Gå til innhold

hvorfor liker dere jenter tatoveringer så godt?


danbanan

Anbefalte innlegg

Jeg liker kun tatoveringer på menn hvis de har kropp til det. Tatoveringer framhever den kroppsdelen som er tatovert. Dummeste jeg ser er hvis en mann har en kjempetattis på en tynn, spinkel skulder. De må ha muskler. Ellers ser det bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå gøy med slike tråder! Jeg skal ta min 8. tatovering på torsdag, og gleder meg helt enormt!

Synes det er fantastisk flott, og imotsetning til flere her inne, så synes jeg at en kropp uten blekk er kjedelig, tom lerret rett og slett. Men det er jo det som er så flott, at vi kan være SÅ forskjellige :)

Nå tenker jo de fleste veldig nøye gjennom hva de velger å forevige på kroppen sin, så om en skulle bli litt lei eller angre seg om 20 år, så kan en se på tatoveringen som en del av livet en har levd, og en påminnelse på hva en er eller har vært.

Vil påpeke at jeg akuratt har passert 30 år, og fortsatt synes det er SUPERHOT med tatoverte mannfolk :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer er blitt mer og mer ut for min del. Både jeg og partner har en del, og for bare et år siden ønsket jeg meg mange flere. Nå synes jeg selve kroppen er viktigere enn blekket på den. En sexy og veltrent kropp er tiltrekkende både med og uten tatoveringer. Poenget mitt er egentlig at pene kropper har meget lite å gjøre med tatoveringene dens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at tatoveringer er så sexy for så mange kvinner? Hvorfor blir plutselig en gutt mere "bad boy" og "sexy" når han har tatoveringer?

Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, men godt mulig jeg tar feil?

Jeg har absolutt ikke noe imot tatoveringer, men personlig, så foretrekker jeg helst kvinner med fin naken hud, uten noe som helst av "forstyrrende elementer", som feks tatoveringer. Ser jo ikke akkurat naturlig ut heller!;)

Vet ikke helt hva "greia er" ,men noe er det hvertfall - for jeg elsker menn med tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de blir så sexy med tatoveringer. Nå har jeg vært rundt mange tatoveringskompiser. Jeg var ikke gira på dem før de fikk tatoveringer, og heller ikke etter at de hadde armer og bein fulle av det.

sorry, jeg vil ha en tatoveringsfri mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hva er greia med at tatoveringer er så sexy for så mange kvinner? Hvorfor blir plutselig en gutt mere "bad boy" og "sexy" når han har tatoveringer?

Er i hvertfall det inntrykket jeg sitter med, men godt mulig jeg tar feil?

Jeg har absolutt ikke noe imot tatoveringer, men personlig, så foretrekker jeg helst kvinner med fin naken hud, uten noe som helst av "forstyrrende elementer", som feks tatoveringer. Ser jo ikke akkurat naturlig ut heller! ;)

Jeg er en kvinne i 40 årene, med lang erfaring med menn, med og uten tatoveringer. 

Det er morsomt at jeg kom over dette innlegget, siden jeg selv har tenkt endel på det. 

Kanskje det er noe i det du sier? at menn med tatoveringer er anderledes enn uten? hehe... høres jo teit ut.. 

 

Etter min erfaring har drittsekkene vært de uten tatoveringer!!!og dette har jeg opplevd! det er så rart!! de med tatoveringer er myke, åpne, kreative og mindre dømmende. 

 

og hvis noen lurer på hvor de beste tatovører holder til? lucky seven i Oslo og addicted tattoo i ei lita bygd kalt Rakkestad.. jeg tok en tatovering av en meget hyggelig mann på addicted tattoo, resultatet ble fantastisk og mannen var sweeeeeeeeet.

 

Jeg foretrekker tatoverte menn ja. etter min erfaring. Jeg er gift med en som har kroppen dekket av blekk. verdens snilleste mann:)

 

 

Anonymous poster hash: a30e0...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Har både hatt tattomenn og de uten og min erfaring er at tattomennen skal forestille seg tøffe, men er veldig følsomme, har noen issues eller bare er litt svake og må uttrykke maskulinitet gjennom tatoveringer.

Ofte er de sjalu også.

 

Haha, sikkert bare jeg som har dårlige erfaringer med slike, jeg snakker nå om de som har hele kroppen full.

 

Jeg liker best menn uten eller bare noen få .

 

På jenter synes jeg det blir så maskulint med mange tatoveringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntrykk av at flertallet av kvinner liker tatoveringer. Jeg liker det ikke, synes det er turnoff og harry.



Anonymous poster hash: efcb5...609
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatoveringer har jo alltid blitt brukt for å merke slaver, så det sier jo seg selv at de som slavisk følger trender er slavene i den nye tiden.



Anonymous poster hash: d58bc...677
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid elsket tatoveringer! Er veldig glad i kunst generelt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kommer helt an på, jeg. En fin, bra utført og gjennomført tatovering er jo fint, men de ung-og-dum og tatt-spontant-på-fylla tatoveringene ..ikke fint. Kjæresten har (dessverre) to av de, men siden de sitter på han bryr jeg meg ikke. Men om jeg hadde sett de før jeg ble kjent med han, hadde nok de fungert som dealbreaker for min del; tenker jo mitt om folk som har sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke menn ser bedre ut med tatoveringer, heller omvendt. Typen min hadde lyst til å ta en tatovering før vi ble sammen, men etter han fikk høre min mening ombestemte han seg. Heldigvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Greier nesten ikke bli interessert i eller tent på en uten tatoveringer, har datet noen uten og da har jeg alltid spurt om de vil få seg tattiser :P

Hvorfor? Jeg syntes det er pent sånn rent kunstnerisk, det er sexy dekor til en kropp slik som menn kanskje syntes øredobber kan være sexy dekor på en kvinne, og hvis jeg skal analysere dypere så viser det kanskje noe krigsaktig som igjen gjenspeiler mannlighet/beskyttelse og all a woman really want is to feel protected... :)



Anonymous poster hash: 482a5...12b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke tatoveringer. Og om du har en, vær så snill, ikke fortell meg hva den betyr og hvorfor du tok akkurat den.... Miami ink, hva?

Anonymous poster hash: 1ed80...62b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Greier nesten ikke bli interessert i eller tent på en uten tatoveringer, har datet noen uten og da har jeg alltid spurt om de vil få seg tattiser :P

Hvorfor? Jeg syntes det er pent sånn rent kunstnerisk, det er sexy dekor til en kropp slik som menn kanskje syntes øredobber kan være sexy dekor på en kvinne, og hvis jeg skal analysere dypere så viser det kanskje noe krigsaktig som igjen gjenspeiler mannlighet/beskyttelse og all a woman really want is to feel protected... :)

Anonymous poster hash: 482a5...12b

Noe så turn off.. Kunne aldri datet jenter med tatoveringer, eller tatt det selv. De fleste ser jo ikke ut i måneskinn..

Anonymous poster hash: 1c13b...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tatoveringer. Kjæresten min har, men han vet jeg ikke liker dem. Samme med exen. Men er ikke noe jeg får gjort noe med :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sikkert gammeldags men mister litt respekten for folk med tatorveringer. Man merker seg selv for livet, og de fleste står ikke for det samme livet igjennom. Unntak er selvsagt navnene til barna, men skjønner ikke helt den greia heller egentlig.



Anonymous poster hash: 7d7c9...baf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tatoveringer, synes det er stygt. 



Anonymous poster hash: a20ed...a7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Elsker det, både på menn og kvinner. Synes kropper uten ser nakne og kjedelige ut. For meg er betydningen av tatoveringene viktig, og det er mange fantastiske historier og minner bak mange tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hot, rett og slett. Skulle gjerne hatt fler selv også, synd det er så dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...