Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #61 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg føler meg ikke direkte som en Kongelig, men praktiserer alikevel pent oppsatte søknader i tre eksemplarer og til sist avtale om tid, sted og storslagen audiens som det går gjetord om i bygd og by i lang tid etterpå. Gjestene mine føler seg dermed litt spesielt verdsatt og sett, når de omsider kommer igjennom nåløyet. Alle er strålende fornøyde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #62 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er hyggelig mot Jehovas Vitner og jeg. Koster meg ikke mye å smile til de to damene i 1 minutt mens de gir meg et blad og forteller hva de synes er verdt en tanke i dag. De ber jo ikke meg om noe annet enn å ta i mot to blader. Det kan jeg da gjøre for å gjøre dagen deres bedre. Smil til verden og verden smiler til deg Men jeg bor heller ikke et sted hvor det er fare for å bli slått ned av narkomane el. Ute på bygda er det nok en annen holdning. Hver søndag kommer en ung gutt å selger dagbladet. Og hvis jeg vet at jeg ikke orker å åpne døra når han kommer, legger jeg penger i et glass ute på trappa, så legger han igjen avisen. Da hadde jeg krevd at de skulle ta imot de vitenskapelige tidsskrifter jeg skulle ha for hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. oktober 2011 #63 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg gidder ikke å være kvalm mot mennesker som ikke vil meg noe vondt jeg MorAase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 1. oktober 2011 #64 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg henger heller ikke helt med på det at man ikke åpner døra om det ikke er noe som er avtalt. Om noen ringer på, så lurer de jo på noe. Jeg er på en måte oppdratt til at man åpner uansett, men det kan ha noe med at jeg kommer fra en liten bygd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 1. oktober 2011 #65 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg henger heller ikke helt med på det at man ikke åpner døra om det ikke er noe som er avtalt. Om noen ringer på, så lurer de jo på noe. Jeg er på en måte oppdratt til at man åpner uansett, men det kan ha noe med at jeg kommer fra en liten bygd. Jeg kommer også fra en liten bygd, men vil påstå at det har mer med hvordan samfunnet har utviklet seg å gjøre. Før var det ingen som låste døra med mindre de skulle på ferie. Nå låser de fleste døren selv om de er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. oktober 2011 #66 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg er glad for at jeg ikke har problemer med å åpne døra når det ringer på - eller banker på, da jeg ikke har ringeklokke. Jeg bor på bakkeplan og har vinduer samt vindu i inngangsdøra som gjør at besøkende ser meg allerede før de er kommet fram til døra. Så banker det på er jeg nødt til å åpne, ellers hadde det vært litt snålt. Og jeg hadde da åpnet uansett, for hvis noen banker på er det jo fordi de vil ha tak i meg. Har aldri opplevd å få Jehovas Vitner eller andre kjipinger på døra. Har derimot fått spontane besøk fra både mamma og venner, noe som er veldig hyggelig Jeg låser heller ikke døra når jeg er hjemme, selv om jeg bor på bakkeplan og alene. Det har nok litt å gjøre med at jeg bor i et koselig strøk utenfor byen da, hadde jeg bodd på et mer usikkert sted hadde jeg kanskje følt mer at jeg burde låse uansett. Låser derimot om natten. Endret 1. oktober 2011 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #67 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg gidder ikke å være kvalm mot mennesker som ikke vil meg noe vondt jeg MorAase. Jeg vil påstå at de vil meg, og verden, vondt. De har bare ikke forstått det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #68 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg henger heller ikke helt med på det at man ikke åpner døra om det ikke er noe som er avtalt. Om noen ringer på, så lurer de jo på noe. Jeg er på en måte oppdratt til at man åpner uansett, men det kan ha noe med at jeg kommer fra en liten bygd. Og jeg har ikke behov eller ønske om å svare dem. Hvorfor skal de få lov å forstyrre meg sånn helt uten videre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 1. oktober 2011 #69 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis du går rundt hjemme med lite klær, enten du går kun i undertøy, naken, uten bukse, morgenkåpe e.l., og det ringer på døra. Hva gjør du? Lukker ikke opp! Hehe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #70 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg tar på meg noe mer og åpner døra. Forstår ikke hvordan noen her klarte å skrive to hele avsnitt som svar på dette spørsmålet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #71 Del Skrevet 1. oktober 2011 Samme for meg om jeg er naken eller har på meg dress når det ringer på, jeg åpner ikke!!! Skal folk ha tak i meg får de ringe eller sende en melding først Nå har du hengt for lenge på KG altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 1. oktober 2011 #72 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå har du hengt for lenge på KG altså Den var litt slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 1. oktober 2011 #73 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bare står litt bak døren og stikker hodet ut jeg som regel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 1. oktober 2011 #74 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tskjorte=åpner, ingenting=tar på et pledd eller noe rundt meg. Eller holder hunden foran de edlere deler. HAHA. Men da sjekker jeg vinduet først så det ikke er noen jeg ikke kan stå sånn foran. HEhe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderlips Skrevet 28. desember 2023 #75 Del Skrevet 28. desember 2023 Går alltid naken når jeg er hjemme. Vi har en policy i nabolaget at vi går rett inn hvis døren ikke er låst, og det har hendt flere ganger at naboer har kommet inn mens jeg har sittet naken. (Sist nabokona stakk innom sa hun med et smil: Neste gang er det din tur å stikke innom hos oss.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #76 Del Skrevet 28. desember 2023 Hva har det med lite klær å gjøre? Jeg åpner ikke uansett. Anonymkode: 70aa9...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #77 Del Skrevet 28. desember 2023 Thunderlips skrev (6 minutter siden): Går alltid naken når jeg er hjemme. Vi har en policy i nabolaget at vi går rett inn hvis døren ikke er låst, og det har hendt flere ganger at naboer har kommet inn mens jeg har sittet naken. (Sist nabokona stakk innom sa hun med et smil: Neste gang er det din tur å stikke innom hos oss.) Things that never happened Anonymkode: 70aa9...aa1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #78 Del Skrevet 28. desember 2023 Thunderlips skrev (3 minutter siden): Går alltid naken når jeg er hjemme. Vi har en policy i nabolaget at vi går rett inn hvis døren ikke er låst, og det har hendt flere ganger at naboer har kommet inn mens jeg har sittet naken. (Sist nabokona stakk innom sa hun med et smil: Neste gang er det din tur å stikke innom hos oss.) Drit i å dra opp gamle tråder, din fjott. Anonymkode: edf4a...dbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #79 Del Skrevet 28. desember 2023 https://www.xvideos.com/video18499443/answering_the_door_naked Anonymkode: 9bf8a...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderlips Skrevet 28. desember 2023 #80 Del Skrevet 28. desember 2023 Går alltid naken når jeg er hjemme. Vi har en policy i nabolaget at vi går rett inn hvis døren ikke er låst, og det har hendt flere ganger at naboer har kommet inn mens jeg har sittet naken. (Sist nabokona stakk innom sa hun med et smil: Neste gang er det din tur å stikke innom hos oss.) Modig av en som er anonym! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå