AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #481 Del Skrevet 26. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 8. juni 2012 #482 Del Skrevet 8. juni 2012 Ikke en "date", men nesten: En venninne av meg hadde visst lenge at det var en fyr som var into her - og for et par år siden da hun var på hytta i nærheten av der han bodde, kom han først og banket på døren. Hun kom ut, sikkert rimelig forfjamset. Han hadde sett at hun hadde masse ved stående, som trengte å hugges, så det "Var jo ikke noe problem for han å gjøre", men da måtte hun lage middag til han og invitere med han ut etterpå. Ble ikke noe date, men litt morsom historie. Har i tillegg hørt at han var skikkelig snål (ikke at det har noe å si) - men han hadde tydeligvis innbilt seg at hun var såå etter han også. I virkeligheten var han ikke hennes type. At all. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 8. juni 2012 #483 Del Skrevet 8. juni 2012 For mange år siden var jeg på en litt småfin restaurant sammen med ham jeg datet. Jeg visste jo at han var litt snobbete, men ikke nøyaktig hvor ille det sto til. Iallefall, da jeg skulle velge tilbehør til hovedretten valgte jeg pommes frites, siden jeg synes det er knallgodt. Da sparket han meg på leggen under bordet! Pommes frites tar seg ikke ut, må vite. Fløtegratinerte poteter er visstnok mer sofistikert 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje90 Skrevet 9. juni 2012 #484 Del Skrevet 9. juni 2012 Vet ikke om jeg kan kalle det en date, men han så på det som en date hvertfall. Mange mange år siden. Jeg var med vedkommende, og vi stod å snakket senere på kvelden, også tar han å gir meg det slaget på rumpa. Noe som er det verste jeg vet om. Hatt avsmak på personen etter det, men selv etter alle disse årene med avvisning, så tar han ikke hintet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #485 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg ble hooket opp med en chick via en veninne av meg. Vi spilte tennis sammen,veldig gøyt faktisk. Deretter dro vi hjem til meg og hengte, så film. Så begynte hun å ta meg på låret som en kåt gris. Siden jeg er mann så lot jeg henne fortsette. Vi begynte og kline og hun tok av seg på toppen. Hun hadde de minste puppene ever, major turn off liksom. Men siden jeg er gentleman latet jeg som jeg ikke brydde meg mens jeg invending skrek av smerte og kvalmhet. Hun tok av seg trusen og gjett hva som møtte meg da ??? Hun hadde masse hår rundt underlivet, så ut som gulvet til en frisørsallong som hadde nettop klippet 3 personer eller 3 svarte sauer etter hverandre uten å feie opp gulvet. Major turn off. Jenter skal ikke ha hår under armen, bart eller hår rundt underlivet. Det er så sykt ekkelt og disgusting. Tror jeg spyr av kvalmhet. Men som sagt jeg er gentleman og latet som jeg ikke brydde meg mens jeg innerst inne hylte som en stukket gris. Jeg elsker rumper, så det falt naturlig at jeg tok et så lite grab der bak men til min store fortvilelse var det ikke annet en bein der bak, No booty whatsoever. Det var siste dråpen kan du si. Jeg fortalte henne at hun måtte se å pelle seg ut av leilighetene min og forklarte henne detaljert hvorfor. Jeg er ikke bare en gentleman men også ganske ærlig, så hun fikk vite alt. Hun var også lav, bare 174cm, ikke godt nok til å være victoria secret modell. Jeg foretrekker modell damer med lange bein og minst 178 cm høy. Nei, denne opplevelsen, denne daten går ned i historiebøkene som en av de mest brutale opplevelsene ever liksom. Fyttirakkeren for en katastrofe date. Skikkelig disaster date likom.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #486 Del Skrevet 9. juni 2012 hahahaah!! RIGHT 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #487 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan heller snakke om egenerfaring. Som 13åring ble jeg kjent med en veldig søt jente over nettby. Hun var pen, morsom og søt. Så som den lille sjarmøren jeg var under dette tidspunktet, sa jeg det til ho. Og vi ble stadig mer og mer kjent. Etter noen måneder på msn bestemte vi oss for å endelig møtes. Hun bodde i Oslo, og jeg som var i mitt klimaks av puberteten tenkte så klart ikke tenke på noe annet enn sex tok mer eller mindre det første toget tilgjenglig. Kan bare si, som 13åring var jeg kanskje tidenes tetteste og mest desperate date som ikke forsto noe. Vi var begge emo forresten, så vi gjorde sånne merklige ting som vistnok skulle hinte til ting osv. Som for eksempel at hun plutselig lente seg inntil en vegg å stirret mot solen. Jeg har i senere tid hørt fra ho at jeg skulle kysse henne på dette tidspunktet. Så tenke seg til, en kåt pubertetslus i alder av 13 som ikke tok ETT ENESTE hint. Men uansett, jomfrudommen min gikk ikke den dagen heller. Uansett hvor mye tissen min ufrivillig hintet frem til det ved å vise seg frem til HELE Karl Johann. (Jepp, jeg gikk med straka jernet i oslo i 7timer) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 5. november 2012 #488 Del Skrevet 5. november 2012 Ingen som har hatt en "artig" date i det siste..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2012 #489 Del Skrevet 13. november 2012 Dette skjedde for en tid tilbake, kanskje 2 år siden. Det skjedde ikke akkurat på daten, men i etterkant. Ble spleiset med en kompis av en venninnes kjæreste, og han var forså vidt en ålreit fyr som jeg kom godt overens med. Han hadde virkelig utseende med seg, uten at han virket forfengelig eller noe. Etter daten, spør min bestevenninne hvordan det gikk på sms, og jeg skal til å svare. Greia er, bestevenninna mi og jeg har en intern greie med at vi svarer som om vi er fjortiser med "tihi", "LOL" og lignende, og da jeg skulle svare, skrev jeg i den duren. Tror det var noe sånt som "Omg! Han var skikkelig kjekk. Sukk! I'm in love - tihi!". Ja, du skjønner sikkert hvordan det endte? Daten fikk den meldingen, og synes nok jeg virket noe barnslig, for jeg hørte ikke noe fra ham igjen. Selv ble jeg så flau at jeg holdt meg langt unna. Turte ikke engang forklare meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkey Skrevet 13. november 2012 #490 Del Skrevet 13. november 2012 Hun var også lav, bare 174cm, ikke godt nok til å være victoria secret modell. Jeg foretrekker modell damer med lange bein og minst 178 cm høy. er jeg og alle andre dverg da kanskje? dust. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asfalt Skrevet 13. november 2012 #491 Del Skrevet 13. november 2012 er jeg og alle andre dverg da kanskje? dust. Det var åpenbart sarkasme fra ABs side.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 16. juni 2013 #492 Del Skrevet 16. juni 2013 Dytt Jeg var ikke direkte på date, men ble med en fyr ut på byen, jeg kjente han ikke godt. Viste seg han hadde en skikkelig footfetish! Midt i baren blandt mange folk, tok han foten min og tok av skoene mine, jeg snudde meg vekk to sekunder for å se meg rundt i rommet, før jeg kjente en varm fornemmelse på foten min, så snudde jeg meg å så foten min i den svære munnen hans!! Jeg tok til meg foten å spurte hva i HEL...TTE han drev med?!!? Han sa han syntes jeg hadde vakre ben..jaha ja...Jeg trodde han tok av meg skoene for å gni meg litt på føttene men neida... Så spurte han meg etterpå om han kunne kjøpe meg en drink, jeg takket pent ja, så sa han plutselig "jeg kjøper kun drink til deg hvis jeg får slikke deg på føttene" Jeg tok ikke imot tilbudet for å si det slik. Tidligere da jeg var yngre så traff jeg en gutt som ville komme på besøk, var vell heller ikke en date akkuratt men vi hadde nettopp blitt litt kjent og han ville bli mer kjent med meg. Vi satt på soverommet mitt å pratet, jeg var bare 15 år. Så tar han hårsprayen jeg har på nattbordet mitt, så sprayer han seg selv med hårsprayen mens jeg står der å bare hæ?? Plutselig tar han frem en lighter å setter fyr på seg selv!!! på mitt soverom!! Herregud jeg ble helt satt ut, mens han trodde han kom med DET sjekketrikset.. I tilegg fant han frem parfymen min som han tømte over seg selv og satte fyr på seg igjen. og nattbordet mitt. Heldigvis ble det ikke større skade enn at han brant seg litt på hendene (som fortjent) Og det var siste gang jeg så han igjen og ignorerte alle smsene og telefonene fra han... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #493 Del Skrevet 16. juni 2013 Tidligere da jeg var yngre så traff jeg en gutt som ville komme på besøk, var vell heller ikke en date akkuratt men vi hadde nettopp blitt litt kjent og han ville bli mer kjent med meg. Vi satt på soverommet mitt å pratet, jeg var bare 15 år. Så tar han hårsprayen jeg har på nattbordet mitt, så sprayer han seg selv med hårsprayen mens jeg står der å bare hæ?? Plutselig tar han frem en lighter å setter fyr på seg selv!!! på mitt soverom!! Herregud jeg ble helt satt ut, mens han trodde han kom med DET sjekketrikset.. I tilegg fant han frem parfymen min som han tømte over seg selv og satte fyr på seg igjen. og nattbordet mitt. Heldigvis ble det ikke større skade enn at han brant seg litt på hendene (som fortjent) Og det var siste gang jeg så han igjen og ignorerte alle smsene og telefonene fra han... HAHAHAHA! "Se hvor kul jeg er som brenner opp meg selv!" Merkelige gutter altså Anonymous poster hash: b7543...ca3 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 16. juni 2013 #494 Del Skrevet 16. juni 2013 HAHAHAHA! "Se hvor kul jeg er som brenner opp meg selv!" Merkelige gutter altså Anonymous poster hash: b7543...ca3 Ja gutter er veldig merkelige. Noen gutter mister kontrollen over testosteronnivået sitt når de drikker å begynner å sloss med andre helt uten grunn. Min nåværende mann var veldig slik da jeg først traff han og faktiskt litt slik enda. Han skrøyta sååååå over alle guttene han hadde banket opp å hvor sterk han var selv om det ikke så slik ut, han gjør det enda mer nå enn da vi først møttes, men jeg glemmer aldri hvordan han var på vår første "date" med ypping på andre gutter og skrøyting over seg selv hehe. rart vi er sammen idag, men han har flere gode sider ved seg enn dårlige da hehe.. Rart noen gutter tror jenter syns det er sjarmerende når de skrøyter over alle de kan banke opp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 16. juni 2013 #495 Del Skrevet 16. juni 2013 Date og date...jeg skulle på vennemiddag jeg, men for en underlig kveld. Maaaange år siden: Jeg hadde blitt kjent med en ny venninne, vi hadde vel kjent hverandre noen måneder. Så en dag inviterer hun med hjem til seg og kjæreste på middag. Så koslig tenkte jeg og slo til. Ble hentet av kjæresten hennes og en kamerat av han. Venninna mi og kjæresten begynte å lage mat og jeg ble sittende alene sammen med kompisen. Det var en riktig hyggelig gutt, og vi satt og pratet om løst og fast. Kvelden gikk, og jeg tenkte vel ikke så mye på at denne gutten hele tiden ville sitte ved siden av meg og bare prate med meg. Jeg lever (og levde) i min egen lille boble og synes han bare var hyggelig. Helt til det øyeblikket han fortalte hvor han kom fra. Og jeg utbryter: Er du fra ****? Dit skal jeg snart flytte sammen med kjæresten min! Han: Har du kjæreste?? Han bli stillere etter dette, og det begynte å demre for meg at han kanskje hadde hatt noe annet i tankene. Jaja, sånn er det tenkte jeg. Han kunne ikke vite at jeg hadde kjæreste. Helt til at han fortalte at han og kjæresten til venninna mi hadde vært bortom og kikket på meg på jobben den dagen (så jeg ble altså vurdert før jeg ble invitert på middag? Kjekt å høre!) . Og kvernene begynte å gå i hodet mitt: Jeg hadde aldri mødt denne gutten før, jeg hadde aldri mødt kjæresten hennes - den eneste som viste hvordan jeg så ut og jobbet var venninna mi - som viste godt at jeg var i et forhold! Fikk meg aldri til å spørre henne om hvorfor hun sendte gutter bort for å kikke på meg, og så invitere meg på noe som minnet om en virkelig blind date uten å spørre meg. Sært menneske..vi var ikke venner særlig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoparden Skrevet 17. juni 2013 #496 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde truffet en fyr på fest som jeg fikk en god tone med. Vi ville møtes igjen begge to, og noen dager etterpå dro vi på café sammen. Vi satt i en sofa på caféen og koste oss. Han hadde tilogmed armen rundt meg etterhvert, så det var tydelig at vi likte hverandre. Men plutselig, helt ut av det blå; Han: Du virker jo som ei ordentlig og opplyst jente, så jeg tror jo ikke dette er noe problem, men jeg må alltids spørre for sikkerhetsskyld. Du har vel ikke vært og lekt med apene? Jeg: Ehh.. Hva mener du? Han: Du vet... Fått deg litt apekjepp? Jeg: Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener... Han: Negerpikk! Har du fått deg negerpikk?? Jeg: Han: Ja, svar da. Jeg: Du, det vil jeg ikke svare på. Han: *Litt irritert* Du, det må du faktisk svare på. Vi har det jo så koselig her nå, og jeg vil bli bedre kjent med deg så det er veldig viktig at du svarer. Jeg: Ehh... Vel, ja. Har nok ligget med en mørkhudet for noen år siden... Hva så? *Lurer på hvorfor i all verden jeg svarer på dette* Da rykker han til seg armen, og aker seg bort til andre enden av sofaen. Der sitter han i noen sekunder og skuler stygt på meg. Så kommer han med en liten tirade om at sånne som meg er landsforrædere og at vi må slutte å gi "apene" fitte, for hvis ikke kommer de bare til å fortsette å komme hit. Så sier han at det aldri kan bli oss to, for han nekter å risikere å få apesæd på pikken sin. Så marsjerer han derfra, og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Jeg pleier vanligvis å være flink til å forsvare meg, men akkurat den situasjonen var så absurd at jeg ble helt paff. Har fått høre i ettertid at han er skikkelig rasistisk og at jeg ikke er den første jenta som har fått det spørsmålet og den reaksjonen. Herregud for en fyr, sier jeg bare. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. juni 2013 #497 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg hadde truffet en fyr på fest som jeg fikk en god tone med. Vi ville møtes igjen begge to, og noen dager etterpå dro vi på café sammen. Vi satt i en sofa på caféen og koste oss. Han hadde tilogmed armen rundt meg etterhvert, så det var tydelig at vi likte hverandre. Men plutselig, helt ut av det blå; Han: Du virker jo som ei ordentlig og opplyst jente, så jeg tror jo ikke dette er noe problem, men jeg må alltids spørre for sikkerhetsskyld. Du har vel ikke vært og lekt med apene? Jeg: Ehh.. Hva mener du? Han: Du vet... Fått deg litt apekjepp? Jeg: Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener... Han: Negerpikk! Har du fått deg negerpikk?? Jeg: Han: Ja, svar da. Jeg: Du, det vil jeg ikke svare på. Han: *Litt irritert* Du, det må du faktisk svare på. Vi har det jo så koselig her nå, og jeg vil bli bedre kjent med deg så det er veldig viktig at du svarer. Jeg: Ehh... Vel, ja. Har nok ligget med en mørkhudet for noen år siden... Hva så? *Lurer på hvorfor i all verden jeg svarer på dette* Da rykker han til seg armen, og aker seg bort til andre enden av sofaen. Der sitter han i noen sekunder og skuler stygt på meg. Så kommer han med en liten tirade om at sånne som meg er landsforrædere og at vi må slutte å gi "apene" fitte, for hvis ikke kommer de bare til å fortsette å komme hit. Så sier han at det aldri kan bli oss to, for han nekter å risikere å få apesæd på pikken sin. Så marsjerer han derfra, og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Jeg pleier vanligvis å være flink til å forsvare meg, men akkurat den situasjonen var så absurd at jeg ble helt paff. Har fått høre i ettertid at han er skikkelig rasistisk og at jeg ikke er den første jenta som har fått det spørsmålet og den reaksjonen. Herregud for en fyr, sier jeg bare. Er det mulig, for en psyko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohyeahitsme Skrevet 17. juni 2013 #498 Del Skrevet 17. juni 2013 Dette er vel ikke noen "verste" date egentlig, ettersom "daten" faktisk gikk veldig bra til slutt ;p Var en helt "uhøytidelig" date, med kveldsmat på kebab sjappa. Dette var første gangen vi faktisk var ute sammen, etter å kun ha flørtet litt på sms. Dessverre greide jeg å miste kebaben. Den traff henne og det rant nedover beina og skoene hennes.. Herregud så utroolig flaut det var. Visste ikke heeelt hva jeg skulle si eller gjøre ;p Hun tok det heldigvis med et smil, og "daten" endte veldig bra Tenker fortsatt på det hver gang jeg spiser kebab, og vet ikke om jeg skal le eller gråte egentlig! LOL@me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 17. juni 2013 #499 Del Skrevet 17. juni 2013 Ei veninne prøvde spleise meg og en kompis av henne. Vi skulle ut på fest, hun skulle ha med typen sin og jeg skulle være med denne kompisen. Men han kom jo aldri. Planen var at jeg skulle sove over hos han den natten slik at han kunne kjøre meg hjem dagen etterpå siden han jobber rett der jeg bor. Kvelden gikk og kvelden var på vei til en slutt da han dukket opp og beklaget seg fordi han jobbet sent. Veninna mi ba han ta meg med til han, da sa han at han skulle bare hjem å rydde litt så skulle han komme tilbake å hente meg.. jaja...han kom ikke.. men jeg dro på jobben hans dagen etterpå å så noen ferske digre sugemerker på halsen hans... ikke rart han ikke tok med meg hjem når en annen jente var der. Bare trist han sa han likte meg veldig godt før vi skulle på denne festen sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #500 Del Skrevet 17. juni 2013 Han var sur fordi han hadde problemer med magen. Kunne han ikke bare avlyst daten med meg da? Neida, han inviterte meg likevel hjem på middag mens han rapte og prompa høylytt ca.hvert 3. minutt etterfulgt av "unnskyld"...Herregud kunne du ikke bare gått ut på dassen som lå 1,5 meter unna sofaen? Siden han bodde i en annen by skulle jeg også overnatte,så jeg måtte holde ut.... Det ble med den ene daten. Anonymous poster hash: 108b3...08d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå