Gå til innhold

Det ringer på døra, og du har lite klær på


Gjest döderlein

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein

Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kikker i nøkkelhullet og lukker ikke opp - uansett hvor mye klær jeg har på meg. :skratte:

Lukker du aldri opp døra når det ringer på, eller misforstår jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger på meg noe og ser etter hvem det er før jeg vurderer om jeg skal åpne.

Jeg åpner døra og ser etter hvem det er, før jeg vurderer om jeg skal slenge på meg noe :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i blokk, så jeg har sånn "telefon"-greie. Så jeg svarer på den. Er det en venninne f.eks sier jeg "jeg har ikke på meg klær. lol" og kler på meg i full fart mens hun er på vei opp trappa.. Er det svigerforeldre eller noe sånt sier jeg jo ikke det, men heller "Jeg har på meg pysjamas, men kler på meg fort" e. l..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper inn på soverommet og henter en joggebukse og en t-skjorte som jeg slenger på meg, tittet i kikkehullet og ser hvem det er, og åpner døra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukker du aldri opp døra når det ringer på, eller misforstår jeg nå?

Du misforstår ikke så veldig. Jeg lukker kun opp for dem jeg kjenner og som jeg vet kommer, ikke potensielle loddselgere, mormonere og Jehovas Vitner. KG-jobben min tar all tid og kan ikke avbrytes av uvedkommende. ;)
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg drar på meg noen klær og åpner døra. Har de ikke tid til å vente til jeg får på meg en bukse kan det umulig ha vært så veldig viktig :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger på meg en joggebukse og en genser - i verste fall tuller jeg et håndkle rundt meg. Er dette virkelig en problemstilling? Tror du ikke hvem enn det er klarer å vente de fem sekundene det tar deg å slenge på deg noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du?

Blir overrasket og sur. I en slik tilstand sover jeg, og da er det for sent å ha folk rekende på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lukket opp døren i bare trusen, men det er ikke vanlig :lur:

Jeg hiver mest sannsynlig på en joggebukse i det minste og en bh (kanskje en topp jeg kler på meg mens jeg åpner) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du misforstår ikke så veldig. Jeg lukker kun opp for dem jeg kjenner og som jeg vet kommer, ikke potensielle loddselgere, mormonere og Jehovas Vitner. KG-jobben min tar all tid og kan ikke avbrytes av uvedkommende. ;)

Aha :)

Jeg er vant til at de fleste som ringer på er kjentfolk som kommer på besøk, men jeg åpner ikke alltid døra for andre nei..

Jeg åpnet døra uten BH for en stund siden. (Hadde jo t-skjorte på så var kledt) Det syntes jeg var utrolig ekkelt da jeg merket det.. (jeg glemte det rett og slett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...