Gå til innhold

Hvordan klarer Celina og Victoria å holde seg så slanke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Celina, venter sitt første barn i oktober, som 38-åring: http://www.side2.no/underholdning/article3147807.ece

og

Victoria av Sverige: Venter sitt første barn i oktober, som 35-åring: http://www.side2.no/underholdning/article3210750.ece

Se også: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=535241

Hvordan klarer de å holde seg så slanke?

Celina har stor kul på magen, og ellers litt valpefett, men hun holder seg veldig slank! Hvordan er det mulig?

Victoria er 3 måneder på vei, og i ukens Se og Hør var hun avbildet med en tydelig kul på magen. Hun er slank og stram: hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del var det de siste ukene av svangerskapet jeg la på meg mest. Da jeg var 3 mnd på vei var jeg også slank..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg synes ikke Victoria ser noe særlig slankere ut enn andre kvinner som er tre måneder på vei og som var slank før de ble gravid.

2. Er det bildet av Celina tatt etter at hun ble gravid?

Er man slank fra før, og klarer å holde et sunt og balansert kosthold samt være i form under graviditeten, er det ikke noe i veien for å unngå å bli særlig stor i den perioden (hvis hormonene tillater det).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Vet dessverre om en del kvinner som legger på seg mye fett og blir store fra 2,5 - 3 måneders graviditet av og ut svangerskapet. Etter at de har født har de problemer med å gå ned igjen...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la på meg 8 kg, var slank hele veien bortsett fra magen. Tror IKKE det er så uvanlig! ;)

Spiser man sunt og rører på seg hver dag, går man som regel ikke unødig opp i vekt. Noen blir veldig plaget med vann i kroppen, men det er jo noe som forsvinner etter fødselen.

Det er ikke nødvendig å ese ut når man er gravid; da sliter man med kiloene etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var vel ganske slanke før de ble gravide også.

Ja, det betyr mye! De som er lubne/overvektige i det de blir gravid, forblir jo gjerne lubben/overvektig ut svangerskapet, og + noe attåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke nødvendigvis de "klarer" å "holde seg slanke". Det er jo noen som bare ER slanke både før, under og etter svangerskap. Jeg la på meg 14-15 kg i alle tre svangerskap, og var såkalt "slank" (noe jeg kaller normalvektig ihht. min idealvekt og fasong) både under, før og etter. Gjorde ikke noe spesielt, spiste vanlig (men mer enn normaltvekt), og la som sagt på meg 14-15 kg uten at det syntes noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

la som sagt på meg 14-15 kg uten at det syntes noe særlig.

Høres for utrolig ut...det syntes vel litt ;-)

Men flott at du trente de bort straks etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er vel begge ganske veltrente og slanke fra før, og har dermed gode forutsetninger. Dessuten har flere av mine venninner holdt seg slanke (eller - beholdt figuren) under og etter svangerskapet, selv om de ikke trener noe særlig, så noen er vel bare heldige fra naturens side. Tror alder har mindre å si på akkurat det området. Også er det jo mange som legger på seg helt på slutten, eller under/etter amming, vel. Men igjen - trening forebygger jo mye der, og både kronprinsessen og Celina har sikkert råd til både personlig trener og et riktig kosthold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres for utrolig ut...det syntes vel litt ;-)

Men flott at du trente de bort straks etterpå!

Det var en kul på magen, ja - og jeg så jo selvfølgelig selv at kroppen var bredere både her og der (f.eks. hoftene) - men andre karakteriserte meg som så veldig "slank".

Trente ikke kiloene bort heller. De ble bare borte etter fødsel og amming, pluss at magen ikke var så gedigen ved fødsel. Det hjelper betraktelig på når kroppen skal normaliseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet er vel å legge på seg ca. 12 kg under graviditeten, og av dette er under halvparten ekstra fett. Fettet forsvinner stort sett i løpet av de tre-fire første månedene med amming dersom man ellers spiser normalt og ikke faller i sjokoladefella. I hvertfall er det min erfaring. Jeg la på meg ca. 13 kg da jeg var gravid, halvparten forsvant på sykehuset, og resten i løpet av et par-tre måneder etter fødsel, og da passet de gamle klærne som før (men det var utrolig morsomt å shoppe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første graviditeten falt jeg i fella...som mange med spiseforstyrrelse gjør, jeg prøvde jo å være flink nå som jeg var gravid, men jeg var nok litt FOR flink...trodde at nå kunne jeg endelig spise, og det til gangs...la på meg 22 kg.

Nå med nummer 2 har jeg "bare lagt på meg 13 kg, men det var 10 der fra førstemann som ikke var borte enda, så er vel på samme tallet som med nummer 1, har bare ikke lagt på meg like mye denne gangen.

Tror også at det er lettere for de rike og berømte med tanke på at de har råd til å hyre folk som kan trene dem rett, lage rett mat, samt de har vel kanskje et litt mer stresset liv enn hvermansen, og da er det for mange ikke så lett å legge på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at Celina har 'valpefett'? :hoho:

Hun er vel strengt tatt over den alderen..

På svar på spørsmålet;

kanskje de trener og spiser riktig. Ikke alle sitter og spiser under graviditeten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Celina, venter sitt første barn i oktober, som 38-åring: http://www.side2.no/underholdning/article3147807.ece

og

Victoria av Sverige: Venter sitt første barn i oktober, som 35-åring: http://www.side2.no/underholdning/article3210750.ece

Se også: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=535241

Hvordan klarer de å holde seg så slanke?

Celina har stor kul på magen, og ellers litt valpefett, men hun holder seg veldig slank! Hvordan er det mulig?

Victoria er 3 måneder på vei, og i ukens Se og Hør var hun avbildet med en tydelig kul på magen. Hun er slank og stram: hvordan er det mulig?

Det blir et kort svangerskap :fnise: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har personlige kokker og trenere. Skulle fint klart å se så slank ut etter 3 mnd hvis noen laget kalorifattig mat til meg og jeg trente 2 timer hver dag mens profesjonelle nannys passet barnet.. Det er "hemmeligheten"!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et kort svangerskap :fnise: .

:skratte: Lurte litt på den jeg også! ;)

Fordi de har personlige kokker og trenere. Skulle fint klart å se så slank ut etter 3 mnd hvis noen laget kalorifattig mat til meg og jeg trente 2 timer hver dag mens profesjonelle nannys passet barnet.. Det er "hemmeligheten"!!

Tror det hjelper ja! ;)

Noen har gode gener og er bare slanke, noen blir ekstra påpasselige og er kanskje litt redde for å miste figuren, noen får økt forbrenning og kan spise alt.

Og noen får mye vann i kroppen og legger på seg ekstra.

Det er vel ikke å veldig vanlig å legge på seg så mye mere enn en liten kul på magen og større pupper når en er 3 mnd på vei!

VI ER BARE FORSKJELLIGE OG HAR FORSKJELLIGE SVANGERSKAP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt; bildet av Middelfart er da ikke tatt nå, men fra før hun ble gravid? :klo: Hvordan ser hun ut nå? Hun er jo i utgansgpunktet svært spedlemmet også. Og det er da ikke unormalt å ikke ha lagt noe særlig på seg når man er tre måneder på vei, som kronsprinsesse Victoria er. Det er vel omtrrent like normalt som det er å ha lagt på seg litt.

Men så klart det er enklere å holde formen når man har personlige trenere og noen som lager mat for en. I tillegg har de, selv om de har krevende jobber/posisjoner, sikkert en ganske fleksibel hverdag slik at de kan tilpasse treningstiden til når de er opplagte til det. Men nøkkelen er nok kostholdet.

Jeg la på meg 13-15 kg (veide meg ikke den siste uken, så jeg er litt usikker), og svært mye av dette forsvant på barsel. Resten forsvant, som Honesty også skriver, ila de neste månedene. Nå mistet imidlertid jeg noen kilo muskelmasse mens jeg var gravid også, så reell vektoppgang var dermed 15-17 kg, tror jeg. (Før jeg ble gravid var jeg svært veltrent, men hverken maktet eller kunne opprettholde intensiteten som gravid. Da forsvinner det litt muskelmasse også. I grunnen er det nok først nå, snart halvannet år etter fødsel, at jeg er tilbake i gammel form, siden jeg har fått på litt muskelmasse igjen og gått litt ned i fettprosent.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...