Jinx Skrevet 18. februar 2005 #641 Del Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer med gårsdagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. februar 2005 #642 Del Skrevet 19. februar 2005 Oi, bursdag altså! Gratulerer så mye! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2005 #643 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei Lilletrollet, her er en liten snikleser.. følger meg deg litt her inne vet du. Det var leit at egget ikke ville være der. Tenker på deg og håper dere lykkes neste gang. :trøste: Gratulerer med dagen! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 20. februar 2005 Takk for alle gratulasjoner! Jeg hadde en fin fin dag! Kanskje fordi jeg klarte å ta lappen den dagen! Så nå er jeg "kjørbar" også ! Er super stolt av meg selv,og synes det er gøy å farte rundt i bilen alene. Mannen ble også glad,for nå slipper han å kjøre meg overalt. he he! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. februar 2005 #645 Del Skrevet 20. februar 2005 SUUUUUUUUPERT!!! GRATULERER SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. februar 2005 #646 Del Skrevet 21. februar 2005 Dobbelt gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. februar 2005 #647 Del Skrevet 21. februar 2005 Oh, bursdag? Gratulerer! Og grattis med lappen! Det er digg å kunne kjøre selv altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #648 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei! Livet er ikke så værst om dagen. Jeg har det mye bedre enn på veldig lenge! Selvfølgelig tenker jeg på at jeg helst skulle ha hatt en spire i magen,men jeg har begynt å forberede meg på å starte på nytt igjen med hormoner snart! Er jeg heldig får jeg sette igang alerede i slutten av mars(det var det jeg fikk inntrykk av på sykehuset) Sier ikke nei jeg da!!! Ellers er det super dupert å ha lappen. Jeg føler meg veldig fri til å gjøre det jeg vil! Som i går,da hadde vi ryddet unna div ting etter oppussing(vi er ikke ferdige,men vi er godt på vei) Og da slapp jeg å ha det stående her hjemme til mannen kom hjem,for jeg kunne bare kjøre det på miljøstajonen selv. Herlig! Jeg skal på jobb i helgen,og det er jo så som så(trives på jobb altså,men liker bedre å ha fri i helgene) Pluss at jeg skal jobbe sammen med en del 18 åringer,og det bruker å bli litt slitsomt! Ha en riktig god helg alle sammen,så snakkes vi! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. februar 2005 #649 Del Skrevet 25. februar 2005 Godt å høre at du har det bedre! :klem2: Får håpe du får starte igjen i mars. Jeg skjønner du er utålmodig Ønsker deg ei fin helg på tross av jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 28. februar 2005 #650 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk for hilsener i dagboka mi :-) Håper virkelig du lykkes med neste forsøk i mars/april. Grattis med lappen og bursdagen som var :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #651 Del Skrevet 7. mars 2005 Aha for en strålende dag det er på østlandet! Sol og varmt! Hele 8 varme grader. Å hva gjør man da? Jo da drar man på IKEA! He he. Måtte handel nye håndtak til skapene på soverommet. Og når man er på IKEA,så havner det alltid litt ekstra i vogna....Kan ikke skjønne det. Tankene mine går til Lillen og mannen i dag,og selvfølgelig de to små. Dette må bare gå bra! Synes det var litt tidlig,men håper og tror at alt går bra! :dagensrose: Stoor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. mars 2005 #652 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei, Lilletrollet! Bare innom med en klem til deg. Ønsker god helg på forhånd! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 18. mars 2005 I dag tenner jeg lys for Lillen og famillien hennes. For lille Pokus som fikk så alt for kort tid hos sine foreldre,og for lille Hokus som skal vokse opp å bli sterk! :dagensrose: Jeg har snakket med sykehuset igjen! Og jeg begynner på nesespray andre uka i mai (jeg var jo 1 og halv uke forskinket med menstruasjon nå.....) Og egguttak blir i uke 23 eller 24! Så nå har jeg noe å se frem til utover våren! leder meg litt jeg,selv om jeg vet hvordan det var å være hormonstyrt sist....men men! De spurte meg om jeg ikke skulle bruke egget jeg har i fryseren,men jeg sa at jeg ville prøve en gagn til,og heller kanskje få flere egg i fryseren. Det er jo en viss risiko for at de ikke overlever opptining! Ha en strålende helg! Jeg skal klippe håret og kose meg på fridagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. april 2005 Forfatter #654 Del Skrevet 3. april 2005 Nå er det lenge siden jeg har skrevet i dagboken min nå! Men jeg har det bare bra! Nyter egentlig bare det flotte været som er! Liker at sommeren ikke er så langt unna! Deilig når sola varmer,og det er lyst lenge! Vi var på vestlandet i påsken,og der var været helt knall! Bare koste oss med famillie og venner! Deilig! Ellers har jeg stort sett jobbet! Det var bare et lite livstegn fra meg! Skriver mere senere! Klem Lilletrollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. april 2005 #655 Del Skrevet 4. april 2005 Så spennende med starten på et nytt forsøk i mai Utrolig deilig med våren som endelig har kommet! Håper dere har bedre vær enn vi har her i Bergen Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #656 Del Skrevet 4. april 2005 Ti uker til nytt forsøk, det blir spennende!! Vær ekstra god med din kjære nå, så lager han flotte sædceller nå som er ferdige til forsøket! Tar ti uker å lage dem vettu! Ha en flott mandagskveld og en god uke! Håper du nyter livet, men at du ikke bare er ute og råner for tiden (Bare erter deg, relativt "ny-belappet" som du er! :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. april 2005 #657 Del Skrevet 26. april 2005 Tenker på deg, Lilletrollet! :D Håper du har det bra! Og håper du kommer innom her og skriver noen ord snart! Du er savnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. mai 2005 #658 Del Skrevet 2. mai 2005 Tenker på deg, Lilletrollet! :D Håper du har det bra! Og håper du kommer innom her og skriver noen ord snart! Du er savnet... Skriver under på den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei! Jeg har ikke vært i min egen dagbok på laaaange tider jeg.... Beklager dette! Jeg er i gang med 2.prøverørs forsøk! Begynte på nesespray i går (7/5). Og skal spraye frem til 3 juni!!! Før jeg begynner med første sprøyte... Lenge altså! Men men,det går vel det også! He he! Jeg har bestemt meg for å ta livet veldig med ro under dette forsøket. Har ikke alt for mange "avtaler" fremover. Jeg skal i bryllup nå neste helg,men det er bare kos! Og så er det besøk av svigers helgen etter det. Men da får vi jo bare hjelp i huset,så det er jo bra! Skal kanskje besøke Lillen neste helg også. Hvis ikke blir det i juni! Skal på de trakter to ganger i løpet av to mnd! Så da har vi avtalt å møtes! Det gleder jeg meg til! Takk til dere som har lagt igjen hilsner hos meg! Jeg beklager at jeg ikke har vært så "ivrig" her inne... Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 24. mai 2005 På tide med nytt livs tegne kanskje... Jeg har det forholdsvis bra. Sliter litt med bivirkninger av nesesprayen. Hode pine og hetetokter. Pluss at jeg er fryktelig sliten. Men jeg er 50% sykemeldt ut mnd og 100% sykemeldt i juni! Jeg tenker litt med gru på at det er 11 dager igjen med "bare" spraying før jeg kan begynne på sprøytene. Jeg kjenner allerede nå at denne gangen er jeg mere "plaget" av bivirkninger,men jeg biter tenna sammen. Jeg får større dose eggmodnings sprøyte også denne gangen. De vil prøve å modne flere egg! Det var et lite hallo fra meg. Skal prøve å holde meg litt mere oppdatert her inne fremover.... Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå