Gå til innhold

Hvilke artister synes du er "overrated"?


Hipster

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell

Jeg synes Madonna er oppskrytt, iallfall rent musikalsk. Kan huske da hun slo igjennom for alvor med "Like a Virgin" og tenkte allerede da at hun ikke hadde noen spesielt god sangstemme. Det samme mener jeg fortsatt. Mange "vanlige folk" synger langt bedre enn henne.

Det hun er god på er å være et stilikon og dermed kunne klare å holde på folks oppmerksomhet over flere tiår.

Jeg er så enig med deg!

Andre oppskrytte artister er alle de som gjør nyversjoner av salmer, der de synger veeeeldig sakte og med øynene lukket for at det liksom skal bli så følelsesladd og "dypt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig med deg!

Andre oppskrytte artister er alle de som gjør nyversjoner av salmer, der de synger veeeeldig sakte og med øynene lukket for at det liksom skal bli så følelsesladd og "dypt".

Åja!! Totalt enig!

Også syns jeg Ane Brun er fryktelig kjedelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicki Minaj :spy:

herregud, ja. Hun er litt som mira craig egentlig, gjør stemmen sin så sykt mørk, høres bare helt forferdelig ut.

alexis jordan som synger "happiness" er heelt forferdelig, sangen var nummer 2 kjempe lenge på hitlistene, men det er den verste sangen noen sinne, hører heller på justin bieber i grunn, helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Britney Spears skal liksom være prinsessen av pop? Ærlig talt hun synger så og si aldri live (noe jeg synes man burde gjøre) og sangene hennes er faktisk ikke såå brae heller. Jeg likte henne i begynnelsen da hun kom ut med sanger som hit me baby one more time, crazy, am a slave 4 you osv, men i de siste årene synes jeg hun har tapt seg skikkelig og hun er blitt elendig til å stå på scenen. Før var hun kjempe god til å danse (selv om hun ikke sang så mye live) men nå er det pjatt.

Rihanna. Synes hun har noe gode sanger, men jeg synes ikke hun synger så bra. Å dessuten så spiller hun ALT for mye på sex nå. Blir kvalm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte Prince på radio i stad. Da sa radiomannen "alle liker prince".

Nei, jeg liker ikke Prince. Mulig tekstene hans er bra, men jeg orker bare ikke høre på...

(aner at jeg må dukke for kuler nå og...)

Sign o' the times er jo rett og slett fantastisk.

http://www.youtube.com/watch?v=l2J2M4sfsr4&feature=related

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan signere mye av det som er nevnt.

Men all ære til Admiral P og den der skrotmusikken, ingen har før evnet å provosere meg SÅ mye.

Får lyst til å helle bensin på to qtips, tenne på og putte dem i øra hver gang det dukker opp på radioen. Det er jaggu det dummeste jeg har hørt, noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Kan signere mye av det som er nevnt.

Men all ære til Admiral P og den der skrotmusikken, ingen har før evnet å provosere meg SÅ mye.

Får lyst til å helle bensin på to qtips, tenne på og putte dem i øra hver gang det dukker opp på radioen. Det er jaggu det dummeste jeg har hørt, noensinne.

intradesting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Guetta er også ganske fæl

Han synger jo ikke akkurat så veldig mye da :P han lager jo kule beats, det skal han ha creds for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er "overrated" å bruke engelske ord der det finnes fullgode ord på norsk.

Herregud, slutt å heng dere opp i at jeg skrev "overrated", dere skjønner jo hva det betyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå innrømmer jeg at jeg har litt rar smak i musikk da, men jeg synes absolutt Tone Damli, Ingrid Olava, Maria Mena, Donkeyboy, Christine Guldbransen og Venke Knutson er overvurdert.

Jeg synes Madrugada og Dimmu Borgir er undervurdert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Venke Knutson har vel aldri vært overvurdert. Søt, men musikken er kjedeligere enn ja...alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også syns jeg Ane Brun er fryktelig kjedelig...

Jaaa, det var henne jeg gikk inn i tråden for å nevne. Kjedelig, pluss at stemmen hennes er forferdelig å høre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Britney Spears skal liksom være prinsessen av pop? Ærlig talt hun synger så og si aldri live (noe jeg synes man burde gjøre) og sangene hennes er faktisk ikke såå brae heller. Jeg likte henne i begynnelsen da hun kom ut med sanger som hit me baby one more time, crazy, am a slave 4 you osv, men i de siste årene synes jeg hun har tapt seg skikkelig og hun er blitt elendig til å stå på scenen. Før var hun kjempe god til å danse (selv om hun ikke sang så mye live) men nå er det pjatt.

Rihanna. Synes hun har noe gode sanger, men jeg synes ikke hun synger så bra. Å dessuten så spiller hun ALT for mye på sex nå. Blir kvalm.

Her må jeg bare tilføye at hun nå er på verdensturnè der hun synger alle sangene live utenom 2... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney Spears er jo ikke engang en artist, derfor kan hun logisk nok heller ikke være overvurdert. Slik er det selvsagt med Rhianna, Lady Gaga og alle de andre autotune MTV idiotene.

Skal man være overvurdert, så bør man jo ha et godt rykte å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...