Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Jeg har så mye å gjøre, og utformingen av oppgaven er så formell, så mye unødvendig. La oss heller lære noe nyttig! Vi skal bli så flinke på profesjonell skriving, blæh, la oss bli gode i faget i stedet.. sutre, sutre, vil gjøre alt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoho, her står stemningen i taket i kveld ser jeg. ;) Jeg skal egentlig ikke si noe, jeg skulle ha skrevet et arbeidskrav i dag. Men, jeg utsatte det så lenge at jeg begynte på Twilight 3 istedet. Bare sånn at jeg skal føle at jeg har gjort noe fornuftig i dag. I morgen er det ungdomsbokgilde, så da får jeg skrive arbeidskravet på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

woho! Oppdaget nettopp at oppgaven jeg trodde skulle leveres nå på fredag, har blitt utsatt til fredag neste uke, da slipper jeg heldigvis å stresse så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bør virkelig pelle meg på skolen og jobbe med skisser og litt sånn snart... føler jeg får gjort mer hvis jeg sitter i klasserommet. Men etter all obligatorisk undervisning drar jeg hjem for å spise (dyrt i kantina) også klarer jeg ikke å dra meg tilbake til skolen igjen.... skal bare sitte på PC-en.. skal bare.. skal bare :P Haff!!!

Imårra MÅ jeg jobbe altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skrive prosjekt! :(

Tror seriøst professorene har rottet seg sammen og bestemt at NÅ skal studentene jammen skrive masse, for det er prosjekt i alle fag, i tillegg til vanlige øvinger og pensumgjennomgåelse. Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:murvegg: Innlevering av oppgave imorgen og jeg er ikke ferdig, men kroppen min nekter å samarbeide føler meg så utrolig rastløs! Motivasjon ettersøkes!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Klarer ikke lese ex.phil.. det går inn og rett ut igjen! Kommer aldri til å klare eksamen :(

Ex.phil er fantastisk enkelt. Anbefaler å møte opp godt bedugget. Tror det hjalp meg til å stå på den eksamen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Uuugh. Skal skrive psykologioppgave (sånn frivillig seminargreie) som skal leveres på samme dag som hjemme-eksamen neste torsdag! :snurt: Må i tillegg skrive den sammen med en annen på gruppa (som selvfølgelig går et helt annet studieprogram og har annen timeplan enn meg), og det er jo håpløst å finne tid til kollokvie! Må nok ofre en hjemme-eksamen-dag til å bli ferdig med oppgaven :sukk:. Er så utrolig typisk at alt av oppgaver kommer oppå hverandre! (har også to eksamener oppå hverandre i november. En skoleeksamen midt i hjemme-eksamen. Baaah). Godt å få det ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg friheten til å utsette fristen, for oppgaven min, med ett døgn.

Her sitter jeg og skriver på en oppgave som skal inn før kl. 20:00 i kveld. Jeg er syk og sliter med å bli ferdig, men har i allefall kommet meg 70 % gjennom. Det er ikke opprettet noe innleveringsrom med frist, vi skal bare sende på mail til seminarleder. Tror dere det er krise om den kommer i f.eks. 22-tida? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer så jævlig til å stryke ex.fac. Leser og leser, men det GÅR IKKE INN!!! Har egentlig gitt opp allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail til seminarleder og varsle om at den blir forsinket?

Jeg har eksamen i morgen. Drep meg please.

Ja, må kanskje gjøre det. Men om jeg først skal sende mail, tror du det er greit at jeg sier at jeg er syk og at derfor ble den siste siste inspurtskrivingen på oppgaven noe amputert? Og at den kommer i løpet av morgendagen?:) For jeg har jo strengt tatt hatt noen uker på meg. Men hun er veldig grei da, så tror kanskje ikke det blir et problem.

Masse lykke til på eksamen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med ex.fac-oppgave, del B! Venninna mi som jeg bor med hjalp meg :rodmer: hun har virkelig hjerne for dette, aner ikke hvordan det skulle gått uten henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har levert oppgaven min! 1 time før fristen! :hoppendeglad: Nå håper jeg bare den blir godkjent! Snart helg, men først en velfortjent pause med CSI også lese litt til :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, har endelig laget ferdig tankekartet mitt! Er veldig fornøyd, for det betyr at jeg har lest (skummet) gjennom halve pensum i faget OG laget stikkord og oversikt over hvor jeg finner informasjon om det! :D *skryte skryte*

Nå er det jammen ikke mange timene igjen før det er helg. I kveld skal jeg på kino med kjærest :rodmer: , og det blir koselig!

... men må vel på skolen og gjøre prosjekt både lørdag og søndag ja... Helg i kveld, hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere glade sjeler her nå - og henger meg på!

Beklaget meg jo over oppgave som jeg måtte ofre flere helger på, og kan endelig gledelig meddele at den er levert (faktisk forrige helg). :hoppe: Så nå kan jeg ta meg en hel helg fri! Lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

hvor krise er det om man får kun D'er 1.semesteret 1.året.. ?????! ligger nok an til det nå.

men hvis jeg skjerper meg og får mest C og B det neste semesteret? Og enda bedre karakterer de neste to årene..:) kan det være greit med dårlige karakterer det første semesteret da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...