Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser

Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Hehe aww :klemmer:

Sambo mente at jeg var så pen når jeg var blond, men nå er har han nokså delte meninger, for det gjorde seg med forandring sier han :) Om det hadde blitt stygt så hadde han vel ikke turt å sagt noe, siden det var han som oppfordret til forandringen :fnise:

Tolv sider ble lest i går, Woooohooo :duskedame:

Klarte ikke begynne på neste kapittel, siden det er på 65 sider! :kjefte: Ikke rart at en mister motivasjon :)

Nei, han har ikke nevnt noe som helst. Det kan jo ikke være så veeeldig dyrt heller, siden vi nettopp har kjøpt oss hus :sukk:

Han har nevnt at vi trenger en ny dør til huset, men det er jo ikke akkurat noe som er gøy å gi i bursdagsgave eller legge under ett juletre :skratte:

Tips mottaes med stooor takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse gutta liker vel oss best blonde ja...:fnise:

Ja, hva er det med å dele inn bøkene i så sinnsyke kapitler? Tar jo motet av en hver student! :kjefte:

Men så flink du var på fredag! Du klarte målet ditt med å lese det ene kapitlet :jepp::klemmer:

Nei du, har ikke mye å komme med på gavefronten altså :sukk: Men...hva med å kjøpe verktøy?...I tillegg til ny dør da, selvsagt :fnise:

De årene jeg virkelig ikke har visst hva jeg skulle kjøpe, og når mannen ikke har ønsket seg noooe, har jeg rett og slett gitt han et «gavekort» på en helaften med fancy middag, og f.eks. kino eller noe show :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hva er det med gutta og blondiner?? :skratte:

Er jo ikke rart at vi ikke ser oss mål på bøkene når det er så sinnsykt kapittler :sukk: Har enda ikke kommet i gang med kapittelet, har faktisk prioritert pakking av leilighet i stedet, det sier litt hvor lite jeg vil lese :jepp: Men nytt delmål, lese hele kapittelet innen fredag, om jeg rekker det.. Vi flytter jo på fredag :jepp: Og skal ha fri fra jobb hele fredagen, det skal bli så deilig! Det er virkelig på tide med en fridag, bare så dumt at den skal brukes til flytting og nedvask :sukk:

Hmm, gavekort er jo ikke noen dum ide :) Fikk biletter til et show + reise til en annen by forrige bursdag, men siden vi har kjøpt hus så orker vi ikke være så alt for spandable. Siden vi etterhvert trenger pengene til oppussing :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 8 er på 65 sider, du har fire dager. Det vil si at du må lese 16-17 sider hver dag frem til fredag. Dét klarer du! :jepp::duskedame:

Tenk at du i slutten av uka er på plass i nytt hjem — deres eget hus! :jepp:

Hva med å overraske med en helaften hjemme? God hjemmelaget middag, film eller spill, massasje... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, har ikke begynt å lest denne uka engang!! Har bare pakket og styrt.. Skal jo flytte på fredag om TO DAGER!!! Jeg stresser meg ihjel snart, altfor mye å gjøre på altfor lite tid :kjefte::kjefte: Gi meg noen døgn med 30 timer :fnise:

Hmm, ikke dumt forslag :) Har mulig kommet på en annen liten gave hvertfall ;) Ikke verst bare det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, det går sååå bra :klemmer: Flyttingen først! Det er enda en liten stund før eksamen :Nikke:

Men ja, helt enig — døgnet skulle vært på miiinst 30 timer :kjefte::fnise:

Mye som gjenstår med pakkingen da? :)

Om man har minst én gaveidé, så er man iallefall reddet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dyrebare tiden :sukk:

Nå er alt snart nedpakket, kun vaskingen og bæringen som gjenstår... altså det verste :P

hva skulle vi gjort med gaver om gutta ikke hadde hatt hobbier? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med innflyttingen :hoppe: Hvordan føles det med et nytt krypinn, og i tillegg deres eget? :)

Har vel vært en travel helg for deg kan jeg tenke meg. Fått tid til å slappe av noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk :) Endelig...

Mer som stresset ja, flyttet alt sammen på fredag.. Lørdag gikk med til innkjøp av ny sofa :jepp: Endelig nyyyyyy :danse:

Lørdag var det oppakkingen som sto for tur, ble heldigvis ferdig med alle rom unntatt soverommet (altså klær) :fnise:

Søndag ble det litt avslapping, og litt opphenging av pynt på veggene + massevis av besøk :)

Så nå skal jeg straks begynne å lese igjen, når jeg er ferdig på jobb vel og merke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det høres ut som dere virkelig har stått på og vært kjempeeffektive! :jepp: Husker det var en helt fantastisk følelse å flytte inn i sitt eget hjem...Håper dere har den samme følelsen :jepp:

Hva slags sofa har dere kjøpt? Drømmer om en ny sofa selv...den vi har er klort i stykker av en litt overivrig katt :fnise:

Håper du har kommet deg vel hjem, etter en endt arbeidsdag :) Blitt noe lesing? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig satt meg ned i sofen nå :) Ble overtid og litt rydding, nå er det snart besøk igjen.. :jepp:

Lesing... Hmm... Tar det i morgen :sukk::(

Aaahhh, er så herlig følelse av at vi faktisk eier plassen vi bor på, det er så godt og i allefall har fått startet en plass :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snaart helg! :5:

Håper det blir litt avslapping på dere i helgen da, i det nye huset deres! :jepp: Ikke noe mer besøk nå :nei:, nå må det bli litt rom for kjærestetid også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal sette av kvelden til kjæresten og voffsen, men må først en snartur på noe lokale messegreier i fm. jobben... Baaahhh... Det blir aldri heeelt fri liksom, enten er det jobben eller skolearbeidet som ligger å gir meg dårlig samvittighet i underbevisstheten :sukk:

Men kjærestetid i kveld og hele morgen :) Så er det jobbing på søndag og muligens litt lesing også :)

Hadde verdens kjipeste lærer i dag, herre min!!!

Nekter å la noen andre enn seg selv snakke, huff... Det er jo diskusjoner som skaper masse læring, ikke alle som er interessert i og vite hvordan han har klart seg, hva han bryr seg om, hva han mener om forskjellige faguttrykk.. Huff, slitsomt når enkelte ikke skjønner hva som fungerer som læring for deltidstudenter, samt at de ikke forstår hvor kort tid de har til å lære det bort på! :sukk::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mandagen snart unna og en dag nærmere helg igjen :)

Hvorfor går helgene så fort? :sukk: Vil ha mer!!

Nå er det bare å kle på seg og ta med voffsen på tur :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin, du vet du har det travelt når du ikke engang rekker å komme innom KG for å si i fra at en er i livet :) Men det nå var det jaggu på tide å skrive litt..

Skjønner ikke hvor tiden blir av lengre, stå opp - jobb - middag - tur med hunden - plutselig natta tid :sukk:

Men håper det stilner litt på jobb snart, sånn at jeg slipper overtid og kommer meg hjem for å lese.. :)

Skjønner ikke hvorfor det i tillegg skal være så masse bra på tven nå (?) Hvorfor er det et tilfelle når eksamensperiodene inntreffer? :fnise:

Men i dag er det middag hos svigers, og rett hjem å gjøre husrbeid + lese litt pensum! :kjefte: Bare tre og en halv uke til første eksamen :tristbla::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, shame on me! Nå er det mange dager siden jeg har vært innom og hilst på. Hvordan har dagen vært? :)

Dårlige forelesere har jeg desverre noen erfaringer med ja... Så sinnsykt irriterende! Sikkert flinke til det de driver med, men ikke å lære bort :nei:

Ja, enig der. Hva skjer med tiden, når man liksom ikke har tid til å oppdatere på KG engang!! :kjefte::fnise: Og ja, hva skjer med at det er når man har fri og mulighet til å slenge i sofaen og se på tv, at det ikke er noe å se på?!? Det er når studenthverdagen, og spesielt i eksamensperiodene, det er interessante programmer :kjefte:

Anyways...Håper du får en fortreffelig fredagskveld! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei :)

Rekker jo søren meg ingenting lengre... Alt er bare stress og stress..

Har kjent på kroppen at den trenger litt utblåsning, så nå har jeg løpt i snitt 4 km hver dag siden fredag.. Er jo egentlig kun tre dager, men jaggu så stolt en sportsidiot er av det :fnise:

Har ikke fått lest noe særlig, men i dag er det skjerpings, kjenner eksamensnervene begynner å nærme seg :( Meeeen kanskje det er det som skal til for at tiltaksløse Lampe kommer seg i gang :fnise:

Hvordan går det med deg? Og hvordan går det med lesingen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooi! Så flink du :jepp: Men, nå minte du meg på hvor elendig jeg har vært med tanke på trening de siste månedene. Virker ikke som jeg takler å gjøre noe ved siden av studiene. Har liksom mer enn nok med det jeg :sjenert:

Føler med deg med tanke på eksamensnerver. Du er ikke alene, for å si det sånn ;) Når har du eksamen? Og i hva?

Her går det bare bra. Nettopp kommet meg hjem etter en relativt tøff forelesningsdag...skjønner pokker meg ingenting :kjefte: Men ellers har jeg det bra altså!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...