Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Samme som over her. Trodde forresten at det var noen andre som skulle dø.. Først Mrs. McKlusky, så Bree, så Jane, så Juanita.. Også ble det visst Mike, utrolig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett episode 18?

Min favorittorrent har ikke lagt den ut, men ser den er blitt aired 25 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 18 er lenge siden ble lagt ut! Episode 19 har også kommet ut. Burde laste ned fra piratebay, der finner du alltid de nyeste episodene =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var det noen som så episoden på Tv2 i går? Jeg fikk ikke med meg slutten- etter at Bree gikk fra politiavhøret. Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var det noen som så episoden på Tv2 i går? Jeg fikk ikke med meg slutten- etter at Bree gikk fra politiavhøret. Anyone??

De tok sånn prøve av fingeravtrykkene Bree etterlot på kaffekoppen hun drakk av. De matchet med de fingeravtrykkene som var funnet på liket til stefaren til Gabrielle. Spennende på hva som skjer i neste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tok sånn prøve av fingeravtrykkene Bree etterlot på kaffekoppen hun drakk av. De matchet med de fingeravtrykkene som var funnet på liket til stefaren til Gabrielle. Spennende på hva som skjer i neste!

Tusen takk. Da mistet jeg tydeligvis ikke så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge til!!! Hvorfor har de disse pausene? Kan de ikke sende i normale intevaller som vi gjør :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er dumt at de har pauser, men samtidig er det straks over. Det er kun 4 episoder igjen hvorav en er en dobbeltepisode som vises 13 mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv-2 sa de idag at den aller siste episoden kommer i kveld.

Det kan vel ikke stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Episoden som ble vist på TV2 forrige tirsdag, er vel ikke den siste? umulig!!

Men fruene kommer jo ikke på tv 2 i morgen, når viser de resten av sesongen? :popcorn:

Hørte at forrige uke var den siste (på Tv2) , men det nekter jeg å tro..

(beklager om det er nevnt tidligere, men jeg har desverre ikke tolmodighet til å lese hele forumet) :rodmer:

Endret av Mally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...