Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2012 #161 Skrevet 16. februar 2012 Ikke sant! Jeg kjøpte den på brudesallong i Haugesund, men fant den på nettet etterpå. Den er fra denne siden. Den lå under Brudekjoler -> Stardust... men ser ikke ut som den ligger der enda? Du kan jo eventuelt sende dem en mail. PS: Hvis du kjenner noen fra haugesundområdet som gifter seg i sommer så bør du ikke kjøpe den samme for da er det nok meg. hihi. -Ungbrud- Jeg fant den under Outlet-kjoler, den heter Sharon, og er utrooolig nydelig! Selv må jeg ha snørerygg (tror jeg), så for meg er den ikke aktuell, men fy søtten så fin!
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2012 #162 Skrevet 16. februar 2012 Glemte av bilde Litt lite bilde, men ser fin ut! Har du kjøpt på nett?
Thyfire Skrevet 16. februar 2012 #163 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Litt lite bilde, men ser fin ut! Har du kjøpt på nett? Kjøpt genuin en fra England Legger ved et litt bedre bilde? ps: det var jeg som postet som anonym i stad, finner ikke helt ut av dette jeg Endret 16. februar 2012 av Thyfire 1
linnformasjonen Skrevet 16. februar 2012 #164 Skrevet 16. februar 2012 Har ikke kjøpt kjolen enda, men er ganske forelsket i denne med fjær på overdelen. Syntes skjørtet er litt stort, men tror jeg kan justere det ved ikke å ha stort underskjørt. Denne har jeg kjøpt til å ha i håret 2
bobbi Skrevet 16. februar 2012 #166 Skrevet 16. februar 2012 Jeg fant den under Outlet-kjoler, den heter Sharon, og er utrooolig nydelig! Selv må jeg ha snørerygg (tror jeg), så for meg er den ikke aktuell, men fy søtten så fin! Den her var også skikkelig nydelig!!!
CC* Skrevet 16. februar 2012 #167 Skrevet 16. februar 2012 Takk! Da prøver vi Min kjole har en annen type blonder enn disse bildene, i tillegg til at fargen er ivory. Båndet under brystene er hvit på min kjole, ikke ivory Og jeg har andre knapper. Det har blitt lagt til et lite slep bak. "Tone-kjolen" fra Cecilie Melli...? Merket at jeg ble litt misunnelig nå... Den er kjempefin!!! 3
Samulita Skrevet 17. februar 2012 #168 Skrevet 17. februar 2012 "Tone-kjolen" fra Cecilie Melli...? Merket at jeg ble litt misunnelig nå... Den er kjempefin!!! The very same Jeg er veldig fornøyd!
Kite Skrevet 17. februar 2012 #169 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Den her var også skikkelig nydelig!!! Enig Endret 17. februar 2012 av Kite
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2012 #170 Skrevet 17. februar 2012 Skal ha denne når jeg gifter meg endag. http://www.dhgate.com/product/productdisplay.do?act=getProductImages&pid=ff808081325ecd240132781f056f6165
Gjest Adriane Skrevet 18. februar 2012 #171 Skrevet 18. februar 2012 Kjøpt genuin en fra England Legger ved et litt bedre bilde? ps: det var jeg som postet som anonym i stad, finner ikke helt ut av dette jeg NÅ så jeg den skikkelig ja, og den var jo bare rålekker! Aaaawwww 1
-Ishtar- Skrevet 21. februar 2012 #172 Skrevet 21. februar 2012 Har ikke kjøpt kjolen enda, men er ganske forelsket i denne med fjær på overdelen. Syntes skjørtet er litt stort, men tror jeg kan justere det ved ikke å ha stort underskjørt. Denne har jeg kjøpt til å ha i håret Denne var flott! Hvor er denne fra?
Ninnin86 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #173 Skrevet 22. februar 2012 (endret) *poff* Endret 29. februar 2012 av Ninnin86 1
Fanteria Skrevet 22. februar 2012 #174 Skrevet 22. februar 2012 Tenkte dere kunne få et live-bilde av brudekjolen min PS: Her er jeg på vei inn i kirken, så er tydelig preget av stundens alvor, og er en smule rørt Den kjolen var utrolig fin på deg Gratulerer så mye med dagen
Gjest tursiopsen Skrevet 22. februar 2012 #175 Skrevet 22. februar 2012 Veldig mange fine kjoler! Jeg har kjøpt denne!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #176 Skrevet 22. februar 2012 Veldig mange fine kjoler! Jeg har kjøpt denne! Åh, den var nydelig
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #177 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har hengende en som er nesten kliss lik denne: vintagekjole Vi skal ha et litt uformelt bryllup, med fokus på åpen fest for venner og kjente etter rådhusvielse og middag med nærmeste familie. I stedenfor gaver har vi ønsket oss snacks og småmatbidrag fra våre nærmeste venner - vi stiller med band og et lass med sjampis og håper på en bra fest for alle. (Låner et utested både vi og mange av våre venner har nær tilknytning til.) Tenkte kanskje sko ala disse grønne eller disse: lysblå Aner ikke hva det blir med hår, smykker, strømpebukse etc., vanskelig 2
bobbi Skrevet 22. februar 2012 #178 Skrevet 22. februar 2012 Etter den sinte brudekjole tråden her inne på KG, burde nesten denne her tråden bytte navn til; Din brudekjole - Tør du vise den fram 4
Gjest Adriane Skrevet 22. februar 2012 #179 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har hengende en som er nesten kliss lik denne: vintagekjole Vi skal ha et litt uformelt bryllup, med fokus på åpen fest for venner og kjente etter rådhusvielse og middag med nærmeste familie. I stedenfor gaver har vi ønsket oss snacks og småmatbidrag fra våre nærmeste venner - vi stiller med band og et lass med sjampis og håper på en bra fest for alle. (Låner et utested både vi og mange av våre venner har nær tilknytning til.) Tenkte kanskje sko ala disse grønne eller disse: lysblå Aner ikke hva det blir med hår, smykker, strømpebukse etc., vanskelig Kul kjole! Jeg likte både de grønne og de lyseblå skoene, men personlig likte jeg de lyseblå litt mer enn de grønne. Med vekt på litt Herlig opplegg dere har planlagt da!
Gjest Adriane Skrevet 22. februar 2012 #180 Skrevet 22. februar 2012 Etter den sinte brudekjole tråden her inne på KG, burde nesten denne her tråden bytte navn til; Din brudekjole - Tør du vise den fram 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå