Gjest Linaria Skrevet 12. juni 2015 #7301 Skrevet 12. juni 2015 Noen flere her som ikke tør sjekke sensur? Mangler sensur på de to jeg følte gikk dårligst, så venter til jeg vet begge karakterene har kommet slik at jeg slipper spredt nederlag Ingen karakterer har kommet her ennå. En måned siden eksamen! Vet ikke om jeg har spesielt lyst til å vite dem uansett da.
Gjest Saxofon Skrevet 15. juni 2015 #7302 Skrevet 15. juni 2015 Den eksamenen jeg følte gikk best har nok gått til helvette alikevel. Fikk sensorveiledningen i dag og vi har forskjellig fasit men jeg har riktige teorier osv, eneste som er feil er at jeg har avrundet for mye/lite slik at sluttresultatet blir feil. Årh bare håper jeg forsatt kan få en C basert på riktig fremgangsmåte
Minde Skrevet 16. juni 2015 #7303 Skrevet 16. juni 2015 Siste eksamen imorgen, og jeg er så sinnsykt dårlig forberedt. Og jo nærmere den kommer, jo mindre stresset virker det som jeg blir. Hadde så mye motivasjon til å gjøre det bra i dette faget, men selv om jeg riktignok har lest litt, så er jeg jo helt "lost" når jeg ser på gamle eksamensoppgaver. At jeg skal klare å skrive 10-15 sider med innhold og viktige begreper og momenter om noe som helst innenfor pensum, virker helt uoverkommelig.
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7304 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Fikk ikke tilbud om å gå på det ENE EMNET jeg ville gå på!!!!! HVORFOR fikk jeg ikke tilbud... Da blir det bare 10 stp på meg denne høsten.... Faenfaenfaen gråter nå Jeg er kvalifisert til å gå der også... Har gledet meg såååå mye til det emnet..... :grine: :grine: :grine: Hvem kan jeg ta kontakt med for å løse dette? Jeg så aldri for meg å ikke få tilbud, søkte sååå raskt og kan ikke forstå hvorfor... Herregud, jeg trengte dette ene emnet, jeg hadde ENDELIG gledet meg til å studere igjen - og AKKURAT det emnet, men nei.... Endret 17. juni 2015 av Sugar&Spice
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7305 Skrevet 17. juni 2015 NÅ har jeg pratet med studentkonsulent. Det er ikke like mørkt. Grunnen til at jeg ikke kom inn var fordi det var for mange påmeldt. Jeg var nr 7 på venteliste. Han var veldig ålreight, men jeg er fortsatt redd for ikke å komme inn. Men han sa at mange melder seg av i løpet av sommeren, og at de overbooker litt. Det er jo mange som dropper ut ila semesteret også. "Jeg kan ikke love deg noe, men det ser ikke helt svart ut". Herregud.... Snakk om fartsdump på veien! Nå begynner jeg å bli lei av å slite så mye med studiene... Nå skal jeg inn på studweb å søke på flere emner slik at det ikke bare blir 10 stp dette semesteret. Det ordner seg sikkert, men håper virkelig jeg kommer inn på emnet, fordi jeg haaar så lyst til å ta det 2
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7306 Skrevet 17. juni 2015 Får jo ikke søkt på flere emner.... Jeg får bare søkt et ekstra, for jeg får ikke satt opp mer enn 30 stp i semesteret..... Så, med maks uflaks, kan jeg stå med bare 10 stp dette semesteret, og ikke 20 som planlagt. Hvis jeg hverken kommer inn på det jeg søkte først OG ikke kommer inn på det jeg søker plass til i dag.... Faens dritt.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7307 Skrevet 17. juni 2015 Nå vet jeg ikke hvilken by du går i, men kan du søke på andre skoler, universiteter og ta emner der i tillegg? Jeg løste det sånn i fjor. Anonymous poster hash: 1bf30...f9a
Wolfmoon Skrevet 17. juni 2015 #7308 Skrevet 17. juni 2015 Får jo ikke søkt på flere emner.... Jeg får bare søkt et ekstra, for jeg får ikke satt opp mer enn 30 stp i semesteret..... Så, med maks uflaks, kan jeg stå med bare 10 stp dette semesteret, og ikke 20 som planlagt. Hvis jeg hverken kommer inn på det jeg søkte først OG ikke kommer inn på det jeg søker plass til i dag.... Faens dritt. Hm, jeg melder meg alltid opp i mer enn 30 studiepoeng, merkelig at du ikke får gjort det. Kan det være at du ikke får meldt deg opp nå, men kan gjøre det når studentweb åpner for nye studenter til høsten?
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7309 Skrevet 17. juni 2015 Hm, jeg melder meg alltid opp i mer enn 30 studiepoeng, merkelig at du ikke får gjort det. Kan det være at du ikke får meldt deg opp nå, men kan gjøre det når studentweb åpner for nye studenter til høsten? Får meldt meg opp til 30, men ikke fler... Har også alltid fått meldt meg opp til mer, så skjønner ikke hva som har hendt...
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7310 Skrevet 17. juni 2015 For å toppe det hele dyttet en mann meg i et lyskryss og mobilen føk tre meter avgårde og knuste i asfalten! Ikke har jeg penger til ny heller
Gjest Skrevet 17. juni 2015 #7311 Skrevet 17. juni 2015 For å toppe det hele dyttet en mann meg i et lyskryss og mobilen føk tre meter avgårde og knuste i asfalten! Ikke har jeg penger til ny heller Kjære vene..
Hirondelle Skrevet 17. juni 2015 #7312 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Kjære vene.. Takk! Denne dagen har vært litt for mye. Skulle gjerne gått og lagt meg igjen, men nå står 6 timer på jobb for tur! Krysser fingre for overkommelige kunder... Sukk... Jaja - kan det bli noe verre? Endret 17. juni 2015 av Sugar&Spice
Gjest Linaria Skrevet 22. juni 2015 #7313 Skrevet 22. juni 2015 (endret) D på exphil. Min første karakter så lav. Har egentlig et snitt på B og hadde håpet å holde meg der. Greit, strykprosenten ble på 40%, så jeg bør være glad jeg bestod, men jeg følte likevel at jeg skrev en ok oppgave. Får vel bare innse at filosofi ikke er noe for meg, være glad jeg er ferdig og gå videre i livet. Jeg søkte i hvert fall om begrunnelse. Hvis de la utrolig mye vekt på den delen jeg følte ikke gikk så bra, så kan jeg forstå det. Så hadde jeg også eksamensangst to dager i strekk før eksamen, sov nesten ikke siste natta og satt og skalv under hele eksamen. Det føltes forferdelig... Jeg bør vel være glad den ble bestått. Slo også opp med kjæresten min i går. Det var ikke lett heller, selv om det var det riktige og jeg har tenkt på det lenge. Endret 22. juni 2015 av Linaria
Poppie Skrevet 22. juni 2015 #7314 Skrevet 22. juni 2015 D på exphil. Min første karakter så lav. Har egentlig et snitt på B og hadde håpet å holde meg der. Greit, strykprosenten ble på 40%, så jeg bør være glad jeg bestod, men jeg følte likevel at jeg skrev en ok oppgave. Får vel bare innse at filosofi ikke er noe for meg, være glad jeg er ferdig og gå videre i livet. Jeg søkte i hvert fall om begrunnelse. Hvis de la utrolig mye vekt på den delen jeg følte ikke gikk så bra, så kan jeg forstå det. Så hadde jeg også eksamensangst to dager i strekk før eksamen, sov nesten ikke siste natta og satt og skalv under hele eksamen. Det føltes forferdelig... Jeg bør vel være glad den ble bestått. Slo også opp med kjæresten min i går. Det var ikke lett heller, selv om det var det riktige og jeg har tenkt på det lenge. Jeg er veldig glad over min D i ex.phil Så synes du skal si deg fornøyd! Har også opplevd eksamensangst, det er virkelig ikke noe godt. Og det med kjæresten: Brudd er aldri enkelt, selv om det er det riktige.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7315 Skrevet 22. juni 2015 Fikk A på Ex.phil, veldig rart med tanke på at seminar foreleseren var bom sikker på at dette umulig ville bli bedre enn middels karakter. Men så er ikke ex.phil et prioritert fag for meg, så hadde vel ikke gjort noe fra eller til hva jeg fikk så lenge jeg bestod. Anonymous poster hash: e6881...931
Gjest Linaria Skrevet 22. juni 2015 #7316 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er veldig glad over min D i ex.phil Så synes du skal si deg fornøyd! Har også opplevd eksamensangst, det er virkelig ikke noe godt. Og det med kjæresten: Brudd er aldri enkelt, selv om det er det riktige. Ja, jeg tok jo selvstudium og strykprosenten var skyhøy. Takk for trøstende ord. Føler meg litt rar og ensom nå, selv om det var en langdistanseforhold. Det blir nok lettere. Har jo vært gjennom brudd før og han tok det veldig bra... Noe som nesten gjorde det vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7317 Skrevet 22. juni 2015 Fikk A på Ex.phil, veldig rart med tanke på at seminar foreleseren var bom sikker på at dette umulig ville bli bedre enn middels karakter. Men så er ikke ex.phil et prioritert fag for meg, så hadde vel ikke gjort noe fra eller til hva jeg fikk så lenge jeg bestod.Anonymous poster hash: e6881...931 Og det er noe å sutre for da eller..?Anonymous poster hash: 2e1e1...3ce
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7318 Skrevet 22. juni 2015 B på bacheloren.. Hadde gått inn for å få en A, også havner jeg nok en gang på en litt bitter B. Klarer ikke å glede meg over den. Har lagt i senga i fosterstilling i hele dag årh. Håper innerst inne at de har gitt feil karakter, men vet jo at det ikke er tilfellet Anonymous poster hash: 5f62c...c85
Poppie Skrevet 22. juni 2015 #7319 Skrevet 22. juni 2015 Ei jeg vet har søkt samme master som meg la ut karakterene sine på facebook, og hun har bedre snitt enn meg Er bare 10 plasser, så jeg ser det skipet seile laaaaangt avgårde - uten meg på
Bao Skrevet 22. juni 2015 #7320 Skrevet 22. juni 2015 Fikk D på min bachelor, men jeg ville bare ikke stryke, så jeg er meget fornøyd. Har hatt fire praktiske eksamener som teller mye mer enn bacheloren uansett. Hadde tatt det tyngre ellers.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå