Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

Gjest Adriane
Skrevet

Ikke sant! Jeg kjøpte den på brudesallong i Haugesund, men fant den på nettet etterpå. Den er fra denne siden. Den lå under Brudekjoler -> Stardust... men ser ikke ut som den ligger der enda? Du kan jo eventuelt sende dem en mail. PS: Hvis du kjenner noen fra haugesundområdet som gifter seg i sommer så bør du ikke kjøpe den samme for da er det nok meg. hihi. :fnise:

-Ungbrud-

Jeg fant den under Outlet-kjoler, den heter Sharon, og er utrooolig nydelig! Selv må jeg ha snørerygg (tror jeg), så for meg er den ikke aktuell, men fy søtten så fin! :jepp::rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Glemte av bilde :sjenert:

Litt lite bilde, men ser fin ut! :jepp:

Har du kjøpt på nett?

Skrevet (endret)

Litt lite bilde, men ser fin ut! :jepp:

Har du kjøpt på nett?

Kjøpt genuin en fra England :)

Legger ved et litt bedre bilde?

0907_veromiaVR6963_475.jpg

ps: det var jeg som postet som anonym i stad, finner ikke helt ut av dette jeg :P:sukk:

Endret av Thyfire
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke kjøpt kjolen enda, men er ganske forelsket i denne med fjær på overdelen. Syntes skjørtet er litt stort, men tror jeg kan justere det ved ikke å ha stort underskjørt.

manuel-mota-for-pronovias-2012-bridal+collection_large.jpg

Denne har jeg kjøpt til å ha i håret

tumblr_kyhlvzocyO1qapcpeo1_400_large.png

• Liker 2
Skrevet

Wow! Nydelig kjole, linnformasjonen :rodmer:

Skrevet

Jeg fant den under Outlet-kjoler, den heter Sharon, og er utrooolig nydelig! Selv må jeg ha snørerygg (tror jeg), så for meg er den ikke aktuell, men fy søtten så fin! :jepp::rodmer:

Den her var også skikkelig nydelig!!!

Skrevet

Takk! Da prøver vi :)

post-39701-0-83131100-1329209884_thumb.j

post-39701-0-94328300-1329209902_thumb.j

Min kjole har en annen type blonder enn disse bildene, i tillegg til at fargen er ivory. Båndet under brystene er hvit på min kjole, ikke ivory :) Og jeg har andre knapper. Det har blitt lagt til et lite slep bak.

"Tone-kjolen" fra Cecilie Melli...? Merket at jeg ble litt misunnelig nå... Den er kjempefin!!!

• Liker 3
Skrevet

"Tone-kjolen" fra Cecilie Melli...? Merket at jeg ble litt misunnelig nå... Den er kjempefin!!!

The very same :) Jeg er veldig fornøyd!

Skrevet (endret)

Den her var også skikkelig nydelig!!!

Enig

Endret av Kite
Gjest Adriane
Skrevet

Kjøpt genuin en fra England :)

Legger ved et litt bedre bilde?

0907_veromiaVR6963_475.jpg

ps: det var jeg som postet som anonym i stad, finner ikke helt ut av dette jeg :P:sukk:

NÅ så jeg den skikkelig ja, og den var jo bare rålekker! :jepp: Aaaawwww :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke kjøpt kjolen enda, men er ganske forelsket i denne med fjær på overdelen. Syntes skjørtet er litt stort, men tror jeg kan justere det ved ikke å ha stort underskjørt.

manuel-mota-for-pronovias-2012-bridal+collection_large.jpg

Denne har jeg kjøpt til å ha i håret

tumblr_kyhlvzocyO1qapcpeo1_400_large.png

Denne var flott! :)

Hvor er denne fra?

Skrevet (endret)

*poff*

Endret av Ninnin86
  • Liker 1
Skrevet

Tenkte dere kunne få et live-bilde av brudekjolen min :rodmer:

PS: Her er jeg på vei inn i kirken, så er tydelig preget av stundens alvor, og er en smule rørt :rodmer:

Den kjolen var utrolig fin på deg :) Gratulerer så mye med dagen ;)

Gjest tursiopsen
Skrevet

Veldig mange fine kjoler!

Jeg har kjøpt denne!

Skrevet

Veldig mange fine kjoler!

Jeg har kjøpt denne!

Åh, den var nydelig :)

Skrevet

Jeg har hengende en som er nesten kliss lik denne: vintagekjole

Vi skal ha et litt uformelt bryllup, med fokus på åpen fest for venner og kjente etter rådhusvielse og middag med nærmeste familie. I stedenfor gaver har vi ønsket oss snacks og småmatbidrag fra våre nærmeste venner - vi stiller med band og et lass med sjampis og håper på en bra fest for alle. (Låner et utested både vi og mange av våre venner har nær tilknytning til.)

Tenkte kanskje sko ala disse grønne

eller disse: lysblå

Aner ikke hva det blir med hår, smykker, strømpebukse etc., vanskelig :)

• Liker 2
Skrevet

Etter den sinte brudekjole tråden her inne på KG, burde nesten denne her tråden bytte navn til; Din brudekjole - Tør du vise den fram :fnise:

• Liker 4
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har hengende en som er nesten kliss lik denne: vintagekjole

Vi skal ha et litt uformelt bryllup, med fokus på åpen fest for venner og kjente etter rådhusvielse og middag med nærmeste familie. I stedenfor gaver har vi ønsket oss snacks og småmatbidrag fra våre nærmeste venner - vi stiller med band og et lass med sjampis og håper på en bra fest for alle. (Låner et utested både vi og mange av våre venner har nær tilknytning til.)

Tenkte kanskje sko ala disse grønne

eller disse: lysblå

Aner ikke hva det blir med hår, smykker, strømpebukse etc., vanskelig :)

Kul kjole! :jepp:

Jeg likte både de grønne og de lyseblå skoene, men personlig likte jeg de lyseblå litt mer enn de grønne. Med vekt på litt ;)

Herlig opplegg dere har planlagt da!

Gjest Adriane
Skrevet

Etter den sinte brudekjole tråden her inne på KG, burde nesten denne her tråden bytte navn til; Din brudekjole - Tør du vise den fram :fnise:

:skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...