Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmekjolen min!

Prøvde på forrige men gikk ikke, dette er bare overdelen da, men syns så mange av kjolene til denne designeren er fantastiske! Nå skal ikke jeg gifte meg med det første, men det er lov å drømme!

post-37809-0-02399700-1331841448_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmekjolen min!

Prøvde på forrige men gikk ikke, dette er bare overdelen da, men syns så mange av kjolene til denne designeren er fantastiske! Nå skal ikke jeg gifte meg med det første, men det er lov å drømme!

oi, så lekker :D

hvem er designeren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt drømmebryllup har jeg Denne, den festet seg i hodet mitt for ett år siden ca, kan ikke se for meg noe annet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt drømmebryllup har jeg Denne, den festet seg i hodet mitt for ett år siden ca, kan ikke se for meg noe annet :P

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmekjolen min!

Prøvde på forrige men gikk ikke, dette er bare overdelen da, men syns så mange av kjolene til denne designeren er fantastiske! Nå skal ikke jeg gifte meg med det første, men det er lov å drømme!

WOW, nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

Har ikke sett kjolen din jeg, men du trenger da ikke å kjøpe ny kjole hvis du selv er fornøyd med den - det er jo din mening om den som teller, ikke hva en gjeng fremmede på et nettforum mener :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Har ikke sett kjolen din jeg, men du trenger da ikke å kjøpe ny kjole hvis du selv er fornøyd med den - det er jo din mening om den som teller, ikke hva en gjeng fremmede på et nettforum mener :)

Den er på side 11..

Jo, jeg syns at den er fin, men det hadde jo vært fint med noen tilbakemeldinger, slik at jeg er sikker på at folk i kirka ikke tenker "herregud for en elendig kjole" eller lignende. Da er det bedre å høre fra folk på et nettforum eks. Som ikke kjenner meg og tørr å si rett ut hva de mener. :)

Men jeg forstår hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

hadde ikke sett den før nå :) synes den var nydelig... hvor har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

Gikk tilbake og så på den. Den kjolen kan du være fornøy med! :) Jeg likte spesielt skuldrene. Synes den nederste delen var fin jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som syns min kjole var fin? :( Må vel kjøpe en ny da.. :(

Fikk egentlig ikke noe inntrykk av kjolen. Må se den foran først

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på side 11..

Jo, jeg syns at den er fin, men det hadde jo vært fint med noen tilbakemeldinger, slik at jeg er sikker på at folk i kirka ikke tenker "herregud for en elendig kjole" eller lignende. Da er det bedre å høre fra folk på et nettforum eks. Som ikke kjenner meg og tørr å si rett ut hva de mener. :)

Men jeg forstår hva du mener :)

Vanskelig å få noe ordentlig inntrykk av den uten å se den forfra, men min personlige smak er at jeg ikke liker verken snøring eller sånn type skjørt. Men det er som sagt min personlige smak, dersom du liker kjolen din så er jo det det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2rcxvlw.jpg

Her er brudekjolen min! :rodmer:

åååh! det er så mange fine kjoler her, blir jo helt dårlig!

er så misunnelig på dere som skal gifte dere! jeg vil også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...