Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

FOR en fantastisk kjole!! Den var bare helt nydelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Yes yes, folkens! Da er jeg sikker på at flere har kjøpt/prøvd/leid/bestilt kjoler, så da mener jeg det er på tide å ta opp igjen denne tråden! Så jenter:

SHOW ME YOUR DRESS! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min kjole :)

Jeg har sett den flere ganger i blader og slikt og jeg synes den er aldeles nyyyydelig^_^ Vurderte den nesten selv, men jeg er så hlad i havfrueskjørt, så det blir nok det på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er min fantastiske kjole. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å si noe sånt, men den er faktisk mye finere på meg enn på modellen :gjeiper:

Kjolen min

Den heter Mona og er fra Maggie Sottero.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Denne henger og venter på meg hos foreldrene mine (hadde jeg hatt den hos meg hadde jeg tafset den i stykker! :sjenert: ). Bryllupet er i mars, så det blir vintercape også!

Ladybird :rodmer:

file613.jpg

Denne var virkelig V A K K E R! :rodmer:

Synd for meg at jeg ikke kler slike kjoler... Heldigvis (?) finnes det enormt mange kjoler å velge imellom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Her er min fantastiske kjole. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å si noe sånt, men den er faktisk mye finere på meg enn på modellen :gjeiper:

Kjolen min

Den heter Mona og er fra Maggie Sottero.

Er ikke det bare herlig da, at kjolen sitter enda bedre på deg, enn på modellen? :) Jeg innbilller meg at den kjolen passer flott til noen med litt mer former enn modellen (men langt unna så mye former som jeg har :fnise:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt litt for denne her, jeg... Litt utradisjonell, men lekker! Har ikke bestemt meg for kjole ennå, altfor mye fint å finne :gjeiper:

Den var utrolig lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Den var utrolig lekker!

Ja, ikke sant? :jepp:

Det var noe med den kjolen som bare traff meg :rodmer:

(Men det er ikke den første kjolen det har skjedd med da, hehe - lurer på hvordan jeg skal vite når jeg har funnet kjolen med stor K jeg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? :jepp:

Det var noe med den kjolen som bare traff meg :rodmer:

(Men det er ikke den første kjolen det har skjedd med da, hehe - lurer på hvordan jeg skal vite når jeg har funnet kjolen med stor K jeg :fnise: )

Ja, har prøvd flere kjoler når og jeg har følt meg virkelig vakker i flere så jeg skjønner ikke helt hva som skal skje når man finner "kjolen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, har prøvd flere kjoler når og jeg har følt meg virkelig vakker i flere så jeg skjønner ikke helt hva som skal skje når man finner "kjolen"...

Jeg begynte å gråte, for å si det sånn :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Jeg begynte å gråte, for å si det sånn :fnise::rodmer:

Det er vel antakelig et ganske sikkert tegn, ja ;):Nikke::P

Jeg har ikke kommet til prøvestadiet ennå; foreløpig er det bare nettsurfing som gjelder, og da ser man jo bare såååå mye flott! En helt annen ting er jo hvorvidt noen av disse kjolene kler meg overhodet :fnise: Så jeg tror ikke jeg skal vente så altfor lenge med å finne ut hvilken kjoletype som kler meg best iallfall - så får man begrenset utvalget noe iallfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...