Gå til innhold

Victoria gravid?


Gjest Mary, Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Mary, Oslo

Er Victoria på 34 år nå gravid med sitt første barn? Ser jo slik ut...:-D http://cafemaze.se/t2148

Hun har jo blitt rundere, se bare her: http://www.rarenyheter.com/?p=26915

Hva med disse vakre kvinnene, blir de aldri gravide - og hvorfor får de ikke barn snart - har de ingen mann: (?)

- Celina Midelfart (38)

- René Zellwegger (40)

- Jennifer Aniston (41)

- Sandra Bullock (45)

- Gunhild Stordalen (34)

- Anne Kath. (39)

- KG's helt egen: Steinar (45+)

Nicole Kidman(46)fikk nylig sitt 2. barn, her avbildet med sin 1. datter: http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20090507/293.ad.Kidman.Sunday.050709.jpg

Her er et slide show av barnløse kjendiser:

http://www.marieclaire.com/sex-love/relationship-issues/articles/child-free-celebs

Kjendiser uten barn:

http://abcnews.go.com/Entertainment/CelebrityCafe/popup?id=7420257

Hva når disse kvinnen blir gamle, da har de ingen barn til å stelle for seg. Og hva om mannen stikker av - skal de være alene i ensomheten da?

Jeg bare stiller spørsmålene. Dere har svarene.

Jeg vil avslutte med et eksistensielt spørsmål, som dere er velkommen til å besvare:

Er dette prototypen på dagens mødre - unge og kunnskapsløse: (?)

De er verpende høner, og etterpå mister de all attraktivtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan bli mye barn framover: det spekulres og i om Märtha (øyeblikkelig snart 40) er gravid med sitt 4. barn, og Mette-Marit (38) med sitt 4. barn!

Hurra, baby-boom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..blir trist jeg

Hvorfor det - fordi det er så mange ressursterke og vakre kvinner som går rundt og er barnløse?

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria er ikke gravid sier svenske hoffet. Spekulasjoner, foreløpig.

De to norske prinsessekjerringene aner jeg ikke og driter i.

Resten er prototype på rike og perfekte kjerringer som ikke kan få barn, fordi de ikke greier å skaffe seg en mann som matcher = rik og berømt. Og fordi unger vil forringe kvaliteten på dem selv så mye at de ikke kan være styreledere og superberømte, eller hva de nå måtte styre med.'

Nicole KJØPTE seg den siste ungen foresten..

Anne Cath og Fru Stordalen har offentlig sagt at de ikke VIL HA barn.

Sandra og Jennifer har prinsessesyken og er i ferd med å bli for gamle. Den ene har adoptert, den andre antar jeg kjøper seg en som Nicole etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Folk må da få velge selv om de vil ha barn eller ikke, og om de er gravide - så flott da. Jeg gidder ikke spekulere :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary, Oslo

Victoria er ikke gravid sier svenske hoffet. Spekulasjoner, foreløpig.

De to norske prinsessekjerringene aner jeg ikke og driter i.

Resten er prototype på rike og perfekte kjerringer som ikke kan få barn, fordi de ikke greier å skaffe seg en mann som matcher = rik og berømt. Og fordi unger vil forringe kvaliteten på dem selv så mye at de ikke kan være styreledere og superberømte, eller hva de nå måtte styre med.'

Nicole KJØPTE seg den siste ungen foresten..

Anne Cath og Fru Stordalen har offentlig sagt at de ikke VIL HA barn.

Sandra og Jennifer har prinsessesyken og er i ferd med å bli for gamle. Den ene har adoptert, den andre antar jeg kjøper seg en som Nicole etterhvert.

Synes bare det ikke er en god grunn til at så mange kjendiskvinner skal gå rundt barnløse. Figuren sin får de tilnærmet igjen etter 1 års tid?

Vil de ikke ha noen til å ta morgenstellet sitt når de blir gamle, og mannen har dødd fra de? (Menn dør jo tidligere, så kvinnene blir jo enker).

Jennifer er jo ikke for gammel, hun kan fint få barn frem til 45 års-alder. Courtney (venninnen fra "Friends")fikk barn da hun var 42.

Celina er sammen med investor Trøim, og hvorfor får de ikke bare noen barn?

Sandra er 45, men ikke for gammel ennå. Og hvorfor fikk hun ingen barn som alenemor før hun ble 45?

Er det slik at de vakre og glade forblir barnløse, mens de tyngede blir slitne mødre som tar permisjoner, triller vogner og taper pensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Vil de ikke ha noen til å ta morgenstellet sitt når de blir gamle, og mannen har dødd fra de? (Menn dør jo tidligere, så kvinnene blir jo enker).

I dagens samfunn er det et fåtall eldre som får morgenstellet gjort av sine egne barn. Den omsorgen sørger sykehjemmene og skattebetalerne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor enkelte er så opptatt av om kjendiser er gravide eller ikke. What's it to you? Påvirker det deg på noen måte om disse får eller ikke får barn? :forvirret:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary, Oslo

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor enkelte er så opptatt av om kjendiser er gravide eller ikke. What's it to you? Påvirker det deg på noen måte om disse får eller ikke får barn? :forvirret:

Er spennende å følge med på hvem som får barn, det er jo et tegn til oss andre om at tiden går så fort!

Når nye slipper til, ser alle hvor gamle de selv har blitt.

Kongefamiliene vokser til, klart det er tøft å følge med på!

Når det gjelder de andre kjendisene (Celina m.fl.) er det jo et betimelig spørsmål nå like før de blir 40-45 hvorfor de ennå ikke har fått barn.

Er kanskje rett rundt hjørnet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Er spennende å følge med på hvem som får barn, det er jo et tegn til oss andre om at tiden går så fort!

Når nye slipper til, ser alle hvor gamle de selv har blitt.

Kongefamiliene vokser til, klart det er tøft å følge med på!

Når det gjelder de andre kjendisene (Celina m.fl.) er det jo et betimelig spørsmål nå like før de blir 40-45 hvorfor de ennå ikke har fått barn.

Er kanskje rett rundt hjørnet? :)

Idiotisk tråd! Tenk om alle hadde brydd seg slik med dine valg.

Og dessuten, har tankten streifet deg at de ikke kan få barn??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk.

Alle kvinner MÅ ikkje få barn. Ikkje alle kvinner går rundt med ein konstant trang til å presse ut unge etter unge. Og ikkje alle kvinner kan få barn heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Syns det er forferdelig trist .... at andre skal syns at det er trist, rart, merkelig, teit o.a. at kvinner ikke har fått barn selv om de nærmer seg 40 !?

Jeg er godt over 30 og har ikke barn av den enkle grunn at jeg ikke er så egoistisk. Jeg har nemlig en kronisk sykdom som gjør at jeg ofte nesten ikke klarer å gjøre rent hjemme, langt mindre jobbe, ergo syns det er idioti å sette et barn til verden (selv om det ville fått all den kjærlighet den trengte og mer)

Ikke alle er kronisk syke, mange kvinner jobber. Og når man jobber slik som for eksempel Celina Midelfart gjør, så har man ikke alltid tid til barn. Det er tidskrevende med styremøter, reiser og så mye mer, at om man ikke er villig til å kutte en del ned på jobbingen eller begynne med noe annet, så syns jeg det er idiotisk å få barn da også.

Syns ikke det er riktig at barn skal settes til verden fordi alle andre forventer det, og det ender opp med at barnet oppdras av barnevakter og mer til.

Nei, hvorfor skal alle kvinner ha barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens samfunn er det et fåtall eldre som får morgenstellet gjort av sine egne barn. Den omsorgen sørger sykehjemmene og skattebetalerne for.

Hva, indikerer du at vi har noe som heter sykehjem? Det manglet bare at du nevnte at beboerne der(med barn)stort sett ikke ser stort til dem...Nei, nu fikk jeg en aha - opplevelse.

TS: Noen av dem vil vel ikke ha barn, mens andre ikke har noen de vil ha barn med. Enkelt og greit(kan for øvrig nevne at jeg er 43, og ikke har barn av den enkle grunn at jeg ikke har noen ønske om det. Folk er forskjellige.).

Edit: TS, det er helt greit at DU har problemer med å være alene, om må ha barn for å ha noen der(men de flytter ut, og får sine egne liv, og de aller færreste løper dørstokken ned hos foreldrene; minst av alt når foreldrene har havnet på sykehjem), men vi er faktisk en del som trives i eget selskap, også(ja, jeg er en utadvendt person, men jeg synes det er veldig greit å trekke meg tilbake mellom slagene, også).

Endret av Monica1968
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian, Oslo

Hvorfor får folk barn? De ksoter mye penger og betyr utgifter og mas hele veien. Visst masse gleder også selvsagt!

Men hva gir det en egentlig?

Er det ikke mye bedre å nyte livet, roen, reiser og kunne gjøre som man vil alltid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MILFy milf milf...lol

Visst er de fine! Alle de damene som det er linket til i tråden er bare helt lekre. Celina Midelfart også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...