Gå til innhold

Tine som vant paradise hotel har lagt inn mer silikon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun må nok ha operert seg i utlandet. Jeg er 90% sikker på at 700ml er det meste man kan få lagt inn her i Norge.

Jeg skjønner ikke hvilken idiot av en kirurg som gikk med på dette? Han må vel kun ha tenkt på penger han da. Jeg er ganske sikker på at de fleste kirurger i Norge aldri ville gått med på dette. Det er rett og slett helsefarlig. Dumme jente som ikke tenker så langt. Greit hun synes det er kjempe fint med store pupper, men allikavel burde hun tenke litt. Hun kommer til å angre om noen år.

Hun går vel etter ordtaket " Image is everything " .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke hun kommer til å slite med overbelastning, husk at hun tilbringer store deler av tiden på rygg... :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun kommer til å slite med overbelastning, husk at hun tilbringer store deler av tiden på rygg... :opplyser:

Hm, større fare for at puppene trykker inn ribbena og de punger lungene da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Tatt fra VG:

"Ingen leger i Norge vil legge inn mer silikon i brystene mine i hvert fall. De mener det er uforsvarlig, og at jeg kommer til å få smerter, sier Tine Helene Valle til Her og Nå, som forteller at hun har funnet en klinikk i Polen som vil gjennomføre operasjonen. Selv hevder Tine Helene at hun aldri har opplevd noen smerter i forbindelse med sine silikoninnlegg på 600 gram."

Jeg skjønner virkelig ikke hva hun tenker med. Hun gidder ikke å høre på hva leger sier, så da håper jeg nesten (selv om det er litt slemt) at hun får ryggproblemer når hun er så naiv.

Endret av Jente1990:)
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Tatt fra VG:

"Ingen leger i Norge vil legge inn mer silikon i brystene mine i hvert fall. De mener det er uforsvarlig, og at jeg kommer til å få smerter, sier Tine Helene Valle til Her og Nå, som forteller at hun har funnet en klinikk i Polen som vil gjennomføre operasjonen. Selv hevder Tine Helene at hun aldri har opplevd noen smerter i forbindelse med sine silikoninnlegg på 600 gram."

Jeg skjønner virkelig ikke hva hun tenker med. Hun gidder ikke å høre på hva leger sier, så da håper jeg nesten (selv om det er litt slemt) at hun får ryggproblemer når hun er så naiv.

Hva er vitsen med å håpe det? Altså, jeg forstår og ser at hun har altfor mye silikon, men er det virkelig et godt tegn å ønske henne ulykke av den grunn? Jenta har jo tydeligvis noen issues. Hva med å bare la henne være? Hun har vel nok som det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra VG:

"Ingen leger i Norge vil legge inn mer silikon i brystene mine i hvert fall. De mener det er uforsvarlig, og at jeg kommer til å få smerter, sier Tine Helene Valle til Her og Nå, som forteller at hun har funnet en klinikk i Polen som vil gjennomføre operasjonen. Selv hevder Tine Helene at hun aldri har opplevd noen smerter i forbindelse med sine silikoninnlegg på 600 gram."

Jeg skjønner virkelig ikke hva hun tenker med. Hun gidder ikke å høre på hva leger sier, så da håper jeg nesten (selv om det er litt slemt) at hun får ryggproblemer når hun er så naiv.

Hun vil få ryggproblemer til slutt, men så langt gidder hun jo ikke tenke. Spiller ingen rolle å ha ødelagt rygg så lenge puppene er digre som meloner. Jeg skjønner ikke hvorfor hennes nærmeste ikke prøver å prate henne til fornuft. Hun ødelegger seg selv.

Endret av Hikken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Hun vil få ryggproblemer til slutt, men så langt gidder hun jo ikke tenke. Spiller ingen rolle å ha ødelagt rygg så lenge puppene er digre som meloner. Jeg skjønner ikke hvorfor hennes nærmeste ikke prøver å prate henne til fornuft. Hun ødelegger seg selv.

Hva får deg til å tro at de ikke prøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Hva er vitsen med å håpe det? Altså, jeg forstår og ser at hun har altfor mye silikon, men er det virkelig et godt tegn å ønske henne ulykke av den grunn? Jenta har jo tydeligvis noen issues. Hva med å bare la henne være? Hun har vel nok som det er.

Så kanskje hun kan skjønne at det hun gjør faktisk er helsefarlig og usunt. Når hun nekter å høre på hva kirurger sier, så er det noe galt. Nei her skal man ha så store pupper som mulig. Koste hva det koste vil. Synes synd på henne,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde beskyttes mot seg selv.

Seriøst.

Hvor går egentlig grensen for selvskading?

I kjendisnorge finnes det ingen grenser. Jo mer jo bedre ( i hennes hode )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kanskje hun kan skjønne at det hun gjør faktisk er helsefarlig og usunt. Når hun nekter å høre på hva kirurger sier, så er det noe galt. Nei her skal man ha så store pupper som mulig. Koste hva det koste vil. Synes synd på henne,

Enkelte forstår ikke konsekvensene av sine handlinger før det skjer, og da kan det bli alvorlig. Men selvsagt, det er jo bare å drite i helsa så lenge har digre pupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun får noen til å dytte dem inn, så står fellesskapet klart til å ta regninga når de må ut, og når hun må trygdes fordi ryggen svikter.

Hvis jeg skulle la sauesaksa hvile, og betale frisør, så ville jeg forventa ekte vare. Det er tross alt hva vi betaler for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Så kanskje hun kan skjønne at det hun gjør faktisk er helsefarlig og usunt. Når hun nekter å høre på hva kirurger sier, så er det noe galt. Nei her skal man ha så store pupper som mulig. Koste hva det koste vil. Synes synd på henne,

Ok. Jeg synes også det er en merkelig ting å ville ha noe så ekstremt som 800 gram i hver pupp. Det er sykt mye. Men jeg håper på ingen måte at hun får varige mén på grunn av de.

Røykere er også dumme og skader både seg selv og omgivelsene, men jeg håper likevel ikke at de får blodpropp eller aterosklerose.

Jeg regner med at hun har en del problemer med selvbilde og kanskje også andre ting vi ikke vet om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun har en del problemer med selvbilde og kanskje også andre ting vi ikke vet om.

Ja, derfor mener jeg at det eneste forsvarlige en slik kirurg burde gjøre, er å sende den dama til psykolog. Hun ser ikke at dette kan, og vil skade henne med tiden, det er veldig synd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puppene er mye større enn hodet!! :skratte:

Ifølge wikipedia så er en menneskehjerne omtrent 1.5kg eller rundt 1200cm3, så ja; hun har mer silikon enn hjerne i kroppen.

Er det frekt å le av slikt? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge wikipedia så er en menneskehjerne omtrent 1.5kg eller rundt 1200cm3, så ja; hun har mer silikon enn hjerne i kroppen.

Er det frekt å le av slikt? :sjenert:

Jeg lo ihvertfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere hun tror andre syns det er pent? Eller skal hun bare ha mest mulig oppmerksomhet koste hva det koste vil selv om hun innerst inne vet at hun ser latterlig ut? Kanskje hu ikke tror hu greier å få nok oppmerksomhet med å se normal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig å stappe inn en haug med silikon i brystene for å kompensere for lav selvtillit. Jenta trenger profesjonell hjelp, for ingen normale folk sier ja til å se ut sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...