Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

Det er en Pronovias Davinia fra 2013 kolleksjonen. Glamour kolleksjonen. Og jeg er fullstendig på knærne etter den kjolen... Føler meg som verdens heldigste! hehe

Så jeg suger til meg alle komplimenter jeg kan få! Den er jo litt spesiell, så jeg skjønner ikke alle deler min overveldende entusiasme.

Kjære vene DU gifter deg jo imorgen! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en Pronovias Davinia fra 2013 kolleksjonen. Glamour kolleksjonen. Og jeg er fullstendig på knærne etter den kjolen... Føler meg som verdens heldigste! hehe

Så jeg suger til meg alle komplimenter jeg kan få! Den er jo litt spesiell, så jeg skjønner ikke alle deler min overveldende entusiasme.

Kjære vene DU gifter deg jo imorgen! Gratulerer!

Har sett igjennom hele Pronovias 2013 kolleksjonen og den er helt nydelig. Skjønner veldig godt at du har falt for en av de kjolene^_^

Ja jeg gifter meg i morgen^_^ Har vert og valgt ut blomster til buketten med mamma idag (finnes en butikk i Bergen hvor de nesten kan lage på dagen til en billig penge), har vert og levert pynten til lokalene, og har kjøpt paraply. Det er meldt strålende vær i morgen, men man vet aldri her i Bergen og siden de er hvit, kan den og fungere som reflektor og tilbehør.

Nå skal jeg snart pakke ferdig og lage meg litt lunsj også kommer mamma og henter meg i etter middag. Ikveld skal vi stryke ferdig min kjole og farge håret mitt. Håper jeg for sove i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Lykke til imorgen, og nyt dagen, festen og natten. Måtte det bli den dagen som blir mye mer enn hva dere har drømt om på forhånd.

Får helt frysninger når jeg hører om noen som har dagen så nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen, og nyt dagen, festen og natten. Måtte det bli den dagen som blir mye mer enn hva dere har drømt om på forhånd.

Får helt frysninger når jeg hører om noen som har dagen så nær.

Tusen takk^_^

Er så rart at det er like før nå, har jo planlagt dette siden September 2011...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...