Antheia Skrevet 7. oktober 2011 #121 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du unngår jo fortsatt å svare på det mange her har spurt om; nemlig om du i det hele tatt respekterer den stakkars fyren du er sammen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #122 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har svart på det mange ganger. JA jeg respekterer han. JA jeg elsker han. NEI hadde ikke likt om han hadde vært utro, men kan ikke stoppe han. Det man ikke vet, har man ikke vondt av TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 7. oktober 2011 #123 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har svart på det mange ganger. JA jeg respekterer han. JA jeg elsker han. NEI hadde ikke likt om han hadde vært utro, men kan ikke stoppe han. Det man ikke vet, har man ikke vondt av TS det kalles ikke respekt kjære deg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skuggfaks Skrevet 7. oktober 2011 #124 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror at hvis du skal få lov, så skal forloveden din få lov også. Syns du ikke det er rettferdig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 7. oktober 2011 #125 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har svart på det mange ganger. JA jeg respekterer han. JA jeg elsker han. NEI hadde ikke likt om han hadde vært utro, men kan ikke stoppe han. Det man ikke vet, har man ikke vondt av TS Vil IKKE si du respekterer ham når du planlegger å være utro. I allefall ikke om du ikke gir ham samme sjanse, snakker med ham, og forklarer ham situasjonen. Du tenker bare på deg selv oppi alt dette, du har ikke viet ham så mye som en eneste tanke. Du er rett og slett ond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 7. oktober 2011 #126 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har svart på det mange ganger. JA jeg respekterer han. JA jeg elsker han. NEI hadde ikke likt om han hadde vært utro, men kan ikke stoppe han. Det man ikke vet, har man ikke vondt av TS HAHA! Det en ikke vet har en ikke vondt av??? Dette blir et flott ekteskap ser jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #127 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg respekterer han masse, du kan ikke påstå at jeg ikke gjør det!! Ingen av dere vet hvordan vi har det sammen. Mange av dere er bare her inne for å kritisere folk, ikke for å faktisk hjelpe!! dere snakker som om dere er perfekte som ikke har skitne tanker eller gjør grove feil. Tviler på at alle her inne er 100% ærlige med sin partner!! se deres egne feil før dere kritiserer meg.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. oktober 2011 #128 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg respekterer han masse, du kan ikke påstå at jeg ikke gjør det!! Ingen av dere vet hvordan vi har det sammen. Mange av dere er bare her inne for å kritisere folk, ikke for å faktisk hjelpe!! dere snakker som om dere er perfekte som ikke har skitne tanker eller gjør grove feil. Tviler på at alle her inne er 100% ærlige med sin partner!! se deres egne feil før dere kritiserer meg.. TS Hva er det du vil ha hjelp til? Det folk her inne forsøker å hjelpe deg med er å forstå at den holdningen du har til utroskap og respekt for din forlovede er dårlig, og vi prøver å hjelpe deg til ikke å være utro. Hva mer er det du vil ha hjelp til?? Har du ikke skjønt at du ikke kommer til å få noen forståelse og sympati fra oss? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 7. oktober 2011 #129 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg respekterer han masse, du kan ikke påstå at jeg ikke gjør det!! Ingen av dere vet hvordan vi har det sammen. Mange av dere er bare her inne for å kritisere folk, ikke for å faktisk hjelpe!! dere snakker som om dere er perfekte som ikke har skitne tanker eller gjør grove feil. Tviler på at alle her inne er 100% ærlige med sin partner!! se deres egne feil før dere kritiserer meg.. TS Vi vet hvordan du er. Holder i massevis det. Du ei som planlegger å være utro mot partneren din. Du tenker bare på deg selv! Du gir blanke faen i forloveden din når du kan sitte å planlegge en fling, for du vil oppfylle dine fantasier. PS! Alle har fantasier og kan fantasere om både den ene og det andre. Forskjellen er å bare fantasere, en annen er å sitte å planlegge og iverksette fantasien. Dette har ikke du noe slags forutsetting for å skjønne i det hele tatt! Du er som det ble nevnt ovenfor, som et lite barn. Barn har ikke mulighet til å ta innover seg sånne konsekvenser. Se til å voks opp!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 7. oktober 2011 #130 Del Skrevet 7. oktober 2011 Når man bevisst går bak ryggen på noen for så å si "det han ikke vet har han ikke vondt av" er å ikke overhode respektere han. Hvilke reaksjoner hadde du forventet da? det er ikke moralsk rett i det hele tatt det du planlegger å gjøre og det vekker avsky i folk når du sitter å sier det du gjør. Klart kan mange fantasere om å ha seg med noen, men så lenge det er fantasi og ikke mer. Du kan jo bla opp denne tråden når du sitter der med skjegget i postkassen og angrer på at du gjorde den lille ubetydelige flingen din, som gjorde at du (mest sannsynlig ) mistet mannen din. Kun for et ubetydelig knull? Er det verdt og miste han? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 7. oktober 2011 #131 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg respekterer han masse, du kan ikke påstå at jeg ikke gjør det!! Ingen av dere vet hvordan vi har det sammen. Mange av dere er bare her inne for å kritisere folk, ikke for å faktisk hjelpe!! dere snakker som om dere er perfekte som ikke har skitne tanker eller gjør grove feil. Tviler på at alle her inne er 100% ærlige med sin partner!! se deres egne feil før dere kritiserer meg.. TS Jeg kan såvisst påstå at du ikke respekterer ham! Det er nemlig snakk om å respektere ham hele tiden, ikke bare når dere er sammen, og det er virkelig ikke å respektere ham om du hopper til køys med en annen. Hvordan i vide verden kan du påstå noe sånt??? Og vi prøver jo å hjelpe, men du tar ikke i mot rådene vi kommer med, nemlig enten dump forloveden eller hold deg i skinnet. Og det er mange her som har sagt at de fantaserer om andre enn sin partner. Det er helt normalt. Men det er som sagt en ting å fantasere, en helt annen å leve ut disse fantasiene. Skjerp deg, kvinne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 7. oktober 2011 #132 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Adriane skrev 06 oktober 2011 - 16:31: Jeg skal ikke dømme deg og kritisere deg. Hvorfor ikke? Hvis dette (mot all formodning) skulle være sant har jeg ingen sperrer på å kritisere og fordømme TS. Hvis dette (fremdeles mot all formodning) skulle være sant er TS både ond og dum! Jeg har sagt tidligere at jeg tror dette er en trolletråd, men det fikk jeg visst ikke lov til… Du svarer på spørsmålet selv. Fordømmelse og kritikk får TS plenty av i denne tråden, og jeg føler ikke for å slutte meg til det koret, for å si det på den måten. Jeg mener på ingen måte at det hun vil gjøre er riktig, og det tror jeg kommer ganske klart frem i innlegget mitt. Men jeg hadde et lite håp om at det gikk an å få henne til å endre tankegangen litt Jeg har det vel ganske enkelt bedre med meg selv når jeg forsøker å hjelpe folk, enn ved å tråkke de ned... (uansett om jeg er uenig med de) Endret 7. oktober 2011 av Adriane 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2011 #133 Del Skrevet 7. oktober 2011 Okay. Tenk sånn her da.. Selv om du velger en totalt random type på byen for å la deg leve ut dine fantasier, kommer forloveden din til å få vite det på et eller annet tidspunkt. Uansett. Seriøst. Sånne hemmeligheter er nærmest umulig å holde for evig. Er den siste flingen SÅ viktig at du med ganske sikkert kommer til å miste han du påstår du elsker? Og hvis det bare er fantasiene det går på, er det fantasien om å ha seg med en annen mann? Eller er det noe du kan fortelle forloveden din, og dere gjennomføre sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 7. oktober 2011 #134 Del Skrevet 7. oktober 2011 Takk for at du prøver å forstå meg.. jeg vet at det er vanskelig å forstå min tankegang. Jeg hadde nok reagert som dere om jeg hadde lest denne tråden om noen andre.. Men man bestemmer ikke sine følelser selv.. Det har ingenting med sexlivet til min forlovede å gjøre, vi har et kjempe bra sexliv, og jeg tenner masse på han. Så det er ikke problemet. Det som er problemet er at jeg drømmer og fantaserer om andre myye i løpet av en dag. Og drømmer ofte på nettene at jeg har sex med en fremmed mann. Jeg har hatt sex med fem personer, er ikke så mange, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det frister veeldig å ha et lite eventyr med en annen fr jeg er gift. Og jeg er 99 % sikker på at jeg kommer til å gjøre det.. følelsene tar overhånd!! TS Du legger tydeligvis veldig vekt på at det er viktig å gjøre dette før du er gift. Det gjør meg nysgjerrig på hvorfor du mener det er verre å være utro som gift enn som ugift? Hva ligger bak den tankegangen? Jeg spør bare av ren nysgjerrighet, fordi jeg selv ikke klarer å sette meg inn i den tankegangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 7. oktober 2011 #135 Del Skrevet 7. oktober 2011 er det noen som har satt på repeat knappen eller?? jeg har fått høre den mange ganger nå. og hvis du hadde lest mine svar over så hadde du fått svar på det?? Og lille jente?? jeg er snart 30, vet ikke om det kan kalles lille jente TS Inntrykket du gir i denne tråden tilsier ikke at du snart er 30. Hverken hvordan du tydeligvis tenker, eller hvordan du formulerer innleggene dine. Jeg respekterer han masse, du kan ikke påstå at jeg ikke gjør det!! Ingen av dere vet hvordan vi har det sammen. Mange av dere er bare her inne for å kritisere folk, ikke for å faktisk hjelpe!! dere snakker som om dere er perfekte som ikke har skitne tanker eller gjør grove feil. Tviler på at alle her inne er 100% ærlige med sin partner!! se deres egne feil før dere kritiserer meg.. TS Hva skal du ha hjelp til da? Vil du at alle skal si "ja, følg følelsene dine og kjør på". Vi har faktisk forsøkt å hjelpe deg, ved å prøve å få deg til å forstå at dette er feil! Men du stikker fingrene i øra, lukker øynene og traller for deg selv for du vil ikke ta imot noen av rådene som kommer her. Jeg har selv skitne tanker, men det er tanker og fantasier og jeg kunne ikke levd de ut i virkelighet. Jeg vil ikke såre samboeren min så fælt, for en natts eventyr. Og forøvrig så ville jeg hatt så dårlig samvittighet etterpå at han ville skjønt at jeg hadde gjort noe galt. Du kan faktisk bruke de fantasiene dine til å gjøre sexen med din forlovede enda bedre. Og hva får deg til å mene at du plutselig ikke skal være utro når du har gifta deg? Fristelsene og fantasier stopper ikke opp selv om man har en ring på fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 7. oktober 2011 #136 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kanskje veldig stygt sakt av meg, men jeg håper forloveden din finner ut hvordan du er før dere er gift, slik at han kan velge selv om han vil være sammen med en dame som ikke ønsker å være trofast. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 7. oktober 2011 #137 Del Skrevet 7. oktober 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 7. oktober 2011 #138 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tenker skitne tanker rett som det er, jeg-både om samboeren, andre menn og kvinner for den saks skyld. Men jeg begår ikke grove feil, spesielt ikke intensjonelt. Jeg hverken innbiller meg eller fornekter hva et eller flere ligg med andre innebærer. Om jeg skulle gjøre det så får jeg også ta konsekvensene. Eller gå inn i et åpent forhold. Det overrasker meg at et voksent menneske kan ha så lav grad av evne til konsekvenstenkning og umoden fremstillingsevne. Kan jo hende du ikke er klar for en voksen forpliktelse som et langvarig forhold er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. oktober 2011 #139 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ha meg med en annen enn mannen min? Nei... vet du, den tanken gjør meg kvalm! Men TS, om det er dette du vil, så gjør det! Når du sitter alene så kan du ihvertfall trøste deg med at du fikk deg en flørt og såret et annet menneske for livet. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 7. oktober 2011 #140 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Fy faen så kvalmt.. Håper virkelig mannen din finner ut av dette og dumper deg.. stakkars mann! Syns du ikke han fortjener bedre? Og det er bare helt latterlig at du påstår at du respekterer ham. JEG BLIR KVALM AV SÅNNE SOM DEG! Endret 7. oktober 2011 av Kråkesaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå