Gå til innhold

hvorfor liker dere jenter tatoveringer så godt?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Vireo

Jeg driter i om mannen har tatoveringer eller ikke. Men det er nå meg. Vet ikke hvorfor så mange liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt med tattiser som med klær. Attraktive folk kan kle dem, uattraktive blir ofte enda mindre attraktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tatoveringer. Men på riktig person, og med riktig type stil. En tribal er aldri pent på noen, men jeg elsker en ordentlig gjennomført og fin sleeve. Dette gjelder forsåvidt på gutter og jenter. Jeg har ingen selv, men kjæresten har en påbegynt sleeve, og det synes jeg er kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tatoveringer, synes det er en turn off. 



Anonymous poster hash: 70ce3...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss type jenter som liker dette. Tror at de fleste jenter totalt sett ikke liker det. 



Anonymous poster hash: 48080...3f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Jeg liker tatoveringer på menn, for det er tøft på menn, og det får de til å virke barske og macho ;) Jeg liker IKKE tatoveringer på kvinner. Det passer de ikke. Det blir så feil. Skal aldri ha tatovering selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor jeg liker det, men tatoveringer kan gjøre en deilig mann enda deiligere. Har vel skjedd et par ganger at jeg har funnet ut at en fyr ikke er så kjekk allikevel, jeg ble bare tiltrukket av tatoveringene... Men det er ikke alle som kler det, og ikke alle tatoveringer er fine heller. Men stort sett digger jeg tatoveringer, skal ta min første etter sommeren og gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tatoveringer på menn, for det er tøft på menn, og det får de til å virke barske og macho ;) Jeg liker IKKE tatoveringer på kvinner. Det passer de ikke. Det blir så feil. Skal aldri ha tatovering selv.

Da må du innse at det er IKKE barskt. Menn med tattiser prøvrer å kompensere fordi de ikke er nok mandige i seg selv. Ergo er det turn off..

Anonymous poster hash: 1c13b...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Da må du innse at det er IKKE barskt. Menn med tattiser prøvrer å kompensere fordi de ikke er nok mandige i seg selv. Ergo er det turn off..

Anonymous poster hash: 1c13b...59c

Nei det er deilig på menn. Så lenge det er på kroppen og ikke i fjeset. Finnes jo de som har der også. Fysj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er for mange en billig måte å føle seg kul på, men fakta er at du er den samme personen før og etter. Man blir ikke kulere av å ha tatoveringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du innse at det er IKKE barskt. Menn med tattiser prøvrer å kompensere fordi de ikke er nok mandige i seg selv. Ergo er det turn off..

Anonymous poster hash: 1c13b...59c

 

Haha, ergo hvaforno' sa du?  :fnise:

Tror kanskje du bør tenke over at alle er forskjellige jeg -du aner dermed ikke hvorfor folk gjør som de gjør, -eller liker det de liker. 

Hva med f.eks familiemenn som tatoverer navnene til barna sine på kroppen, prøver de også å kompensere for at "de ikke er mandige nok"?  

 

Anonymous poster hash: ccbf7...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og liker ikke tatoveringer, verken på meg selv eller andre. Foretrekker en stram naken hud, mye mye mer sexy i mine øyne.



Anonymous poster hash: 11c4e...68c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med menn som har vært ganske dekket og helt naturlig uten noen ting. Er ikke det som er avgjørende om jeg er sammen med vedkommende. 



Anonymous poster hash: 56d70...851
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...