Gå til innhold

Tine som vant paradise hotel har lagt inn mer silikon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg lurer egentlig bare på om hun ikke får ryggproblemer av dette, det må da bli litt tungt etterhvert? Spesielt når kroppen ikke er bygget for det i utgangspunktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig bare på om hun ikke får ryggproblemer av dette, det må da bli litt tungt etterhvert? Spesielt når kroppen ikke er bygget for det i utgangspunktet.

Hun er frisør så ryggen vil streike til slutt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine er en voksen person, som kan ta denne avgjørelsen selv. synes hun det er fint, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klipper sikkert mest menn, da. De liker vel å bli poka i nakken av ballongene til Tine. :filer:

Men seriøst. Det ser jo latterlig ut. Forstår at folk kanskje tar silikon om de er veldig dårlig utstyrt fra naturens side, men det der grenser til groteskt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun klipper sikkert mest menn, da. De liker vel å bli poka i nakken av ballongene til Tine. :filer:

Men seriøst. Det ser jo latterlig ut. Forstår at folk kanskje tar silikon om de er veldig dårlig utstyrt fra naturens side, men det der grenser til groteskt.

Pass deg, nå kommer HunterLady og tar deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg, nå kommer HunterLady og tar deg!

Næh, det tror jeg ikke noe på. Sammenligner du HL med Tine Valle? Vil si det er riiimelig stor forskjell på både puppestørrelse og bimbofaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 155 cm høy, veier 45 kilo, og har nesten 2 kilo silikon på brystet. Det er jo å be om å ødelegge ryggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Pass deg, nå kommer HunterLady og tar deg!

Nei, det gjør jeg ikke ;) Er forskjell på tonene folk bruker i denne tråden, og Bloodless skrev et innlegg som var veldig fornuftig og ikke nedlatende i det hele tatt.

Har ingen grunn til å "ta" noen som er skikkelige :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke har noe ryggproblemer nå, så kommer hun nok til å få det. Hun ber jo nesten om det da. Når en jente er så lita og som har pupper på størresle med to meloner, så er jo det klart man kommer til å slite.

Tenker også at puppene kommer til se fæle ut når hun en dag fjerner silikonen. Hun har sagt en gang hun brukte 70aa i bh str før hun tok silikon så da har jo puppene blitt strekt MYE ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 155 cm høy, veier 45 kilo, og har nesten 2 kilo silikon på brystet. Det er jo å be om å ødelegge ryggen.

Jeg forstår ikke den kirurgen som gikk med på dette her. Noen ganger er det bare helt uforsvarlig uansett hva vedkommende ønsker seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Siden jeg synes store pupper er ganske fint bestemte jeg meg for å legge inn mer silikon."

Ganske fint? Hvem legger seg under kniven (minst to ganger!) for noe de synes er ganske fint!? Jeg tror jeg kanskje kunne gjort det om jeg syntes det var dødsfint/utrolig vakkert/nydelig/fantastisk pent, men selv da ville jeg vært veldig skeptisk til helseplager, risiko, ettervirkninger når det skal ut igjen og alt det der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke den kirurgen som gikk med på dette her. Noen ganger er det bare helt uforsvarlig uansett hva vedkommende ønsker seg.

Tok hun det i norge, eller i utlandet? Syns det er utrolig om en lege her i landet gikk med på det. Men penger er vel alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hun det i norge, eller i utlandet? Syns det er utrolig om en lege her i landet gikk med på det. Men penger er vel alt.

Det aner jeg ikke, men uansett er dette ren idioti... Den jenta tenker dessverre ikke mer enn noen få år frem i tid. I løpet av en 10-20 år, eller mindre for den del, vil dette ha forårsaket et stort mareritt for henne. Om ikke før, ikke vet jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke, men uansett er dette ren idioti... Den jenta tenker dessverre ikke mer enn noen få år frem i tid. I løpet av en 10-20 år, eller mindre for den del, vil dette ha forårsaket et stort mareritt for henne. Om ikke før, ikke vet jeg.

Om hun bestemmer seg for å fjerne silikonen vil brystene hennes være ganske strukket og ødelagte ihvertfall. Hun sa hun hadde størrelse AA tror jeg, og da er det jo helt flatt der uten silikon. Når man jobber som frisør ( som allerede sliter mye på ryggen ) vil bare plagene hennes komme fortere og sterkere med nesten 2 kg silikon i puppene.

Endret av Hikken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må nok ha operert seg i utlandet. Jeg er 90% sikker på at 700ml er det meste man kan få lagt inn her i Norge.

Jeg skjønner ikke hvilken idiot av en kirurg som gikk med på dette? Han må vel kun ha tenkt på penger han da. Jeg er ganske sikker på at de fleste kirurger i Norge aldri ville gått med på dette. Det er rett og slett helsefarlig. Dumme jente som ikke tenker så langt. Greit hun synes det er kjempe fint med store pupper, men allikavel burde hun tenke litt. Hun kommer til å angre om noen år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...