Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2012 #661 Del Skrevet 15. juli 2012 Stakkars Ara, du må ha masse god bedring! Brystbetennelse høres IKKE godt ut.. Har litt vondt i brystet selv jeg, men det er ikke veldig vondt og jeg er ikke syk, så vanskelig å vite. Håper kuren tar det kjapt, det bruker heldigvis gå ganske fort med medisin sånt. L høres herlig ut om dagen, med alt håret.. synes jeg ser han ligge der og kose med det Utviklingen går kjempefort, jeg er helt imponert, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2012 #662 Del Skrevet 16. juli 2012 Tiden går så fort! Synes ikke det er lenge siden jeg var sladris jeg, og nå er lille L 2 mnd. og nå er min lille W allerede 2 uker i morgen.. Jeg er livredd for å få brystbetennelse.. Så skal jeg ut døra så kommer ullammeinnlegg i tillegg til engangs + jeg har på meg et tynt skjerf. Brystene er veldig følsomme kjenner jeg, så tar virkelig ikke noen sjanser altså! Masse god bedring til deg! Aww, som jeg gleder meg til min lille smiler kontrollert. Smiler jo nå og, men tror det mest er pga magevondt egentlig. Og litt fordi han er så ubeskrivelig glad i mammaen sin. Det første lille W gjorde da han kom til verden var å sutte på fingeren min, og slik lå han til jeg fikk lov til å reise meg etter noen timer. Han fant faktisk tommelen sin på sykehuset også, han har enormt til suttebehov som du forstår. Prøver smokke også, men ikke så stor fan av det enda i hvert fall. Vil heller prøve å venne han på smokke enn at han skal finne tommelen.. Har dere begynt med smokke? Noen anbefalinger i så fall? Har han masse hår? Så søtt. Koseklut er sikkert bra! Har sett noen fine her på nettet, søren at jeg ikke husker hvor.. Synes mange av de jeg har sett i butikken er så utrolig digre.. Håper dere har det fint-fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #663 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Stakkars Ara, du må ha masse god bedring! Brystbetennelse høres IKKE godt ut.. Har litt vondt i brystet selv jeg, men det er ikke veldig vondt og jeg er ikke syk, så vanskelig å vite. Håper kuren tar det kjapt, det bruker heldigvis gå ganske fort med medisin sånt. L høres herlig ut om dagen, med alt håret.. synes jeg ser han ligge der og kose med det Utviklingen går kjempefort, jeg er helt imponert, jeg.. Tusen takk! Det er ikke særlig godt... Men jeg overlever. Huff, du får følge godt med...Hvis du blir rød og plutselig får feber så er det nok betennelse..Men hold brystene og deg selv varm. Har du ammeinnlegg i ull? Ja, utviklingen er imponerende! Også er det så vanskelig for jeg liker ikke at tiden går så fort, men på en annen måte er det fryktelig morsomt når man ser så masse framgang og at barnet får mer personlighet og sånt! Huff og huff, gleder meg allerede til nestemann jeg! Hihi.... Tiden går så fort! Synes ikke det er lenge siden jeg var sladris jeg, og nå er lille L 2 mnd. og nå er min lille W allerede 2 uker i morgen.. Jeg er livredd for å få brystbetennelse.. Så skal jeg ut døra så kommer ullammeinnlegg i tillegg til engangs + jeg har på meg et tynt skjerf. Brystene er veldig følsomme kjenner jeg, så tar virkelig ikke noen sjanser altså! Masse god bedring til deg! Aww, som jeg gleder meg til min lille smiler kontrollert. Smiler jo nå og, men tror det mest er pga magevondt egentlig. Og litt fordi han er så ubeskrivelig glad i mammaen sin. Det første lille W gjorde da han kom til verden var å sutte på fingeren min, og slik lå han til jeg fikk lov til å reise meg etter noen timer. Han fant faktisk tommelen sin på sykehuset også, han har enormt til suttebehov som du forstår. Prøver smokke også, men ikke så stor fan av det enda i hvert fall. Vil heller prøve å venne han på smokke enn at han skal finne tommelen.. Har dere begynt med smokke? Noen anbefalinger i så fall? Har han masse hår? Så søtt. Koseklut er sikkert bra! Har sett noen fine her på nettet, søren at jeg ikke husker hvor.. Synes mange av de jeg har sett i butikken er så utrolig digre.. Håper dere har det fint-fint! Lurt å ikke ta noen sjangser i forhold til b.betennelse! Virkelig ikke noe jeg unner andre! Lille W smiler sikkert fordi han elsker mamma`n sin (Kunne du forresten tenke deg å dele navnet på en privat melding? Er såå nysgjerrig på hva skjønnheten din heter!) L tok heller ikke smokk med en gang, men etter litt prøving fikk vi det til. Bedre med det enn tommelen. Mye vanskeligere å få dem til å slutte med tommelen...den kan man liksom ikke bare gjemme unna! hehe... Men for å få L til å ta smokken måtte vi bare holde en liten del av den inni munnen hans slik at han selv kunne suge den til seg, hvis du skjønner? Det funka ikke å bare putte den inn i munnen hans..Da brakk han seg bare.... Den beste smokken til L er den fra MAM. Du kan få gratis tilsendt i posten ved å gå inn på MAM sin facebook-side (Men det visste du kanskje allerede?) Han har utrolig masse hår! Kan legge ut et bilde her så du får se, men sletter det igjen i morgen! Jeg har en koseklut som jeg fikk i en pakke fra Go`boken..Men vet ikke hvordan L vil komme til å like den. Skal sjekke ut litt på nett og om jeg finner noe bra skal jeg si fra til deg. Du kan gjerne tipse meg også, hvis du kommer på hvilken nettsider du var på! Endret 16. juli 2012 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. juli 2012 #664 Del Skrevet 17. juli 2012 Herlighet så skjønn han er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #665 Del Skrevet 17. juli 2012 Herlighet så skjønn han er!! Tusen takk, Småkjekset!! Fikk du med deg at du gjettet riktig fødselsdato forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juli 2012 #666 Del Skrevet 17. juli 2012 For en skjønning!! så fine øyne og flott hår, han ser littveldre ut med en gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. juli 2012 #667 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg skjønner veldig godt at du gleder deg til nestemann, for det gjør jeg og! Enda det bare en 2 uker og 3 dager siden fødsel. Alt er så vakkert på en måte, til tross for mye plager i svangerskapet og en fødsel som var veldig tung. Hadde lett gjort det igjen! Har dere tenkt noe på hvor mange år det evt skal være mellom knøttene og hvor mange dere evt vil ha? Spennende å høre hva andre tenker om akkurat det. Nei, her tar jeg ingen sjanser! Må være grusomt.. Men hvordan er det å amme med den "syke" puppen? Vondt? Ja, er nok derfor han smiler. Liker å tro det i hvert fall. Jeg kan sende deg pm jeg. Han kan ta smokken om jeg varmer den opp litt, men virker ikke som om de smokkene vi har passer så godt. Virker litt for store til knøttet vårt. Han er jo ikke store gutten så er kanskje ikke så rart.. Som jeg skrev i dagboka mi så fant lillegutt tommelen sin allerede på sykehuset, om han ikke tar smokk snart så frykter jeg vi får en tommelbaby noe jeg ikke vil ha.. Har sett skadene av å sutte på totten så det skal vi ikke ha noe av her i gården!! Jeg får ta en tur på apoteket eller noe å se om de har noen mindre smokker.. Beste smokken vi har fått er den som er turkisfarget, om jeg ikke husker feil.. Jeg skal helt klart si fra om jeg finner den nettsiden. Herregud så skjønn gutten din var, ara! Så utrolig søtt med masse hår. Hvem er det han er lik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. juli 2012 #668 Del Skrevet 21. juli 2012 Nydelig gutt ara!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #669 Del Skrevet 21. juli 2012 For en skjønning!! så fine øyne og flott hår, han ser littveldre ut med en gang da. Nydelig gutt ara!! Tusen takk folkens Han er spesiell! Men det er jo alle barn! Håper dere nyter tiden med smårollingene like mye som jeg gjør. Dette er det beste som har hendt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #670 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg skjønner veldig godt at du gleder deg til nestemann, for det gjør jeg og! Enda det bare en 2 uker og 3 dager siden fødsel. Alt er så vakkert på en måte, til tross for mye plager i svangerskapet og en fødsel som var veldig tung. Hadde lett gjort det igjen! Har dere tenkt noe på hvor mange år det evt skal være mellom knøttene og hvor mange dere evt vil ha? Spennende å høre hva andre tenker om akkurat det. Nei, her tar jeg ingen sjanser! Må være grusomt.. Men hvordan er det å amme med den "syke" puppen? Vondt? Ja, er nok derfor han smiler. Liker å tro det i hvert fall. Jeg kan sende deg pm jeg. Han kan ta smokken om jeg varmer den opp litt, men virker ikke som om de smokkene vi har passer så godt. Virker litt for store til knøttet vårt. Han er jo ikke store gutten så er kanskje ikke så rart.. Som jeg skrev i dagboka mi så fant lillegutt tommelen sin allerede på sykehuset, om han ikke tar smokk snart så frykter jeg vi får en tommelbaby noe jeg ikke vil ha.. Har sett skadene av å sutte på totten så det skal vi ikke ha noe av her i gården!! Jeg får ta en tur på apoteket eller noe å se om de har noen mindre smokker.. Beste smokken vi har fått er den som er turkisfarget, om jeg ikke husker feil.. Jeg skal helt klart si fra om jeg finner den nettsiden. Herregud så skjønn gutten din var, ara! Så utrolig søtt med masse hår. Hvem er det han er lik? Ja, det er en grunn til at så mange velger å få flere barn, så fødsel er helt overlevbart selv om det for mange kan være veldig tungt!! Du har vært superflink!! Og det er herlig at du har lyst på fler etterhvert! Jeg var på sånn etterkontroll hos legen på onsdag, og da anbefalte han å vente i 2 år på neste mann, fordi det er det beste for kroppen. Men vi får se. Vi har ikke lagt noen planer enda, men kanskje når L er blitt et år, så begynner vi å prøve igjen...? Kanskje... Det har gått helt greit å amme med den syke puppen. Det stakk litt i begynnelsen, men nå er det heldigvis ikke vondt lenger. Siste dagen med penicillin i dag. Skal bli godt å bli ferdig. L har faktisk reagert litt på den. Masse, stinkende luft i magen og mye mørkere avføring enn tidligere. Håper det forbedrer seg nå! Nei, det er ikke så lett med de smokkene bestandig.. Men spør på apoteket du! Det er lurt. Der skal dem jo ha kunnskap og kunne hjelpe deg! Den turkise smokken du snakker om falt i smak her også, mem den fra MAM er favoritten. Ja, send pm!! Og tusen takk for hyggelig kommentar til L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 #671 Del Skrevet 22. juli 2012 Tusen takk for skryt! Det var ikke den letteste fødselen, jeg forstår egentlig ikke at jeg klarte å holde ut hele fødselen uten noe annet enn lystgass på slutten.. Jeg er egentlig ganske stolt om jeg kan si det. Var uansett verdt det til slutt. Blir flere, helt klart. Jeg går rundt og er babysyk allerede nå jeg. Selv om jeg har verdens beste lillegutt i armene mine. :hjerter_rundt:Føler meg veldig heldig som har fått muligheten til å gå gravid, oppleve en fødsel og det å få et barn! Gleder meg veldig mye til neste gang. Glapp ut av meg da jeg, samboer og lillegutt var på en liten shoppingtur i går at jeg ville ha barn igjen, hehe. Skikkelig sterk følelse! Dette blir så absolutt ikke den siste. Når neste kommer vet vi ikke enda, håper å få litt tid sammen med lille W først også. Men vil ikke vente for lenge for vil gjerne at han skal få en søster/bror som han kan leke med, og ikke bli "barnesitter" for. Om du skjønner hva jeg mener. Hva går den etterkontrollen ut på? Jeg må vel bestille meg time jeg og mens jeg husker det. Litt den samme følelsen som når en har skikkelig brystspreng? Huff, håper virkelig jeg slipper unna der der altså.. Høres grusomt ut! Bra du har blitt bedre i hvert fall. Lillegutt blir vel bedre i magen sin han og nå som du er ferdig med medisinen. Kjøpte en smokke i går på butikken, den hadde litt annerledes form enn de vi allerede har. Den fungerte en liten stund før den spratt ut. Lillegutt klarer ikke å holde på smokkene sine stakkars. En ting jeg ikke liker er at han blir litt forvirret når han skal ha pupp igjen, så er fremdeles litt skeptisk til smokke.. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #672 Del Skrevet 22. juli 2012 Tusen takk for skryt! Det var ikke den letteste fødselen, jeg forstår egentlig ikke at jeg klarte å holde ut hele fødselen uten noe annet enn lystgass på slutten.. Jeg er egentlig ganske stolt om jeg kan si det. Var uansett verdt det til slutt. Blir flere, helt klart. Jeg går rundt og er babysyk allerede nå jeg. Selv om jeg har verdens beste lillegutt i armene mine. :hjerter_rundt:Føler meg veldig heldig som har fått muligheten til å gå gravid, oppleve en fødsel og det å få et barn! Gleder meg veldig mye til neste gang. Glapp ut av meg da jeg, samboer og lillegutt var på en liten shoppingtur i går at jeg ville ha barn igjen, hehe. Skikkelig sterk følelse! Dette blir så absolutt ikke den siste. Når neste kommer vet vi ikke enda, håper å få litt tid sammen med lille W først også. Men vil ikke vente for lenge for vil gjerne at han skal få en søster/bror som han kan leke med, og ikke bli "barnesitter" for. Om du skjønner hva jeg mener. Hva går den etterkontrollen ut på? Jeg må vel bestille meg time jeg og mens jeg husker det. Litt den samme følelsen som når en har skikkelig brystspreng? Huff, håper virkelig jeg slipper unna der der altså.. Høres grusomt ut! Bra du har blitt bedre i hvert fall. Lillegutt blir vel bedre i magen sin han og nå som du er ferdig med medisinen. Kjøpte en smokke i går på butikken, den hadde litt annerledes form enn de vi allerede har. Den fungerte en liten stund før den spratt ut. Lillegutt klarer ikke å holde på smokkene sine stakkars. En ting jeg ikke liker er at han blir litt forvirret når han skal ha pupp igjen, så er fremdeles litt skeptisk til smokke.. Håper du har hatt en fin helg. Du har all grunn til å være stolt!!! Skjønner hva du mener med at du vil ha tette barn. Jeg har selv en bror som jeg har hatt masse glede av fordi vi er så jevngamle! Den andre lillebroren min er 7 år yngre så han er nesten en slags "atpåkladd"... Vil ikke vente så alt for lenge på neste jeg heller. Etterkontroll hos legen går bare ut på å veie, sjekke blodtrykk, blodprosent og sånn,..Også trodde jeg egentlig at de sjekket stingene og sånn der nede, men det gjorde ikke min lege! Noe jeg syntes er litt dumt, for jeg ville gjerne vite at alt sto bra til der nede...hehe... Men jeg turte ikke å spørre om han ville gjøre det Ja, det var nesten som kraftig brystspreng...Men det verket liksom litt samtidig...Hvis du skjønner? Hmm, kanskje gutten din blir litt sugeforvirret enda...? Da er det sikkert greit å vente litt..Er mange som ikke vil ha smokk også. Du får bare prøve deg fram Men er noen ganger godt å kunne gi dem smokken når dem gråter.... Håper dere har hatt en flott helg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #673 Del Skrevet 22. juli 2012 Og tenk; i går var gullklumpen min 2 måneder allerede!! Jeg elsker deg, lille L!!!! :strix: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 #674 Del Skrevet 22. juli 2012 Hos oss er det 6 år mellom meg og 2.mann, og 7 år mellom 2. og 3.mann, dvs. 13 år mellom meg og siste. På en måte har det gått veldig bra, men føler meg mer som en "ekstramamma" for sistemann og ikke storesøster. Kommer nok til å være maks 4 år mellom lille W og nestemann forhåpentligvis. Håper vi får gleden av å planlegge graviditeten, må være superdeilig å se en positiv test når det er det største ønsket. Jeg ble glad når testen viste positiv her og, ikke missforstå.. Men det var ikke helt planlagt, kom kanskje litt tidligere enn forventet for å si det slik. Men, takk og lov for det! Vi har fått verdens herligste gutt og kunne virkelig ikke ha tenkt meg et annet liv. Blir nesten litt rørt her jeg sitter.. Hehe. Sjekket de stingene dine før du dro fra sykehuset? Gjorde ikke det hos meg. Synes det er litt rart at det ikke blir satt av tid til det egentlig, om ikke før en drar hjem fra sykehuset så en time senere. Snakket med helsesøsteren om dette og og hun ble meget frustrert.. Handler visst om kutt i det økonomiske som gjør at de jordmødrene på barselhotellene omtrent ikke gjør noe lengre. Synd at det er slik... Ja, virker som om han er litt sugeforvirret.. Merkelig egentlig for han tok puppen med en gang og det har aldri vært noe problem.. Han søker etter hendene sine hele tiden da, og helst tommelen. Jeg prøver nå og da å ta smokken i munnen hans i stedet for, men den er ikke så populær her i gården. Redd det kommer til å bli tommelen.. Hurra for 8 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2012 #675 Del Skrevet 24. juli 2012 2 måneder Deilig med babylykke i hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. juli 2012 #676 Del Skrevet 25. juli 2012 Gratulerer med lille L som er over to måneder, allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #677 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hos oss er det 6 år mellom meg og 2.mann, og 7 år mellom 2. og 3.mann, dvs. 13 år mellom meg og siste. På en måte har det gått veldig bra, men føler meg mer som en "ekstramamma" for sistemann og ikke storesøster. Kommer nok til å være maks 4 år mellom lille W og nestemann forhåpentligvis. Håper vi får gleden av å planlegge graviditeten, må være superdeilig å se en positiv test når det er det største ønsket. Jeg ble glad når testen viste positiv her og, ikke missforstå.. Men det var ikke helt planlagt, kom kanskje litt tidligere enn forventet for å si det slik. Men, takk og lov for det! Vi har fått verdens herligste gutt og kunne virkelig ikke ha tenkt meg et annet liv. Blir nesten litt rørt her jeg sitter.. Hehe. Sjekket de stingene dine før du dro fra sykehuset? Gjorde ikke det hos meg. Synes det er litt rart at det ikke blir satt av tid til det egentlig, om ikke før en drar hjem fra sykehuset så en time senere. Snakket med helsesøsteren om dette og og hun ble meget frustrert.. Handler visst om kutt i det økonomiske som gjør at de jordmødrene på barselhotellene omtrent ikke gjør noe lengre. Synd at det er slik... Ja, virker som om han er litt sugeforvirret.. Merkelig egentlig for han tok puppen med en gang og det har aldri vært noe problem.. Han søker etter hendene sine hele tiden da, og helst tommelen. Jeg prøver nå og da å ta smokken i munnen hans i stedet for, men den er ikke så populær her i gården. Redd det kommer til å bli tommelen.. Hurra for 8 uker!! Ja, skjønner hva du mener med å virkelig kunne planlegge graviditeten skikkelig Her var det jo heller ikke helt planlagt, selv om vi egentlig visste at en graviditet kunne forekomme ettersom jeg ikke gikk på prevensjon. Ingen sjekket mine sting etter sykehusoppholdet heller...Og ikke gjorde legen det på etterkontrollen...Rart. Dem burde jo sjekke at alt er som det skal være "der nede" da...Hm.. Kommer du til å fortsette å prøve å få W til å ta smokk, eller har du tenkt å la han ta tommelen? Det er jo ikke så mye man får gjort om lillemann har bestemt seg for noe... 2 måneder Deilig med babylykke i hus... Jaa, babylykke!! Gratulerer med lille L som er over to måneder, allerede Takk! Tiden flyr virkelig! Skjønner nå det der med at folk sier man må nyte tiden!! ************************************************************************************ I natt sov lille L i 6 timer strekk! Herlige, flinke gutten min!! Vi er nok en gang på besøk hos mor og far. Koooser oss masse her! Og jammen skinner sola litt i dag også. Slett ikke verst! Jeg må rett og slett stikke av litt hjemmefra og samboeren min. Jeg trenger litt luft under vingene noen ganger. Takler ikke å gå oppå hverandre i lengden..Og særlig ikke nå som kjære har brukket kragebein og ikke kan bidra noe særlig med L...Han kan dulle litt, men ikke skifte bleier og bysse og bære.. Litt slitsomt. Gleder meg til han blir frisk igjen! Også håper jeg snart det går i orden med jobben hans, slik at han kan få seg ny jobb og komme seg ut av huset igjen..... heh... Men ikke misforstå, han er herlig og jeg elsker han, men orker som sagt ikke å gå oppå hverandre hele tiden..Sånn har jeg alltid vært... That`s just me.. Så sånn er det! Håper dere KGdamene har det supert!! Og at sola skinner hos dere i dag også! Endret 26. juli 2012 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 #678 Del Skrevet 26. juli 2012 Samme skjedde her i gården. Så som sagt så håper jeg vi får muligheten til å planlegge neste gang, bare for kjenne på den følelsen også. Kan hende jeg ombestemmer meg når tiden går, for det er jo et stort valg å ta. Kjenner mange som ikke har turt å ta det valget også, og bare latt ting gå av seg selv på en måte. Ja, hører mange som går rundt og har det veldig vondt i lang-lang tid.. Tror at det skal gjøre så vondt og ting gror feil. Stakkars! Heldigvis så fikk jeg bare rifter utvendig, så her er ting som normalt igjen. Hadde nok vært litt mer bekymret dersom jeg hadde revnet.. Jeg skal prøve så godt jeg kan på å overtale lille W til å ta smokk. Han tok smokken "lenge"(noen minutter, hehe) i dag, så ting går fremover. Skal prøve en annen type smokk, en som er helt rund på tuppen. Hører mange skryter av de.. Er virkelig verdt å prøve! Har sett mange tommelbarn som har problemer meg å slutte med tommelen, brukt den så lenge at de har fått feil tannstilling, betennelser i tommelen osv. Nei-takk til tommelbarn.. Tiden går veldig-veldig fort!! Jeg skjønner deg veldig godt..! Er ikke sunt for noen å gå oppå hverandre over lengre tid. Jeg kjenner selv at jeg fort kan bli litt irritert over at samboer ikke kan hjelpe til med lillegutt på samme måte som meg selv. En er jo sliten selv, er ikke bare-bare å gå hjemme med et spedbarn døgnet rundt.. Hadde reagert på samme måte som deg selv om samboer bare hadde gått her hjemme uten å gjøre noe som helst mens en selv gjør alt! Har han hørt noe mer om jobb? Eller er det lite jobber ute nå? Her skinner sola, og jeg ligger langflat på sofaen.. Knis. Nesten flaut, men er så kjedelig å bare sitte på verandaen alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #679 Del Skrevet 27. juli 2012 Samme skjedde her i gården. Så som sagt så håper jeg vi får muligheten til å planlegge neste gang, bare for kjenne på den følelsen også. Kan hende jeg ombestemmer meg når tiden går, for det er jo et stort valg å ta. Kjenner mange som ikke har turt å ta det valget også, og bare latt ting gå av seg selv på en måte. Ja, hører mange som går rundt og har det veldig vondt i lang-lang tid.. Tror at det skal gjøre så vondt og ting gror feil. Stakkars! Heldigvis så fikk jeg bare rifter utvendig, så her er ting som normalt igjen. Hadde nok vært litt mer bekymret dersom jeg hadde revnet.. Jeg skal prøve så godt jeg kan på å overtale lille W til å ta smokk. Han tok smokken "lenge"(noen minutter, hehe) i dag, så ting går fremover. Skal prøve en annen type smokk, en som er helt rund på tuppen. Hører mange skryter av de.. Er virkelig verdt å prøve! Har sett mange tommelbarn som har problemer meg å slutte med tommelen, brukt den så lenge at de har fått feil tannstilling, betennelser i tommelen osv. Nei-takk til tommelbarn.. Tiden går veldig-veldig fort!! Jeg skjønner deg veldig godt..! Er ikke sunt for noen å gå oppå hverandre over lengre tid. Jeg kjenner selv at jeg fort kan bli litt irritert over at samboer ikke kan hjelpe til med lillegutt på samme måte som meg selv. En er jo sliten selv, er ikke bare-bare å gå hjemme med et spedbarn døgnet rundt.. Hadde reagert på samme måte som deg selv om samboer bare hadde gått her hjemme uten å gjøre noe som helst mens en selv gjør alt! Har han hørt noe mer om jobb? Eller er det lite jobber ute nå? Her skinner sola, og jeg ligger langflat på sofaen.. Knis. Nesten flaut, men er så kjedelig å bare sitte på verandaen alene. Huff ja! Fikk heldigvis bare smårifter selv, så sydde 5 pyntesting. Så her føles også alt som normalt...Men skulle gjerne hatt en sjekk der nede likevel, bare for å være sikker! Får nevne det for legen neste gang jeg er der, eller rett og slett bestille time til gynekolog Ja, den smokken har jeg hørt om! Den skal visst være veldig bra. Kusina til L nektet å ta smokk, men den du snakker om tok hun ganske fort! Du må fortelle om det funket da! Skjønner godt at du ikke vil ha tommelbarn. Smokk kan man liksom kaste eller gjemme, men tommelen har jo barnet tilgang på hele døgnet. På skolen jeg jobber på hadde vi faktisk ei jente i 3 klasse som sugde på tommelen, og det er jammen litt drøyt syntes jeg..... Ikke hørt noe om jobb enda..Kjære venter fortsatt på penger fra sjefen sin. Så fort han har fått dem så sier han opp og begynner å søke nye jobber. Har slitt litt økonomisk nå fordi vi bare har levd på min inntekt, men nå får jo kjære sykepenger pga kragebeinsbruddet. Hell i uhell kan man vel nesten kalle det! Blir godt ikke måtte spinke å spare hver krone og øre hvertfall! :) Kjedelig å sitte på verandaen alene ja..Like greit å kose seg inne da! hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juli 2012 #680 Del Skrevet 27. juli 2012 hei på deg! Når regner sambo med å være frisk igjen? Vanskelig å si kanskje? Det virker iallfall som gutten deres sover godt og har det fint Føler du det begynner å bli litt rutiner på tinga nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå