Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Likte episoden godt, selv om det selvsagt er trist at Mike er borte.

Jeg har syntes at DH har tapt seg veldig de siste sesongene og var redd for hvordan de ville velge å avslutte, men denne sesongen har vært veldig god synes jeg. Jeg liker også det ser ut som om vi får en bedre slutt enn at alle lever lykkelige i alle sine dager. DET hadde virkelig vært en nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte episoden godt, selv om det selvsagt er trist at Mike er borte.

Jeg har syntes at DH har tapt seg veldig de siste sesongene og var redd for hvordan de ville velge å avslutte, men denne sesongen har vært veldig god synes jeg. Jeg liker også det ser ut som om vi får en bedre slutt enn at alle lever lykkelige i alle sine dager. DET hadde virkelig vært en nedtur.

Er litt enig med deg og tror nok vi får en overraskende slutt. Det er bare det at jeg føler det blir for mange løse tråder å avslutte med hvis alle fruene sitter inne i siste episode.

Hvis forholdet mellom Lynnette og Tom blir hengende i løse luften så føler jeg ikke at ting er avsluttet.

Mmmmm... kanskje jeg ikke er så enig med deg allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke forholdet mellom Tom og Lynette blir hengende i løse luften, men jeg er blant dem som IKKE ønsker dem sammen igjen. Det er mange måter å samle trådene på og jeg tviler på at de blir fengslet, det hadde i så fall vært en dårlig slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike :tristbla:

Hadde håpet på at Jane skulle dø, ble rimelig sjokkert av at det ble Mike..

Misliker Jane! Drittkjærring :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike :tristbla:

Hadde håpet på at Jane skulle dø, ble rimelig sjokkert av at det ble Mike..

Misliker Jane! Drittkjærring :kjefte:

Jeg heller liker ikke henne! Før så virket hun snill, men i det siste har hun vært slu og bitch.

Håper ikke Tom tar henne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forholdet mellom Lynnette og Tom blir hengende i løse luften så føler jeg ikke at ting er avsluttet.

Jeg blir :kjempesinna: om det skjer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er Jane ei drittkjerring egentlig? Det er da ingen tvil om at er det noen som er ei drittkjerring så er det Lynnette. Tom har endelig møtt ei dame som ikke skal detaljstyre hele livet hans og han kan ha sine egne meninger. Jeg håper han holder seg til Jane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Jane ei drittkjerring egentlig? Det er da ingen tvil om at er det noen som er ei drittkjerring så er det Lynnette. Tom har endelig møtt ei dame som ikke skal detaljstyre hele livet hans og han kan ha sine egne meninger. Jeg håper han holder seg til Jane.

Jeg syns hun har vært det i de siste episodene. Litt spydig og hoverer litt ovenfor Lynnette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Jane er bare blæ.. Vet ikke helt hva det er, men hun virker så sleip, og jeg mistenker at hun kan finne på å gjøre mye rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jane virker så utrolig slu. Jeg får en følelse at grunnen til at hun leker bestevenn med Penny er kun for å terge Lynette. Lurer forøvrig på om Mike's dødsfall kanskje vil lage en klisje om hvordan Tom og Lynette egentlig elsker hverandre osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig episode, men begravelsen var trist.

Men blir spennende neste gang, får virkelig håpe at ikke Bree må ta hele støyten alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Litt kjedelig episode, men begravelsen var trist.

Men blir spennende neste gang, får virkelig håpe at ikke Bree må ta hele støyten alene...

Enig. Men det var vel egentlig Carlos som drepte ham?

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlos drepte han ja, med en lysestake (?), men Bree foreslo at de skulle gjemme han.

Herregud, satt hele episoden og tuta. Faen, IKKE mike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Carlos har jo blitt et nytt menneske, nå skal han hjelpe andre. Så lurer på hva han kommer til å gjøre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Og Carlos har jo blitt et nytt menneske, nå skal han hjelpe andre. Så lurer på hva han kommer til å gjøre nå

Hvis Bree blir tauet inn tror jeg nok Carlos vil overgi seg. Han ville jo bli ett nytt og bedre menneske, så da tror jeg neppe han vil la Bree havne i fengsel alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååhh, jeg håper Tom og Lynette blir sammen igjen :hjerte:

Det håper jeg og.

Her ble det mye gråting :grine:

Spent på neste episode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes episoden var litt kjedelig, men utrolig trist! Jeg sitter fortsatt å gråter 20 min etter jeg så episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere i at episoden var kjedelig, synes de kunne gjort mer ut av den for å hedre Mike. Utrolig trist at han er borte:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...