Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

trist, trist og atter trist!!! herregud, jeg grein som en unge av denne episoden. har alltid likt Mike så godt og nå er han borte. uff, jaja... :trist:

Da er det bare å vente spent på neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Andria

Ååhh, jeg håper Tom og Lynette blir sammen igjen :hjerte:

Samme her. Føler meg nesten personlig sviktet og bedratt. Altså på Lynettes vegne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett episoden og den var bra, syns scenen hvor MJ og Susan kastet syltetøygass var trist.

Jeg syns han politimannen som etterforsker Bree er skikkelig ekkel, og jeg håper virkelig at de andre vennene hjelper Bree ut og ikke lar henne være igjen i stikken. Kanskje de alle ender opp i fengsel.

Jeg håper Tom og Lynette blir sammen igjen. Håpet ikke det først, men syns Lynette virkelig har reflektert over hvordan hun har oppført seg og innsett sine feil og fortjener en ny sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at noen vil hjelpe Bree, hun var jo ikke alene om å begrave liket og det var jo Carlos som drepte ham. Lurer på hvordan hun skal slippe unna dette:o Og han australieren: visste han at telefonen var overvåket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste et sted at det går rykter om at Bree til slutt tar selvmord, og at én til meget sentral person også må bøte med livet, og at slutten av denne serien på ingen måte er noe hyggelig. Det vil nok bli en god del fans som vil bli meget pissed off... Men som sagt bare rykter.

Og hva var det forresten med Zach?? Var ikke han involvert med et av de brevene i forrige sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at noen vil hjelpe Bree, hun var jo ikke alene om å begrave liket og det var jo Carlos som drepte ham. Lurer på hvordan hun skal slippe unna dette:o Og han australieren: visste han at telefonen var overvåket?

Jeg tipper at han var med på hele greia. Han la seg sikkert flat hos politiet og fant på historien som Renee fortalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at han var med på hele greia. Han la seg sikkert flat hos politiet og fant på historien som Renee fortalte.

det er min teori og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lovende ut for Tom og Lynette :jepp:

Jeg tipper at det ikke blir happy ending for Bree og at det blir slutt mellom Renee og typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at Ben visste om det. Jeg har aldri likt han, han er en luring. Og det er sikkert noe med han også. Det er vel en grunn til at han flyttet inn i nabolaget.

Jeg tror og håper ikke at det ender dårlig for Bree, det er jo det som det ser ut til nå at det vil gjøre, men DH er jo kjent for å ha med mange tvister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at det går rykter om at Bree til slutt tar selvmord, og at én til meget sentral person også må bøte med livet, og at slutten av denne serien på ingen måte er noe hyggelig. Det vil nok bli en god del fans som vil bli meget pissed off... Men som sagt bare rykter.

Og hva var det forresten med Zach?? Var ikke han involvert med et av de brevene i forrige sesong?

Husk at dette ikke er en spoiler tråd nå. Rykter eller ikke, syntes ikke det er noe ålreit å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dette ikke er en spoiler tråd nå. Rykter eller ikke, syntes ikke det er noe ålreit å lese.

Enig, la oss ikke diskutere ting som ikke har blitt vist enda! Vi går jo inn i tråden her og snakker om ting vi har sett i den nyeste episoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett dagens episode?

Jeg må bare si at Gaby er en egoistisk drittkjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tom dumper Jane snart :pls:

Er det 1 mnd til neste episode nå???

Endret av effy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei episode. Jane kommer vel til å dumpe Tom snart. Råttent gjort av henne i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Tom dumper Jane snart :pls:

Er det 1 mnd til neste episode nå???

29. april mener jeg det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dere ligger foran TV2, ikke sant?

Eller har jeg gått glipp av noe? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dere ligger foran TV2, ikke sant?

Eller har jeg gått glipp av noe? :kjefte:

Ja, vi følger det amerikanske sendeskjemaet.

Kjedelig episode, men det er helt greit. Da blir det ikke vanskelig å vente på neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden hvor Mike dør ble nettopp sendt på TV2. Synes det var utrolig trist! Og det skjedde så fort, først bare satt de der og snakket, og så brått kom den bilen kjørende.. Begynte å gråte av tilbakeblikkene, husker så godt den scenen hvor Susan ligger naken i buskene når Mike oppdager henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...