Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kommer i alle fall til å bli mange vakre bruder rundt omkring ser jeg. Håper jeg snart får være en del av dette jeg og, med min "svigerdatter". (Siden datteren min bare er 13, håper jeg jo DET drøyer litt enda...)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min kjole. :)

Men som noen andre her så synes jeg faktisk at kjolen ser penere ut på meg. Hehe, trodde aldri jeg skulle si det.

post-45256-0-08730300-1326028505_thumb.j

Skrevet

Ja den var kjempe elegant^_^

Skrevet (endret)

Sjekk denne kjolen jeg fikk bilde av da jeg ble tipset om slør i en annen tråd

Den var nydelig!! Virkelig noe sånt jeg kunne tenke meg! :)

Endret av Mady
Skrevet

Så mange nydelig kjoler :rodmer:

Her er min;

post-34763-0-97614600-1326122549_thumb.j

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Ååå det var fin kjole! Jeg er på utskikk etter en med slike armer, men det er ikke lett. Er det en bolero eller er armene en del av kjolen? Har du bestilt den på nettet? Hvor?

Da jeg tittet på en side her, så jeg mange fine med lange ermer :)

F.eks denne og denne. Denne og mange fler :jepp: Du kan velge på venstre side at du vil se kjoler med helt erme, halvt erme eller 3/4 erme (men du kan bare velge én av gangen, for den takler ikke at man huker av alle samtidig av en eller annen grunn)

Skrevet

Så mange nydelig kjoler :rodmer:

Her er min;

post-34763-0-97614600-1326122549_thumb.j

Denne skal jeg også ha :rodmer: Er faktisk MYE finere i virkeligheten og når du får den på, enn det ser ut som på dette bildet. Elsker spesielt alle detaljene på slepet! Veldig unikt :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jenter - skulle vi tatt opp denne tråden igjen, eller?

Er helt sikker på at det er flere som har sett på/bestemt seg for/kjøpt/leid brudekjoler nå!!

Så - kom igjen - vis meg kjolene deres :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å svare, men jeg vet ikke hvordan jeg setter inn bilde... :sjenert:

Flaut! Noen som kan hjelpe meg? :)

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å svare, men jeg vet ikke hvordan jeg setter inn bilde... :sjenert:

Flaut! Noen som kan hjelpe meg? :)

Ved siden av "post"-knappen, står det en "bruk full editor"-knapp! Hvis du trykker på den, kommer det opp "Legg til vedlegg". Da henter du det bildet du vil legge til ved å trykke "bla igjennom...". Når det er gjort trykker du på knappen "Legg ved denne filen"! Og vips, så kommer bildet ditt inn :) Det kommer inn som en tekst, men når du trykker "post" kommer bildet frem :)

Skrevet

Ved siden av "post"-knappen, står det en "bruk full editor"-knapp! Hvis du trykker på den, kommer det opp "Legg til vedlegg". Da henter du det bildet du vil legge til ved å trykke "bla igjennom...". Når det er gjort trykker du på knappen "Legg ved denne filen"! Og vips, så kommer bildet ditt inn :) Det kommer inn som en tekst, men når du trykker "post" kommer bildet frem :)

Takk! Da prøver vi :)

post-39701-0-83131100-1329209884_thumb.j

post-39701-0-94328300-1329209902_thumb.j

Min kjole har en annen type blonder enn disse bildene, i tillegg til at fargen er ivory. Båndet under brystene er hvit på min kjole, ikke ivory :) Og jeg har andre knapper. Det har blitt lagt til et lite slep bak.

• Liker 5
Skrevet

2rcxvlw.jpg

Denne skal jeg ha! :) Vil være anonym :rodmer:

Den har åpen rygg og en fin sløyfe bak.

-Ungbrud-

Skrevet

2rcxvlw.jpg

-Ungbrud-

Hvor er den fra? Jeg tror nettopp jeg fant drømmekjolen min :jepp:

Skrevet

2rcxvlw.jpg

-Ungbrud-

den var fantastisk nydelig! :D

• Liker 1
Skrevet

Hvor er den fra? Jeg tror nettopp jeg fant drømmekjolen min :jepp:

Ikke sant! Jeg kjøpte den på brudesallong i Haugesund, men fant den på nettet etterpå. Den er fra denne siden. Den lå under Brudekjoler -> Stardust... men ser ikke ut som den ligger der enda? Du kan jo eventuelt sende dem en mail. PS: Hvis du kjenner noen fra haugesundområdet som gifter seg i sommer så bør du ikke kjøpe den samme for da er det nok meg. hihi. :fnise:

-Ungbrud-

Skrevet

Ikke sant! Jeg kjøpte den på brudesallong i Haugesund, men fant den på nettet etterpå. Den er fra denne siden. Den lå under Brudekjoler -> Stardust... men ser ikke ut som den ligger der enda? Du kan jo eventuelt sende dem en mail. PS: Hvis du kjenner noen fra haugesundområdet som gifter seg i sommer så bør du ikke kjøpe den samme for da er det nok meg. hihi. :fnise:

-Ungbrud-

Haha, nå måtte jeg flire. Jeg bor ikke mange km-erne fra Haugesund. Men slapp av, jeg skal ikke gifte meg før neste sommer :P

Skrevet

Skal ha denne :) Kjøpt uprøvd, venter spent på posten! :rodmer:

Skrevet

Glemte av bilde :sjenert:

post-37809-0-10531300-1329343047_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...