Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så utrolig flott den var Amens!

Tusen takk^_^

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har bestilt denne:

blonder-1.jpg

Har prøvd en annen fra samme kolleksjon som var ganske pen på^_^

Så fin! :jepp:

Skrevet

Er ikke det bare herlig da, at kjolen sitter enda bedre på deg, enn på modellen? :) Jeg innbilller meg at den kjolen passer flott til noen med litt mer former enn modellen (men langt unna så mye former som jeg har :fnise:)

Jo, det er jo en grunn til at jeg falt for den. Hadde ikke lyst å ta den av meg, gleder meg til min kjære skal få se den.

Ja, en fordel må jo min formfulle timeglassfigur ha :gjeiper:

Skrevet

Jo, det er jo en grunn til at jeg falt for den. Hadde ikke lyst å ta den av meg, gleder meg til min kjære skal få se den.

Ja, en fordel må jo min formfulle timeglassfigur ha :gjeiper:

Jeg har sett flere kjoler som jeg føler hadde passer mye bedre på en formfull dame i steden for de veeeldig slanke jentene noen designere bruker... Og jeg er absolutt enig. Akkurat den kjolen passer best på ei dame med flotte former^_^

Skrevet

Så flott den var must:-) Dukommer til å bli utrolig fin!:-)

Skrevet

Den prøvde jeg også, must! Og det var nesten min drømmekjole også!! ...men så dukket det opp en Maggie-kjole, som stjal førsteplassen :rodmer: Men, det var vanskelig å velge, og den kjolen du har valgt er heeeeelt nydelig :rodmer:

Skrevet

Den prøvde jeg også, must! Og det var nesten min drømmekjole også!! ...men så dukket det opp en Maggie-kjole, som stjal førsteplassen :rodmer: Men, det var vanskelig å velge, og den kjolen du har valgt er heeeeelt nydelig :rodmer:

Hadde prøvd maaaaange kjoler da jeg skulle ut på en siste runde. Hadde sett på ladybird sine kjoler etter å ha sett bilde av en her inne og syntes de hadde mye fint. Jeg måtte derfor bare prøve neon da jeg plutselig fant ut at brudesalongen jeg var innom hadde merket. Denne kjolen satt som et skudd og jeg følte meg så fantastisk fin da jeg fikk den på. Prøvde flere etterpå som jeg ikke fikk samme opplevelsen med. En uke med venting før jeg prøvde den en gang og fortsatt syntes den var like fin fikk meg til å ta avgjørelsen :)

Skrevet

Jeg har bestilt denne:

blonder-1.jpg

Har prøvd en annen fra samme kolleksjon som var ganske pen på^_^

Ååå det var fin kjole! Jeg er på utskikk etter en med slike armer, men det er ikke lett. Er det en bolero eller er armene en del av kjolen? Har du bestilt den på nettet? Hvor?

Skrevet

Ååå det var fin kjole! Jeg er på utskikk etter en med slike armer, men det er ikke lett. Er det en bolero eller er armene en del av kjolen? Har du bestilt den på nettet? Hvor?

Sjekk denne kjolen jeg fikk bilde av da jeg ble tipset om slør i en annen tråd

• Liker 1
Skrevet

den var bare så nydelig!! gid, den som kunne gått i noe sånt..

Skrevet

Det er en bolero jakke ja. Den er bestilt fra DHgate.com. Om du er på jakt etter en spesifikk type kjole, kan du jo se etter den på bestbridalprices.com.

Skrevet

Jeg vurderte lenge den og. Jeg har stoooore tattovering på begge armer og mamma er helt bestemt på at de på skjules. Jeg jeg er ikke like overbevist om det, men ryggen må skjules uansett. Den er full av store og lite vakre føflekker.

Skrevet (endret)

Jeg vurderte lenge den og. Jeg har stoooore tattovering på begge armer og mamma er helt bestemt på at de på skjules. Jeg jeg er ikke like overbevist om det, men ryggen må skjules uansett. Den er full av store og lite vakre føflekker.

Er i samme båt som deg når det gjelder tattovering, men jeg har bare en stor på den ene armen og en mindre på den andre + noen små søte ellers, som også vil vises i brudekjolen min. da...veldig upopulært hos mamma og min kommende svigermor forsåvidt ;) Men jeg driter faktisk i dem, og har ikke orket å ta hensyn til at de ønsker jeg skal skjule tattoveringene mine på bryllupsdagen. Jeg synes jo de er nydelige, og alle som kjenner meg vet jo at jeg har dem, så jeg synes ikke du skal skjule dem, med mindre du vil det selv....Det er jo fint :rodmer: ( syns jo som regel vi som har dem :fnise: ) Og når moren min så meg i brudekjolen kan jog love at det ikke var tattoveringene hun var mest opptatt av, hun nevnte de ikke engang, ble bare rørt :)

Endret av bobbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...