Gå til innhold

Din verste date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og så? Godt å kose med! :fnise:

Det blir jo som å degge med en bjørn, hvis man lukker øynene kan man late som at man er dronningen og Kong Valemon :skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

nå vil jeg ikke akkurat påstå alderforskjellen er det største problemet men at han prøver seg på jenter i den aldersgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han ganske høy, og litt kraftig/trent, kanskje? Jeg møtte også en slik en, og han åpnet skjorta og jeg bare "ååå hæhæhæhæhæhæh ææææh". Og han bare "hva, liker du ikke bamsepelsen min?? :("

Full retrett og hjem.

Nei, han var ikke så høy eller kraftig/trent....men dette er ca 12 år siden, så han kan ha trent seg litt opp:-)

Liker absolutt litt hår på menn, mannen min har på brystkassa, og en god del på lår og legger.....

Men når det blir på nivå med en gorilla så er det litt for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres mer ut som du var hans værste date ;)

Haha hadde jeg vært hans værste date, så hadde ikke han ringt meg flere ganger og sagt han ville møte meg igjen ;) Å jeg må nok skuffe deg, men jeg er ikke på han sitt nivå. Venninna mi spleiset meg med en kjekkere fyr en stund etter som nå er min kjæreste. Så spar deg for frekkhetene dine.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat direkte date men en jeg holdte på med. Han hatet visstnok katter. En gang jeg satt å koste med henne i nærheten av han, og når jeg snudde meg unna la jeg merke til i sidesynet at han SPARKA bort katten min! Han holdte visst på sånn hver gang jeg ikke så. Frekke faen!!!! Møtte han ikke mer etter den dagen :kjempesinna:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat direkte date men en jeg holdte på med. Han hatet visstnok katter. En gang jeg satt å koste med henne i nærheten av han, og når jeg snudde meg unna la jeg merke til i sidesynet at han SPARKA bort katten min! Han holdte visst på sånn hver gang jeg ikke så. Frekke faen!!!! Møtte han ikke mer etter den dagen :kjempesinna:

henne = katten min :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg hadde sparka ham tilbake og sagt hvor jævlig inødvendig det der er.. forbanna dritt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Hadde noen sparket til/etter/bort dyra mine heime hos meg, så burde de regne seg som svært heldige når eg hadde kasta de på hodet først ned trappa (og ikkje ut vinduet fra andre etasje, som hadde fristet mest) :kjefte: Jævel.

Har forresten aldri vært på "dæjt", så ingen skrekkopplevelser her i gården.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før min forrige kjæreste hadde jeg god kontakt med ei jente, vi var gode venner og alt det der, men ting lot vente på seg og jeg gikk derfor videre uten henne.

Vi har hatt sporadisk kontakt i ettertid og det hele ble mer og mer "flørtende" fra hennes side for noen uker siden.

Det har tikket inn x antall meldinger på telefon og facebook fra vedkommende som er overfylt av ;) o.l.

Ble bedt over til denne jenta i går kveld, har vært i underernært på det sosiale liv i det siste så jeg var ikke tung å be heller :sjenert:

Hu var kjempeglad når jeg kom, vi spiste, så film osv, så ringte telefonen hennes...

"Ååå, det er kjæresten min!"

Satt og hørte på den halvtimes lange pusete samtalen før jeg takket for meg og dro...

Damer! Dere ødelegger oss!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var da ikke date, men jeg møtte en veldig kjekk gutt på fest. Han var utrolig kjekk, men hadde ikke så mye intelligent å komme med. Han var høyt utdannet, en slik FRP-type :sjenert: (stemte ironisk nok også på FRP), snakket om penger og var veldig klar over at han var kjekk. Samtalen var helt... gørrkjedelig. Han var arrogant og skulle ha meg med ut. Trenger vel ikke å nevne at jeg stakk av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før min forrige kjæreste hadde jeg god kontakt med ei jente, vi var gode venner og alt det der, men ting lot vente på seg og jeg gikk derfor videre uten henne.

Vi har hatt sporadisk kontakt i ettertid og det hele ble mer og mer "flørtende" fra hennes side for noen uker siden.

Det har tikket inn x antall meldinger på telefon og facebook fra vedkommende som er overfylt av ;) o.l.

Ble bedt over til denne jenta i går kveld, har vært i underernært på det sosiale liv i det siste så jeg var ikke tung å be heller :sjenert:

Hu var kjempeglad når jeg kom, vi spiste, så film osv, så ringte telefonen hennes...

"Ååå, det er kjæresten min!"

Satt og hørte på den halvtimes lange pusete samtalen før jeg takket for meg og dro...

Damer! Dere ødelegger oss!

Det der minnet jo om historien i "Den du veit" med Marius Müller! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest finurlig

Dette var da ikke date, men jeg møtte en veldig kjekk gutt på fest. Han var utrolig kjekk, men hadde ikke så mye intelligent å komme med. Han var høyt utdannet, en slik FRP-type :sjenert: (stemte ironisk nok også på FRP), snakket om penger og var veldig klar over at han var kjekk. Samtalen var helt... gørrkjedelig. Han var arrogant og skulle ha meg med ut. Trenger vel ikke å nevne at jeg stakk av?

Høyt utdannet FRP'er..?

Finnes de??

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en date, men litt festelig like vel:

Når jeg var VELDIG ung en gang så husker jeg at jeg hadde en meget innpåsliten herremann etter meg en god periode. Til slutt så havnet vi på samme fest en gang og når kvelden gikk mot slutten så fant det for godt å spørre meg om ikke jeg ville bli med ham hjem. Så forteller han meg at han har riktig nok ikke hatt sex før altså, men han kunne love meg at han hadde tørr-trent en hel masse!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...