Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig, nå er tråden i gang! Så utrolig fine kjoler dere skal ha, jenter!! :) Gøy å se så mange forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE hadde jeg. Men med vanlig slør. Brukte den for to år siden, henger i skapet enda.:)

Ser at hele kjolekarusellen kom istedenfor den bestemte kjolen. Men det var altså Anastasia jeg hadde.

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vist den fram før i en annen tråd,men kan jo ikke la sjansen gå fra meg -ELSKER å vise den fram :fnise: og gleder meg som en unge til kjæresten skal få seg meg i den :strix: HAN kommer til å gråte, han er så lettrørt, synes det er søtt jeg :hjerte:

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1002&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

skal ikke ha den boleroen til da....tror jeg må finne en annen....noen som vet hvor de har sånne....helst en uten så mye krage på.....er ikke helt min stil det :)

Denne har jeg også sett på, og den ligger på "kandidatlista" mi :fnise: Veldig fin :jupp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bestemt meg for kjole ennå, men har en lang liste potensielle, hehe. Her er mine tre asbolutte favoritter så langt :rodmer:

Eh... hvordan setter jeg inn bilde som ikke er lenke? Har da gjort det før, men finner ikke ut av det nå? Edit: Hahaha, nå blir jeg skikkelig flau :flau: Jeg tittet bare på verktøylinjen over tekstboksen. Hadde helt glemt at jeg legger til fra under her... Hahahahaha :flau:

Anyways: mine foreløpig tre på topp potensielle kjoler

(og en god nr 4 til slutt):

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg også sett på, og den ligger på "kandidatlista" mi :fnise: Veldig fin :jupp:

God kandidat :)Kjolen har perfekt passform for meg ihvertfall, og size guiden deres fungerer kjempefint :klemmer: Bestilte min på nettbutikken deres da....billigere enn på salong i Norge :)

Kom på en ting;hvis du ikke har sett den "live" er det nydelig små glassperler på den ene siden av skjørtet(tyllen?) Rålekker detalj ;) Det vises ikke på bildet på nettet,ihvertfall ikke på min pc....

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kandidat :)Kjolen har perfekt passform for meg ihvertfall, og size guiden deres fungerer kjempefint :klemmer: Bestilte min på nettbutikken deres da....billigere enn på salong i Norge :)

Kom på en ting;hvis du ikke har sett den "live" er det nydelig små glassperler på den ene siden av skjørtet(tyllen?) Rålekker detalj ;) Det vises ikke på bildet på nettet,ihvertfall ikke på min pc....

Absolutt en god kandidat :jepp:

Så kjekt å høre at sizeguiden deres fungerer så bra, det er jo rimelig viktig, for jeg vet ikke helt hvor populært det er å komme inn i en norsk brudesalong og be om tilpassing av en kjole man har kjøpt på nett?

Men var du i salong og prøvde kjolen først, for å sjekke at den faktisk passet til din kroppsfasong? Og tør jeg spørre ca hvilken str du bruker, og hva slags kroppsfasong du har?

Ååå - så stilig! Nei, ser ikke den detaljen på min pc heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke mange som liker denne kjolen, men jeg har falt litt for den. Med tilhørende brudepikekjoler i samme stil.

Ellers så har jeg så mange på kanditat-lista at jeg er helt svett.

http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd022.html

eller http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd045.html

Endret av Janis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige kjoler, jeg vil se fler!!!! :)

Tror ikke det går en eneste dag uten at jeg tenker på drømmebryllupet mitt :rodmer:

Jeg har heldigvis funnet drømmemannen, men bryllupet vil vi vente litt med:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje ikke mange som liker denne kjolen, men jeg har falt litt for den. Med tilhørende brudepikekjoler i samme stil.

Ellers så har jeg så mange på kanditat-lista at jeg er helt svett.

http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd022.html

eller http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd045.html

Nydelige! :jepp:

Hehe, det tror jeg på. Kandidatlista mi bare vokser og vokser. Det gjør helt vondt å se hvor utrolig mange nyyydelige kjoler det finnes der ute, og så kan man bare velge én. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg for kjole ennå, men har en lang liste potensielle, hehe. Her er mine tre asbolutte favoritter så langt :rodmer:

Eh... hvordan setter jeg inn bilde som ikke er lenke? Har da gjort det før, men finner ikke ut av det nå? Edit: Hahaha, nå blir jeg skikkelig flau :flau: Jeg tittet bare på verktøylinjen over tekstboksen. Hadde helt glemt at jeg legger til fra under her... Hahahahaha :flau:

Anyways: mine foreløpig tre på topp potensielle kjoler

(og en god nr 4 til slutt):

Du hadde veldig god smak i brudekjoler i mine øyne! Superfine kjoler!!!

Det er kanskje ikke mange som liker denne kjolen, men jeg har falt litt for den. Med tilhørende brudepikekjoler i samme stil.

Ellers så har jeg så mange på kanditat-lista at jeg er helt svett.

http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd022.html

eller http://www.dreambridaldress.com/color-weddingdress-html/colorwd045.html

Den første var superfin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg for kjole ennå, men har en lang liste potensielle, hehe. Her er mine tre asbolutte favoritter så langt :rodmer:

Eh... hvordan setter jeg inn bilde som ikke er lenke? Har da gjort det før, men finner ikke ut av det nå? Edit: Hahaha, nå blir jeg skikkelig flau :flau: Jeg tittet bare på verktøylinjen over tekstboksen. Hadde helt glemt at jeg legger til fra under her... Hahahahaha :flau:

Anyways: mine foreløpig tre på topp potensielle kjoler

(og en god nr 4 til slutt):

Kjempe fine kjoler, Nr 2 var virkelig RÅLEKKER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk adriane og verdensvant!

Jeg har funnet mange fine i hvitt også altså. Men sist vi tenkte på dato, for et år siden, så så jeg på disse da også.

Bare litt redd for hva mormor, svigermor osv vil si når jeg entrer kirken i en kjole som ikke er helt hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en god kandidat :jepp:

Så kjekt å høre at sizeguiden deres fungerer så bra, det er jo rimelig viktig, for jeg vet ikke helt hvor populært det er å komme inn i en norsk brudesalong og be om tilpassing av en kjole man har kjøpt på nett?

Men var du i salong og prøvde kjolen først, for å sjekke at den faktisk passet til din kroppsfasong? Og tør jeg spørre ca hvilken str du bruker, og hva slags kroppsfasong du har?

Ååå - så stilig! Nei, ser ikke den detaljen på min pc heller.

Ja det var virkelig en nydelig detalj, ble kjempeglad når jg så de :) Jeg prøvde den ikke først nei, tok en sjangse og bare bestilte den. Ettersom den har snøring i livet har man jo litt å gå på begge veier, så man kan justere den helt perfekt. Virka å være i veldig god kvalitet også. Bestilte både sko, og underskjørt også (sko kan være lurt å gå opp en størrelse i) men bestilte de der, for å væresikker på at de ble i samme farge som kjolen.. De trakk av den danske momsen, så varen ble mye billigere når jeg bestilte de til Norge. Måtte betale ca 2400 kr for å hente ut pakken her.

Jeg bestilte kjolen i str 38, til meg var lengden perfekt, med sko på. Jeg har en kroppsfasong med kvinnelige former, og synes denne kjolen passet fint til litt "brede" hofter ;) Du kan jo bare finne en annen "sydame" å ta den med til hvis du trenger tilpasninger, sikkert billigere enn i brudesalong, pluss at du slipper meningene deres om å komme dit med en kjole bestilt på nett :fnise:

Bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på, hjelper gjerne :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...