Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #361 Del Skrevet 19. januar 2012 Fikk latterkrampe av denne Vampen Fantastisk Hehe, jah, det verste er at jeg har vært litt snill. Jeg synes det er lite lady-like å diskutere størrelse, men tatt i betraktning at han kledde seg kliss naken i flombelysning og prøvde å penetrere overkroppen min synes jeg i grunn han har fortjent det. På toppen av alt hadde han nemlig et utstyr som var mindre enn lillefingeren min. Vi snakker ikke nedre del av normal, men type mikropenis. Hvilket er noe av årsaken til at jeg frøys som en elg fanget i frontlyktene på en bil. Hele greia var helt surrealistisk! Så, som sagt, tilbudet om å bli knullet vettet av.. SÅ fristende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #362 Del Skrevet 19. januar 2012 litt av en historie Jeg er en vandrende magnet på sinnsyke mannfolk, så tro meg, jeg har plenty av historier som er nesten like ille! At jeg aldri har vært en løstøs er i grunn mer mannfolkas fortjeneste enn min. De har nemlig gjort det ekstremt lett å motstå! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #363 Del Skrevet 19. januar 2012 På toppen av alt hadde han nemlig et utstyr som var mindre enn lillefingeren min. Vi snakker ikke nedre del av normal, men type mikropenis. Hvilket er noe av årsaken til at jeg frøys som en elg fanget i frontlyktene på en bil. Hele greia var helt surrealistisk! var det så kaldt så var det ikke rart den var skikkelig micro. er det kandt nok trekker utstyret seg inn for å beskytte utstyret mot kulden. på tilsvarende blir ballene hengene litt ekstra langt ned når det er skikkelig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #364 Del Skrevet 19. januar 2012 var det så kaldt så var det ikke rart den var skikkelig micro. er det kandt nok trekker utstyret seg inn for å beskytte utstyret mot kulden. på tilsvarende blir ballene hengene litt ekstra langt ned når det er skikkelig varmt. Vel, jeg er ikke så jomfrulig at jeg ikke har vært vitne til temperaturens påvirkning på kroppsdeler. That was not it! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #365 Del Skrevet 19. januar 2012 Siden du sier det så som jente så bør du ikke ha noen problemer med å tisse ute i -40. det kan gutter ha store problemer med å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humla Skrevet 19. januar 2012 #366 Del Skrevet 19. januar 2012 Vet ikke helt om dette kanskje mer er verste sex-opplevelse, men det skjedde da på en date.. Jeg rota litt med en fyr en liten periode. Vi kjente hverandre godt fra før av og jeg ble med hjem til han for å se på film. Jeg lå i armkroken hans på sofaen og vi begynte å kline etterhvert. Greit nok. Vi endte opp på soverommet hans og han tok av seg klærene og frem kommer en mikro-tiss (kulepenn størrelse.. i tykkelsen). Jeg ble jo litt paff, men skjulte det og fortsatte og kose med han, han lå ved siden av meg og jukket meg på låret samtidig som han fingret meg, etter 30 sekunder kommer han over hele låret mitt samtidig som han sier: Og du da grisejenta, kommer du så fort du da? Kommer du så fort? Da begynte jeg å le å lurte på hva han mente med det siden det var han som nettopp hadde kommet over hele låret mitt... Da ble han sur og kastet meg ut av leiligheten sin... Åsså så lei meg jeg ble! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #367 Del Skrevet 19. januar 2012 Siden du sier det så som jente så bør du ikke ha noen problemer med å tisse ute i -40. det kan gutter ha store problemer med å gjennomføre. Altså, det var ikke minus 40 i leiligheten min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #368 Del Skrevet 19. januar 2012 Altså, det var ikke minus 40 i leiligheten min. regner med det det var egentlig en digresjon fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 19. januar 2012 #369 Del Skrevet 19. januar 2012 luremus.. huff glad jeg ikke er han. dårlig oppførsel av deg igjennom hele kvelden. og fortsatt vet du ikke hvem som oppførte seg dårlig? helt utrolig Deg om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 19. januar 2012 #370 Del Skrevet 19. januar 2012 Eller de finner en dame med like korte sosiale antenner som dem selv... Eller bestiller dame fra thailand.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 19. januar 2012 #371 Del Skrevet 19. januar 2012 Huff, nå begynner jeg å grue meg litt til jeg skal på date i kveld Satser på at jeg rømmer om det kommen lapdance eller han jukker på låret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #372 Del Skrevet 19. januar 2012 Huff, nå begynner jeg å grue meg litt til jeg skal på date i kveld Satser på at jeg rømmer om det kommen lapdance eller han jukker på låret mitt Lykke til! Jeg-skal-aldri-date-igjen-ever! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #373 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg-skal-aldri-date-igjen-ever! tsk. bare vent til du treffer en hunk igjen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #374 Del Skrevet 19. januar 2012 tsk. bare vent til du treffer en hunk igjen. :gjeiper: Man skal aldri si aldri, men jeg mistenker at Mr Vampen er litt lunken til tanken på at jeg skal date hunks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 19. januar 2012 #375 Del Skrevet 19. januar 2012 Lykke til! Jeg-skal-aldri-date-igjen-ever! Jo takk satser på å imponere stort med baksten her. Herlige nybakte brownies gir ham forhåpentligvis lysten på å oppføre seg fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 19. januar 2012 #376 Del Skrevet 19. januar 2012 Huff, nå begynner jeg å grue meg litt til jeg skal på date i kveld Satser på at jeg rømmer om det kommen lapdance eller han jukker på låret mitt Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 20. januar 2012 #377 Del Skrevet 20. januar 2012 Godt spørsmål. Min teori er at om du synes det er en god ide å kle seg naken i stua til folk, helt uoppfordret, så er det noen antenner som i utgangspunktet ikke er helt som de skal. At han ikke klarer å tolke kvelden er vel barnemat sammenlignet med resten. Så sant, så sant. Føler bare jeg har lest så mange historier her som slutter på den samme tegneserieaktige måten. "Hei, jenta mi! Det er han som spydde og dreit på seg og kjørte over den hundevalpen her. Ville bare takke for en veldig fin kveld. Håper du har hatt det like hyggelig som meg" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #378 Del Skrevet 20. januar 2012 Så sant, så sant. Føler bare jeg har lest så mange historier her som slutter på den samme tegneserieaktige måten. "Hei, jenta mi! Det er han som spydde og dreit på seg og kjørte over den hundevalpen her. Ville bare takke for en veldig fin kveld. Håper du har hatt det like hyggelig som meg" :skratte: Fantastisk! Jeg er litt usikker på hvilken frekvens disse menneskene er stilt inn på, men det er ihvertfall en annen frekvens enn den jeg er på. Er man heldig er de såpass korte at de avslører seg før en eventuell date. Som han fyren som ikke turte å snakke med meg, men som skulle "grisebanke" alle andre som prøvde. Eller han som trodde at å spørre om å få lov til å ta meg i rumpa, midt på gata, blandt ca 100 mennesker, etter 5 minutter, var en god ide. Jeg er tilhenger av sånne folk, de gjør det sabla enkelt å holde seg i skinnet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 20. januar 2012 #379 Del Skrevet 20. januar 2012 Som han fyren som ikke turte å snakke med meg, men som skulle "grisebanke" alle andre som prøvde. Haha! Bra kombo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. januar 2012 #380 Del Skrevet 20. januar 2012 Vet ikke helt om dette kanskje mer er verste sex-opplevelse, men det skjedde da på en date.. Jeg rota litt med en fyr en liten periode. Vi kjente hverandre godt fra før av og jeg ble med hjem til han for å se på film. Jeg lå i armkroken hans på sofaen og vi begynte å kline etterhvert. Greit nok. Vi endte opp på soverommet hans og han tok av seg klærene og frem kommer en mikro-tiss (kulepenn størrelse.. i tykkelsen). Jeg ble jo litt paff, men skjulte det og fortsatte og kose med han, han lå ved siden av meg og jukket meg på låret samtidig som han fingret meg, etter 30 sekunder kommer han over hele låret mitt samtidig som han sier: Og du da grisejenta, kommer du så fort du da? Kommer du så fort? Da begynte jeg å le å lurte på hva han mente med det siden det var han som nettopp hadde kommet over hele låret mitt... Da ble han sur og kastet meg ut av leiligheten sin... Åsså så lei meg jeg ble! Haha da hadde jeg ledd.. Dirty talk på norsk blir liksom.. feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå