Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser


Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Duuuu, nå må du sette i gang med rapporten! Tenk så grusom mai blir, hvis du må gjøre alt da!

Håper du ikke blir syk. Er kjempemange som har influensa nå, håper virkelig at du slipper unna det :klem:

Nå er det ikke lenge til helg :fnise: Seriøst, dagene går fort for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomme små skapninger altså, og løpe etter en snøball for og så ikke skjønne at den "smuldrer opp" og forsvinner :ler: Det er dagens høydepunkt det! :jepp:

Skal prøve å komme meg i gang med rapporten i helga, kommer helt ann på formen. Influensaen has arrived :sukk: Typisk min flaks!

Men rapporten SKAL gjøres, ingen unnskyldninger Lampe! (alle er vel brukt opp allerede så :fnise: )

Ble så glad i går, Mr. Mann fikk seg ny jobb :rodmer:

Flinke Mr.Mann :hjerte:

Eneste ulempen er jo at han blir borte en del, men får prøve å se postivt på det. Det betyr jo mer serier og tven er min til alle tider, og hunden sier vel ikke akkurat nei takk til meeeer oppmerksomhet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Oi, gratulerer til Mr. Mann! :) Det er ikke alltid en uting med mer egentid, nei! :ler:

Kjedelig at influensaen har satt inn, da! De har det med å dukke opp når det passer dårlig. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe stolt når han kom hjem med ny arbeidskontrakt i hånden :rodmer:

Alene tid er godt, men jaggu det er kjedelig når en virkelig skal kose seg.. Alene... Må nok begynne å manne meg opp til å forstå at sånn er det bare :fnise: Men lærer vel å sette mer pris på hverandre, når man ikke ser hverandre hver dag. Vi er jo kjempe heldige i dag, siden vi begge har samme arbeidstid og er hjemme sammen hele kveldene :)

Influensaen burde virkelig dø ut, det har gått over en uke og fortsatt høres det ut som jeg har drukket en flaske whiskey og snufser som en gal :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah,

Formen er blitt bedre, heldigvis.. Tett nese og konstant hodepine er ikke å anbefale :fnise:

Hele uken har gått med til skolearbeid, vanvittig masse som skal være klart til neste samling. Skjønner ikke hvordan jeg skal få det til, men krysser fingrene for at tiden er min venn.. Men har klart å skviset inn trening nesten hver dag, så jeg skal ikke klage :)

Ahh, gleder meg til helg nå. Selv om den startet med gruppearbeid fra klokken fem til sju i dag. I tillegg må jeg å gjøre unna litt skolearbeid på søndag! Kanskje jeg rekker å slå løs håret enten i dag eller i morgen, det hadde vært godt å kommet seg ut å vært litt sosial også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Oi, begynner å bli en stund siden sist jeg har vært her ser jeg.

Mars... Hjelpes, så fort tiden går :)

Ferdig med eksamenene og har sommerferie fra studiene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hallo Lampe :vinke: Ser det ikke bare er meg som ikke har vært så aktiv de siste månedene ;)

Hvordan går det? Hatt en fin sommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Ametrin!

Sommer er jo utetid, så da blir ikke dataen brukt like effektivt :)

Her er alt bra, holder på å lese som en gal på eksamen. Sommeren har vært kjempefin. (I allefall den lille stunden det har vært sommer)

Hva med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Tror vi har hatt en god og lang kgferie alle sammen her, jeg :fnise:

Så bra at du har hatt en fin sommer. Har du hatt litt ferie, eller mest jobb? :)

Flink du er som leser, da! Lenge igjen til eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe :fnise: Sånn som skjer det vel, men nå setter høsten inn, og det er tid for innekos så da blir det vel bedre :)

Hatt litt ferie, litt lesing og masse jobbing.. Får prøve å ta meg en uke ferie senere, om tiden strekker til :fnise:

Hadde eksamen forrige fredag, krysser fingra for at jeg står..

Hvordan går det med deg da? Hatt en fin sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...