Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #241 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. april 2004 #242 Del Skrevet 2. april 2004 Høres kjempegøy ut med longering! Du er heldig som holder på med det! Håper det gikk fint i intervju, Lilletrollet! Ha en knallfin påske og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2004 #243 Del Skrevet 2. april 2004 GOD PÅSKE! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #244 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. april 2004 #245 Del Skrevet 2. april 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :) :).... .............. :) :).... :) ... :) .......... ................... :) :).... :) ... :) :) ...... ......... :) .......... :) ............................................ :) ............ :) ...:)....... :) ........... :) .......................... .......... ............ :) ........... :) :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #246 Del Skrevet 2. april 2004 Takk for hilsen, minitroll! Ha en strålende påske du også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. april 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 2. april 2004 Takk for alle påske hilsner! Ønsker alle som er innom dagboka mi en riktig god påske! Reiser til Ålesund i morgen etter jobb,så jeg vet ikke hvor mye jeg får vært her inne da! Stikker kanskje innom å leser litt,men ikke stort mere! CD 18!(lov å håpe....) Stor påske klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2004 #248 Del Skrevet 2. april 2004 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. april 2004 #249 Del Skrevet 3. april 2004 Da må jeg jo innom å ønske deg en riktig GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2004 #250 Del Skrevet 6. april 2004 Hei! :rosasmil: Nå er det snart Påskeferie på meg også! Håper du får ei flott Påske! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. april 2004 #251 Del Skrevet 6. april 2004 Ha en super påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #252 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2004 #253 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg kjente ikke igjen dagboksiden. Din dagbok var havnet på side 2... Ville bare ha deg fram igjen på side 1... Er bare en aller raskest tur innom (bare nå ble den litt lenger...) Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 11. april 2004 Forfatter #254 Del Skrevet 11. april 2004 He he Mayamor. Jeg har ikke hatt tid/mulighet (les: ingen internett tilgang...) til å oppdatere dagboka mi,og da havnet den vel nederst da tenker jeg. Er bare kjapt innom i dag også. Kommer med mere utfyllende rapport fra påske ferie senere! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 15. april 2004 Forfatter #255 Del Skrevet 15. april 2004 Hei hei! Nå har jeg endelig en fridag,og faktisk ingenting på kalenderen.....Hadde egentlig kjøre time,men den måtte kjøre læreren avlyse....så da var jeg helt ledig da. Heldigvis ringte venninne N og lurte på om vi skulle gå på shopping istede,så JIPPI nå skal jeg bruke litt penger. Jeg fikk igjen penger på skatten,men det ble jo bare veksel i forhold til mannen........ I dag er jeg på CD 31,men ingen tegn enda,men hun kommer vel vandrene i løpet av kvelden. Nå gjør det ikke så mye,for nå er vi snart igang med utredning allikevel. Påsken har vært kjempe koselig. Har vært på Sundmøre,og der var fint vær de første dagene,mens regnet og snøen gjorde sitt intog på slutten. Ja ja,bra at man har venner man kan være hos da! Skiene til mannen ble brukt en dag. Jeg har ikke ski,så jeg har brukt tid på å lage et lappe teppe sammen med min svigerinne. Så nå skal jeg sette i gang å lage lapper. Quilting heter det vist på sånn utenlandsk....he he. Gøy var det i allefall. Nå skal jeg gå å møte venninne N,så nå får jeg avslutte! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. april 2004 #256 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg hadde ingen anelse om at du var så langt "på vei" i syklusen din! Og så tar du det sånn med ro!?? :o Beundringsverdig... eller har du masse tegn på at mensen er på vei?? Jeg er ihvertfall veldig spendt på hva som skjer de nærmeste dagene her inne... Det er nemlig ingen som har blitt gravid siden Hanni! Ingen kan ta fra meg håpet... Og jeg håper i det lengste... Det er jaggu meg på tide... Du er helst gravid... Masse-klem Det er litt viktig med blått innslag her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. april 2004 Forfatter #257 Del Skrevet 16. april 2004 :o Jeg har ingen tegn på at den er på vei..... Men jeg forventer nesten at den kommer. Men i dag er CD32 og ingenting har skjedd så langt. Men jubelen står ikke i taket,jeg har ikke tenkt å ta noen test før om enda noen dager,hvis den ikke har dukket opp. I dag skal jeg i begravelse til en på jobben. H*n døde i påsken,og det gjorde 5 andre også.....Det har vært nok å gjøre for de som var på jobb. Men denne personen har jeg vært svært knyttet til i lengre tid,så jeg følte at jeg må bare gå. Huff det er ikke noe morsomt,men det er en del av livet da. Og jeg vet nå at h*n ikke har det vondt mere. Så skal jeg på jobb senere i dag.Jobbe helg,det er ikke gøy,men det må jo til! Ha en fin helg! Stooore klemmer Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. april 2004 #258 Del Skrevet 16. april 2004 Oi :o Klarer du virkelig å holde deg?? Imponert! Jeg testet på dag 30 jeg (nyttårsaften. Litt hadde jo ikke egnet seg så godt) når jeg testet positivt.. Krysser fingrene alt jeg kan for at det klaffer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. april 2004 #259 Del Skrevet 16. april 2004 Virkelig imponert over at du holder deg så lenge!!! Desto mer spenning på oss andre nyskjerrige dagbok-tittere Håper virkelig det er din tur denne gangen! Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #260 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg håper det var en fin begravelse igår. Er det kanskje vanlig å dø under høytid? :o Kremt...håper du oppdaterer idag! Jeg tripper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå