Gjest padawan Skrevet 17. januar 2012 #341 Del Skrevet 17. januar 2012 Har du noen dårlige erfaringer selv, Padawan? Sånn med tanke på signaturen din? tja, signaturen er mer med tanke på de jeg har blitt kjent med her inne (og de jeg muligens blir kjent med i fremtiden). jeg synes det er veldig interesant å bli kjent med nye mennesker og på et eller annet tidspunkt er det (iallefall i mitt hode) naturlig å treffes etter en viss tid med tasting. jeg har blitt kjent med personer her på KG som automatisk tenker date når det å treffes kommer opp så signaturen min er en liten slengbemerkning om at det går ann å treffes uten at det nødvendigvis må være date. jeg har riktig nok vært på en date med ei jeg har blitt kjent med her inne på KG men stort sett ønsker jeg å treffe folk IRL for å se hvordan de er i levende live. stort sett legger jeg ikke mer i det enn å treffe vedkommende for å opplevelsen sin skyld uten at det trenger å være noe mer enn det. når det kommer til dårlige erfaringer på date så har jeg det også men etter å ha lest de saftige historiene på de siste sidene er det liten vits i å dele disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 17. januar 2012 #342 Del Skrevet 17. januar 2012 Mye hysterisk morsomt her inne, men de to siste anonyme innleggene gjorde meg oppriktig lei meg. En klem til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 17. januar 2012 #343 Del Skrevet 17. januar 2012 Min verste date, eller, en av de verste, involverer en overfallslapdance, en mikro-penis (som i type diagnose, ikke "kvinnfolk bryr seg bare om størrelsen") og et skudd i øyet. Jeg tror jeg vinner uten å beskrive hele kvelden. Nei, fortell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 18. januar 2012 #344 Del Skrevet 18. januar 2012 Hahaha for en genial tråd! Har nå lest meg igjennom kanskje 10 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #345 Del Skrevet 19. januar 2012 Nei, fortell. Jeg burde sikkert ikke, men fuck it, jeg bøyer meg for tyngden av et innlegg og 3 plusser. Under en halvveis fuktig tur på på byen, møtte jeg en gang en fyr. Han var høy (alle som har vært litt på KG vet at det er alfa og omega), kjekk, edru, og best av alt, han valgte å snakke med meg, fremfor å ty til forsøk på overraskelsespenetrering eller tvungen nærkontakt med drøvelen min. Vi ble sittende og snakke i mange timer, og når det nærmet seg stengetid ble vi enig om å møtes igjen. I ukene som fulgte gikk vi på noen dater. Alle var avslappet og hyggelige. Vi hadde god kjemi, og det var ikke noe stress for noen av oss. Etter noen dater ble vi enig om å ta neste date hjemme hos meg, med middag og en film. Og før Steinar eller andre vennligsinnede påpeker at det var første feil, I know. Jeg visste det da også, så jeg sa også til ham at middag og film i dette tilfellet VAR bare middag og film, ikke en invitasjon til å utforske hverandres kropper nærmere. Noe han synes var greit. Vi likte begge at det ikke var noe stress. Kvelden kom, og jeg hadde faktisk tilbragt tid på kjøkkenet frivillig. Middagen og filmen var klar, daten kom når han skulle. So far, so good. Jeg møtte ham i døra, viste ham inn, ga ham et kyss, snudde meg for å sette meg i sofaen, snudde meg tilbake mot ham, og mannen var i full gang med å kle seg kliss-spanking-butt naked, midt i stua mi. Han gikk fra fullt påkledd til helt naken i løpet av sekunder. I løpet av et par sekunder til satt han skrevs over meg i sofaen, og var godt i gang med å gi meg en høyest ufrivillig lapdance. Jeg fikk et akutt tilfelle av sjokk, ikke minst fordi han drev og dytta utstyret sitt mot magen og brystene mine som en Duracell-kanin. Etter et par sekunder til våknet jeg såpass at jeg begynte forsøket på å få ham vekk. Han var nærmere 2 meter høy, jeg er ikke det, og han satt oppå meg. Det ble et lite basketak, og i kampens hete fikk jeg dyttet borti utstyret hans. Det var tydeligvis nok, for han kom som et skudd.. Og traff meg rett i øyet. Om du ikke har hatt sperm i øyet før, så kan jeg opplyse om at det svir noe helt inn i helvete. Etter et par dytt til fikk jeg ham vekk, og ut, med noen forbannelser på veien. Jeg tilbragte kvelden med å skylle øyet, og vurdere overgang til lesbiskismen. Han synes tydeligvis det var en relativt vellykket date, for han fortsatte å ringe og sende meldinger i de kommende ukene, for å spørre om når neste date ble. Når det ikke funket, gikk han over til å sende jevnlige meldinger a la "Bare si ifra om du trenger noen til å komme og knulle vettet av deg.". Jeg klarte overraskende nok å motstå. Jeg ser ham noen ganger fra tid til annen, og forsøker stort sett å løpe så fort jeg kan, i motsatt retning hver gang. Good times! Dette var forøvrig bare en historie, jeg har skremmende nok flere. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #346 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg lærte forresten leksa mi! Etter den opplevelsen med det som tilsynelatende var en oppegående, sympatisk og velbalansert fyr, så meldte jeg overgang til åpenlyst freaky menn med skumle hensikter! Da er man ihvertfall forberedt når de går bananas! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 19. januar 2012 #347 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Han synes tydeligvis det var en relativt vellykket date, for han fortsatte å ringe og sende meldinger i de kommende ukene, for å spørre om når neste date ble. Når det ikke funket, gikk han over til å sende jevnlige meldinger a la "Bare si ifra om du trenger noen til å komme og knulle vettet av deg.". Jeg klarte overraskende nok å motstå. Hva er det med alle disse meldingene og telefonsamtalene etter en totalt katastrofal date? Hvordan er det mulig for to mennesker å oppfatte en situasjon så forskjellig? Endret 19. januar 2012 av Maruwan 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 19. januar 2012 #348 Del Skrevet 19. januar 2012 Har ikke noen katastrofe dates selv, heldigvis kan jeg si etter å ha sett denne tråden:P Men kjæresten min derimot... Jo, han møtte ei jente på nettet, og de skulle møtes på en kafe for en date. Men jenta så overhodet ikke ut som hun hevdet, og var gooood og rund(og jeg kan legge til at kjæresten min liker damer med former.) Men, han tenkte at han ikke skulle være grunn, hun kunne nå være en hyggelig jente for det. Det var hun ikke De hadde kanskje sittet i 5-10 minutter, og da nevnte hun at hun og moren, og søstra hadde lyst til å dra til syden. Og hun ville at HAN skulle betale! Han reiste seg og gikk uten et ord:P Heldigvis hadde han mer flaks med sin neste nett-date; meeeg! hihi:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #349 Del Skrevet 19. januar 2012 Har noe styggedom å skrive om jeg også. [...] Hvis noen gadd å lese denne historier her, kudos til deg. Mest av alt fikk jeg følelsen av at du jobbet noen dager i en barnehage. Det var ingen voksne mennesker å se noe sted! What a waste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 19. januar 2012 #350 Del Skrevet 19. januar 2012 Greier ikke helt å bestemme meg for hvem som var verst av meg og han på denne "daten": Meg, bestevenninnen min og en god kamerat av oss skulle på vors en gang. Vi avtalte å møte kameraten vår utenfor leiligheten der vi skulle være, og fant da samtidig ut at han hadde tatt med seg en venn. Vi hilste, han var hyggelig, vi var hyggelige, og så gikk vi inn. Leiligheten viste seg å være en hybel og det var bare to stoler igjen da vi kom, så vi fant ut av at vi bare kunne sitte på fanget til guttene vi hadde med oss den lille stunden vi skulle være der. Jeg satt meg på fanget til kameraten jeg nettopp hadde blitt introdusert for. Jeg er en relativt kosete person, og går ikke av veien for å sitte på fanget til en kompis eller venninne. I mitt hode er det ikke noe seksuelt over det i det hele tatt, men det kan helt klart oppfattes slik. Denne kameraten som hadde meg på fanget oppfattet naturlig nok dette som flørt. Ut over kvelden begynte et bittelite lys å gå opp for meg. Jeg skjønte at han prøvde seg på meg, men jeg var litt "bedøvet" og oppfattet ikke hintene hans godt nok. Han hadde visst oppført seg helt noldus, men det la jeg heldigvis ikke merke til. Vi havnet på byen og var der en god stund, meg og venninnen min raste rundt og hadde det kjempefestlig, og vi havnet litt bort fra kompisene våre. De var i den ene enden og fisket damer, og vi var på dansegulvet og oppførte oss episk. Hele kvelden hadde jeg følelsen av at vi var fire venner som hadde det gøy sammen. Jeg fikk spandert på meg et par øl av min nye kompis, og jeg minnes også å ha røykt opp hele 20pakningen hans. Så skulle vi hjem. Vi gikk gjennom gågaten og opp til en bensinstasjon (for vi måtte jo kjøpe sigg, noen hadde røykt opp alle..), gode og fulle. Jeg fikk en arm rundt meg men tenkte ikke noe videre over det da det var kaldt ute og armen varmet godt. Plutselig var venninnen min borte (husker ikke helt hvor hun ble av, men hun er fortsatt i live så det kan ikke ha skjedd noe veldig galt) og siden de to kompisene skulle samme vei som meg slang vi oss like godt i en taxi som de ville spandere. I taxien ble plutselig mitt nye bekjentskap veldig innpåsliten. Han prøvde å grafse meg mellom beina, men jeg sa til han at det ikke var noe å hente der. Han prøvde å kysse meg også, men jeg fikk snudd meg vekk. Resten av turen foregikk i stillhet, men han kikket på meg hele veien med et tilfreds glis om kjeften. Så stoppet taxien utenfor leiligheten til meg og venninnen min. Og kompisen sier følgende: "nå skal jeg være med deg inn, jeg." "nei det kan du ikke" svarte jeg. "jo nå skal vi gå og legge oss i sengen din" *blunk blunk* "nei det kan vi ikke, vi bor med broren til [venninnen min] og han sover på sofaen, så det går nok ikke du" - nå begynte jeg å bli litt irritert over dusten som trodde han kunne overtale seg ned i buksene på meg. Han kikket på meg med et irritert blikk og sa "årrrrrhh". Kompisen jeg kjente fra før og taxisjåføren stirret så hardt ut av vinduet at jeg trodde nesten de var blitt til stein. Til slutt fikk jeg han til å forstå at det ikke ble noe på han, alt imens kompis satt i forsetet og hørte på. Da jeg var på vei ut av taxien snur jeg meg og sier; "jeg kunne ikke bomma et par sigg av deg?" Dusten gav meg flate meg fem sigg, så lukket jeg døra og de kjørte avgårde. Herregud. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. januar 2012 #351 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Greier ikke helt å bestemme meg for hvem som var verst av meg og han på denne "daten": Meg, bestevenninnen min og en god kamerat av oss skulle på vors en gang. Vi avtalte å møte kameraten vår utenfor leiligheten der vi skulle være, og fant da samtidig ut at han hadde tatt med seg en venn. Vi hilste, han var hyggelig, vi var hyggelige, og så gikk vi inn. Leiligheten viste seg å være en hybel og det var bare to stoler igjen da vi kom, så vi fant ut av at vi bare kunne sitte på fanget til guttene vi hadde med oss den lille stunden vi skulle være der. Jeg satt meg på fanget til kameraten jeg nettopp hadde blitt introdusert for. Jeg er en relativt kosete person, og går ikke av veien for å sitte på fanget til en kompis eller venninne. I mitt hode er det ikke noe seksuelt over det i det hele tatt, men det kan helt klart oppfattes slik. Denne kameraten som hadde meg på fanget oppfattet naturlig nok dette som flørt. Ut over kvelden begynte et bittelite lys å gå opp for meg. Jeg skjønte at han prøvde seg på meg, men jeg var litt "bedøvet" og oppfattet ikke hintene hans godt nok. Han hadde visst oppført seg helt noldus, men det la jeg heldigvis ikke merke til. Vi havnet på byen og var der en god stund, meg og venninnen min raste rundt og hadde det kjempefestlig, og vi havnet litt bort fra kompisene våre. De var i den ene enden og fisket damer, og vi var på dansegulvet og oppførte oss episk. Hele kvelden hadde jeg følelsen av at vi var fire venner som hadde det gøy sammen. Jeg fikk spandert på meg et par øl av min nye kompis, og jeg minnes også å ha røykt opp hele 20pakningen hans. Så skulle vi hjem. Vi gikk gjennom gågaten og opp til en bensinstasjon (for vi måtte jo kjøpe sigg, noen hadde røykt opp alle..), gode og fulle. Jeg fikk en arm rundt meg men tenkte ikke noe videre over det da det var kaldt ute og armen varmet godt. Plutselig var venninnen min borte (husker ikke helt hvor hun ble av, men hun er fortsatt i live så det kan ikke ha skjedd noe veldig galt) og siden de to kompisene skulle samme vei som meg slang vi oss like godt i en taxi som de ville spandere. I taxien ble plutselig mitt nye bekjentskap veldig innpåsliten. Han prøvde å grafse meg mellom beina, men jeg sa til han at det ikke var noe å hente der. Han prøvde å kysse meg også, men jeg fikk snudd meg vekk. Resten av turen foregikk i stillhet, men han kikket på meg hele veien med et tilfreds glis om kjeften. Så stoppet taxien utenfor leiligheten til meg og venninnen min. Og kompisen sier følgende: "nå skal jeg være med deg inn, jeg." "nei det kan du ikke" svarte jeg. "jo nå skal vi gå og legge oss i sengen din" *blunk blunk* "nei det kan vi ikke, vi bor med broren til [venninnen min] og han sover på sofaen, så det går nok ikke du" - nå begynte jeg å bli litt irritert over dusten som trodde han kunne overtale seg ned i buksene på meg. Han kikket på meg med et irritert blikk og sa "årrrrrhh". Kompisen jeg kjente fra før og taxisjåføren stirret så hardt ut av vinduet at jeg trodde nesten de var blitt til stein. Til slutt fikk jeg han til å forstå at det ikke ble noe på han, alt imens kompis satt i forsetet og hørte på. Da jeg var på vei ut av taxien snur jeg meg og sier; "jeg kunne ikke bomma et par sigg av deg?" Dusten gav meg flate meg fem sigg, så lukket jeg døra og de kjørte avgårde. Herregud. luremus.. huff glad jeg ikke er han. dårlig oppførsel av deg igjennom hele kvelden. og fortsatt vet du ikke hvem som oppførte seg dårlig? helt utrolig Endret 19. januar 2012 av Nuppdupp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 19. januar 2012 #352 Del Skrevet 19. januar 2012 "Bare si ifra om du trenger noen til å komme og knulle vettet av deg." Sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #353 Del Skrevet 19. januar 2012 luremus.. huff glad jeg ikke er han. dårlig oppførsel av deg igjennom hele kvelden. og fortsatt vet du ikke hvem som oppførte seg dårlig? helt utrolig touché, og atpåtil fra en annen jente. er egentlig litt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #354 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva er det med alle disse meldingene og telefonsamtalene etter en totalt katastrofal date? Hvordan er det mulig for to mennesker å oppfatte en situasjon så forskjellig? Godt spørsmål. Min teori er at om du synes det er en god ide å kle seg naken i stua til folk, helt uoppfordret, så er det noen antenner som i utgangspunktet ikke er helt som de skal. At han ikke klarer å tolke kvelden er vel barnemat sammenlignet med resten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #355 Del Skrevet 19. januar 2012 Sjarmerende. Haha, ja, det var EKSTREMT vanskelig å motstå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 19. januar 2012 #356 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Noe av det kleineste jeg har opplevd var med en fyr som i utgangspunktet virket kjempekoselig. Vi hadde holdt kontakten over en lengre periode (ett års tid) på nett da vi begge plutselig befant oss i samme by pga jobb/studier. Etter litt om og men traff vi hverandre hjemme hos ham, og så på film, spilte gitar, drakk te og hadde det veldig koselig. Vi holdt kontakten videre, men mest som venner, den store kjemien var ikke helt der fra noen av oss sin side. En morgen ringer jobben meg opp mens jeg er på vei, og jeg stusser litt siden jeg ikke er for sent ute og de vet at jeg skal på jobb om en halvtimes tid. Når jeg kommer frem står kollegaen min i døra til kontoret og hvisker "psst, kom hit". Hun lukker døren bak oss og forteller meg med panikk i blikket at "en fyr" er et eller annet sted rundt stasjonen (jeg jobbet deltid på en bensinstasjon), halvnaken og full av sprittusj i forskjellige farger på hele kroppen, med en gitar i hendene. ..klokken 8 om morgenen... Han hadde visst fortalt mine kollegaer at jeg var hans beste venninne og at han MÅTTE få tak i meg. Jeg visste ikke at han visste hvor jeg jobbet engang, så bestevenner vet jeg ikke helt.. Jeg fikk sendt ham avgårde i bare bukser og tusj, og ble ertet mye i ettertid på grunn av "tusjer'n" som han fikk tilnavnet. Vi snakket ikke sammen igjen, og det var vel like greit. Endret 19. januar 2012 av frøkenfryd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 19. januar 2012 #357 Del Skrevet 19. januar 2012 Dette var vel ikke bare min verste date, men også han sin Er jeg virkelig så fæl å være på date med? Hehe.... Dette skjedde for et par år siden da jeg skulle på date med en fyr. Vi dro på en pub i byen og satte oss ved et bord. Vi snakket mye og tar oss noen drinker. Jeg følte vi hadde god kjemi jeg da. Etter en stund måtte jeg på do. Da jeg kom tilbake var daten min borte! Jeg ser om han står i baren for å kjøpe mer å drikke. Nei han var ikke der. Jeg går ut for kanskje han skulle ta seg en røyk. Han var ikke utenfor heller. Mitt siste alternativ var at han hadde gått på do. Jeg setter meg ned igjen og venter. Han kommer ikke tilbake. Hmmmm, merkelig altså. Jeg prøvde å ringe, men ikke noe svar. Jeg bumper inn i en venninne som var der sammen med typen sin. Jeg henger meg på de og vi går til et utested. Der får jeg se fyren sitte i sofan med noen kompiser. Han ble veldig paff da han sa meg gå forbi Jeg sendte han bare det stygge blikket og ga faen i han resten av kveld. Asshole!! Så utrolig dårlig gjort. Bare stikke av sånn. Da hadde jeg blitt forbanna og han hadde fått høre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 19. januar 2012 #358 Del Skrevet 19. januar 2012 Haha, ja, det var EKSTREMT vanskelig å motstå! Fikk latterkrampe av denne Vampen Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 19. januar 2012 #359 Del Skrevet 19. januar 2012 Har ikke noen katastrofe dates selv, heldigvis kan jeg si etter å ha sett denne tråden:P Men kjæresten min derimot... Jo, han møtte ei jente på nettet, og de skulle møtes på en kafe for en date. Men jenta så overhodet ikke ut som hun hevdet, og var gooood og rund(og jeg kan legge til at kjæresten min liker damer med former.) Men, han tenkte at han ikke skulle være grunn, hun kunne nå være en hyggelig jente for det. Det var hun ikke De hadde kanskje sittet i 5-10 minutter, og da nevnte hun at hun og moren, og søstra hadde lyst til å dra til syden. Og hun ville at HAN skulle betale! Han reiste seg og gikk uten et ord:P Heldigvis hadde han mer flaks med sin neste nett-date; meeeg! hihi:) Bra at han "tok sjansen" på å gå på en ny "nett-date" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. januar 2012 #360 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg lærte forresten leksa mi! Etter den opplevelsen med det som tilsynelatende var en oppegående, sympatisk og velbalansert fyr, så meldte jeg overgang til åpenlyst freaky menn med skumle hensikter! Da er man ihvertfall forberedt når de går bananas! litt av en historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå