ara Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #301 Skrevet 20. januar 2012 23 uker Fint du skal få deg sykemelding Det hjalp ihvertfall meg noe utrolig når jeg hadde verste perioden med bekkenløsning. Den gule, firkantede, ferske leverposteien er rik på jern. Husker ikke hva den heter, men det er den eneste leverposteien jeg liker Spiste masse av den mens jeg gikk gravid. Ja, er deilig med sykemelding. Legen ville jeg skulle få et par uker med skikkelig avlastning, også prøve å få time hos fysioterapeut.. Så håper jeg at det kan roe seg ned, for jeg har ikke planer om å slutte å jobbe enda..Men jeg kan jo selvsagt ikke styre det selv. Må bare ta tiden til hjelp! Hadde jeg bare likt leverpostei så skulle jeg hugget innpå, men jeg tåler ikke smaken Var du plaget skikkelig med bekkenet hele svangerskapet, eller roet det seg? Fikk du behandling? Sikkert Gilde fersk leverpostei. __ 23 uker! Jeg måtte vente to uker på fysio da jeg ble henvist til det. Ikke det at det egentlig var nødvendig, for bekkenløsningen ga seg etter bare noen dager. Jøss. Kanskje man ikke trenger behandling i det hele tatt? Var du bare hjemme en stund eller jobbet du? Han jeg skal til er det ventetid hos i 3 uker! Syntes det var lenge, men skal undersøke litt andre steder og se om ventetiden er kortere.. Hei! DU har kommet langt! Så koselig skummleste litt igjennom her og så en del navn. Landet du på Odin? Ja, nå begynner det å gå framover her! Veldig koselig. Jeg gleder meg så masse! Om en uke er jeg 6 måneder på vei! Utrolig! Nei, vi har ikke bestemt oss for noen navn, men det blir nok ikke Odin, for vi fant ut at det var mange som har fått det navnet i nærheten av der vi bor og vi vil jo ikke at alle han begynner i barnehagen med og skolen med skal hete det samme Men vi har nok fortsatt en litt lang reise i navneboka før vi finner et navn til gullungen!
Frufly Skrevet 21. januar 2012 #302 Skrevet 21. januar 2012 Gratulerer såå mye med 23 uker!! Tiden flyyyr må jeg si! Så deilig med sykemelding, du trenger det nå! Jeg fikk komme inn på dagen til fysio Og det var ikke noe alvorlige greier, en overbelastning på lårmuskelen. Der jeg går reklamerer de med kort ventetid og det må jeg jammen meg si at de holder
ara Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #303 Skrevet 21. januar 2012 Gratulerer såå mye med 23 uker!! Tiden flyyyr må jeg si! Så deilig med sykemelding, du trenger det nå! Jeg fikk komme inn på dagen til fysio Og det var ikke noe alvorlige greier, en overbelastning på lårmuskelen. Der jeg går reklamerer de med kort ventetid og det må jeg jammen meg si at de holder Tusen takk, Frufly!! Du er sååå søt!! Ja, da skal jeg jammen se etter fysioterapeuter som reklamerer for kort ventetid jeg også! Vil jo helst bli så bra som mulig, så fort som mulig!
ara Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #304 Skrevet 26. januar 2012 (endret) 24 uker!! Wow. Tiden går fortere og fortere syntes jeg! Alt er så spennende og nytt..Og sparkene til lillegutt blir bare kraftigere og kraftigere. Det er så herlig å kjenne! Ellers er bekkenet veldig vondt og jeg orker ikke stort mer enn å ordne noen små ting her hjemme i løpet av dagen, som f.eks å sette på vaskemaskin/henge opp klær og kanskje støvsuge.. Men i morgen skal jeg på første time hos fysio, så håper virkelig at det hjelper slik at jeg blir litt mer funksjonell igjen. Har ikke så mye mer å melde akkurat nå. Håper dere har en fin uke, og snart er det helg igjen!! _____________________ Må forresten klage bittelitt også... For jeg er så sint hele tiden. Det er absolutt ingenting som skal til! Jeg er egentlig en av verdens mest tålmodigste mennesker og det skal generelt mye til før jeg "tipper over", men det er blitt helt motsatt. Jeg blir så sint på min kjære for noe som det ikke er noe poeng å bli sint for.. Jeg blir sint hvis jeg ikke greier å få fyr i peisen Jeg blir sint hvis kattene mjauer Jeg blir sint hvis det ikke er ting som jeg vil ha i kjøleskapet... Altså...småtterier som jeg aldri har brydd meg om før, er nå et kjempe problem for meg og jeg blir så lei meg for at jeg er sånn. Det er litt vanskelig å forklare og sikkert ikke lett å forstå hvis man ikke har opplevd det selv.. Men jeg føler meg nesten deprimert. I går kveld måtte jeg bare legge meg og gråte masse for å få ut all frustrasjonen.. Ja..måtte bare få det ut... Flere som har vært/er i samme båt? Endret 28. januar 2012 av ara
ara Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #305 Skrevet 31. januar 2012 (endret) Første time hos fysio virket helt utrolig med en gang jeg var ferdig. Kjentes ikke ut som at jeg hadde hatt problemer i det hele tatt! Men det tok ikke mange dagene før det var vondt igjen... Men vet jo at èn behandling ikke er nok. Skal til ny i morgen også får vi ta det derfra. Skal også på samtale med sjefen og jordmor i morgen på jobb. Det er noe sånn tilretteleggings-greier når man er sykemeldt og sånn. Er egentlig litt godt at det blir tatt tak i og at man på en måte får litt " oppmerksomhet" selv om man ikke er på jobb også... Ellers er alt som vanlig. Men tror jammen meg at den utblåsningen/klagingen jeg hadde i innlegget over hjalp litt, for humøret er da plutselig blitt mye bedre! *bank i bordet*. Ha en god dag alle sammen! Endret 31. januar 2012 av ara
Selma_ Skrevet 31. januar 2012 #306 Skrevet 31. januar 2012 Så bra at fysio hjalp! Får håpe videre behandlinger gjør susen! Må bare legge til at jeg kjenner veldig igjen det du skrev om å være sint! Går jo i bølgedaler, men jeg har den siste uka vært så mye sint og lei meg at jeg ikke kjenner meg selv igjen.. Stakkars snille mannen.. Mange tårer har det også blitt. Men plutselig går det over, og jeg får en fin periode igjen! Vi får bare kjempe oss gjennom det, og si unnskyld på forhånd til de som vi vet blir rammet.. Ønsker deg en super uke!
ara Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #307 Skrevet 31. januar 2012 Så bra at fysio hjalp! Får håpe videre behandlinger gjør susen! Må bare legge til at jeg kjenner veldig igjen det du skrev om å være sint! Går jo i bølgedaler, men jeg har den siste uka vært så mye sint og lei meg at jeg ikke kjenner meg selv igjen.. Stakkars snille mannen.. Mange tårer har det også blitt. Men plutselig går det over, og jeg får en fin periode igjen! Vi får bare kjempe oss gjennom det, og si unnskyld på forhånd til de som vi vet blir rammet.. Ønsker deg en super uke! Ja, det håper jeg virkelig, for dette er skikkelig dumme smerter.. Huff, ja, det humøret er akkurat sånn du beskriver det..Jeg har heller ikke kjent igjen meg selv..Jeg er jo egentlig kjempe positiv og stort sett bare blid..Stakkars min kjære elskede! Men vi kommer oss nok gjennom det, og med masse unnskyldninger så slipper vi forhåpentligvis billig unna!
ara Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #308 Skrevet 31. januar 2012 (endret) prøver å legge ut magebilde, men bildet er sååå stort! og jeg greier ikke å redigere det, så da blir det ikke noe bilde! Endret 31. januar 2012 av ara
Teriyaki Skrevet 1. februar 2012 #310 Skrevet 1. februar 2012 Send det på mail til deg selv og velg størrelse medium. Da skal det gå
ara Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #311 Skrevet 1. februar 2012 Send det på mail til deg selv og velg størrelse medium. Da skal det gå det skal jeg prøve! tusen takk for tipset!
ara Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #312 Skrevet 2. februar 2012 25 uker!! Hihihi! 105 dager igjen...Det går vel fort? Min kjære har fått den mannlige influensaen og ligger her med veldig masse selvmedlidenhet..hehe.. stakkars! Men jeg føler meg ikke helt i slaget selv heller, så er ikke så lett å varte opp. Men lagde kakao og brødskiver med brunost til han i stad da...Så det virket som at det lettet litt på humøre hans i det minste! Var hos legen i dag og ble sykemeldt en liten uke til.. Så skal jeg prøve meg i ca 35% stilling etter det, så får vi se hvordan det går. Jeg vil jo gjerne jobbe, for dagene hjemme blir veeeeeldig lange.... Snart helg nå folkens!! Håper dere har hatt en flott uke!
ara Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #313 Skrevet 4. februar 2012 Slenger ut et magebilde på en lørdagskveld. Har besøk av lillebror på 16 år som sitter og underholder meg med GuitarHero. Han er så flink. Mor og far har også vært her med blomster og bløtkake! Jeg har nemlig bursdag på tirsdag så vi hadde en liten feiring her i dag da! Koselig Snart blir det litt ost og kjeks og sånn og bare slasking foran tv`n God lørdagskveld alle sammen!!
Teriyaki Skrevet 4. februar 2012 #314 Skrevet 4. februar 2012 Fin mage! Slasking foran tv er deilig! Ser du på "hver gang vi møtes" på tv2? Det synes jeg er koselig!
ara Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #315 Skrevet 4. februar 2012 Fin mage! Slasking foran tv er deilig! Ser du på "hver gang vi møtes" på tv2? Det synes jeg er koselig! Takk! Ja, jeg ser på det. Det er kjempe koselig!! Håper du og din lille familie har en koselig kveld!
Azalea Skrevet 5. februar 2012 #318 Skrevet 5. februar 2012 Høres ut som om du har hatt en veldig fin helg, Ara! Og for en fin mage! Håper ikke det er så alt for lenge til den begynner å vokse skikkelig hos meg og. Her er den litt beskjeden enda.
Pasjonsblomst Skrevet 5. februar 2012 #319 Skrevet 5. februar 2012 Nydelige magen din! Er søndagen også avslappende og fin?
ara Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #320 Skrevet 5. februar 2012 Nydelige magen din! Er søndagen også avslappende og fin? Takk, søndagen er god. Har akkurat sendt hjem lillebror så nå skal jeg og sofaen ha date fram til kjære kommer hjem fra jobb kl.18.30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå