AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #161 Del Skrevet 19. september 2011 Altfor lite fristelser da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #162 Del Skrevet 20. september 2011 Altfor lite fristelser da.. Enig! Var kult de første dagene når de måtte ta tattoo osv og litt mer vågale ting, men nå? Starte noen krangler og velge penger eller sko 1 av 4 dager i uka er ikke særlig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #163 Del Skrevet 21. september 2011 Haha Kalid er bare best! HAHAHAHA DÆVVER! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2011 #164 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, ja.. Han har ikke mye erfaring med damer. Blir litt flau. Men jeg får aldri med meg fristelsene jeg. Det er PH for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #165 Del Skrevet 21. september 2011 Syns dette er fetere enn PH og deltakerene er morsommere Heier på outsiderne, og syns egentlig Marie er den mest irriterende..Og tina kan ikke akkuratt snakke om at Jenny er Bitcy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 21. september 2011 #166 Del Skrevet 21. september 2011 Syns faktisk utrolig synd i Malin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #167 Del Skrevet 22. september 2011 Syns faktisk utrolig synd i Malin. Er glad hun tok fristelsen. Det sier jo bare alt når de forteller at de ville stemt på henne selv om hun ikke hadde tatt imot den. Håper den dama blir igjen og får flere fristelser! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. september 2011 #168 Del Skrevet 22. september 2011 Det er jo bare de samme folka som får fristelser hver gang?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 22. september 2011 #169 Del Skrevet 22. september 2011 Det er jo bare de samme folka som får fristelser hver gang?! Har du fulgt med? Første uka var det Niklas og Lene, andre uke var det Preben og Khalid mens denne uka var det Malin og Irmelin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. september 2011 #170 Del Skrevet 22. september 2011 Stakars Malin.. Digga meg at planen deres backfired... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 22. september 2011 #171 Del Skrevet 22. september 2011 Det er så mye jeg hadde sagt til rødt lag om jeg var Malin! For det første at de kan slutte med pratet om at de er et så fantastisk lag som støtter hverandre - siden de velger å nominere samme person i løpet av to uker, UTEN å nevne det til den personen. Og det andre, om de virkelig vil være et lag som støtter hverandre, så går nomineringen på rundgang slik at ikke èn person blir nødt til å gjøre alle seremonifristelsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #172 Del Skrevet 22. september 2011 Arggh.. Utrolig patetiske noen av de er.. Og hvordan de oppfører seg mot hverandre. Stakkars Malin. Glad hun fikk bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. september 2011 #173 Del Skrevet 25. september 2011 Har du fulgt med? Første uka var det Niklas og Lene, andre uke var det Preben og Khalid mens denne uka var det Malin og Irmelin. Ja, men det er jo fler som har hatt flere fristelser, noen har jo ikke hatt en eneste en enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. september 2011 #174 Del Skrevet 25. september 2011 Synes og de oppfører seg skikkelig råttent mot Malin, de er jo så opptatt av å stå sammen. Det blir jo så falskt. Synes dog det blir feil med hele konseptet, at de skal nominere en fra sitt eget lag. Hele greia er jo lagspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 25. september 2011 #175 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, men det er jo fler som har hatt flere fristelser, noen har jo ikke hatt en eneste en enda. TV3 har uansett valgt personer til fristelsesrommet som ikke har blitt fristet før/ikke vært i rommet. Hva som skjer ellers i forhold til hvem som blir nominert og hvem som trykker på panikknappen, har ikke TV3 kontroll over. Dermed synes det nok som om hvem som "får" fristelser har en skjev fordeling. Men de fleste har vel gått igjennom en eller annen fristelse? Den eneste jeg kan tenke meg til som ikke har gjort det av de gjenværende, er Tina. Husker ikke i farta om hun har blitt fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #176 Del Skrevet 25. september 2011 Den eneste jeg kan tenke meg til som ikke har gjort det av de gjenværende, er Tina. Husker ikke i farta om hun har blitt fristet. Nei Tina har vel ikke fått noe som helst? Håper henne får neste uke da, noe skikkelig ille greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 25. september 2011 #177 Del Skrevet 25. september 2011 Nei Tina har vel ikke fått noe som helst? Håper henne får neste uke da, noe skikkelig ille greier. Ja, det er vel nesten garantert at hun blir kalt inn til fristelsesrommet sammen med noen andre (kanskje Marie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #178 Del Skrevet 26. september 2011 Seriøst Jenny får enda en fristelse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #179 Del Skrevet 26. september 2011 Seriøst Jenny får enda en fristelse?? Når/hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #180 Del Skrevet 26. september 2011 I neste episode.. Forresten. I den danske utgaven er det allerede 4stk som har hatt sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå