Gå til innhold

Tine som vant paradise hotel har lagt inn mer silikon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over en side på Seher.no om at frøken Tine Valle som vant PH i 2010 har lagt inn enda mer silikon!! :daane: Tine er jo så liten og tynn. Skjønner ikke hvilken idiot kirurg som var villig til å legge inn enda mer silikon på henne? Hun hadde jo mega pupper fra før av. Hjelpes meg.

Før hadde hun hele 600ml i hver pupp, men nå har hun fylt på med 200ml. Nå har hun 800ml i hver pupp. Herrejesus sier jeg bare. Hun sier hun ikke har ryggproblemer men det synes jeg er litt rart når en som er så tynn og som har så store pupper som det hun har.

Hun burde oppsøke hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

:hakeslepp: Sjokkerende! :hakeslepp:

Hun hadde ikke trengt mere enn 300ml. Kanskje mindre å. 800ml er SYKT mye til ei jente som er så liten som det Tine er. Latterlig.

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er verre det at hun faktisk stiller opp å sier "ingen har erket at jeg har fått større pupper" roppper jo om oppmerksomhet. syns synd på hun

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg synes Frøken Valle må få gjøre det hun vil. Før eller siden så vil hun angre uansett. Men det hele handler om en modningsprosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde grensen var 700ml i Norge jeg? Kanskje hun har operert seg i utlandet eller noe.

Jeg føler mange som tar silikon bare vil ha de større og større. Ho Noor som var med på paradise hotel i 09 har også fått de større. Tror hun har 600ml nå.

Men uansett så får Tine gjøre som a vil, men synes 800ml høres latterlig stort ut og ikke minst usunt. Puppene må jo være stein harde.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg trodde grensen var 700ml i Norge jeg? Kanskje hun har operert seg i utlandet eller noe.

Jeg føler mange som tar silikon bare vil ha de større og større. Ho Noor som var med på paradise hotel i 09 har også fått de større. Tror hun har 600ml nå.

Men uansett så får Tine gjøre som a vil, men synes 800ml høres latterlig stort ut og ikke minst usunt. Puppene må jo være stein harde.

Enig.

Også er det liksom så utrolig uintelligent å ta så mye. Altså, alle burde jo skjønne at du ikke kan leve hele livet med 800 gram i hver pupp, pga helsemessige årsaker. Hva da når hun må minske de? Huden vil mest sannsynlig ikke trekke seg 100% tilbake og hun vil få dritstygge pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Også er det liksom så utrolig uintelligent å ta så mye. Altså, alle burde jo skjønne at du ikke kan leve hele livet med 800 gram i hver pupp, pga helsemessige årsaker. Hva da når hun må minske de? Huden vil mest sannsynlig ikke trekke seg 100% tilbake og hun vil fortsette å ha dritstygge pupper.

There, I fixed it.

Neida, men ærlig tror jeg det er få som skjønner seg på det hun driver med, om noen i det hele tatt... For min del får hun gjøre som hun vil, så lenge jeg slipper å ha noe med det å gjøre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun er utrolig tynn, så kan hun ikke ha hatt så store pupper før operasjonene. Tenker den dagen hun fjerner all silikonen, så kommer puppene til å se utrolig stygge ut.

jeg er for silikon, men ikke når man vil ha pupper på størrelse med en basketball. Store silikonpupper er helt klart ut for lengst og det er bare tacky synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lenke Når man ser på dette bildet ser man iallfall hvor feil det er. Linni har jo store pupper, og så kommer Tine med to basketballer på brystkassa. Ser jo helt latterlig ut. Det ser faktisk nesten ut som om Tine har litt hengepupper i tillegg når du sammenligner de med hvor flott Linni sine byster står. I tillegg har har Tine altfor langt hår (som gjør at hun ser enda lavere ut).

Linni: Jævli bra (på dette bildet)

Tine: Har tatt den for langt både med bryststørrelse, hårfarge og hårlengde. Hun ser liksom litt ut som parodien på Linni.

Men når det er sagt så syns jeg Tine var utrolig søt og koslig på Paradise og jeg liker henne veldig godt. Synd at hun ikke ser selv at brystene rett og slett blir latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lenke Når man ser på dette bildet ser man iallfall hvor feil det er. Linni har jo store pupper, og så kommer Tine med to basketballer på brystkassa. Ser jo helt latterlig ut. Det ser faktisk nesten ut som om Tine har litt hengepupper i tillegg når du sammenligner de med hvor flott Linni sine byster står. I tillegg har har Tine altfor langt hår (som gjør at hun ser enda lavere ut).

Linni: Jævli bra (på dette bildet)

Tine: Har tatt den for langt både med bryststørrelse, hårfarge og hårlengde. Hun ser liksom litt ut som parodien på Linni.

Men når det er sagt så syns jeg Tine var utrolig søt og koslig på Paradise og jeg liker henne veldig godt. Synd at hun ikke ser selv at brystene rett og slett blir latterlige.

:sjokkert:

Eller her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller her

Hadde jeg sett henne gå nedover gaten forbi meg så hadde jeg ledd. Hun der har nok aldri hørt om " alt med måte ". puppene ser ut som to overoppblåste ballonger som er dyttet til oppunder haka.

Endret av Hikken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller her

Har hun 600 eller 800ml silikon på dette bildet?

Må si at puppene hennes ser helt idiotiske ut. Klarer hun ikke å se at de er alt for store?

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har hun 600 eller 800ml silikon på dette bildet?

Må si at puppene hennes ser helt idiotiske ut. Klarer hun ikke å se at de er alt for store?

Tror det er 600 på det bildet der. Ja, det er innmari stort, men vinkelen på bildet får de til å se ennå mer gigantisk ut (selv om de også er det fra før i andre vinkler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hadde jeg sett henne gå nedover gaten forbi meg så hadde jeg ledd. Hun der har nok aldri hørt om " alt med måte ". puppene ser ut som to overoppblåste ballonger som er dyttet til oppunder haka.

Ja, for å le av folk vil hjelpe på så mye! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...