Gå til innhold

skal gifte meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du referert direkte til noen her inne egentlig i startinnlegget ditt? Nei, så hvorfor gidder du lage tråd her hvis du ikke bryr deg om svarene dine. Vil du bare få "Ja, vær utro det er greit" svar?

nei, jeg vil ha ordentlige svar. Mange av dere skriver bare dritt her inne bare for å få dere selv opp i skyene. vi er mennesker og ingen er perfekte. så ikke lat som dere aldri gjør feil, og ikke tro dere er mer inteligente enn meg, for det er dere absolutt ikke.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har referert meg direkte til deg har jeg?? nei, så bryr meg rett og slett ikke om hva du har å si...

TS

Eh nei - men når du skriver et innlegg på et diskusjonsforum så er det nokså vanlig at du får svar fra brukerne her inne. Forum - brukere - du får svar fra brukerne som leser emnet --> Anuket --> en bruker som har lest emnet du startet.

Om du ikke liker å få svar fra brukere så forstår jeg virkelig ikke hvorfor du starter en tråd i et forum som er åpent. :klo:

Nei jeg har da forstått at du ikke bryr deg om de fleste kommentarene du har fått her inne, du kommer vel til å gjøre hva du føler er best selv uansett. Min første halvdel av den kommentaren du siterer var til en AB som ikke har signert med TS på slutten, resten av innlegget var dedikert til deg. Ingen sier du skal gjøre det vi som brukere oppfordrer deg til å gjøre - vi kommer med forslag, du bestemmer hva du vil gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vil ha ordentlige svar. Mange av dere skriver bare dritt her inne bare for å få dere selv opp i skyene. vi er mennesker og ingen er perfekte. så ikke lat som dere aldri gjør feil, og ikke tro dere er mer inteligente enn meg, for det er dere absolutt ikke.

TS

Dobbeltmoral? Kan egentlig ikke se i noen av sidene at de har skrevet de er perfekte.

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg! Du virker da ikke akkurat noe særlig voksen selv, i måten du skriver på og ikke minst unnskylder deg om hvorfor du har rett på å være utro! Finn noen andre å snakke med da, noen som er "voksen" og kan gi deg bedre svar enn på et forum. Finn deg en ordentlig psykolog da, verre er det ikke.

TS

Over har du mitt første svar - det var heller en reaksjon på ditt innlegg hvor du hevder at vi alle som kommenterer er perfekte, og bør oss vokse opp, og at vi skal slutte å leke psykologer.

Så jeg skrev ikke dritt - jeg reagerte heller på din påstand. Jeg har aldri hevdet at jeg aldri har gjort feil. jeg har aldri hevdet at jeg er er smartere enn deg. Det jeg har reagert på er din måte å krangle og argumentere på når folk svarer deg og dine ganske krasse svar. Ja du har blitt angrepet av mange AB her inne, men du kan fremdeles prøve å svare litt mer voksent? Det var i grunn det jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på denne tråden fra starten av, men har ikke skrevet noe. Har rett og slett ikke ord!! håper du kommer til fornuft TS, siden du sier du elsker forloveden din.. kanskje du bare er i en dårlig periode (krysser fingrene for det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa vel ikke at alt er en dans på roser heller? Men det er normalt å føle seg ekstra glad og det å planlegge bryllupet ditt osv er jo en lykke. Men ja, hvis man vil ha en vellykketn dag i bryllupet sitt, krever det jo litt planlegging og sånt?? men samtidig så er det også morsomt, fordi man gleder seg til å gifte seg med EN MAN ELSKER OG RESPEKTERER.

Noe du ikke gjør tydeligvis. Dere har vært sammen i 11 år, har du aldri i løpet av disse årene hatt trang til å knulle noen andre da? Så når du vet du skal gifte deg, DAAA må du pule en før bryllupet tar sted. Litt rart? hva med hvis bryllupet ikke ble noe av likevel da? Hadde du fortsatt hatt behov i å pule kollegaen din?

Jeg bare syns det virker litt rart... Du kan umulig elske partneren din hvis du syns det er så forbaska greit å ha sex med en annen bak din fremtidige manns rygg. Enda rarere er det at dere har vært sammen i 11 år... Hm. Jeg får lyst til finne ut hvem mannen din er og vise han hele dette innlegget. Trukje du hadde blitt mye brud etter det altså. Og da sier jeg bare: Vær så god å ligg med kollegaen din. Men så lenge du er sammen med en og skal gifte deg, får du jammen holde deg til det. Man kan ikke være forlovet og knulle kollegaer samtidig. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg sa vel ikke at alt er en dans på roser heller? Men det er normalt å føle seg ekstra glad og det å planlegge bryllupet ditt osv er jo en lykke. Men ja, hvis man vil ha en vellykketn dag i bryllupet sitt, krever det jo litt planlegging og sånt?? men samtidig så er det også morsomt, fordi man gleder seg til å gifte seg med EN MAN ELSKER OG RESPEKTERER.

Noe du ikke gjør tydeligvis. Dere har vært sammen i 11 år, har du aldri i løpet av disse årene hatt trang til å knulle noen andre da? Så når du vet du skal gifte deg, DAAA må du pule en før bryllupet tar sted. Litt rart? hva med hvis bryllupet ikke ble noe av likevel da? Hadde du fortsatt hatt behov i å pule kollegaen din?

Jeg bare syns det virker litt rart... Du kan umulig elske partneren din hvis du syns det er så forbaska greit å ha sex med en annen bak din fremtidige manns rygg. Enda rarere er det at dere har vært sammen i 11 år... Hm. Jeg får lyst til finne ut hvem mannen din er og vise han hele dette innlegget. Trukje du hadde blitt mye brud etter det altså. Og da sier jeg bare: Vær så god å ligg med kollegaen din. Men så lenge du er sammen med en og skal gifte deg, får du jammen holde deg til det. Man kan ikke være forlovet og knulle kollegaer samtidig. :kjefte:

Høres nesten ut som om ts tror at så lenge man ikke er gift så er man singel og kan gjøre som man vil. Utroskap er ikke mer greit for kjærester/forlovede par/samboere enn det er for de som er gift.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som om ts tror at så lenge man ikke er gift så er man singel og kan gjøre som man vil. Utroskap er ikke mer greit for kjærester/forlovede par/samboere enn det er for de som er gift.

Mm ikke sant :S Det som egentlig plager meg mest i dette innlegget her er mannen hennes. Huff... han vet jo ingenting. Eller jeg vet jo ingenting om han og henne og de sammen, men hvis det er slik som det hørtes ut som, at hun er en bitch og han aner ingen fred og fare, så får jeg så vondt av han! Håper ikke de gifter seg...

Endret av Mrs. Morgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Mm ikke sant :S Det som egentlig plager meg mest i dette innlegget her er mannen hennes. Huff... han vet jo ingenting. Eller jeg vet jo ingenting om han og henne og de sammen, men hvis det er slik som det hørtes ut som. At hun er en bitch og han aner ingen fred og fare, så får jeg vondt av han! Håper de ikke gifter seg...

Huff ja håper jeg og. Håper nesten at hun gjennomfører det og at han tar de på fersken. da slipper han iallefall å kaste bort livet sitt på å gifte seg med en slik merr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan kalle meg hva dere vil,men jeg bryr meg ikke..

mange av dere som har skrevet at jeg er dum og bla bla.. men jeg jobber faktisk som advokat i et advokatfirma, så jeg ville nok ikke kalle meg selv dum nei..

TS

Det kan være stor forskjell på å være sosialt smart og faglig smart..

Jeg har referert meg direkte til deg har jeg?? nei, så bryr meg rett og slett ikke om hva du har å si...

TS

TS

Du har fått mange ordentlige svar. Ta deg tid til å lese gjennom hele tråden så ser du faktisk at noen har forsøkt å gi deg konkrete råd. Jeg har selv blant annet spurt om du har nerver før bryllupet? Om dette behovet hadde vært til stede om dere ikke skulle gifte dere? Om hvorfor du ikke kan bruke energien på å hete om ting med samboeren istede for å ligge med en annen? Hvordan du kan mene at du respekterer din forlovede når du har tenkt å gå bak ryggen hans, og i tillegg lyve om knullet kommer for en dag!? Hvorfor du mener dette er så veldig viktig for deg? Jeg har også anbefalt deg å dra for å snakke med en utenforstående. Jeg har også skrevet flere spørsmål. Du har svart på svært få av dem, og det at du ikke har tid til å gå/ringe til en psykolog er ikke et svar, det er en unnskyldning.

En annet spørsmål; hva gjør du om du faktisk faller for den du ligger med, uavhengig av om det er kollegaen eller ikke? Du som har så lite kontroll over følelsene dine (noe som er dine egne ord) som bare må ha en fling vil i hvertfall ikke kunne styre følelsene om du faller for den du ligger med? Jeg har en følelse av at hvis du faller for flingen din vil du fortsette ekteskapet og har flingen på gress.

Jeg har på følelsen av at du startet denne tråden i håp om å få støtte for synet ditt, men har blitt skuffet over at responsen har vært så negativ. Det virker virkelig ikke som om du er klar for å gifte deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av dere som har skrevet at jeg er dum og bla bla.. men jeg jobber faktisk som advokat i et advokatfirma, så jeg ville nok ikke kalle meg selv dum nei..

TS

Advokater er vel kjent for å være akkurat som blodigler, drit i hva som er rett eller galt så lenge de kan få gjennomslag for saken sin.

Ingen samvittighet for smerten du påfører andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mange ordentlige svar. Ta deg tid til å lese gjennom hele tråden så ser du faktisk at noen har forsøkt å gi deg konkrete råd. Jeg har selv blant annet spurt om du har nerver før bryllupet? Om dette behovet hadde vært til stede om dere ikke skulle gifte dere? Om hvorfor du ikke kan bruke energien på å hete om ting med samboeren istede for å ligge med en annen? Hvordan du kan mene at du respekterer din forlovede når du har tenkt å gå bak ryggen hans, og i tillegg lyve om knullet kommer for en dag!? Hvorfor du mener dette er så veldig viktig for deg? Jeg har også anbefalt deg å dra for å snakke med en utenforstående. Jeg har også skrevet flere spørsmål. Du har svart på svært få av dem, og det at du ikke har tid til å gå/ringe til en psykolog er ikke et svar, det er en unnskyldning.

Det kan jo faktisk ta ganske lang tid om TS skal finne en psykolog som faktisk støtter planen hennes og mener det er sunt med utroskap :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at du ikke vil at mannen din skal vite dette, så må du jo skjønne at det er helt feil tankegang? Hvis dette er så naturlig for deg, som du uttrykker hvorfor kan du ikke fortelle det til mannen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skulle tro at folk her prøver å få avverget en enorm katastrofe for menneskeheten...

Men du er da enig at dette er en tankegang som ikke ligner grisen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er da enig at dette er en tankegang som ikke ligner grisen?

Helt klart! Det er en tankegang som er helt ulik min egen og kan minne om ting jeg kunne tenkt i begynnelsen av 20-årene da jeg aldri hadde vært skikkelig glad i noen eller forelsket, og heller ikke vært i et skikkelig langvarig forhold. Være utro er en tanke som ikke burde streife folk som er i et bra forhold. Det jeg siktet til er at alle utroskapstråder får en oppmerksomhet ut av proposjoner og det er nesten som om at utroskap sidestilles med mord og overgrep mot barn. For å være helt ærlig ødelegger det ikke nattesøvnen min om fremmede mennesker bedrar hverandre, selv om at jeg ser at det provoserer, men det er omfanget i hovedsak jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokater er vel kjent for å være akkurat som blodigler, drit i hva som er rett eller galt så lenge de kan få gjennomslag for saken sin.

Ingen samvittighet for smerten du påfører andre.

Si hva du vil om TS, men å angripe alle landets advokater og kalle dem blodigler blir barnslig. Uten advokater hadde vi ikke hatt en rettstat, men samme rettssikkerthet som man har i Nord-Korea og Kina. Der myndighetene kan få en person skutt hvis de har en mistanke om at vedkommende har gjort noe galt. Hvis du hater rettsvesenet i Norge, får du pakke kofferten din og flytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI I LIVET om jeg tror du jobber som advokat.

Ha ha, du høres ut som en stokk dum fjortis. Litt som hun der bloggeren som kaller seg life of barbie.......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI I LIVET om jeg tror du jobber som advokat.

Ha ha, du høres ut som en stokk dum fjortis. Litt som hun der bloggeren som kaller seg life of barbie.......

Hvorfor ikke? Det er da ingen korrelasjon mellom intelligens og gode verdier. Det burde vel ikke komme som noe sjokk

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...