Gå til innhold

Klikker på kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må for all del ikke rote seg borti klikkene her. Da kaster de seg over deg for å beskytte hverandre. Uansett hva som blir diskutert.... De klarer seg vel ikke på egen hånd og må vel ha støtte fra hverandre :fnise:

Kanskje de skulle hatt en egen, lukket del av forumet så kan de råtte seg sammen der :)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Man må for all del ikke rote seg borti klikkene her. Da kaster de seg over deg for å beskytte hverandre. Uansett hva som blir diskutert.... De klarer seg vel ikke på egen hånd og må vel ha støtte fra hverandre :fnise:

Kanskje de skulle hatt en egen, lukket del av forumet så kan de råtte seg sammen der :)

Hvilke klikker? Jeg har hørt rykter om disse i all min tid her på KG og har enda til gode å se en.

Skrevet

Hvilke klikker? Jeg har hørt rykter om disse i all min tid her på KG og har enda til gode å se en.

De henger i dagbøkene og kommer ut av og til på jakt etter svake offer. Helst offfer som ikke har dagbøker å henge i. Lettest å kvele de ensomme.

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

De henger i dagbøkene og kommer ut av og til på jakt etter svake offer. Helst offfer som ikke har dagbøker å henge i. Lettest å kvele de ensomme.

Som sagt: jeg har vært her en stund og har ikke sett disse påståtte klikkene, selv om jeg har hørt om dem hele tiden jeg har vært her.

Skrevet

Som sagt: jeg har vært her en stund og har ikke sett disse påståtte klikkene, selv om jeg har hørt om dem hele tiden jeg har vært her.

Yme og hans venner er én klikk. Så har du klikken mot Steinar. Deretter baller det på dseg... At du ikke ser klikker betyr ikek at de ikke finnes, det betyr bare at du bør vaske monitoren din.

• Liker 5
Gjest Silvermist
Skrevet

:ler: Du har faktisk noen gode observasjoner av og til, MorAase.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan du ha unngått å lagt merke til klikkene?

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Yme og hans venner er én klikk. Så har du klikken mot Steinar. Deretter baller det på dseg... At du ikke ser klikker betyr ikek at de ikke finnes, det betyr bare at du bør vaske monitoren din.

Hjelpe meg ...

Så det at man har vært her en stund, funnet noen som man følger med i dagbøkene til og derfor kjenner litt betyr at du er medlem av en klikk? *HJELP* - jeg er blitt medlem av en klikk helt uten å ville det. Hva skal jeg gjøre nå?

Skrevet

Hjelpe meg ...

Så det at man har vært her en stund, funnet noen som man følger med i dagbøkene til og derfor kjenner litt betyr at du er medlem av en klikk? *HJELP* - jeg er blitt medlem av en klikk helt uten å ville det. Hva skal jeg gjøre nå?

Distanserer deg litt og avstår fra å delta i fellesjakten.

Skrevet

Litt paranoid kanskje?

Hjelpe meg ...

Jeg tror jeg ble beskyldt for å tilhøre en eller annen klikk da jeg var litt mer aktiv her inne også, selv om jeg aldri skjønte hvem de andre i klikken var... :ho-ho:

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Distanserer deg litt og avstår fra å delta i fellesjakten.

Kanskje du skal prøve å høre på det jeg sier istedet: de påståtte klikkene - f.eks. de som er nevnt - er ingen klikk. Det er ingen organisert gruppe som "jakter" på enkeltpersoner, eller som det er blitt påstått før - støtter hverandre uansett hva.

Det er tilfeldig at enkelte brukere som har vært her lenge "finner hverandre" i samme tråd. Likeens er det også slik at en - etter en tid her - også har en historie å se tilbake på, som man refererer til. Det er opplagt at de som ikke kjenner bakgrunnen ikke forstår referansene, men er det virkelig så mye av dette at de "ensomme" føler seg utenfor?

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror jeg ble beskyldt for å tilhøre en eller annen klikk da jeg var litt mer aktiv her inne også, selv om jeg aldri skjønte hvem de andre i klikken var... :ho-ho:

Nei nei nei, nå må du ikke løpe etter meg og støtte meg for da kan jo folk kanskje finne at jeg har skrevet i dagboken din (en gang ... eller flere ... ) og da er jo vi en klikk og dessuten ALLTID enig ... blunk blunk, ikke sant?

Og dessuten klikker jo du noe voldsomt med Yme ... :roll:

Skrevet

Jeg har vært her noen år nå, og har også til gode å se disse klikkene som det av og til blir pratet om.

Skrevet

Jeg har møtt NozMonster en gang, og Mysan er morra mi. Er det vi tre som er i denne klikken da?

• Liker 1
Skrevet

Finner ikke igjen meg selv i noen av "klikkene" som antydes her. Tror jeg fortsetter med å være min egen klikk :gjeiper:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har møtt NozMonster en gang, og Mysan er morra mi. Er det vi tre som er i denne klikken da?

:skratte: for en BANDE vi er yme!!! :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Veldig rart at ikke DU har lagt merke til det........

Gjest gnækvåg
Skrevet

Phear me og datasalbanden min! Spesielt når vi kjeder oss...xD

Skrevet

Dere som ikke har lagt merke til klikker her. Det kan jo være fordi dere er i klikker selv?

• Liker 1
Skrevet

Dere som advarer mot klikkene her på KG, hvordan merker dere dem egentlig? Er det hvis en blir motsagt av de samme brukerne flere ganger at en har rotet seg borti en klikk?

Jeg tror ikke jeg er i noen klikk, for jeg har aldri hengt inne i noen dagbøker, og ser på innholdet i innleggene, ikke hvem som skriver dem. Derfor er jeg aldri konsekvent enig eller uenig med bestemte personer, og jeg har aldri lagt merke til at jeg har bestemte brukere mot eller med meg. Men jeg har heller aldri lagt merke til noen andre klikker.

Kan de som eventuelt er i "min" klikk rekke hånda i været? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...