Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Digger Lynett altså :fnise:

Hun var så søt i denne episoden.

Regnet nesten med at Orson var den som stod bak kortene Bree hadde fått, og man har jo nesten fått svar på at det var ham nå.

Det ender vel opp med at han får Bree på rett kjøl igjen og at de finner sammen igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne episoden!!! Spennende og masse drama!!

Da er det helt sikkert Orson som står bak alt sammen. Regner også med at Susan beholder babyen til Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noe jeg ikke fikk med meg? Hvorfor vet vi at det var Orson som sto bak brevene? Han sa jo han kom tilbake fordi de andre ringte han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som VET at det er Orson står bak brevene, ingen som har påstått det iallefall.

Nei, men det står da at det er "helt sikker" han. Hvorfor er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Nei, men det står da at det er "helt sikker" han. Hvorfor er det det?

Folk spekulerer. "helt sikkert" er ofte brukt når man spekulerer uten at man nødvendigvis VET med sikkerhet at det er tilfelle. Et uttrykk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk spekulerer. "helt sikkert" er ofte brukt når man spekulerer uten at man nødvendigvis VET med sikkerhet at det er tilfelle. Et uttrykk.

JESUS. HVORFOR tror folk det??? Er det kun pga at han kom tilbake eller er det noen andre grunner jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Fordi vi tror det. Noen grunn til å bli sint over slikt (capslock = sint)? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Det er bare et tv show, la folk få tro hva de vil.

Lille-lure: mener jeg så sesongene på cdon.com, men sesong 8 har ikke blitt sluppet enda da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå, orson, orson, orson! HAN kjørte over purken!

Men kan han kjøre da, er han ikke lam fra livet og ned? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi tror det. Noen grunn til å bli sint over slikt (capslock = sint)? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Det er bare et tv show, la folk få tro hva de vil.

Lille-lure: mener jeg så sesongene på cdon.com, men sesong 8 har ikke blitt sluppet enda da

Det er rimelig irriterende å ikke få et eneste svar på grunnen til at noen mener at det er Orson som har gjort det, men bare det samme svaret om igjen og om igjen. Er det kun fordi han kom tilbake? Ja, jeg skjønner at noen tror det, men jeg skjønner ikke HVORFOR dere tror det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi orson er en liten luring, som har gjort lure ting før. Og som ER glad i Bree. Hvorfor skulle han ellers bare dukke opp plutselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skulle Orson vite hva som ble skrevet i brevet til Mary Alice? For det er vel litt av greien her, at brevene er helt like.

Håper jentene blir venner igjen nå. Helt idiotisk at de skulle være så dumme mot Bree.

Ellers er jeg og enig med alle som begynner å bli lei av Susan. Det er nesten så de heller skulle kvittet seg med henne i stedet for Edie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Kanskje Orson har sett brevene hos Bree? Eller fått infoen fra noen av de andre i gata?

Han bodde jo der ganske lenge og er jo en luring.

Han satt jo også i fengsel...kanskje han der fikk noe info om brevene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...