AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #81 Del Skrevet 28. desember 2023 Sitter ofte i håndkle i stuen under teppet hvis jeg har dusjet. Er det etter leggetid av barnet er det ikke sikkert jeg åpner. Naboene vet vi har barn og ser også barneleker utenfor. Så da kan man tenke seg til at vi er opptatt på kveldstid. Tenker at de får ringe/banke på flere ganger om det er noe livsviktig. Naboene har telefonnumre mitt, så hvis det er de kan de alltids sende en melding. Jeg bor ca 45min unna alle jeg kjenner. Og jeg får aldri folk på besøk uten avtale. Så hvis noen ringer på er det enten en nabo, loddselger/liggende, noen som har ringt på feil. Orker ikke å tenke på bekledning til en hver tid. Hvis jeg tilfeldigvis har morgenkåpen i nærheten eller noe annet enkelt å slenge på, så åpner jeg. Anonymkode: d5f97...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #82 Del Skrevet 28. desember 2023 Går og gjemmer meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 28. desember 2023 #83 Del Skrevet 28. desember 2023 Har dørklokke med kamera og mikrofon, så jeg kan se hvem som står utenfor og snakke med vedkommende hvis jeg vil. Hater denne tida med julebukker, flaskeinnsamlinger osv, så jeg holder meg mye på loftsstua. Da kan ingen se om jeg er hjemme hvis de ikke går rundt huset og ned i hagen (og der er det så mye snø at ingen med vettet i behold går dit frivillig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #84 Del Skrevet 28. desember 2023 Gjest döderlein skrev (På 30.9.2011 den 21.12): Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du? Sjekker kameraet hvem det er, og åpner ikke 😛 Anonymkode: 9ebc1...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 28. desember 2023 #85 Del Skrevet 28. desember 2023 Hovedetasjen er i 2. etasje, så jeg kikker ut vinduet fra kjøkkenet og avklarer situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #86 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Går og gjemmer meg Samme 😂 Anonymkode: c4559...af4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #87 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Samme 😂 Anonymkode: c4559...af4 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #88 Del Skrevet 29. desember 2023 Maskinfører skrev (22 timer siden): Det er bra Det har faktisk skjedd før 🙈 Anonymkode: c4559...af4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. desember 2023 #89 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har faktisk skjedd før 🙈 Anonymkode: c4559...af4 Ja her også 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #90 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg åpner ikke. Vil de meg noe så får de sende en sms. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #91 Del Skrevet 31. desember 2023 Gjest döderlein skrev (På 30.9.2011 den 21.12): Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du? Åpner ikke Anonymkode: 4b486...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #92 Del Skrevet 1. januar 2024 Gjest döderlein skrev (På 30.9.2011 den 21.12): Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du? Alle i min lille omgangskrets vet at jeg vil ha beskjed i forkant dersom de skulle finne på å stikke innom, så dersom jeg ikke har inngått noen avtaler ville jeg ikke lukket opp uansett hvor mye klær jeg hadde på meg 😄 Anonymkode: d8e8d...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #93 Del Skrevet 1. januar 2024 Alle har vel en morgenkåpe eller jakke de kan slenge på seg … Anonymkode: ebea9...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #94 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Alle har vel en morgenkåpe eller jakke de kan slenge på seg … Anonymkode: ebea9...0d6 Noen av oss har hengepupper, og liker å slappe av hjemme uten bh. Og vi åpner ikke døra uten bh nei! Anonymkode: 26462...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #95 Del Skrevet 1. januar 2024 Det har jo forsåvidt skjedd, jeg bestiller mye på døra og sitter ikke fullt påkledd og venter. Men jeg bor i blokk - de må jo ringe på nederst først og jeg bor i øverste etasje, så det tar nok tid med heis/trapper til at jeg får kastet på meg noe klær og ikke blotter meg for Oda-leverandørene. Går ikke for morgenkåpa, det blir første bukse og topp jeg finner. Hadde det vært rett utenfor inngangsdøren min, så hadde jeg sjekket kamera og snakket med dem gjennom det. Er det noen jeg vil åpne for hadde jeg sagt vent 2 sek. så åpner jeg. Anonymkode: 4b8c7...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #96 Del Skrevet 1. januar 2024 Gjest döderlein skrev (På 30.9.2011 den 21.12): Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du? Jeg kler enten på meg og åpner, eller ignorerer det Anonymkode: 0edac...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #97 Del Skrevet 1. januar 2024 Thunderlips skrev (På 28.12.2023 den 18.10): Går alltid naken når jeg er hjemme. Vi har en policy i nabolaget at vi går rett inn hvis døren ikke er låst, og det har hendt flere ganger at naboer har kommet inn mens jeg har sittet naken. (Sist nabokona stakk innom sa hun med et smil: Neste gang er det din tur å stikke innom hos oss.) Modig av en som er anonym! Vi har hørt eventyrhistorien din mange ganger. Du har lest litt for mye i de novellebøkene som skal være sexy. Anonymkode: 54b56...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #98 Del Skrevet 1. januar 2024 Hehe. Her så ringer ofte ikke besøket på døra en gang. Så har opplevd naboen står i døra og jeg kun t-skjorte og truse🤣 og har og opplevd å komme til naboen kun i trusa Anonymkode: ebd82...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 1. januar 2024 #99 Del Skrevet 1. januar 2024 Drar på meg boxershorts og åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. januar 2024 #100 Del Skrevet 1. januar 2024 Har åpna døra i truse og t-skjorte mange ganger. Null stress for min del. Hvis noen blir støtt av det, synes jeg virkelig de har et problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå