Pasjonsblomst Skrevet 11. april 2012 #461 Del Skrevet 11. april 2012 Fint navn dere har valgt til lillegutt.. GØY med navn, synes jeg! Liker ikke tanken på fødestuer, men fødeloft osv føles litt bedre.. Ikke at jeg har så mye erfaring... ENNÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. april 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 11. april 2012 Fint navn dere har valgt til lillegutt.. GØY med navn, synes jeg! Liker ikke tanken på fødestuer, men fødeloft osv føles litt bedre.. Ikke at jeg har så mye erfaring... ENNÅ! Takk! Det er jo gøy med navn, men ikke i like stor grad når man har så totalt forskjellig smak som kjære og meg! Enig ang fødestuer.. Hadde jeg fått velge ville jeg født i et rom der belysningen var betydelig senket og med masse stearinlys og ro...Og en deilig og stor seng. Ikke en hvit, "kald" fødestue med masse skummelt utstyr og sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. april 2012 Forfatter #463 Del Skrevet 12. april 2012 35 uker!!! 5 uker til termin! Hvor ble tiden av? Jeg ble plutselig litt "tatt på senga" når jeg fant ut hvor kort tid det er til jeg faktisk blir mamma I teorien så kan jo lillegutt melde sin ankomst når som helst, men jeg håper jo selvsagt at han holder seg inne til han er helt klar og til jeg har fått gått ut i permisjon. Ellers er formen ganske grei! Bekkenet er som vanlig. Tror jeg sover litt bedre om nettene nå Men det blir jo opp til flere doturer i løpet av natten da, men jeg har heldigvis ikke problemer med å sovne igjen. I dag skal jeg til byen en tur med ei venninne og handle bittelitt småting..Bl.a mellomkjøttolje, som jeg har lyst til å prøve. Kanskje det hjelper mot revning eller kanskje ikke...Men jeg føler det er verdt å prøve. Skal også se om jeg finner et par fine overdeler i mamma-str, for nå har jeg nesten ikke klær å bruke for alle er for små og jeg har ikke investert i gravidklær nesten.... Klokka 13.00 er det begravelse for bestemoren til kjære. Gruer meg, men det er liksom bare noe man må igjennom her i livet..uansett hvor hardt det er... Værre for han enn meg..Hun har vært mer mor for han enn hans egen mor så han syntes det var utrolig vondt å miste henne Jeg gleder meg til i morgen!! For jeg har endelig fått somla meg til å bestille frisørtime, så jeg skal få klippet og stripet meg så jeg kan se litt normal ut igjen! Skal bli deilig. De siste månedene har jeg hatt ekstrem ettervekst og langt hår uten noe glans og liv.. Så det ser jeg fram til. Har time rett etter jobb, samtidig med mamma Vi skal hjem til mamma, pappa og lillebror etterpå og spise middag også tar jeg med meg lillebror(16) hjem for han ville gjerne overnatte hos oss, og det syntes jeg er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2012 #464 Del Skrevet 12. april 2012 Husker etter jeg kom hjem fra sykehuset, og kom på at det faktisk var fire timer siden sist jeg tisset. Var så glad! Er ikke lenge igjen nå Siste innspurt! Kos deg hos frisøren. Skjønner godt du føler et behov for å freshe deg opp litt. Var der jeg også! Man føler seg liksom ikke så fresh på slutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. april 2012 #465 Del Skrevet 12. april 2012 35 uker jo!! Nå nærmer du deg med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. april 2012 #466 Del Skrevet 12. april 2012 35 uker, 5 uker igjen Så deilig med frisørtime må ta meg en tur til frisøren snart jeg også. Lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. april 2012 #467 Del Skrevet 12. april 2012 Weee, hurra for uke 35! Nå er det virkelig ikke lenge igjen! Plutselig er dere mamma og pappa. Har dere fått noe beskjed om hvor stor han kan bli? Kanskje hardt for bekkenet når han fester seg, og når han har gjort det så stabiliserer bekkenet seg litt mer? Min venninne sa bekkenet hadde stabilisert seg nå for noen uker tilbake, hun er nå i uke 38. Får håpe at bekkenet ditt holder seg bra nå frem til fødsel! Den oljen har jeg allerede kjøpt, her skal det også smøres for å si det mildt. Vil gjøre alt for å ikke revne. Fikk du kjøpt deg noen klær? Jeg har 2 bukser og 2-3 gensere, ellers bruker jeg det jeg har enda. Lurer på om jeg kanskje skal ordne meg med en bukse til, men som jeg fortalte for litt siden så haaater jeg å prøve bukser nå for tiden. Huff, så trist å høre.. Håper begravelsen var fin. Kondolerer til dere begge! Frisørtime, din heldiggris. Høres skikkelig herlig ut! Har veldig lyst til å bestille en selv jeg, bare for å føle meg litt fresh. Men er litt usikker på om det er smart å gjøre noe "drastisk" nå, ettersom at jeg mest sannsynlig kommer til å bli ganske så tykk i trynet(hehe) og er derfor redd for at frisyren skal få meg til å virke enda større. Om du skjønner hva jeg mener.. Har ikke lagt noe merke til at håret blir mer glansfullt og at håret blir tykt og fint, her mister jeg like mye hår som før jeg ble gravid.. Sånn sett tryggere å klippe seg. Høres ut som du får en kjempefin dag i morgen! Får selv overnattingsbesøk av lillesøsteren(16) til samboer i morgen. Veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. april 2012 Forfatter #468 Del Skrevet 12. april 2012 Husker etter jeg kom hjem fra sykehuset, og kom på at det faktisk var fire timer siden sist jeg tisset. Var så glad! Er ikke lenge igjen nå Siste innspurt! Kos deg hos frisøren. Skjønner godt du føler et behov for å freshe deg opp litt. Var der jeg også! Man føler seg liksom ikke så fresh på slutten.. Haha, kan jeg tenke meg at er en rar følelse..når man innser at man ikke trenger å gå på do hver halve time lenger Takk! Ja, skal bli deilig med en liten oppfriskning av håret! 35 uker jo!! Nå nærmer du deg med stormskritt Jaaaa 35 uker, 5 uker igjen Så deilig med frisørtime må ta meg en tur til frisøren snart jeg også. Lenge siden sist Ja, nå er det like før!! Jeg gleder meg masse!! Huff ja, jeg går alt for sjelden til frisøren...Slik at jeg egentlig alltid går rundt i flere måneder og føler meg ustelt på hodet fordi håret er så stygt! Mitt hår trenger egentlig veldig regelmessig pleie for å se bra ut, men hvem har vel råd til å gå til frisøren hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. april 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 12. april 2012 Weee, hurra for uke 35! Nå er det virkelig ikke lenge igjen! Plutselig er dere mamma og pappa. Har dere fått noe beskjed om hvor stor han kan bli? Kanskje hardt for bekkenet når han fester seg, og når han har gjort det så stabiliserer bekkenet seg litt mer? Min venninne sa bekkenet hadde stabilisert seg nå for noen uker tilbake, hun er nå i uke 38. Får håpe at bekkenet ditt holder seg bra nå frem til fødsel! Den oljen har jeg allerede kjøpt, her skal det også smøres for å si det mildt. Vil gjøre alt for å ikke revne. Fikk du kjøpt deg noen klær? Jeg har 2 bukser og 2-3 gensere, ellers bruker jeg det jeg har enda. Lurer på om jeg kanskje skal ordne meg med en bukse til, men som jeg fortalte for litt siden så haaater jeg å prøve bukser nå for tiden. Huff, så trist å høre.. Håper begravelsen var fin. Kondolerer til dere begge! Frisørtime, din heldiggris. Høres skikkelig herlig ut! Har veldig lyst til å bestille en selv jeg, bare for å føle meg litt fresh. Men er litt usikker på om det er smart å gjøre noe "drastisk" nå, ettersom at jeg mest sannsynlig kommer til å bli ganske så tykk i trynet(hehe) og er derfor redd for at frisyren skal få meg til å virke enda større. Om du skjønner hva jeg mener.. Har ikke lagt noe merke til at håret blir mer glansfullt og at håret blir tykt og fint, her mister jeg like mye hår som før jeg ble gravid.. Sånn sett tryggere å klippe seg. Høres ut som du får en kjempefin dag i morgen! Får selv overnattingsbesøk av lillesøsteren(16) til samboer i morgen. Veldig koselig. Jaa!! Dette er helt utrolig...Tiden har gått sååå sakte men samtidig så fort. Herregud, syntes det var i går at jeg satt sjokkert med positiv test i hånda...Og nå er det 5 uker igjen!! Har ikke fått beskjed om hvor stor lillemann kan bli..Men er det vanlig? Skal jo til legen førstkommende tirsdag, så blir spennende å se hva han sier! Angående bekkenet så ble det faktisk mye bedre!! Enda jeg ikke vet om hodet har festet seg...Noe rart er det som har skjedd hvertfall.. hehe.. Jeg fikk kjøpt en genser fra mamma-avdelingen på H&M også kjøpte jeg en joggebukse på cubus som jeg tenkte å ha nå siste tiden og etter fødsel da folk anbefaler det de første dagene...Da er man jo ofte litt øm og slapp i fisken Så da er det godt med en bukse som ikke strammer noe sted! Jeg fikk også kjøpt den oljen også fikk jeg med sånn strekkmerke-olje på kjøpet..Bare sånn liten prøvepakke..Har nå gnidd det inn, men vet innerst inne at det ikke hjelper.. Skjønner ikke hvorfor sånne produkter blir solgt når det finnes bevis for at kremer og oljer og alt annet IKKE virker på strekkmerker... Begravelsen var helt nydelig i dag! Kjære var veldig lei seg og det var såå vondt å se Han var med og bar kista i tilegg, så det gjorde nok et ekstra inntrykk! Men nå har han endelig fått tatt ordentlig farvel med bestemoren sin.. Hahaha, skjønner akkurat hva du mener med å kanskje driste seg ut i en ny frisyre når kroppen er i forandring... Så koselig at dere også skal ha besøk i helgen også da! Er alltid fint med litt folk i huset! Håper dere får en knallfin helg! Også håper jeg at finværet kommer tilbake snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. april 2012 #470 Del Skrevet 13. april 2012 5 uker er jo iiiingenting. Kommer til å gå fort nå fremover! Vet ikke om det er vanlig jeg..? Hm, bare leser at det er en del folk som får vite det på bla 3D-ultralyden f.eks. Ellers kommer han sikkert til å bli noe mellom det du og barnefar var. Jordmor sa i går at det var veldig normalt at hodet festet seg mellom uke 30-35, så det er nok sikkert det som har skjedd! Utrolig greit at bekkenet har blitt bedre, det liker vi! Kjøpte meg gravidklær rundt UL jeg, hadde så harde kynnere så det hjalp veldig med noe løst rundt magen. Ser for meg at joggebukse er det beste etter fødsel ja. Kjøpte du de tynne "jogge"buksene til 199;-? Jeg har 2 stk. slike selv og de er utrolig gode! (om det er de samme ) Nei, skjønner ikke jeg heller. Jeg vurderte å kjøpe en slik dyr olje i begynnelsen, men etter å ha lest masse om det på nett så fant jeg ut at det jeg ikke gadd.. Så jeg smører meg bare med babyolje/a-krem eller kokoskrem fra bodyshop 2xdaglig. Noe mer for å unngå strekkmerker kan jeg ikke gjøre. Har heldigvis ikke fått noe enda, så håper de venter leeeenge med å dukke opp om jeg skulle være så uheldig. Ellers er jeg litt spent på hvordan det skal bli med den smøringen nedentil.. Magen kommer jo til å bli veldig stor, så da blir det vel kanskje samboer som må stå for smøringen? Jeg har heller ikke lyst til å dukke opp med full skog på fødeavdelingen, trives virkelig ikke med det. Godt å høre at begravelsen var fin. Stakkars samboeren din.. Får håpe han fikk en fin avslutting og at dagene hans blir litt lettere snart. Lykke til til frisøren! Heldiggrisen. Og kos dere masse med besøk dere og! Og goood helg Ps. sola titter av og til frem bak skyene her, så det kan jo hende at finværet er på vei tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. april 2012 Forfatter #471 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Ja, har lest om flere nå som får vite ca hvor stor babyen er når de blir født... Da er det jammen meg ikke usannsynlig at hodet faktisk har festet seg, men jeg skulle ikke skrytt av bekkenet mitt i går for i dag er det dritvondt igjen! Var forferdelig å sitte hos frisøren, men resultatet ble bra så jeg er glad jeg holdt ut! Ja, er akkurat de joggebuksene jeg har kjøpt!! Hadde en grå fra før, og nå har jeg kjøpt en svart. De er såå deilige å gå i Det er ikke helt lett å masere inn den oljen med stor mage skal jeg si deg! haha... Men jeg satte meg på en stol og gjorde det og det funket helt greit...Mulig jeg må be kjære gjøre det, men er redd det kan bli litt seksuelt av det! Du er heldig som har sluppet unna strekkmerker!! Håper du slipper også. Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle bli så ille som jeg har blitt, enda jeg visste jeg var utsatt...Magen er enda ikke rammet da! *bank i bordet* Er glad ting snart er overstått slik at jeg kan gå ned igjen og forhåpentligvis slippe mer utbrudd! Forresten, Angel-A...Har du lyst til å være min sladris når tiden for fødsel kommer? Endret 15. april 2012 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. april 2012 #472 Del Skrevet 13. april 2012 Det er ikke helt lett å masere inn den oljen med stor mage skal jeg si deg! haha... Men jeg satte meg på en stol og gjorde det og det funket helt greit...Mulig jeg må be kjære gjøre det, men er redd det kan bli litt seksuelt av det! Ja, skrekk og gru om det skulle skje noe seksuelt... :gjeiper: hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. april 2012 Forfatter #473 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, skrekk og gru om det skulle skje noe seksuelt... :gjeiper: hihi Haha!! Men man skal jo massere 5-10 min. 2 ganger daglig, så kan jo fort bli for mye også! hehehe.... Og som nevnt tidligere så føler jeg ikke såå for sengepolka om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 15. april 2012 #474 Del Skrevet 15. april 2012 Hei og hopp! Blitt lite KG i helga, tiden har løpt fra meg. Hadde du det fint på fredag? Koselig med overnattingsbesøk! Æsj, har bekkenet slått seg vrang igjen?! Så kjipt! Kjenner det frister veldig å bestille frisørtime altså, kanskje jeg skal driste meg til å gjøre det.. Unne meg noe som gjør til at man føler seg litt finere i hvert fall. Ble skikkelig nysgjerrig på frisyren din altså! Godt å høre at du ble fornøyd! Jeg har en grå og en svart selv. Jeg bor i de når jeg er hjemme, tror kanskje samboeren min gleder seg til å se meg i noe annet etter fødsel. Hehe. Prøver å pynte det opp med en fin genser/skjorte da, for å gjøre det litt bedre liksom. Hahaha, kjenner jeg gru-gleder meg til å begynne med smøringen selv. Skjønner virkelig ikke hvordan det skal la seg gjøre ute å falle av stolen eller over ende! Haha. Seksuelt, ja men det trenger jo ikke å være en dum idé det. Når det begynner å nærme seg terminen er det jo bare bra! Jeg har en del på lårene, litt bak leggene(øverst og inn mot kneet) og på puppene fra før, men de er heldigvis ganske lyse. Snakket med mamma om strekkmerker da hun var her i påsken, hun fikk visst sine rundt uke 22 eller noe, ca halvveis. Jeg har sneket meg unna de enda men regner med de kommer, kjenner det klør litt ved navlen av og til.. Liker det ikke. Er det blitt ille altså? Men husk at det ser myyye verre ut nå når de er så "ferske", blir jo mye lysere etter hvert. Men skjønner at du ikke liker det! *Krysser fingrene* for at du slipper unna på magen!! Resten er på en måte litt enklere å skjule. Sukk, kjente jeg ble litt rørt nå. En fin blanding av hormoner og takknemlighet kjenner jeg! Men ja, så klart vil jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. april 2012 Forfatter #475 Del Skrevet 15. april 2012 Hei og hopp! Blitt lite KG i helga, tiden har løpt fra meg. Hadde du det fint på fredag? Koselig med overnattingsbesøk! Æsj, har bekkenet slått seg vrang igjen?! Så kjipt! Kjenner det frister veldig å bestille frisørtime altså, kanskje jeg skal driste meg til å gjøre det.. Unne meg noe som gjør til at man føler seg litt finere i hvert fall. Ble skikkelig nysgjerrig på frisyren din altså! Godt å høre at du ble fornøyd! Jeg har en grå og en svart selv. Jeg bor i de når jeg er hjemme, tror kanskje samboeren min gleder seg til å se meg i noe annet etter fødsel. Hehe. Prøver å pynte det opp med en fin genser/skjorte da, for å gjøre det litt bedre liksom. Hahaha, kjenner jeg gru-gleder meg til å begynne med smøringen selv. Skjønner virkelig ikke hvordan det skal la seg gjøre ute å falle av stolen eller over ende! Haha. Seksuelt, ja men det trenger jo ikke å være en dum idé det. Når det begynner å nærme seg terminen er det jo bare bra! Jeg har en del på lårene, litt bak leggene(øverst og inn mot kneet) og på puppene fra før, men de er heldigvis ganske lyse. Snakket med mamma om strekkmerker da hun var her i påsken, hun fikk visst sine rundt uke 22 eller noe, ca halvveis. Jeg har sneket meg unna de enda men regner med de kommer, kjenner det klør litt ved navlen av og til.. Liker det ikke. Er det blitt ille altså? Men husk at det ser myyye verre ut nå når de er så "ferske", blir jo mye lysere etter hvert. Men skjønner at du ikke liker det! *Krysser fingrene* for at du slipper unna på magen!! Resten er på en måte litt enklere å skjule. Sukk, kjente jeg ble litt rørt nå. En fin blanding av hormoner og takknemlighet kjenner jeg! Men ja, så klart vil jeg det! Fredagen og resten av helgen var fin! Lillebror skulle egentlig sove her til i går, men han ville så gjerne bli en dag til så da fikk han selvsagt lov til det. I dag har vi sittet og sett ut på snøen som har falt ned i bøtter og spann... Fysj.. Etterhvert kom mamma og pappa for å hente bror, så da koste vi oss med vafler og kaffe og andre godsaker. Nå er det stille og rolig i huset jeg slapper av på sofan. Ja, det dumme bekkenet har vært vondt noen dager igjen..Var så utrolig fælt å krabbe ut av senga i dag. Men nå skal jeg holde ut den lille siste tiden av svangerskapet. 2 uker igjen på jobb også er det permisjon og da får jeg nok tid til å hvile masse! Hehe, gleder meg til jeg (forhåpentligvis) får igjen min egen kropp etter fødsel og kan kle meg i noe annet enn "telt".... Å det tror jeg min kjære gjør også. Er ikke så sexy å vagge rundt i store joggebukser.... Jo, de er ganske ille de strekkmerkene, men nå har jeg "tydd" til drastiske greier...hehe.. Har handlet meg selvbruningskrem på helsekost og det dekker helt utrolig godt OVER strekkmerkene! Og brunfargen ser ikke så utrolig overdreven og uekte ut, så nå er jeg litt glad! Men enda mer glad er jeg for at du vil være sladris!!! Sender deg en PM etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. april 2012 #476 Del Skrevet 15. april 2012 Haha!! Men man skal jo massere 5-10 min. 2 ganger daglig, så kan jo fort bli for mye også! hehehe.... Og som nevnt tidligere så føler jeg ikke såå for sengepolka om dagen... Hehe, gleder meg til jeg (forhåpentligvis) får igjen min egen kropp etter fødsel og kan kle meg i noe annet enn "telt".... Å det tror jeg min kjære gjør også. Er ikke så sexy å vagge rundt i store joggebukser.... Jo, de er ganske ille de strekkmerkene, men nå har jeg "tydd" til drastiske greier...hehe.. Har handlet meg selvbruningskrem på helsekost og det dekker helt utrolig godt OVER strekkmerkene! Og brunfargen ser ikke så utrolig overdreven og uekte ut, så nå er jeg litt glad! Men enda mer glad er jeg for at du vil være sladris!!! Sender deg en PM etterhvert! Det værste er at jeg stort sett går i joggebukser til vanlig også :gjeiper: Så kjære er vant til det. hehe. Bare hjemme da. Så selvbruningskrem ahr funket over strekkmerkene? *notere meg bak øret* Digg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. april 2012 #477 Del Skrevet 16. april 2012 Høres ut som er veldig-veldig fin helg. Alltid kos med besøk av sine søsken! Kjenner jeg savner å ha familie og venner rundt meg nå.. Får håpe bekkenløsningen din forsvinner fort etter fødsel! Mange sier det roer seg etter 2 uker eller noe? Usikker. Men tenk så deilig det skal bli! 2 uker igjen til permisjon? Så herlig. Magen vokst mye i det siste da? Eller har det roet seg? Skulle ønske jeg hadde termin selv på våren/tidlig sommer, slipper unna med det verste vannet i kroppen osv. + Du har hele sommeren foran deg der du kan ut å trille og bevege deg. Herlig! "Telt" er usexy, men det er jo så digg å gå i. Vi får ta det igjen etter fødsel rett og slett, kle oss litt bedre da. Hehe! Har forresten fått et litt mer snillere syn på det med kropp og vekt etter jeg var på ammekurs, er redd for at "slanking" etter fødsel vil gi fra seg en del miljøstoffer i melka rett og slett. Gått gravid i 9 mnd. så da får jeg tenke at da har jeg like lang tid på meg for å få det av igjen. Prøve i hvert fall. Selvbruningskrem er jo ikke dumt! Det skal jeg huske. Jeg er ganske så lys i huden så er ikke sikkert det fungerer på meg. Skulle tro jeg var rød-håret(har mørkebrunt/svart hår), er så hvit.. Hvilken selvbruningskrem bruker du? Blir den skjoldete? Kjenner det frister å bruke det allerede nå, bare for å føle seg litt mer fresh. For det er vel ikke anbefalt å ta sol? Godt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. april 2012 Forfatter #478 Del Skrevet 16. april 2012 Selma_ : Hehe, skal vel ikke legge skjul på at jeg er veldig glad i å gå i joggebukser jeg heller..Men bare for å ta meg bedre ut så går jeg i jeans.... Angel-A: Ja, folk sier at det ikke behøver å ta så lang tid fra etter fødsel til bekkenet er godt igjen. Så håper det er sånn for meg også! Skal virkelig bli deilig med permisjon nå Magen har vokst betydelig i det siste og jeg får mange kommentarer av kollegaer, familie og venner. Mamma er overbevist om at jeg føder før termin! Skal se om jeg får slengt ut et magebilde snart! Selvbruningskrem er virkelig å anbefale. Jeg elsker den fine fargen jeg fikk på kroppen. Er ikke så brun fra før jeg heller, så tror ikke det er noen fare for deg. Jeg kjøpte Loreal sin "Nutri Bronze", kostet 89,- på Vita. Er verdt pengene sine. Jeg har ikke fått noen skjolder, men det er viktig å "skrubbe" kroppen med en klut eller svamp først.. Tørr hud gir skjolder.. Og som sagt blir strekkmerkene mye mindre synlige. Herlig altså! Pga fare for pigmentflekker og sånn så anbefales det ikke å ta sol nei...desvere. Men personlig tror jeg at om man beskytter seg godt med høy solfaktor så er det ingen fare. Hva gjør de som går gravide om sommeren da? Aldri ute av huset? Tror ikke det.. Men selvbruningskrem er jo en flott oppfinnelse! ______________________________ Etter jobb i dag sloknet jeg på sofaen og sov i 3 timer Var helt skutt. Er det enda også...Sitter i koma og ser på tv.. Vondt å være så slapp.. Heldigvis reiste kjære ned til byen og kjøpte pizza til oss. Det var deilig Ellers er det bra med meg da. Liker ikke å klage, men noen ganger må man bare... Lillemann gir stadig tegn til at han er der inne i magen, og noen ganger kjennes det ut som at han prøver å bryte seg ut I morgen er det kontroll hos legen. Skal bli spennende.. Det som ikke blir så spennende er å se hva vekta viser Kommer oppdatering i morgen! Ha en god mandagskveld, søte KG jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2012 #479 Del Skrevet 16. april 2012 Heihei. Nå er det lenge siden jeg skrev noe her, men jeg følger med 35 uker ja, ikke værst det. Du ble jo nettopp gravid, hehe. Men den kremen..fikk du sånn fin gylden farge da? Jeg er såå blek..hadde kanskje vært noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. april 2012 Forfatter #480 Del Skrevet 16. april 2012 Heihei. Nå er det lenge siden jeg skrev noe her, men jeg følger med 35 uker ja, ikke værst det. Du ble jo nettopp gravid, hehe. Men den kremen..fikk du sånn fin gylden farge da? Jeg er såå blek..hadde kanskje vært noe.. Heei! Så koselig at du er innom.. Følger med deg også, er bare veldig dårlig til å legge igjen noen spor.. Ja, den kremen er helt fantastisk!! Fargen er sånn fin og gyllen..Og ser ikke "fake" ut, som mange selvbruningskremer kan gjøre. Så den er absolutt å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå