Frufly Skrevet 4. november 2012 Forfatter #421 Del Skrevet 4. november 2012 Innom å titter igjen, FruFly! Hvordan får det nå? Jeg beundrer virkelig tålmodigheten og pågangsmotet ditt. Andre ville gitt opp for lenge siden!! En dag, snart, kommer det til å klaffe for dere!! Enten med hjelp eller av seg selv! Stå på videre!! Klemmer Så kjekt at du titter innom Tusen takk for oppmuntrende og gode ord! Ikke så mye nytt her altså, men Februar nærmere seg Håper SÅ veldig at det en dag kan bli vår tur Jeg hadde IKM på Torsdag, men ingen TR har vist seg enda. Har testa med billigtester, men de viser negativ. Sikkert bare TR som er lenge denne mnd. Har forresten hatt ei super langhelg sammen med kjære i London Så det passa meg greit å slippe mens og smerter i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. november 2012 #422 Del Skrevet 4. november 2012 Å! Så koselig med tur til London,da! Slike ting er så koselig å kunne gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. november 2012 #423 Del Skrevet 4. november 2012 Så gøy med en tur til London? Shoppa masse? Nå er det jammen ikke lenge til februar altså Men aller kjekkest er det om dere får det til på egenhånd før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 4. november 2012 #424 Del Skrevet 4. november 2012 Godt å høre at helgen var bra Kjedelig med forsinket tr og negativ test da...... Håpet er ikke ute før tr dukker opp vet du Hvor lange er syklusene dine normalt? Har du el-testet denne mnd? Håper på spire hos oss begge snart.. Hadde vært en fantastisk avsluttning på året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 5. november 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 5. november 2012 Å! Så koselig med tur til London,da! Slike ting er så koselig å kunne gjøre:) Ja veldig kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 5. november 2012 Forfatter #426 Del Skrevet 5. november 2012 Så gøy med en tur til London? Shoppa masse? Nå er det jammen ikke lenge til februar altså Men aller kjekkest er det om dere får det til på egenhånd før det! Ja veldig gøy med London tur Var masse kjekt å shoppe så kofferten var helt proppa!! Handla en del klær. 3 bukser, en fin bluse, undertøy, en lang løpetights, tynn trenings trøye (jada jeg har store planer om jogging i framtiden ) også handla jeg en superkul veggklokke med dato, mnd, og du kan velge en storby som skal stå øverst, jeg har selvfølgelig London Kjøpt på Habitat om noen vil se :gjeiper: den var på tilbud til 40%, sånn liker jeg Ble også noen julegaver med hjem Håper veldig vi greier det før Februar selv om det ikke er lenge til Godt å høre at helgen var bra Kjedelig med forsinket tr og negativ test da...... Håpet er ikke ute før tr dukker opp vet du Hvor lange er syklusene dine normalt? Har du el-testet denne mnd? Håper på spire hos oss begge snart.. Hadde vært en fantastisk avsluttning på året.. Ja det er veldig kjedelig Jeg har ikke testa med EL test i dfet siste, siden jeg som oftest blir skuffa fordi det er så vondt å ha sex da.. Syns det funker bedre å ta det etter dagsform.. Trodde jo jeg viste sånn ca. når EL var. Syklusene har vært på 24-25 dager siden Juli. Det håper jeg også!! Nå må det jammen bli vår tur også snart!! Heier ekstra på oss begge for den neste mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 6. november 2012 Forfatter #427 Del Skrevet 6. november 2012 Ingen TR enda og negativ test. I dag er jeg på dag 30 i syklusen. Helt sikker lang syklus, men vet jo ikke da :gjeiper: Litt spennende dette her, selv om jeg bare tror TR er treg denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 6. november 2012 #428 Del Skrevet 6. november 2012 Ingen TR enda og negativ test. I dag er jeg på dag 30 i syklusen. Helt sikker lang syklus, men vet jo ikke da :gjeiper: Litt spennende dette her, selv om jeg bare tror TR er treg denne mnd. Hmm..rart at tr plutselig ikke dukker opp, dersom syklusene dine har vært stabile siden juli.. Hvordan var dem før den tid..? Håpet er ikke ute før tr dukker opp da, så er jo lovt å ha ett lite håp alikevel Krysser fingre å tær for positiv test for oss begge innen året er omme! Håper du har hatt en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 7. november 2012 #429 Del Skrevet 7. november 2012 synes jeg kan sende litt babystøv inn her også,jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. november 2012 Forfatter #430 Del Skrevet 10. november 2012 Hmm..rart at tr plutselig ikke dukker opp, dersom syklusene dine har vært stabile siden juli.. Hvordan var dem før den tid..? Håpet er ikke ute før tr dukker opp da, så er jo lovt å ha ett lite håp alikevel Krysser fingre å tær for positiv test for oss begge innen året er omme! Håper du har hatt en fin dag ! Ja veldig merkelig. Jeg ble operert i Mai. Før operasjonen har jeg alltid hatt veldig stabile sykluser på 28 dager. Det var etter operasjonen da i Juli at syklusene har vært på 24 og 25 dager. Jeg fikk TR PÅ Onsdag. Passe skuffa ja :tristblaa: Håper veldig på at det skal bli noe positiv test før året er omme. Kjipt at vi ikke skal lykkes.. synes jeg kan sende litt babystøv inn her også,jeg! Takk! Det trengs veldig til neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. november 2012 #431 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg kan jo også dele ut babystøv nå Et godt et også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. november 2012 Forfatter #432 Del Skrevet 10. november 2012 Fy søren så deilig med helg!! Jeg er så sliten om dagen. Liker ikke denne mørke tiden siden jeg er så trøtt og sliten. Aner ikke om det er endometriosen som gjør meg trøtt eller mørket, noe er det i allefall. I dag har jeg sendt inn søknad på jobb til der vi skal flytte. Det var en 80% fast stilling. Håper jeg får den Ellers har vi fått forslag fra landskapsarkitekten på hustegning, men vi er nok ikke helt fornøyde.. Var ikke helt sånn vi hadde tenkt det. Det ser bra ut på utsiden, men er ikke så praktisk med et hus i flere nivåer.. Trapp fra kjøkken til stue.. Åpen stue og kjøkkenløsning. Vaskerom kombinert med hovedbad i 2 etasje. Var heller ikke tegnet på noen ekstra rom/ boder noe jeg absolutt vil ha. Bare klaging på meg.. men det er jo veldig viktig at det skal fungere for oss også.. Vi ønsker oss veldig et stort vaskerom/ grovinngang rett ved hovedinngang som skal være i hovedetasjen. Stort kjøkken med utgang til terrasse fra både stuen og kjøkken. I utgangspunktet ønsker vi å ha mulighet til alt på et plan slik at vi kan bo der til vi blir gamle. men ønsker ha en halv etasje til med soverom, bad og loftstue. Så hvis noen har et supert forslag til hus så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. november 2012 Forfatter #433 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg kan jo også dele ut babystøv nå Et godt et også Tusen takk! Tar veldig gjerna imot masse masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. november 2012 #434 Del Skrevet 10. november 2012 Du må jo være kritisk når dere skal bygge hus! Det er jo der dere skal bo og da må det være perfekt! Får din kjære jobb der eller? Krysser fingrene for at du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. november 2012 Forfatter #435 Del Skrevet 11. november 2012 Du må jo være kritisk når dere skal bygge hus! Det er jo der dere skal bo og da må det være perfekt! Får din kjære jobb der eller? Krysser fingrene for at du får den Ja det er sant det. Vi har jobbet masse med hustegninger i helgen. Tenker å gå for Hellvik hus Trend 350, men med en del endringer. Tror vi skal ha kjeller også, den kommer delvis under jorden siden det er skrå tomt. Kjære har pratet med et par å det ser ut som det løser seg Derfor hadde det vært ypperlig om jeg fikk en 80% fast stilling før jeg får mage nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 11. november 2012 #436 Del Skrevet 11. november 2012 Hvor er det dere skal bygge hus om jeg får spørre om det? Og hvor bor dere nå ? Viktig og være kritisk til hvordan dere vil ha det ja, dersom dette huset er en plass dere ønsker å bo til dere blir gamle og grå Hva jobber du med for tiden? Kan ikke huske om jeg har lest det, kan jo forsovidt skumme gjennom dagboka de Håper jobbsøknaden din faller gjennom og du får stillingen. Hvilken jobb er det? Hvordan går det med tr forresten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. november 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Roseduft: Ja helt sant Får bare litt dårlig samvittighet siden arkitekten har brukt tid å krefter på oss sål blir det ikke noe alikevell. Men kan jo ikke for at vi ikke likte det heller.. Jeg er utdannet Barne og ungdomsarbeider Jobber fortiden i barnehage på småbarnsavdeling Det er det jeg har søkt på også Har fast stilling, men siden vi skal bygge er det greit å bo der imens vi bygger. Hadde egentlig tenkt noe annet som å jobbe på dagsenter eller noe helt annet, men det er ikke flust av faste jobber der:/ Litt greit med fast jobb hvis jeg skulle bli gravid snart. Håper jo det blir noe i løpet av neste halvår Tr er nesten over så nå blir det prøving fremmover, hvis jeg ikke har vondt da.. dumme greier. Vanskelig å finne akkurat når jeg har EL nå siden jeg hadde så lang syklus denne mnd. Hvordan skal jeg regne nå?? Har hatt 24-25 dagers syklus, men denne gangen ble det 31 dager. Sender deg en pm Endret 13. november 2012 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 13. november 2012 #438 Del Skrevet 13. november 2012 Roseduft: Ja helt sant Får bare litt dårlig samvittighet siden arkitekten har brukt tid å krefter på oss sål blir det ikke noe alikevell. Men kan jo ikke for at vi ikke likte det heller.. Jeg er utdannet Barne og ungdomsarbeider Jobber fortiden i barnehage på småbarnsavdeling Det er det jeg har søkt på også Har fast stilling, men siden vi skal bygge er det greit å bo der imens vi bygger. Hadde egentlig tenkt noe annet som å jobbe på dagsenter eller noe helt annet, men det er ikke flust av faste jobber der:/ Litt greit med fast jobb hvis jeg skulle bli gravid snart. Håper jo det blir noe i løpet av neste halvår Tr er nesten over så nå blir det prøving fremmover, hvis jeg ikke har vondt da.. dumme greier. Vanskelig å finne akkurat når jeg har EL nå siden jeg hadde så lang syklus denne mnd. Hvordan skal jeg regne nå?? Har hatt 24-25 dagers syklus, men denne gangen ble det 31 dager. Sender deg en pm Ville prøvd el-tester om jeg var deg.. Eller tempe, så ser du når kroppen øker og el nærmer seg.. Så er det jo bare til å kjøre på? Ellers, så skal det jo "holde" og ha sex 2-3 ganger i uken..så det er vel like så greit, og vite at det alltid er svømmere inni der, uten å måtte tenke noe mer over om en har el, hvor mange dpo en er osv osv. Er litt mye unødvendig stress tror jeg..... Men igjen, kanskje det kan føles litt for plikt-aktig sex i lengden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. november 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 14. november 2012 Ville prøvd el-tester om jeg var deg.. Eller tempe, så ser du når kroppen øker og el nærmer seg.. Så er det jo bare til å kjøre på? Ellers, så skal det jo "holde" og ha sex 2-3 ganger i uken..så det er vel like så greit, og vite at det alltid er svømmere inni der, uten å måtte tenke noe mer over om en har el, hvor mange dpo en er osv osv. Er litt mye unødvendig stress tror jeg..... Men igjen, kanskje det kan føles litt for plikt-aktig sex i lengden ? Tror vi får satse på sex et par ganger i uken Gidder ikke bestille flere El tester. Kjenner at jeg ikke gidder å bruke mer penger på det. Temper du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. november 2012 #440 Del Skrevet 14. november 2012 Titter innom dagboken din Blir spennende å se hvordan det går fremover Håper det klaffer for dere, så dere slepper å få hjelp! Hvor er det dere er henvist til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå