Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Etter den sinte brudekjole tråden her inne på KG, burde nesten denne her tråden bytte navn til; Din brudekjole - Tør du vise den fram :fnise:

Og siden: Turte du å bli tatt bilde av i kjolen din? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint med kjoler som ikke er helt hvite! Ikke tenk for mye på hva andre synes (lettere sagt enn gjort), det er jo veldig trist hvis du tar til takke med en hvit kjole pga andre sine meninger.

Selv har jeg hår som dette (ikke bilde av meg, men har slik hårfarge), og kjenner selv litt på den med "hva vil de tenke?". Min forlovede og min og hans nærmeste familie er jo vant til det, og synes det er stilig så det hjelper på disse tankene. Verre med min tradisjonelle farmor som sikkert helst ville sett at jeg hadde en mer normal farge, hadde standard brudekjole og giftet meg i kirken :fnise:

Hvis jeg kan "slippe unna" med å ha slikt hår i mitt bryllup tror jeg ikke litt rødt på en hvit kjole er krise ;) Hvis ikke kan du jo referere til meg og si at "se det kunne vært mye verre!" :fnise:

Har postet kjolen min i en annen tråd, men dette er da kjolen min: link link

Hva sko angår er jeg fremdeles usikker. Har noen, men er ikke egentlig fornøyd. Kjolen er i sateng og er lys grå. Sliter med å finne sko som går i grått og/eller sølv uten åpen tå (skal gifte meg om høst/vinteren (hva går november som egentlig?) så vil unngå alt for "åpne" sko). Så en tråd om sølvsko da jeg søkte, men den var så gammel at skoene ikke fantes lengre. Helst norske butikker/nettbutikker da de skal brukes 12. november så har ikke så god tid til å drive å stresse på ebay etc. (sko er noe jeg ikke er så glad i å kjøpe over nett, men norske nettbutikker har jo iallefall angrerett)

Forslag mottas med takk :)

Veldig mange fine kjoler her forresten! :Nikke:

WOOOOOW! Dette er den fineste kjolen jeg noen gang har sett (og jeg har sett mange!) Du kommer til å se ut som en prinsesse på den store dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOOOOW! Dette er den fineste kjolen jeg noen gang har sett (og jeg har sett mange!) Du kommer til å se ut som en prinsesse på den store dagen :)

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

Wow! Så fantastisk nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

Nyyyydelig!!!!! :-)

Gifter oss også i mars!! Kjolen min er så henmelig at det ikke finnes et bilde av den!! ;-)

Gleder meg til å gå opp kirkegulvet i den!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lenke

Denne skal jeg ha- klarer nesten ikke vente til bryllupsdagen!

Tips til alle som ikke har bestemt seg- kjoler må prøves på, det er først da du virkelig vet hvilken som er den riktige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt kjolen enda, men er ganske forelsket i denne med fjær på overdelen. Syntes skjørtet er litt stort, men tror jeg kan justere det ved ikke å ha stort underskjørt.

manuel-mota-for-pronovias-2012-bridal+collection_large.jpg

Denne har jeg kjøpt til å ha i håret

tumblr_kyhlvzocyO1qapcpeo1_400_large.png

Dette er en av de vakreste brudekjolene jeg har sett! Utrolig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk ha en brudepikekjole som er sydd i brudekjolestoff :fnise:

Jeg hadde egentlig lyst på en sånn vikingbrudekjole, men da jeg var på salongen falt jeg pladask for denne her, uten å vite pris osv.

Fikk den vanvittig billig (siden det egentlig ikke er en brudekjole), og jeg gleder meg sååå masse til å bruke den.

Den ser kanskje litt kjedelig ut, men for meg er den verdens fineste :rodmer:

Slik ser den ut i lilla: Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk ha en brudepikekjole som er sydd i brudekjolestoff :fnise:

Jeg hadde egentlig lyst på en sånn vikingbrudekjole, men da jeg var på salongen falt jeg pladask for denne her, uten å vite pris osv.

Fikk den vanvittig billig (siden det egentlig ikke er en brudekjole), og jeg gleder meg sååå masse til å bruke den.

Den ser kanskje litt kjedelig ut, men for meg er den verdens fineste :rodmer:

Slik ser den ut i lilla: Min lenke

Den så kjempefin ut! Kan se for meg at den er nyydelig i hvitt/ivory! :rodmer: Stilig med knelang kjole, hadde jeg hatt pene ben hadde jeg nok gått for en ala dette selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk ha en brudepikekjole som er sydd i brudekjolestoff :fnise:

Jeg hadde egentlig lyst på en sånn vikingbrudekjole, men da jeg var på salongen falt jeg pladask for denne her, uten å vite pris osv.

Fikk den vanvittig billig (siden det egentlig ikke er en brudekjole), og jeg gleder meg sååå masse til å bruke den.

Den ser kanskje litt kjedelig ut, men for meg er den verdens fineste :rodmer:

Slik ser den ut i lilla: Min lenke

ÅH, elsk! :rodmer: Dødsfin! Skal du ha den i hvitt, eller slik den er på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempefint når kjolen ikke er en tradisjonell "bløtkakekjole" jeg. Ville nok følt meg som på et maskeradeball om jeg skulle ha en sånn en...

Også er det det at vi skal ha et lite bryllup i utlandet, med bare 8 gjester. Derfor går jeg for en som er inspirert av tulip og tatamo. Skal snart møte sydamen min for å ta mål, og kanskje gjøre noen kreative forandringer... Gleder meg til å se resultatet!

Istedet for et langt slør, satser jeg på et "birdcage veil", eller kanskje en hatt i litt vintage stil. Leter på nettet og har funnet et par alternativer på etsy. Mye fint å se!

Prinsesse for en dag? Tja... Kanskje ikke helt, men det gjør ingenting når man ikke akkurat er tilhenger av monarkiet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅH, elsk! :rodmer: Dødsfin! Skal du ha den i hvitt, eller slik den er på bildet?

Nei, uff... Så nå at det er feil kjole... Ville tydeligvis bare vise den første på lista. Kjolen jeg skal ha er nr.8 :) (style 1138)

Og den er elfenbensfarget.

Jeg er litt sur i dag. Måtte avlyse timen hos skreddersken fordi undertøyet mitt ikke har kommet enda. :kjefte:

Føler meg litt bridezilla idag, men hadde jo gledet meg sånn! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff... Så nå at det er feil kjole... Ville tydeligvis bare vise den første på lista. Kjolen jeg skal ha er nr.8 :) (style 1138)

Og den er elfenbensfarget.

Jeg er litt sur i dag. Måtte avlyse timen hos skreddersken fordi undertøyet mitt ikke har kommet enda. :kjefte:

Føler meg litt bridezilla idag, men hadde jo gledet meg sånn! :fnise:

Så kjedelig at timen måtte avlyses. Håper du får undertøyet ditt snart sånn at du får ny time igjen om ikke lenge :) Kjolen var forresten kjempefint. Den utringningen og stroppene er utrolig fint. Om jeg ikke hadde hatt stroppeløs selv hadde jeg villet ha noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOOOOW! Dette er den fineste kjolen jeg noen gang har sett (og jeg har sett mange!) Du kommer til å se ut som en prinsesse på den store dagen :)

Denne tråden hadde jeg helt glemt ut.

Tusen takk! :rodme:

Prinsesse var vel egentlig det jeg prøvde å unngå da det ikke er helt meg, men kjolen passet veldig fint til vår litt uformelle/utradisjonelle feiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, uff... Så nå at det er feil kjole... Ville tydeligvis bare vise den første på lista. Kjolen jeg skal ha er nr.8 :) (style 1138)

Og den er elfenbensfarget.

Også jeg som syns den første var så fin :fnise: Men nr. 8 var også pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som syns den første var så fin :fnise: Men nr. 8 var også pen :)

Takk :)

Jeg er nå ihvertfall veldig glad i den, og det er vel kanskje det aller viktigste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at timen måtte avlyses. Håper du får undertøyet ditt snart sånn at du får ny time igjen om ikke lenge :) Kjolen var forresten kjempefint. Den utringningen og stroppene er utrolig fint. Om jeg ikke hadde hatt stroppeløs selv hadde jeg villet ha noe sånt :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...