet?? Blir vi lykkelig av det??

Hva kan jeg da gjøre for å få vekk disse tankene og følelsene?? De er for sterke for meg

TS

Du må velge, du kan ikke forlove deg OG ha et forhold på siden. Du kan ikke få begge.

Hvis du velger å slå deg litt løs før du gifter deg så gjør du det, typen din blir sikkert litt skuffet men i det lengre så kaster han/dere bort mnd/år sammen for intet.

Kaster vekk mtp at du ikke klarer å holde inne lystene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det TS. Gjør det om lysten er der,men gjør det med noen det er liten sjangs å møte på igjen er mitt råd. ENjoy

Du er like pateisk som ts, hvorfor kan ikke dere bli sammen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger ikke psykolog bare fordi man er en bitch

Trenger ikke det nei, men hvis hun vil ha hjelp til å få tankene ut av hodet, så er jo psykolog et bedre alternativ enn å gå bak ryggen på sin forlovede og hoppe til køys med kollegaen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det TS. Gjør det om lysten er der,men gjør det med noen det er liten sjangs å møte på igjen er mitt råd. ENjoy

Tusen takk! Endelig noen som skjønner meg. Ja jeg vurderer en annen en kollegaen min. Er nok bedre om det blir en fyr jeg aldri ser igjen ja..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jeg er bitch, jeg er dum, jeg er drittkjerring osv..

Greit nok at dere synes det, men for å være helt ærlig så bryr jeg meg rett og slett ikke..

Jeg vil ikke såre forloveden min nei, men jeg lever kun en gang og vil oppfylle fantasiene mine mens jeg er ung og har muligheten..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at dere synes det, men for å være helt ærlig så bryr jeg meg rett og slett ikke..

Jeg vil ikke såre forloveden min nei, men jeg lever kun en gang og vil oppfylle fantasiene mine mens jeg er ung og har muligheten..

TS

Hva med fantasiene til mannen din om at du liksom skulle være en ekte kvinne?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med fantasiene til mannen din om at du liksom skulle være en ekte kvinne?

Hvorfor skulle han få oppfylt de fantasiene? Han er vel bare en statist i hennes liv, og det er jo TS som teller, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den søte kløen

Hvis du TS utfører denne "flingen" bør du også vurdere å teste deg (det finnes kjønnssykdommer som smitter selv ved bruk av kondom). Kontakt fastlegen din eller en klinikk der du bor for undersøkelse og behandling av seksuelt overførbare sykdommer, de som går bak ryggen på sin partner har en lei tendens til å også bedra seg selv, ikke gå i den fella du også TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Du bryr deg bare om deg selv du. Det vet vi jo alle. Du bryr deg ikke en gang om mannen du skal gifte deg med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

TS

Det skulle du faen meg tenkt på før du fikk deg kjæreste.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 30 og advokat, sier du? Jeg er 27 år og holder på med vg1, jeg..Så da kan jeg trygt mene at høyt utdannede mennesker faktisk ikke er mer intelligente enn andre. Når det er sagt; Jeg og mannen min vil veldig gjerne gifte oss, men vi har en del problemer å ordne opp i først, og håper at vi en dag kan gifte oss. Så jeg gremmes av dette, spesielt når du sier dere har det så bra sammen. Du skitner jo til noe som er fint, bare for en natt. Det er jo helt borti natta, spør du meg..Men du tar jo ikke til deg noe som helst, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi gidder å bruke tid på dette :fnise: Du har visst tenkt å gjennomføre dette uansett. Men husk at ALT kommer for en dag. Og forresten så synes jeg du burde gjøre mannen din den tjenesten å fortelle han om dette, så han også har noe han skulle ha sagt. Ikke før han bak lyset, det er utrolig stygt av deg, han fortjener bedre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 30 og advokat, sier du? Jeg er 27 år og holder på med vg1, jeg..Så da kan jeg trygt mene at høyt utdannede mennesker faktisk ikke er mer intelligente enn andre. Når det er sagt; Jeg og mannen min vil veldig gjerne gifte oss, men vi har en del problemer å ordne opp i først, og håper at vi en dag kan gifte oss. Så jeg gremmes av dette, spesielt når du sier dere har det så bra sammen. Du skitner jo til noe som er fint, bare for en natt. Det er jo helt borti natta, spør du meg..Men du tar jo ikke til deg noe som helst, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi gidder å bruke tid på dette :fnise: Du har visst tenkt å gjennomføre dette uansett. Men husk at ALT kommer for en dag. Og forresten så synes jeg du burde gjøre mannen din den tjenesten å fortelle han om dette, så han også har noe han skulle ha sagt. Ikke før han bak lyset, det er utrolig stygt av deg, han fortjener bedre..

Jeg er 27 år og advokat ja.. At du er 27 år og går første året på vg sier jo litt om deg da.. At jeg er mer intelligent enn deg sier seg selv, jeg trenger egentlig ikke kommentere det i det hele tatt!!

At du og typen vil gifte dere har vel ingenting med meg å gjøre.. At du ikke får den ringen på fingern er vel det som irriterer deg. Så ta det opp med typen din og ikke meg.. Er det noe jeg bryr meg lite om så er det vel akkurat det..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og advokat ja.. At du er 27 år og går første året på vg sier jo litt om deg da.. At jeg er mer intelligent enn deg sier seg selv, jeg trenger egentlig ikke kommentere det i det hele tatt!!

At du og typen vil gifte dere har vel ingenting med meg å gjøre.. At du ikke får den ringen på fingern er vel det som irriterer deg. Så ta det opp med typen din og ikke meg.. Er det noe jeg bryr meg lite om så er det vel akkurat det..

TS

Dette innlegget viser bare hvor patetisk og umoden du er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget viser bare hvor patetisk og umoden du er.

Helt enig, fikk hakeslepp jeg.. Har ikke noe til overs for folk som tror de er bedre enn andre..fysj

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Du oppfører deg jo som en bortskjemt drittunge..Og ikke kom å si at du er det spøtt bedre meg fordi jeg går skole først nå, du vet ingenting om min situasjon! Men jeg har jo skjønt at du faktisk gir blanke i alle andre enn deg selv, du elsker kun deg selv!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg lurer meg på om du har klart å fullføre grunnskolen i det hele tatt!!?!?

Ut i fra svarene du gir er du nedlatende og usmakelig.

Det er en del ting som du ikke har fått med deg i oppdragelsen din.

Det kan ikke være mye som skjer på dette "advokatfirmaet" da du henger på KG hele tiden.

På nettet kan vi være hvem som helst.... Advokat eller professor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amen to that

Jeg lurer meg på om du har klart å fullføre grunnskolen i det hele tatt!!?!?

Ut i fra svarene du gir er du nedlatende og usmakelig.

Det er en del ting som du ikke har fått med deg i oppdragelsen din.

Det kan ikke være mye som skjer på dette "advokatfirmaet" da du henger på KG hele tiden.

På nettet kan vi være hvem som helst.... Advokat eller professor.

You took the words right out of my mouth..!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, fikk hakeslepp jeg.. Har ikke noe til overs for folk som tror de er bedre enn andre..fysj

Det var faktisk du som tok opp skolegangen, så at du får kommentar tilbake må du bare regne med. var ingen som hadde spurt om utdannelsen din. Ikke kall med lite intelligent, for du vet ikke en dritt om meg. Jeg har gått på skole i alle år, så om vi skal måle intelligens, så tror jeg ikke du har noe å måle opp med.

Om du ikke tåler kritikk, så ikke ta det opp og lek smart!

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...