AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #281 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dere kan kalle meg hva dere vil,men jeg bryr meg ikke.. mange av dere som har skrevet at jeg er dum og bla bla.. men jeg jobber faktisk som advokat i et advokatfirma, så jeg ville nok ikke kalle meg selv dum nei.. TS kremt... nei, jeg vil ha ordentlige svar. Mange av dere skriver bare dritt her inne bare for å få dere selv opp i skyene. vi er mennesker og ingen er perfekte. så ikke lat som dere aldri gjør feil, og ikke tro dere er mer inteligente enn meg, for det er dere absolutt ikke. TS Jeg tror jammen jeg tør hevde at jeg er mer intelligent enn deg i hvert fall. Poenget her er ikke å aldri gjøre feil. Det er jo ikke en feil vi snakker om her. Du har tenkt til å være utro med viten og vilje, med overlegg om vi skal bruke fagspråket ditt. Det er ikke det samme som å gjøre feil. Du kan angre på det siden og si at det du gjorde var galt, men nå er situasjonen at du planlegger å gjøre noe ALLE her inne mener at er galt, respektløst og umodent. Lag deg tid?? det er ikke så enkelt, jeg jobber mellom 8 og 12 timer om dager.. ting er ikke så enkelt som man skal ha det til. lag deg tid til det, gjør det og det.. det er så lett å si, men vet dere egentlig hva dere snakker om...?? TS Siden du synes at du er så smart, hvordan kan det ha seg at du har tid og energi til en het natt med en annen mann, men ikke til å gå til psykolog? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 12. oktober 2011 #282 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor ikke? Det er da ingen korrelasjon mellom intelligens og gode verdier. Det burde vel ikke komme som noe sjokk Når man høres så fjortis ut i språket regner jeg også med at ts enten er dum, eller rett og slett fjortis. En advokat må da kunne formulere seg skriftlig litt bedre enn det ts gjør? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2011 #283 Del Skrevet 12. oktober 2011 Si hva du vil om TS, men å angripe alle landets advokater og kalle dem blodigler blir barnslig. Uten advokater hadde vi ikke hatt en rettstat, men samme rettssikkerthet som man har i Nord-Korea og Kina. Der myndighetene kan få en person skutt hvis de har en mistanke om at vedkommende har gjort noe galt. Hvis du hater rettsvesenet i Norge, får du pakke kofferten din og flytte. Advokater har mange svin på skogen. Er du klar over hvor mange som burde vært bak lås og slå som slepper fri da de har en god advokat. At det norske rettsvesenet ikke fungerer, vet vi alle som bor her. Ikke vær dum! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. oktober 2011 #284 Del Skrevet 12. oktober 2011 Advokater har mange svin på skogen. Er du klar over hvor mange som burde vært bak lås og slå som slepper fri da de har en god advokat. At det norske rettsvesenet ikke fungerer, vet vi alle som bor her. Ikke vær dum! øøh. Hva handlet denne tråden om igjen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captcha Skrevet 12. oktober 2011 #285 Del Skrevet 12. oktober 2011 øøh. Hva handlet denne tråden om igjen? Den handla om en advokat som var så bevisstløs i forhold til egne handlinger at hun føler hun MÅ agere utifra enhver følelse hun har, for hun FØLER det jo, må vite! Videre handler det om ei høne som ikke har skjønt at hun er i et forhold, giftermål eller ei så er det utroskap å gi seg hen til en annen enn sin partner. Undertiden har det vist seg at dette rørehodet ikke er villig til å ta til seg de svar hun faktisk spør om, for herreminhatt; det er jo hennes følelser! Som et tillegg til denne historien har det kommet frem at denne advokaten ikke respekterer at andre yrkesgrupper er spesialister på sitt fagfelt, som psykologer. Representanter fra dette fagmiljøet ville gitt henne den hjelpen hun så sårt trenger, men som representant for sitt fagfelt avfeier hun det hele med at disse kun er mennesker som tar penger for å høre deg snakke. Jeg kunne sikkert dratt en hel rekke advokatvitser her nå, men jeg regner med at oppegående lesere skjønner hvor jeg vil hen. Konklusjon; Pul i vei du TS-jenta mi, få smaken på ting som ikke lar seg forene med det perfekte livet du forestiller deg. Begynn så å kjøpe endel vinkartonger siden bitterheten over mannen som tok ungdommen fra deg siger innpå. Og da kan du jo likegodt koste på deg en fling til, for det betyr jo ingenting! Eller skjerp deg noe kollosalt, det her blir bare for dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 12. oktober 2011 #286 Del Skrevet 12. oktober 2011 Den handla om en advokat som var så bevisstløs i forhold til egne handlinger at hun føler hun MÅ agere utifra enhver følelse hun har, for hun FØLER det jo, må vite! Videre handler det om ei høne som ikke har skjønt at hun er i et forhold, giftermål eller ei så er det utroskap å gi seg hen til en annen enn sin partner. Undertiden har det vist seg at dette rørehodet ikke er villig til å ta til seg de svar hun faktisk spør om, for herreminhatt; det er jo hennes følelser! Som et tillegg til denne historien har det kommet frem at denne advokaten ikke respekterer at andre yrkesgrupper er spesialister på sitt fagfelt, som psykologer. Representanter fra dette fagmiljøet ville gitt henne den hjelpen hun så sårt trenger, men som representant for sitt fagfelt avfeier hun det hele med at disse kun er mennesker som tar penger for å høre deg snakke. Jeg kunne sikkert dratt en hel rekke advokatvitser her nå, men jeg regner med at oppegående lesere skjønner hvor jeg vil hen. Konklusjon; Pul i vei du TS-jenta mi, få smaken på ting som ikke lar seg forene med det perfekte livet du forestiller deg. Begynn så å kjøpe endel vinkartonger siden bitterheten over mannen som tok ungdommen fra deg siger innpå. Og da kan du jo likegodt koste på deg en fling til, for det betyr jo ingenting! Eller skjerp deg noe kollosalt, det her blir bare for dumt. Meget bra oppsummering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. oktober 2011 #287 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette må være den dummeste tråden jeg har lest TS. Samboer,forlovet eller gift betyr jo at du skal være trofast,og hvis du ikke er klar for det så har jo du ingenting i noen som helst forhold å gjøre. Du kan like godt gå fra forloveden din med en gang. Tror den uvitende mannen din blir skikkelig skuffa en dag,å hadde jeg kjent deg skulle jeg gitt deg mer enn et spark i rævi di Når jeg tenker etter kan ikke dette være seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #288 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det ble stilt, gitt. Hva skjer/har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. oktober 2011 #289 Del Skrevet 16. oktober 2011 Når man er forlovet så har man faktisk allerede lovet å være trofast. Dvs. at tiden for en siste fling er forbi - dette burde man gjort den dagen han fridde og si "nei, jeg er ikke klar, jeg må ha en pause for å tenke". At et forhold blir kjedelig etter en stund forstår jeg godt, og helt ufrivillig dukker det opp tenning på andre som en ikke har bedt om. Men når man er i et forhold der det å ha sex med andre ikke er akseptert kan man ikke ta disse følelsene til følge. Og hvis man likevel skulle gjøre det er det ikke slik at forholdet blir bedre av det. Det som KAN hjelpe forholdet deres er at du setter deg ned med din samboer og forklarer hvordan du føler det, om at det mangler piff og sommerfugler hos dere. Hvordan skal dere sammen skape disse. Denne samtalen bør tas nå med en gang - for hvis det ikke lar seg gjøre å skape gnist så er ikke ekteskapet liv laga. Gå ikke bort og ødelegg alt ved å reagere på symptomet på at noe er galt i forholdet. Behandle sykdommen og ikke symptomet - det er mitt råd. Og nei, TS. Man respekterer ikke sin partner når en er villig til å gå bak ryggen deres. Det er selve definisjonen på respekt i et forhold at en ikke gjør noe en vet den andre vil bli såret av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #290 Del Skrevet 16. oktober 2011 jeg hadde selvfølgelig ikke likt det om han hadde gjort det mot meg. Men jeg kan ikke tenke sånn nå. Jeg føler at den lille tiden jeg har før bryllupet er den tiden jeg har hvor jeg kan tenke kun på meg selv.. Vi har lyst på barn kansjke etter bryllupet, og hvem vil ha meg etter jeg har fått på meg alle babykiloene?? Kanskje det er bedre om jeg gjør det med en ukjent enn han på jobben da, selvom han på jobben er superdeilig.. Om jeg gjør det med en fremmed så får forloveden aldri vite det!! TS Hvorfor bekmyrer du deg for hvem som vil ha deg etter babykiloene?! Du skal jo gifte deg TS! Synes du har en merkelig, lite moden, lite reflektert innstilling og selvinnsikt! Eier du ikke samvittighet? I og med at det virker helt uproblematisk for deg å ha et sidesprang, kommer ikke DU til å preges av en samvittighet som gnager hjerterota av deg tror du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild-Animal Skrevet 16. oktober 2011 #291 Del Skrevet 16. oktober 2011 jeg er ikke helt dum.. TS Med mindre du troller er det et par utsagn som tyder på det stikk motsatte. Jeg blir ikke overrasket om du i løpet av de neste 2-3-4-5 årene poster innlegg her "Hjelp, gammelt sidesprang truer med å avsløre utroskap for min mann, hva søren skal jeg gjøre?" Fortiden har en lei tendens til å innhente en stakkar når man minst venter det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. oktober 2011 #292 Del Skrevet 16. oktober 2011 Med mindre du troller er det et par utsagn som tyder på det stikk motsatte. Jeg blir ikke overrasket om du i løpet av de neste 2-3-4-5 årene poster innlegg her "Hjelp, gammelt sidesprang truer med å avsløre utroskap for min mann, hva søren skal jeg gjøre?" Fortiden har en lei tendens til å innhente en stakkar når man minst venter det. ja eller om noen mnd. KRISE hva skal jeg gjøre. Er blitt gravid men aner ikke hvem som er faren.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 16. oktober 2011 #293 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er vel rimlig sikker på at TS ikke kommer tilbake til denne tråden ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #294 Del Skrevet 19. oktober 2011 kremt... Jeg tror jammen jeg tør hevde at jeg er mer intelligent enn deg i hvert fall. Poenget her er ikke å aldri gjøre feil. Det er jo ikke en feil vi snakker om her. Du har tenkt til å være utro med viten og vilje, med overlegg om vi skal bruke fagspråket ditt. Det er ikke det samme som å gjøre feil. Du kan angre på det siden og si at det du gjorde var galt, men nå er situasjonen at du planlegger å gjøre noe ALLE her inne mener at er galt, respektløst og umodent. Siden du synes at du er så smart, hvordan kan det ha seg at du har tid og energi til en het natt med en annen mann, men ikke til å gå til psykolog? Hvor gammel er du egentlig? tror du er smartere enn meg pga en skrivefeil?? hahaha er nok mer intelligent enn deg ja!! Hvorfor jeg har tid til en het natt med en annen og ikke psykolog? hvis du vet om en psykolog som er oppe på natta, så gi meg beskjed.. ASS!! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 19. oktober 2011 #295 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ta deg en sykedag da. Eller som jeg har nevnt tidligere, ring en sånn støttetelefon eller hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #296 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvor gammel er du egentlig? tror du er smartere enn meg pga en skrivefeil?? hahaha er nok mer intelligent enn deg ja!! Hvorfor jeg har tid til en het natt med en annen og ikke psykolog? hvis du vet om en psykolog som er oppe på natta, så gi meg beskjed.. ASS!! TS Hvorfor skriver du som en 14åring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest life Skrevet 19. oktober 2011 #297 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvor gammel er du egentlig? tror du er smartere enn meg pga en skrivefeil?? hahaha er nok mer intelligent enn deg ja!! Hvorfor jeg har tid til en het natt med en annen og ikke psykolog? hvis du vet om en psykolog som er oppe på natta, så gi meg beskjed.. ASS!! TS Er du virkelig advokat? Jeg håper du ikke skal drive med familierett. Vær gjerne utro hvis det er det du ønsker, men for noen blir det helt feil å planlegge bryllup og utroskap i samme slengen. Tror også vi er flere som syns det blir feil å spørre om råd i en tråd for deretter å behandle de som ikke er enige med deg og ikke gir de rådene du søker som idioter. Jeg tror ikke du er klar til å gifte deg og slå deg til ro ennå, og det er en ærlig sak å føle det sånn. Tror derfor at du skal gå inn i deg selv og tenke over hva du egentlig vil før du kaster deg uti både ekteskap og utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2011 #298 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå leste jeg riktignok bare den første sida av denne tråden og litt av den siste, så det er sikkert mye jeg ikke har fått med meg. Men....jeg lurer jo på hvorfor det er så mange som gidder å svare i en tråd som åpenbart er laget for å provosere noen! Det er jo helt tydelig at denne såkalte "advokaten" ikke er det hun utgir seg for. Det er bare å se på språkbruken det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #299 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jada, tro hva dere vil om meg.. bryr meg ikke! Ingen av dere er bedre enn meg, uansett hva dere tror.. Og NEI, blir ikke gravid med han nei, bruker prevansjon da.. er ikke født i går.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anygirl Skrevet 19. oktober 2011 #300 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skjønner kanskje at dette er vanskelig for noen av dere å forstå. Jeg vet bla bla bla utroskap er dritt og man skal ikke gjøre sånt. Jeg vet alt det der. Men hvorfor føler jeg da at jeg trenger en fling?? Jeg vil ikke leve et liv uten forloveden, men jeg føler jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det. Få det ut av systemet kanskje og leve et godt liv med mannen min etter det. Jeg vet han på jobben er interesert, han har spørt om vi skal finne på noe etter jobb flere ganger, selvom han vet jeg er forlovet. Og han flørter mye med meg.. TS Sorry to say, eller ikke? du høres jo total skadeskutt ut! Hvordan i alle dager kan du ha hjerte til å gjøre noe sånt mot han du gifter deg med om en måned? Han du skal dele livet ditt med? tenk om han hadde gjort noe sånt mot deg? hva hadde du følt? Jeg tror ikke du er klar for å gifte deg! Du er klar for å gifte deg når du ikke kan tenke deg noe annet enn mannen i ditt liv! jeg er kun 19 år, å har en samboer som jeg drømmer om hele tiden, når han er på jobb, når vi sover sammen, live mitt er han! Fysj hvor ekkel du er! jeg blir sint, kvalm å rett og slett forbanna på sånne som deg! At du har samvittighet til å tenke på å gjøre det? FYSJ jeg kjenner jeg nesten hater deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå