Gå til innhold

hvorfor liker dere jenter tatoveringer så godt?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fordi tatoveringer er sexy! Eller så lenge det ikke er sånne blodharry tattiser da (tribals, fotball-logoer o.l).

Ja, tatoveringer kan gjøre en mann mer attraktiv. Jeg snur meg gjerne etter de som har tatoveringer, fordi jeg blir så fascinert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig mange merkelige generaliseringer og slutninger her :klo:

Lav intelligens, typisk at lavt utdannede mennesker tar tatovering osv? Hvor tar dere dette ifra? Jeg kjenner mange med tatovering, og de har verken lav utdannelse eller lav intelligens. Ei er de heller nyskilte 30-åringer som skal feire sin nyvunne frihet.

Tatoveringer og ønsket om å ha en/flere er ikke knyttet til verken intelligens eller utdannelse men blant annet til hvilken interesse man har for kroppskunst og miljøet man vanker i. Det er helt greit at det er flere som synes at det er stygt, ødeleggende og at det vitner om en gjeng med bjellesauer. Hver sin smak mener jeg. Men akkurat slik det er greit at dere ikke fordrar tatoveringer, så må det vel være greit at andre liker det veldig godt uten å bli stemplet som dumme og i en lavere sosial kategori enn deg selv?

Det skal jo også nevnes at flere med store og gjennomtenkte tatoveringer begynte å planlegge disse lenge før det ble in å dekorere kroppen sin... :sjenert:

Nei jeg mente heller ikke at tatoveringer har noen ting med IQ å gjøre, men mange folk som jeg anser som mindre smarte har tatoveringer. Uten at jeg drar noen slutninger.

Vi kan alle si oss enig i at tatoveringer kan være enten eller; enten ser du mye bedre ut,ellers ser du bare trashy ut. Grunnen til at de jeg kjenner ikke ser bra ut med tatoveringer, er fordi de ikke passer i det ellers så er tatovineringen(e) ikke gjennomførte nok. En tribal 'betyr' ingenting. Det er ikke så estetisk pent heller.

Jeg kjenner en som har mange tatoveringer, men hans er utrolig gjennomførte, er ikke "bare" en tatovering. Dermed faller ikke han i kategorien "trashy" eller noe slikt som den nyskilte 30-åringen. Hans tativeringer er mer gjennomtenkte og gjennomførte, og ser dermed utrolig bra ut.

Det er vel det som skiller mindre intelligente folk med tattiser og de intelligente med tattiser. Stikkordene er : gjennomtenkt og gjennomført, ikke tattiser tatt på impuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker overhodet ikke tatoveringer. Syns det er stygt, og det er veldig sjelden jeg har sett noen jeg har likt. Det skal jo være der for alltid! Nei, det er ikke noe for meg, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har 4... Han er vanvittig sexy med de ;) Men det hadde han så klart vært uten også :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Etter denne kommentaren er jeg helt sikker på at du har en eller flere tatoveringer.

Der tok du feil gitt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mente heller ikke at tatoveringer har noen ting med IQ å gjøre, men mange folk som jeg anser som mindre smarte har tatoveringer. Uten at jeg drar noen slutninger.

Vi kan alle si oss enig i at tatoveringer kan være enten eller; enten ser du mye bedre ut,ellers ser du bare trashy ut. Grunnen til at de jeg kjenner ikke ser bra ut med tatoveringer, er fordi de ikke passer i det ellers så er tatovineringen(e) ikke gjennomførte nok. En tribal 'betyr' ingenting. Det er ikke så estetisk pent heller.

Jeg kjenner en som har mange tatoveringer, men hans er utrolig gjennomførte, er ikke "bare" en tatovering. Dermed faller ikke han i kategorien "trashy" eller noe slikt som den nyskilte 30-åringen. Hans tativeringer er mer gjennomtenkte og gjennomførte, og ser dermed utrolig bra ut.

Det er vel det som skiller mindre intelligente folk med tattiser og de intelligente med tattiser. Stikkordene er : gjennomtenkt og gjennomført, ikke tattiser tatt på impuls.

Aah, jeg er med. Da er vi faktisk enige begge to. Jeg er ikke fan av hverken tribals eller såkalte "trampstamps", men jeg er av den oppfatning at hva en gjennomført tattis er, er mest opp til den som bærer den. Da mener jeg at man godt kan ha en plan for tatoveringene sine, selv om denne planen ikke nødvendigvis virker logisk og gjennomtenkt for omverdenen.

Men typiske impulstatoveringer har jeg lite til overs for, da dette har en tendens til å være type Ole Brumm/kinategn ved truselinningen eller en oversized tribal på overarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg synes ikke tatoveringer er spesielt fint, for å være helt ærlig, skjønner jeg ikke poenget med det. Det må jo handle om et slags markeringsbehov :vetikke:

Jeg er helt klart for gammel til å se poenget med å dekorere kroppen med diverse tegninger.

Begge sønnene mine har tatoveringer, og det er jo helt greit, deres kropp, deres valg. Og jeg bryr meg heller ikke om andre har tatoveringer. Bare tenker at mange nok kommer til å angre når de blir eldre, de skjønner det bare ikke når de velger å ta dem ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke dette tullet med 'angre når en blir eldre',foretar

du ett bevisst valg og står for det så skal en vite selv

'hvor landet ligger' mener nå jeg da....og jeg har hatt mine

halve livet mitt,men dette er jo individuellt selvfølgelig....

har bare inntrykk av at enkelte her inne skjærer alle over en kam

litt for lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet typen om han fikk tatovering, for det tenner meg rett og slett ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet typen om han fikk tatovering, for det tenner meg rett og slett ikke.

Wow....og du er 15 år gammel?

Hva om jeg sier at jeg hadde dumpa dama mi fordi hun farget håret

sitt brunt da,det tenner meg jo ikke....den hun er som person

teller jo ikke en dritt,utseendet er jo alt, ikke sant smartass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....og du er 15 år gammel?

Hva om jeg sier at jeg hadde dumpa dama mi fordi hun farget håret

sitt brunt da,det tenner meg jo ikke....den hun er som person

teller jo ikke en dritt,utseendet er jo alt, ikke sant smartass?

Nå er det mulig å farget håret igjen, eller vente til de naturlige hårfargen vokser ut igjen da ;)

Jeg ville nok ikke dumpet typen om han tok en tatovering, men jeg hadde nok ikke blitt særlig begeistret akkurat. Selv om noen personer kler det (type "filmstjerner"), har jeg ikke møtt en med bra personlighet og (store og synlige) tatoveringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke dumpet typen om han tok en tatovering, men jeg hadde nok ikke blitt særlig begeistret akkurat. Selv om noen personer kler det (type "filmstjerner"), har jeg ikke møtt en med bra personlighet og (store og synlige) tatoveringer.

Kvinner er enkle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig å farget håret igjen, eller vente til de naturlige hårfargen vokser ut igjen da ;)

Jeg ville nok ikke dumpet typen om han tok en tatovering, men jeg hadde nok ikke blitt særlig begeistret akkurat. Selv om noen personer kler det (type "filmstjerner"), har jeg ikke møtt en med bra personlighet og (store og synlige) tatoveringer.

Nå er ikke dette poenget mitt da....noe jeg tror du skjønner om

du legger godviljen til...(dessuten kan du også fjerne tatoveringer

om du strengt tatt ønsker det) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er enkle :)

Jeg mener det som i at de kan være fine å se på, jeg ville ikke vært sammen med "en sånn". Disse ville nok uansett vært minst like fine uten :)

Nå er ikke dette poenget mitt da....noe jeg tror du skjønner om

du legger godviljen til...(dessuten kan du også fjerne tatoveringer

om du strengt tatt ønsker det) :wink:

Joda, skjønner det. Og jeg er enig i at det er relativt dårlig hvis man må dumpe kjæresten pga en utvendig skavank (hva gjør man da om kjæresten blir skadet i en ulykke?). Likevel er det jo noen tatoveringer som er så drøye at jeg antagelig ikke hadde villet vise meg med kjæresten om han tok en, som denne eller denne :fnise: Nå tar vel heldigvis ikke mannen i gata slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jenter kler tatoveringer. Menn kler dem bare hvis de har noenlunde "grei" kropp. Ikke pent med en tattis på en ikke-eksisterende biceps f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tattoveringer så lenge det ikke er typiske trampstamps eller tribals. Jeg mener en tattovering helst burde ha en mening ikke at man tok den fordi det var kult eller at man var ung å dum. Men om tattoveringen er gjort bra er den som oftest fin uansett hva det er :)

Helt enig! Også kommer det jo an på gutten om han er sexy eller ikke :P Hvis en gutt er sexy syns jeg han er sexy uansett om han har tatovering eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er veldig vanskelig å svare på hvorfor jeg synes menn med tatoveringer er sexy, men det er i hvert fall det jeg synes :) Jeg faller ofte for den bad boy looken med muskler og tatoveringer. Love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vel, jeg liker det fordi jeg har alltid vært interessert i tegning og grafikk. Tatovering er jo en form for visuell informasjon/grafikk hvor huden blir brukt som medium!

Typen har ingen, skulle ønske han hadde da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at tatoveringer er så sexy for så mange kvinner? Hvorfor blir plutselig en gutt mere "bad boy" og "sexy" når han har tatoveringer?

Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, men godt mulig jeg tar feil?

Jeg har absolutt ikke noe imot tatoveringer, men personlig, så foretrekker jeg helst kvinner med fin naken hud, uten noe som helst av "forstyrrende elementer", som feks tatoveringer. Ser jo ikke akkurat naturlig ut heller!;)

Smaken er som baken!

Jeg har fin bak, og min bak liker derfor ikke tatoveringer på menn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Jeg synes at intelligens er mye mer sexy enn tatoveringer. :lur:

Jeg ser ikke automatisk 'ned' på folk som tar tatoveringer, men jeg merker at de som har en eller flere tattiser ofte (men ikke alltid) ikke er de skarpeste knivene i skuffen.

Et eksempel er en nyskilt mor i 30-årene som liker å party all night long, holde enda på å fullføre VGS, henger med VGS_elever helt ned i 18-års alderen og hun skaffet seg trampstamp nederst på ryggen og en sommerfugl/blomster-ish tatovering på skulderen like etter skilsmissen. Free spirit lizm. Hun kommer sikkert til å angre, men hvor langt ut i 20-årene kan man skylde på å ha vært "ung og dum"? :filer:

I hennes øyne ser det sikkert kult ut men jeg klarer virkelig ikke å ikke se for meg Vicky Pollard når hun kommer nedover i den helrosa fløyels-joggedressen sin, og hver gang hun bøyer seg så stikker den 'fine' tatoveringen på ryggen frem.

Altså. Nei.

Jeg bemerker meg at du understreker at synespunktene dine ikke alltid nødvendigvis stemmer, men jeg må allikevel påpeke at jeg opplever dine, og flere andre kommentarer som relativt generaliserende. Ytringer basert på egne preferanser er da en ting, men å hevde at dette handler om intelligens tenker i hvertfall jeg blir noe i overkant.

Endret av Rocky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...