Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

I dag har jeg begynt med sprøyter!!! Et steg nærmere en stor drøm(forhåpentligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Leste hele dagboken din i kveld, tok litt tid, men så rørende... Uff får vondt av dere av all den prøvingen. Håper for all del at det klaffer for dere nå :-)

Vil gi deg en stooooor :kose: selvom jeg ikke har skrevet til deg før nå. Skal snart begynne å prøve og jeg tenker allerede at det er ingen garanti at det går uten hjelp om det går selv da....

Ønsker deg og mannen din masse lykke til

og krysser fingrene for dere.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende!!!!!!!!!

Krysser alt som krysses kan for at det blir superklaff for dere denne gangen :tommelsmil:

Superstor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så spennende Lilletrollet! :hoppe:

Håper det blir et Bittelitetroll denne gangen! :Nikke:

Følger spent med fra sidelinjen :wink: Håper du holder oss oppdatert!

God helg til deg og din kjære! :vinke::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere er i gang med forsøk igjen!

krysser for at det lykkes denne gengen! :tommelsmil:

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med stooooor klem :klem:

Krysser alt (utenom beina :ler: ) for at dere får klaff denne gangen!!

*Knuseklem fra Capri*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er på dag 10 med sprøyter nå,og håper at det er siste dag. Begynte på dose 112,5 og gikk ned på 75. Har så de siste 3 dagene gått på dose 150,og føler meg som en oppblåst ballong. Har en cyste på egglederen,som legene ikke likte. Han mumlet noe om å avbryte forsøket :o ,men jeg ba om at han ikke gjorde det før han hadde prøvd alt han kunne. Jeg har holdt på så lenge nå,og da vil jeg ikke avbryte..... Men vi får se hva han sier i dag. Skulle jeg være nødt til å avbryte,så teller ikke dette som et forsøk.

Skal prøve å oppdatere meg her inne så fort jeg har mulighet etter dagens UL.

Ha en fin dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Oi, trykket på feil knapp!! :oops: Sorry...

:ler2: Ikke meningen å være så kort! :ler2:

Håper dere ikke trenger å avbryte forsøket, men at dere kan fortsette. Blir spennende å høre siste nytt fra deg!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke avbryte! :) Hurra!

Dessverre så har ikke så veldig mange egg poser blitt modnet,men jeg skal ta sprøyte i dag og i morgen også,så håper vi at de andre blir litt større også! Skal sette eggløsnings sprøyten på onsdag,og har uttak på fredag. Da skal de også ta hull på cysten.

Hvis nå eggene blir befruktet så er det tilbake føring på søndag. Så da er planene for helgen klare iallefall :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ferdig med nesespray og sprøyter. Og godt er det!!! Jeg fikk sprøyte angst i går og i dag. I går brukte jeg en time på å få satt sprøyta(siste modningssprøyte) Og i dag måtte jeg ha en spl venninne til å sette eggløsnings sprøyta. Fullstendig stikk sperre.....

Nå venter jeg bare på at fredagen skal komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider.

Krysser fingre og tær og ellers alt for at det skal gå bra.

Tenker masse på deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ønkser deg masse lykke til i morgen. Å håper de finner noen bra egg og at det ikke gjør altfor vondt og stikke hull på cysta.

Skal krysse fingrer, armer, og bein på at det går bra denne gangen :-)

Stor klem ( :kose: ) fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsner!

De fikk ut 4 egg!! og det er jo greit! Det som så ut som en stoor cyste var i virkeligheten en stor eggpose med egg i! Tenk om de hadde avbrutt forsøket???

Ble skikkelig dårlig etter at jeg var ferdig. Kastet opp når jeg kom hjem :kvalm: Blæ!

Men jeg har det bedre nå!

Stoor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lilletrollet.

Godt du ikke avbrøyt. Og merkelig av legene å tro det var en cyste.

Men for all del, det er jo kjempe bra at du fikk ut 4 egg. Håper de er sterke nok at de gir deg en spire. Skal du sette inn flere enn ett? Du vet det kanskje ikke enda?

Krysser alt som kan krysses for at det går bra denne gangen :-)

Skal de settes inn igjen på Søndag?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått satt tilbake ett egg i dag! Av de 4 eggene så var det to egg som ble befruktet,men det ene egget delte seg veldig dårlig så det blir ikke fryst. Det andre egget var derimot mye bedre enn de bra eggene jeg hadde forrige gang også! Og det er jo kjempe bra!

Så nå er det ruge tid! 1 Juli skal jeg ta blod prøve for å se hvordan det har gått! Kryss fingrene for meg da. (ber dere ikke ikke krysse mere,for vi vil jo ha mange små troll her på KG :ler::ler::ler: )

Stor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre! Ønsker og håper at dette går deres vei nå - det MÅ det!

Har ikke vært så aktiv inne hos deg, selv om jeg har fulgt med sånn nå og da. Det ble på et tidspunkt altfor mange dagbøker å holde styr på dessverre - og nå gidder jeg ikke lese meg opp hos deg :tunge1:

Håper dette blir den beste sommeren i Lilletroll's minne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så bra det ene delte seg bra :-) Jeg skal krysse fingrene og skal tenke masse på deg. Håper det går denne gangen så får du kanskje en avslappet sommerferie med myyyyye glede :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...