Gå til innhold

Hvilke artister synes du er "overrated"?


Hipster

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at noen ikke liker Rihanna!!

Bare hør på denne linken:

http://www.youtube.com/watch?v=KILYw368yHM

Tror det er mange som vil endre mening etter å sett denne. Var på den konserten, og jeg ble enda større fan enn det jeg allerede var. Den dama kan virkelig synge.

Hilsen fra stoor Rihannafan!

Endret av helenas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, nei, hun høres jo ut som hun har halsproblemer. Inntrykket jeg alltid har hatt av Rihanna er at hun synger som en som virkelig kan synge, altså med kraft og TRÅR til, men det funker ikke, siden stemmen hennes ikke er noe fin, og det bare lyder surt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at noen ikke liker Rihanna!!

Bare hør på denne linken:

http://www.youtube.com/watch?v=KILYw368yHM

Tror det er mange som vil endre mening etter å sett denne. Var på den konserten, og jeg ble enda større fan enn det jeg allerede var. Den dama kan virkelig synge.

Hilsen fra stoor Rihannafan!

Hææ, tuller du eller? Slitsomt å høre på, ikke har hun stemmekontroll heller. Hører bare sure toner. Beklager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica Maggio.

Nytter ikke å bygge karriære på " jeg er søt, naiv og blond". Så henne på Øya og gikk fra konserten. Eneste hun gjorde var å stå med hånda på hoften og vrikke på seg mens hun "sang"....

Endret av KikiEco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har penger i banken ja. Etter å ha slitt seg ut fra ghettoen etter en oppvekst preget av fattigdom. Selv om man ikke liker musikken kan jo det sies å være en ganske stor prestasjon. Det er jo en del av erfaringsgrunnlaget deres selv om de nå har blitt rike! Eller mener du at de derfor må gå over til mer overfladiske tekster?

Jeg vet jo at de har vært fattig og slitt i løpet av livet, men de fleste som rapper om det sier bare "nigga" i hver eneste setning, spesielt når det kommer til mindre kjente rappere som rapper om hvor fælt det er i ghettoen. Og mener ikke at de skal begynne å rappe om overfladiske ting som penger og horer bare fordi at de har blitt rike, men når man hører på tekstene fra da de var / nettopp kommet ut av ghettoen så hadde tekstene deres mye mer mening enn nå. Nå når de har flere mill i banken, begynner de å bare rappe om ting og bare gi det ut, og leve the good life, og tjener mer penger selv om det er crap. klarer ikke helt å skrive hva jeg mener, men ah.. ja. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Tror du kommer til å få alle hipsterne etter deg nå.

alle hipsterne jeg kjenner på facebook digger de i alle fall.

Det er sikkert sant

En av de største Kaizers fansa jeg kjenner er skikkelig hipster.

Er du også hipster da? Eller er brukernavnet ditt ironisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dama kan virkelig synge.

Haha.

Hehe.

Hihi.

HOHO.

osv.

Jeg skulle inn i tråden kun for å skrive Rihanna og Katy Perry. Hvis man ser bort i fra at jeg synes de er jævlig irriterende mennesker som også er dårlige låtskrivere som må spille på kropp og seksualitet fordi de har kunstneriske mangler, så kan jo disse to damene ikke synge i det hele tatt. Jeg synes faktisk det er minimumskravet til en artist at de faktisk kan synge. Hør Rihanna synge Only girl live og si til meg igjen at hun kan synge. Nei? Korrekt. Det går ikke. Det er riktignok en vanskelig sang å synge, men ikke gi ut en føkkings sang hvis ikke du klarer å synge den selv. Det fascinerende med disse to damene er vel at de faktisk har dårlig og stygg vokal ETTER at stemmene har blitt fikset på i studio. Imponerende.

Endret av Glynis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ikke på den musikken jeg syns er overrated, så jeg har ikke peil på hva de heter... men hører de jo på radio og alt sånn da... å typisk sånn musikk som blir spilt på radio egentlig :P

Jeg hører veldig mye på mer ukjent musikk, noe av det har begynt å bli litt mer populært i det siste, som Yelle fks.

Jeg hører mye på lady gaga og er en stor fan. Hun er jo veldig veldig dyktig, og kom med en helt ny stil innenfor pop. Har lagt merke til at andre artister har prøvd å herme etter henne litt, men ikke fått det til.

Shakira kom med noe nytt da hun debuterte, men i det siste har det dabba litt av.. hun har mista gnisten.

Beyonce har prøvd, men ikke fått det til :P

Katy Perry er jeg også en stor fan av! Hun er også veldig dyktig, har det gøy, driver med sin egen greie, og BRYR seg veldig mye.

Jeg synte noe av det alternative godt kunne kommet mer på banene. Jeg hører mye på mer undergrunns elektronisk musikk av alle slag. Og det er mye av det som fenger! Men folk syntes det er helt forferdelig.

MEN; folk syntes dubstep var forferdelig for noen år siden og. Nå spilles jo Skrillex overralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert sant

En av de største Kaizers fansa jeg kjenner er skikkelig hipster.

Er du også hipster da? Eller er brukernavnet ditt ironisk?

Haha, nei, er ikke hipster :P Jeg leste sånn "hipsterkart" på artige.no,

så sjekka jeg bare om navnet var ledig, og det var det :P

pluss at jeg liker hipster-klesstilen litt da x)

Endret av Hipster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synte noe av det alternative godt kunne kommet mer på banene. Jeg hører mye på mer undergrunns elektronisk musikk av alle slag. Og det er mye av det som fenger! Men folk syntes det er helt forferdelig.

MEN; folk syntes dubstep var forferdelig for noen år siden og. Nå spilles jo Skrillex overralt.

Nevne noen? Er glad i elektronika, men har ikke såå mye kjennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de som driver å sier: 'omg hun kan ikke synge lolol'

Selvfølgelig syns dere musikken er dårlig når dere skal analysere det hele tiden :P Kjæresten min driver sånn selv, og har innrømmet at han kun liker musikk som er tenkt nøye over, både når det gjelder bruk av vokal og hvordan melodien er bygd opp.. hva slags instrumenter som brukes og sånn... (han sier dog at han syns det er litt irriterende at han plutselig tar seg selv i å finne alle feiliene i en sang.. men han respekterer at folk hører på forskjellig musikk)

Det er mange band som lager musikk der det ikke er meninga at alt skal være perfekt og være lagd av etterkommeren til mozart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevne noen? Er glad i elektronika, men har ikke såå mye kjennskap.

Mye av det som er veldig spesielt da :P

Er ikke så mye 'elektronica'.. bare masse forskjellig elektronisk musikk.. jeg orker ikke sette meg inn i hvilken sjanger alle de banda EGENTLIG har... så jeg kaller det bare elektronisk :P

Crystal castles

Slagsmålsklubben

Vitalic

Thermostatic

Toy

Ladytron

Peaches (Ikke rosa helikopter bandet, men et annet xD)

Unicorn Kid (dette er 8bit da :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de som driver å sier: 'omg hun kan ikke synge lolol'

Selvfølgelig syns dere musikken er dårlig når dere skal analysere det hele tiden :P Kjæresten min driver sånn selv, og har innrømmet at han kun liker musikk som er tenkt nøye over, både når det gjelder bruk av vokal og hvordan melodien er bygd opp.. hva slags instrumenter som brukes og sånn... (han sier dog at han syns det er litt irriterende at han plutselig tar seg selv i å finne alle feiliene i en sang.. men han respekterer at folk hører på forskjellig musikk)

Det er mange band som lager musikk der det ikke er meninga at alt skal være perfekt og være lagd av etterkommeren til mozart...

:skratte: For et utsagn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til de som driver å sier: 'omg hun kan ikke synge lolol'

Selvfølgelig syns dere musikken er dårlig når dere skal analysere det hele tiden :P

Jeg overanalyserer da aldri sure toner og dårlig pitch, jeg får vondt i ørene. Ren fysisk reaksjon, trenger ikke å tenke i det hele tatt!

Jeg liker masse 'uperfekt' musikk, men det er solide band som kan spille og som har et visst point of view og noe å bidra med. Det har ikke Rihanna og Katy Perry. Bortsett fra en del rumpe og pupper, men det kunne jeg fått andre steder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overanalyserer da aldri sure toner og dårlig pitch, jeg får vondt i ørene. Ren fysisk reaksjon, trenger ikke å tenke i det hele tatt!

Jeg liker masse 'uperfekt' musikk, men det er solide band som kan spille og som har et visst point of view og noe å bidra med. Det har ikke Rihanna og Katy Perry. Bortsett fra en del rumpe og pupper, men det kunne jeg fått andre steder.

Ah, jeg digger Rihanna. Hun har akkurat den inperfectionen jeg liker :D (Hun skriver faktisk mange av låtene selv, med litt hjelp da;) ) Digger melodien og beaten i utrolig mange av sangene hennes, og jeg digger selve dama. Og stemma er akkurat så uperfekt som den skal være.

Men hver sin smak, så klart! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg digger Rihanna. Hun har akkurat den inperfectionen jeg liker :D (Hun skriver faktisk mange av låtene selv, med litt hjelp da;) ) Digger melodien og beaten i utrolig mange av sangene hennes, og jeg digger selve dama. Og stemma er akkurat så uperfekt som den skal være.

Men hver sin smak, så klart! :)

Jeg liker også Rihanna, jeg synes hun har noe kul musikk, men hun er ikke såå bra som alle skal ha det til. Hun har ikke noe "wow bra" sangstemme, kunne ikke tenkt meg å pine meg gjennom en livekonsert med henne liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som synger den grusomme norske sangen, Ring meg!

Helt forferdelig å høre på, det skjærer inn i marg og bein. Fatter ikke at den går så mye på radioen.

Briskeby er jeg heller ikke så glad i......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som synger den grusomme norske sangen, Ring meg!

Helt forferdelig å høre på, det skjærer inn i marg og bein. Fatter ikke at den går så mye på radioen.

Briskeby er jeg heller ikke så glad i......

Gabrielle, haha.

Var ikke hun med på x-factor eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir litt rart å ramse opp typisk døgnfluepop alle har glemt om ti år. Det er da ingen som overvurderer dem, de selger bare bra akkurat nå.

Når man snakker om oppskrytte artister tenker jeg på de store, som hele verden har blitt enige om at er bra, av en eller annen grunn, som feks REM og U2. Både Bono og Stipe har sunget på den samme visa siden jeg var fjortis, og det er virkelig på tide at de legger opp.

Jeg synes også artister som Elvis og Beatles er oppskrytt. Det er greit å huske disse fordi de revolusjonerte musikken, men kvaliteten er så som så på mye av det de lagde.

Maria Mena er jeg enig i, siden hun er veldig oppskrytt her i Norge, og den hviskende vuggesang-stilen var grei på en sang, men hun kan jo tydeligvis ikke synge på noen annen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...