Gå til innhold

Hvilke artister synes du er "overrated"?


Hipster

Anbefalte innlegg

Og hvem fortjener mer oppmerksomhet?

Jeg synes Andrew Belle fortjener mye mer oppmerksomhet enn Chris Brown for eksempel.

Tekstene til Kid Cudi fortjener mer creds enn folk henger seg opp i Justin Bieber.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke sanger er det cudi har som har bra tekster???

Det er min mening, om du søker opp lyrics, så har

han catchy tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Beyoncé er overvurdert. Sangene hennes er elendige og hun synger ikke spesielt fint heller :filer:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shakira (hun er søt, men shes overrated), katy perry (som har over 100 mil views på youtube= WTF)...

justin bieber kanskje? kommer ikke på flere i farta nuu, men det er mange.. ja 50cent! hva er greia fiddy...he aint all that haha:P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Beyoncé er overvurdert. Sangene hennes er elendige og hun synger ikke spesielt fint heller :filer:

Helt enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Gaga, Beyonce, JUSTIN BIEBER!!, CHRIS MEDINA!! blant annet, men det er de mest irriterende jeg kommer på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 prosent av alle dagens pop-artister er overrated! Får brekninger av alle disse autotune-oppgulpene folk kaller musikk. :kvalm:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyonce. Synes ikke hun gjør noe annet enn å rope og gaule i alle sangene, og hdet høres unaturlig og stresset ut.

Marit Larsen. Er så sukkersøtt at en får hull i tenna av å høre på.

Maria Mena. Synger hun i det hele tatt? Høres ut som at hun prøver å snakke rytmisk.

Lars Vaular. Først gauler han om solbriller i ett kjør, så kommer en ny låt som er kliss lik, bare med en annen "tekst", og så prøver han å kopiere Will Smith/Fresh Prince-temaet. WTF?

Er mer også, men det er liksom de jeg har hørt på radio i det siste og som har irritert meg i nyere tid :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt uenig med de som sier at Lady Gaga er overrated. Jeg pleier ikke å høre på henne, men hun er et multitalent som skriver og lager låtene selv. Hun er en kunstner som skiller seg ut blant andre dårlige rullebånd artister som sitter og får servert tekster og melodier så lenge de viser trynet sitt og synger med overdriven autotune.

Gaga overrated??? hell no

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, meninger er subjektive. Jeg synes ikke hun finnes det spor kunstnerisk, alle kan kle seg i rare klær og oppføre seg merkelig. 95% av sangene høres ut som noe jeg har hørt før, SÆRLIG Born This Way som nester er en kopi av Madonnas Express Yourself.

Men det er selvfølgelig min mening ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Mena. Synger hun i det hele tatt? Høres ut som at hun prøver å snakke rytmisk.

ENDELIG NOEN SOM ER ENIG MED MEG.

alle jeg kjenner synes hun er så bra og sånn, irriterende.

Jeg er også enig ang. Beyonce, hun hadde noen catchy sanger før, men hun har også hoppet på litt autotune og datamusikk-trenden, hun er jo faktisk ikke så ille live, da. rent stemmemessig liksom. men musikken har blitt rævva. det siste albumet var bare utrolig irriterende å høre på.

Jeg skal ikke klage på alle pop-artister, hører på en del mainstream musikk, bare pga de er catchy. Men når de kommer med sine egne "meningsfulle" låter, så suger de.

Lady gaga hadde noen kule låter før, når hun først ble kjent, men hun begynner å gå nedover, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Erik og Kriss, de suger balle.

Hør heller på Karpe Diem! De har kule sanger, med mening.

Elsker de.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rihanna og Jennifer Lopez er overvurdert, som resten av pop-artistene.

Synes også MGMT er overvurdert, alle "elsker" dem, men sangene deres er faktisk

ikke så bra. I min mening, da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...