Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Koselig med babyrom ja :rodmer: gleder meg til vi skal begynne på det! Fine gardiner, et koselig teppe, leker og farger! Har store planer om å begynne i påsken :)

Hvordan går det ellers med deg ara? Formen fin? Det er jo jammen meg ikke mange ukene igjen nå!! :)

(har vært lite skriving på KG for meg i det siste! Sliter med å komme meg inn med mobilen, blir logget av forumet hele tiden, og rekker såvidt å lese noen innlegg.. Irriterende! Bruker kg mest på mobil, men nå har jeg endelig fått satt meg ned ved en pc ;) håper jeg finner en løsning, så jeg kan være litt mer aktiv igjen.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt enig! Man må bare godta at kroppen forandrer seg under en graviditet. Det er noe vi alle vet. Men som du og Selma_ sier, så er det bedre å fokusere på andre ting. Gjøre seg i flid på en måte. Være fresh og fin(så mye man kan/orker) og kle seg ordentlig og sminke seg om man vanligvis bruker sminke. Da føler man seg jo bedre! Ser så alt for mange gravide som lar seg selv forfalle...Å det er det ingen grunn til gjøre! :)

Jeg skjønner hva du mener om kroppen din...Vi er omtrent like gode til å forklare vi..:fnise:

Jeg skjønner godt at du har lyst på den senga ja. De er veldig stilige!! Men som du sier så kan du jo kjøpe en sånn når gullet er blitt litt større! :)

Så komisk med 2 stykker på tippelista :skratte: huff...mener det ikke stygt ment da!! Jeg syntes det er kjempefint å lese om deg og din hverdag med et knøtt i magen! :rodmer: Jeg leser ganske mange dagbøker og da følger kanskje enda fler med i min også.... Vet ikke.. Samme hvor mange som leser egentlig. Det viktigste er at vi kan snakke, dele erfaringer og ellers bare skrive det vi føler for! :skravle:

Jeg tror du og jeg generelt er ganske like jeg. Kjenner meg så igjen med alt du skriver! :fnise: Jeg har ikke satt opp sprinkelsenga enda. Tenkte å la kjære få gjøre det..Han har egentlig ikke bidratt så mye på shopping og den slags..så vil at han også skal få litt følelsen av at det snart kommer en liten baby også..Selv om det begynner å gå opp nå som stellebord og sånn er på plass! :lur::fnise:

Er koselig med babyrom men er jammen meg en del ting som skal på plass.. Mangler gardiner og lampe og litt sånn diverse. Og kanskje et bilde eller 2 til veggen. Men tar det litt etterhvert. Den første tiden skal han jo få bo på vårt rom! :rodmer:

Men om du vet om noen nettsider eller butikker som selger fine bilder så bare skrik ut! Jeg vil ikke kjøre Ole Brum eller Biler og sånn...Vil ha litt andre ting... Jeg syntes Peter Rabbit er såå nydelig! Husker du, eller har du sett det før? Men jeg finner ingen bilder av han...

Vi får se hva jeg finner etterhvert!

Jeg foretrekker også BurgerKing, men det har dem ikke i Lillehammer der jeg bor... Det er på Gjøvik og det er litt langt å reise for å få mat. hehe....

Nei, det er så absolutt ingen grunn til å la seg forfalle. Men jeg må jo si at jeg skjønner følelsen til de som lar seg gjøre det.. Før jeg ble gravid hadde jeg en litt mer naiv holdning til graviditet, jeg sa til meg selv at den dagen jeg ble gravid skulle jeg gå rundt å strutte og bare være fin. Men nå, fin er ikke det jeg akkurat føler meg. Lite kontroll over vektoppgang, dårlig form og liker ikke å bli stor. :sjenert: I tillegg til at jeg ikke kan trene eller gå lange turer lengre.. Grøss. Også ikke få til å jobbe. Det er ikke enkelt i lengden kjenner jeg.

Men småting som f.eks passe på å ordne seg hver dag, kle på seg vanlige klær selv om en er sykemeldt f.eks hjelper jo på. Tror jeg skal stikke til frisøren snart og, bare for å bli litt freshere på håret. Det tror jeg vil hjelpe. :)

Blir nok sprinkelseng fra Ikea med det første, så får vi se hva det blir senere. :)

La din kjære ta seg av det, det er nok veldig stas for han kan jeg se for meg.:) Her i gården lot jeg samboer ta seg av å montere opp vognen da vi fikk den i hus, måtte montere den ned igjen etterpå og da ettersom at det er litt tidlig å sette den opp. :fnise: Men han koser seg generelt med å kjøpe inn utstyr til knøttet, både klær og annet.

Åh.. Skulle ønske jeg hadde stort bad så jeg hadde plass til stellebord, her blir det bare å legge en stellematte på vaskemaskinen. Fungerer veldig greit det og. :)

Barnerom.. Sukk. Jeg vil ha! Jeg elsker å drive med innredning osv. Kan sitte i timesvis å se på interiør! :fnise: Hadde vært så perfekt for meg det, fint prosjekt når en er sykemeldt. Jeg er enig med deg, ikke noe Ole Brum her i gården heller. Ikke stor fan for å si det slik. :sjenert: Men Peter Rabbit derimot, kjempesøtt! Du kan ikke bare søke opp Peter Rabbit på google da, og skrive ut et bilde derfra? Du får jo printet ut på diverse fotobutikker også. :) Også kjøper du bare rammer som passer inn på rommet. *drømme* Jeg har ikke sett så mye på bilder på nettbutikker, men kommer jeg over noe så skal jeg rope ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 25mai :)

Koselig å gjøre ferdig barnerom. Her ble det ole brum med himmeltak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 25mai :)

Koselig å gjøre ferdig barnerom. Her ble det ole brum med himmeltak :fnise:

:fnise: Smak og behag da :)

Din tipping er oppført på lista. Skal bli spennende å se om noen får rett! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Smak og behag da :)

Din tipping er oppført på lista. Skal bli spennende å se om noen får rett! :lur:

Ja klart! Jeg er kjempefornøyd, jeg. Hvis jeg skulle hatt noe annet, så hadde det blitt et uglerom! Blitt litt inspirert i dagboken til Belle! :jepp:

Satser på det! Min fødsel startet fire dager over, også ble han født fem dager over. Så jeg har begynt å tippe fem dager over på alle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart! Jeg er kjempefornøyd, jeg. Hvis jeg skulle hatt noe annet, så hadde det blitt et uglerom! Blitt litt inspirert i dagboken til Belle! :jepp:

Satser på det! Min fødsel startet fire dager over, også ble han født fem dager over. Så jeg har begynt å tippe fem dager over på alle :fnise:

Ja, ugler er stilig!! :)

Noen av dere som er oppført på tippelista mi har født før, så dere tipper sikkert utifra egne erfaringer, ja! :fnise: Men det er jo ofte sånn at førstegangsfødende går litt over tiden, men det er også veldig individuelt.

Spennende er det uansett! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper den 23, bare fordi det er det eneste tallet som mangler i den rekken mellom 21 og 26. :fnise: Men jeg håper du føder 20. eller før for din del. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper den 23, bare fordi det er det eneste tallet som mangler i den rekken mellom 21 og 26. :fnise: Men jeg håper du føder 20. eller før for din del. :klemmer:

Det skal føres opp på lista! Håper også jeg føder til termin eller bittelitt før! :fnise: Jeg er så utålmodig!! Men jeg vet jo at det beste er om han ligger der til han er god og ferdig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker!!

:strix:

Nå løper tiden i rekordfart!! Dette er såå gøy.. Jeg er så lykkelig om dagen. Våren har virkelig bestemt seg for å komme og sola skinner stort sett hver dag! På tirsdag var det skikkelig sommer her. Det var så varmt i sola at det var umulig å sitte der i noe mer enn t-skjorte. :skya: Så vi inviterte noen venner på grilling og koste oss stort!

Ellers er ting som vanlig. Bekkenet er vondt men stabilt. Og jeg er oppe 2-3 ganger om natten for å tisse, noe som selvsagt er litt slitsomt :natti: Men det går helt fint!

Har en del vann i kroppen om dagen kjenner jeg, så skal bli spennende å se hva vekta viser hos legen den 17.april! :vekt::rolleyes:

I dag skal jeg bare gjøre bittelitt husarbeid også skal jeg slappe av og nyte godværet. Tror det er muligheter for å sitte litt ute i solveggen, så da blir det å fortsette å lese "Panserhjerte" av Jo Nesbø og blir det for kjølig kan jeg bare gå inn og se en episode eller to av "Jordmødrene" :jepp:

Snart helg og påskeferie nå folkens!! :duskedame:

Slenger med et helt ferskt magebilde fra i dag :gravid:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: livet høres bra ut ja!

Ingenting er som deilig vårsol som varmer kroppen for første gang på lenge.. det føles som kjærtegn på et vis ;) Deilig!

Nyt dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 33 uker!! :strix: Og for en fin mage du har!!! Håper min er like fin som det der i uke 33! Ikke lenge igjen hos deg nå.

Her har det vært fint vært den siste mnd. men har dessverre ikke utemøbler enda, så får ikke sola meg. Buhu. :P Har prøvd å bygge meg et rede med masse puter og pledd, men bekkenet er for kranglete. Fillern! Grilling, åh.. Nå fikk jeg skikkelig lyst på grillmat. Nom-nom.

Hm, kjedelig med vann i kroppen. :( Men vannet forsvinner fort etter fødsel så det skal du ikke tenke på. Ut fra magebildet ditt så ser det i hvert fall ikke ut som du har noe "ekstra" på kroppen i hvert fall, din heldiggris. Krysser fingrene for at bekkenet ditt ikke blir verre.

Gooood helg, ara! :klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 33 uker!! :strix: Og for en fin mage du har!!! Håper min er like fin som det der i uke 33! Ikke lenge igjen hos deg nå.

Her har det vært fint vært den siste mnd. men har dessverre ikke utemøbler enda, så får ikke sola meg. Buhu. :P Har prøvd å bygge meg et rede med masse puter og pledd, men bekkenet er for kranglete. Fillern! Grilling, åh.. Nå fikk jeg skikkelig lyst på grillmat. Nom-nom.

Hm, kjedelig med vann i kroppen. :( Men vannet forsvinner fort etter fødsel så det skal du ikke tenke på. Ut fra magebildet ditt så ser det i hvert fall ikke ut som du har noe "ekstra" på kroppen i hvert fall, din heldiggris. Krysser fingrene for at bekkenet ditt ikke blir verre.

Gooood helg, ara! :klemmer:

Tusen takk! :rodmer:

Nei, nå går tiden fort framover. Skal bare jobbe 3 uker etter påske også går jeg ut i permisjon. Helt uvirkelig!

Grillmat er så deilig!! Jeg lever på forskjellig grillmat om sommeren...Rart jeg ikke er tjukk egentlig. Hehe..

Nei, jeg tror ikke det synes så veldig godt at jeg har gått opp, men jeg har rundere ansikt enn jeg pleier! :fnise: Kanskje der det synes best. Har jo gått opp 12 kg! Eller kanskje mer..Som sagt tørr jeg ikke gå på vekta før neste legetime! :fnise:

_____

I dag tidlig våknet jeg og var skikkelig øm nederst i magen, ved symfysen på en måte...Ikke øm i bekkenet, men i magen. Kjentes ut som at jeg hadde trent magemuskler eller noe. Også har jeg gått med små mensmurringer hele dagen....Merkelig. Har lest litt på nettet og for noen så kom disse "symptomene" fordi hodet til babyen hadde festet seg... Jeg gikk ogå unormalt mye på do i natt... Merkelige greier.. Men sikkert helt ufarlig. Man får bare litt klump i magen når det skjer noe nytt og annerledes med kroppen når man er gravid liksom...

Ellers er det enedelig påskeferie! Skal bli deilig med noen fridager nå til å bare slappe av og gire ned. Selv om jeg jobber lite så kjenner jeg på kroppen at den trenger mer hvile enn før.

Har nå sett på "The voice" og nå er det "Senkveld" som står for tur. Får se hvor lenge jeg orker å holde meg våken. Sov nesten 3 timer etter jobb i dag, men er fortsatt helt skutt. Begynner å bli forskjøla(eller allergi) så er nok det som også gjør meg litt ekstra slapp.

Lille elsklingen i magen er så herlig med alle bevegelsene han gir fra seg, selv om han gjerne kan slutte med de kraftige sparkene i ribbena mine! :fnise: Ellers hikker han nesten hver dag og det er så søtt..Små rytmiske søte hikk :hjerte: Herregud, jeg er forelsket i babyen min før jeg i det hele tatt har møtt han! :hjerte: Det må jo være helt ekstremt å få nurket i armene sine..!! åhhh *drømme*

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der. Man legger merke til hver minste lille nye ting som skjer med kroppen nå.. Og det er jo mye som skjer og utvikles, så blir en hel del tanker og følelser etter hvert :fnise:

Ønsker deg en riktig god påskeferie! Kos deg med lilleputt i magen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med sol og fint vær! Her regner det og snør det bare :sjenert: skikkelig trist vær.

Og for en nydelig gravidmage du har :rodmer:

Åh, jeg savner å gå gravid! Savner sparkene og hikkingen inni magen :hjerte: jeg misunner deg det du har i vente, når fødselen starter og du vet du snart har lille på utsiden, og det første møte med lillemann. Gled deg! :jepp:

Ha ei god helg, og ei riktig god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der. Man legger merke til hver minste lille nye ting som skjer med kroppen nå.. Og det er jo mye som skjer og utvikles, så blir en hel del tanker og følelser etter hvert :fnise:

Ønsker deg en riktig god påskeferie! Kos deg med lilleputt i magen :klemmer:

Ja..Er nesten så man går rundt å kjenner etter om det har skjedd noe nytt hele tiden :fnise:

God påske til deg og dine også, Selma_ !! :klemmer:

Så herlig med sol og fint vær! Her regner det og snør det bare :sjenert: skikkelig trist vær.

Og for en nydelig gravidmage du har :rodmer:

Åh, jeg savner å gå gravid! Savner sparkene og hikkingen inni magen :hjerte: jeg misunner deg det du har i vente, når fødselen starter og du vet du snart har lille på utsiden, og det første møte med lillemann. Gled deg! :jepp:

Ha ei god helg, og ei riktig god påske! :klemmer:

Takk!! :rodmer:

Så trist med regn og snø! Hvor bor du?

Ja, jeg kan skjønne at man savner gravidmagen når den er borte. Er noe magisk med alle bevegelsene..Og så spennende at man ikke vet hvem som er der inne. Hvordan han ser ut, hva slags personlighet han får, osv. Jeg gleder meg masse til å møte han hvertfall! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :rodmer:

Så trist med regn og snø! Hvor bor du?

Ja, jeg kan skjønne at man savner gravidmagen når den er borte. Er noe magisk med alle bevegelsene..Og så spennende at man ikke vet hvem som er der inne. Hvordan han ser ut, hva slags personlighet han får, osv. Jeg gleder meg masse til å møte han hvertfall! :hjerter_rundt:

Jeg bor i trøndelag :sjenert: hadde litt sol i formiddag, så kom snøen igjen. Drittvær altså :fnise:

Det er virkelig noe spesielt med å gå gravid. Herlig med alle bevegelsene, og spennende med hvem det er som befinner seg inni magen ja. Gleder meg allerede til neste gang :ler: og gleder meg til å lese at lillegutten din er kommet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor i trøndelag :sjenert: hadde litt sol i formiddag, så kom snøen igjen. Drittvær altså :fnise:

Det er virkelig noe spesielt med å gå gravid. Herlig med alle bevegelsene, og spennende med hvem det er som befinner seg inni magen ja. Gleder meg allerede til neste gang :ler: og gleder meg til å lese at lillegutten din er kommet :jepp:

:skravle:

Nå snør det jammen her å!! :kjefte:

Haha, skulle vel ikke skrytt så fælt av det fine været kanskje. hehe... Toskete! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :rodmer:

Nei, nå går tiden fort framover. Skal bare jobbe 3 uker etter påske også går jeg ut i permisjon. Helt uvirkelig!

Grillmat er så deilig!! Jeg lever på forskjellig grillmat om sommeren...Rart jeg ikke er tjukk egentlig. Hehe..

Nei, jeg tror ikke det synes så veldig godt at jeg har gått opp, men jeg har rundere ansikt enn jeg pleier! :fnise: Kanskje der det synes best. Har jo gått opp 12 kg! Eller kanskje mer..Som sagt tørr jeg ikke gå på vekta før neste legetime! :fnise:

_____

I dag tidlig våknet jeg og var skikkelig øm nederst i magen, ved symfysen på en måte...Ikke øm i bekkenet, men i magen. Kjentes ut som at jeg hadde trent magemuskler eller noe. Også har jeg gått med små mensmurringer hele dagen....Merkelig. Har lest litt på nettet og for noen så kom disse "symptomene" fordi hodet til babyen hadde festet seg... Jeg gikk ogå unormalt mye på do i natt... Merkelige greier.. Men sikkert helt ufarlig. Man får bare litt klump i magen når det skjer noe nytt og annerledes med kroppen når man er gravid liksom...

Ellers er det enedelig påskeferie! Skal bli deilig med noen fridager nå til å bare slappe av og gire ned. Selv om jeg jobber lite så kjenner jeg på kroppen at den trenger mer hvile enn før.

Har nå sett på "The voice" og nå er det "Senkveld" som står for tur. Får se hvor lenge jeg orker å holde meg våken. Sov nesten 3 timer etter jobb i dag, men er fortsatt helt skutt. Begynner å bli forskjøla(eller allergi) så er nok det som også gjør meg litt ekstra slapp.

Lille elsklingen i magen er så herlig med alle bevegelsene han gir fra seg, selv om han gjerne kan slutte med de kraftige sparkene i ribbena mine! :fnise: Ellers hikker han nesten hver dag og det er så søtt..Små rytmiske søte hikk :hjerte: Herregud, jeg er forelsket i babyen min før jeg i det hele tatt har møtt han! :hjerte: Det må jo være helt ekstremt å få nurket i armene sine..!! åhhh *drømme*

:babygutt:

3 uker igjen med jobb? Da nærmer det seg virkelig! :jepp: Åh.. Kjenner jeg blir litt utålmodig nå, vil at det skal være juli nå jeg. :sjenert: Tenkt noe på hva du skal fylle de tre ukene med da? Du må slappe av og kose deg masse de ukene så du har masse tid og energi når knøttet ditt kommer til verden. :rodmer: Har du forresten gjort deg noen tanker om fødsel?

12kg er jo ikke mye når du er så langt på vei! Du er kjempeflink. Jeg var på vekta i går, gått opp 9kg(!!!) 25+3.. Huff, håper virkelig at vekta holder seg stille nå altså. :( Kjenner det på hele kroppen at jeg har gått opp i vekt. Var innom H&M i går og skulle kjøpe meg en ny gravidbukse, skulle jeg aldri ha gjort.. :P Ble så jeg gikk ut derfra meg 10x lavere selvtillit og kjøpte selvsagt meg ikke bukse. :sjenert:

Skjønner godt du blir litt skeptisk på smerter, men det skal vi jo være og. Jeg tror kanskje jeg tåler litt mer smerter før jeg evt ringer føden på grunn av harde, sterke og vonde kynnere.. Så jeg må følge litt mer med tror jeg. Om du føler at ting ikke er som de bruker er det bare å ringe føden/jordmor. :)

Spark mot ribbein er lite godt, allerede nå i uke 25. Er veldig spent på hvordan det blir når jeg er like langt på vei som du er nå..! :fnise: Åh, du er så heldig som snart har knøttet ditt i armene! Du får kose deg masse med spark og bevegelser i magen mens du kan.:rodmer:

Håper du og din kjære koser dere masse i påsken, men masse påskegodt, god mat og sol! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker igjen med jobb? Da nærmer det seg virkelig! :jepp: Åh.. Kjenner jeg blir litt utålmodig nå, vil at det skal være juli nå jeg. :sjenert: Tenkt noe på hva du skal fylle de tre ukene med da? Du må slappe av og kose deg masse de ukene så du har masse tid og energi når knøttet ditt kommer til verden. :rodmer: Har du forresten gjort deg noen tanker om fødsel?

12kg er jo ikke mye når du er så langt på vei! Du er kjempeflink. Jeg var på vekta i går, gått opp 9kg(!!!) 25+3.. Huff, håper virkelig at vekta holder seg stille nå altså. :( Kjenner det på hele kroppen at jeg har gått opp i vekt. Var innom H&M i går og skulle kjøpe meg en ny gravidbukse, skulle jeg aldri ha gjort.. :P Ble så jeg gikk ut derfra meg 10x lavere selvtillit og kjøpte selvsagt meg ikke bukse. :sjenert:

Skjønner godt du blir litt skeptisk på smerter, men det skal vi jo være og. Jeg tror kanskje jeg tåler litt mer smerter før jeg evt ringer føden på grunn av harde, sterke og vonde kynnere.. Så jeg må følge litt mer med tror jeg. Om du føler at ting ikke er som de bruker er det bare å ringe føden/jordmor. :)

Spark mot ribbein er lite godt, allerede nå i uke 25. Er veldig spent på hvordan det blir når jeg er like langt på vei som du er nå..! :fnise: Åh, du er så heldig som snart har knøttet ditt i armene! Du får kose deg masse med spark og bevegelser i magen mens du kan.:rodmer:

Håper du og din kjære koser dere masse i påsken, men masse påskegodt, god mat og sol! :sol:

Ja, 3 uker er jo ingenting! :) Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon og virkelig begynne å vente på at veslegutt skal melde sin ankomst! ;-) Jeg er jo allerede utålmodig jeg også..Men skal høre på tips fra folk om å nyte de siste ukene i "frihet", for når han er kommet til verden så er det ikke vi som bestemmer lenger :fnise:

Jeg skal nok bare slappe av så fort permisjonen trer inn. Gjøre fedrdig de siste forberedelsene i heimen.. Montere og re opp seng, sørge for at alle rom er rene og pene..Ta litt sånn rolig og forsiktig husvask. HVIS jeg orker, vel og merke. Også må man jo etterhvert begynne å tenke på fødebagen og sånne ting..

Ang fødsel så har jeg jo tenkt litt forskjellig, men ikke bestemt meg. Her jeg bor så har dem begynt å ha større fokus på fødsler i badekar pga smertelindringen vektløsheten og varmen i vannet gir. Så jeg har tenkt litt i den retningen. Men på en annen måte så syntes jeg det føles tryggest å føde i seng også... Ellers er jeg fast bestemt på å ikke ha epidural selv om jeg vet at dette kan forandre seg når jeg ligger der... Men jeg vil helst ikke ha og det kommer jeg til å gi beskjed om slik at jordmødrene kan motivere meg til å ikke ta heller.. Men jeg kan gjerne prøve det meste av de andre smertelindringen de kan tilby... :)

Neida, 12 kg er kanskje ikke såå ille, men jeg har sikkert gått opp enda mer, jeg bare tørr ikke å sjekke! :fnise: Huff, da er da bare et tall, men man føler seg jo som en ku da! :filer:

Jeg tror jeg også hadde gått opp rundt 9 kg når jeg var like langt på vei som deg. Og da stoppet det opp fram til uke 30 ca, og når jeg veide meg så hadde jeg plutselig gått opp til 12 kg! Så jeg tror det går litt i rykk og napp!

Haha, jeg tror du er veldig lik meg selv på veldig mange områder. Kjenner til den gravid-klær-handlingen jeg også..og den lave selvtilliten som plutselig melder seg!

Ja, det skal nok litt mer til enn øm mage før jeg ringer føden jeg også. Men som du sier så er det bedre å ringe en gang for mye enn en for lite hvis man er redd for at noe ikke er som det skal være.

Du kan bare vente til lillegullet ditt har vokst i 5 uker til så skal du få kjenne merkelige bevegelser! Kjennes ut som om de skal bryte seg ut gjennom magen..Rompa skyter ut på en side mens en fot skyter ut på andre siden..Det er helt snodig og noen ganger veldig ekkelt fordi man ikke har kontroll på det. Jeg bryter ut med et hyl eller latter noen ganger fordi det er så rar følelse. hehehe! :legrine:

Tuuuuuusen takk ,Angel-A!! Min kjære jobber hele påsken, men vi skal nok klare å kose oss litt alikevel! Håper du og din kjære får en fantastisk påske også!! Kos dere masse!! :smilyblomst: :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på så du ikke tar i alt for mye med husvasking osv. før knøttet kommer til verden da, så du ikke blir sengeliggende den siste uka.:fnise: Åh, jeg vil så gjerne ha eget babyrom. Jeg skulle ha kost meg masse med å ordne klart til knøttet. :rodmer: Men her blir det bare et hjørne av soverommet som babyen sitt, fungerer i begynnelsen det altså. :) Skal du har sprinkelsenga inntil sengen deres, eller skal du stå opp om natten for hver gang du skal amme? Er så usikker på dette selv. Du kjøpte seng på Ikea, ikke sant? Tror det blir det her i gården og etter mye frem og tilbake. ;)

Hvor lenge før søkte du om permisjon og permisjonspenger? Om du har gjort det.

Badekar høres helt herlig ut. :jepp: Jeg kommer til å til å satse på det som en del av smertelindring, men kommer ikke til å føde i badekar. Jeg er alt for pirkete til det, hehe. Tror ikke jeg ville ha satt pris på å bade med alt som skal ut samtidig som babyen rett og slett. :sjenert: Ang. epidural så har jeg ikke bestemt meg for hva jeg vil enda. Kommer sikker til å snakke mer om dette med jordmor neste gang jeg skal dit. Tror ikke det er noe vits i å "planlegge" fødsel uansett, vi vet jo ikke hvordan den blir og hvor sterke smerter osv. det er snakk om.

Jeg håper vekten stopper til meg og, for liker det virkelig ikke. Men det som er til meg er at jeg ser godt at jeg har lagt på meg, har f.eks fått mye større lår.. Når jeg legger på meg er det alltid lårene som får det verste. :( Så igjen, håper at vekten står stille en stund nå fremover. Om jeg legger på meg mer så er det greit så lenge det ikke annet enn baby. :gjeiper:

Greit å snakke med noen som forstår. :klemmer: Det er ikke enkelt altså, jeg virkelig hater å legge på meg. Mister helt motet rett og slett.

Haha, jeg kan se for meg det ja. :fnise: Jeg gleder meg masse til å kjenne større og tydelige bevegelser! Herlig!! Og hikking, det er jeg veldig spent på. Kan jo hende knøttet her hikker også, bare at jeg ikke skjønner det? :klo: Når kjente du det for første gang? Har han favorittstilling i magen? Her ligger han masse på tvers, så jeg blir god å bred.. Jippi. :fnise:

Dere får kose dere masse når han først er hjemme! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...