Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser


Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Tusen takk :) Det er full rulle her om dagen ja, flytting, lesing, jobb og ikke minst hunden og sambo som gjerne vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Huff, kjenner jeg blir helt utmattet av å skrive at det ennå er to år igjen av skolen, varer totalt i 4,5 år siden det er på deltid.. Men fordelen er at jeg slipper å leve på studielån :jepp:

Hva med deg, mye igjen?

Tusen takk, gleder meg sånn til å få flyttet å kommet i orden :)

Det slår aldri feil at en forteller seg selv hvor dum en egentlig har vært, som hele tiden har utsatt lesingen. Kan jo ikke forvente at en skal klare å lese 500 sider pensum på en helg, selv om det er helt realistisk når en utsetter det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sambo burde vel få litt oppmerksomhet de også :fnise:

Er jo en veldig fin fordel å slippe studielån da :Nikke: Jeg kommer til å være gjeldsslave når jeg er ferdig :fnise: Har 2 år igjen av bacheloren..så har like lenge som deg igjen, bare at jeg ikke har studert like lenge ;)

Ikke sant... Leser så mye tregere ellers også, er liksom ikke noe hast :roll: Helt til man innser at eksamen er like rundt hjørnet, og du ikke er kommet halvveis gjennom pensum engang :klaske:

Ja, vi må være flinke dette semesteret. Heia oss :duskedame:

Åh nei, nå er det altfor sent igjen... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jo så godt vi kan vel, mer kan de ikke forvente av oss : :fnise:

Så godt å høre at du er ca like langt som meg, til tider føler jeg at jeg aldri blir ferdig, mens andre ganger kan jeg ikke skjønne at jeg snart er ferdig med to og ett halv år allrede :jepp:

Studielån er noe herk, men for å kunne gå høyskole i Norge så må en jo nesten ta opp det.. Teit rett og slett..

Jepp, skal hjem å lese i dag rett etter jobb, men grunnen til det er vel egentlig at jeg har litt panikk for morgendagen siden jeg skal på skolen da. Og kjenner jeg ikke er kommet like langt som resten :sukk:

Rett hjem å lese!

Disiplin, Lampeskjerm, Disiplin!! :sukk:

:duskedame: Heia oss! Håper skippertakene fungerer like godt i år :Nikke:

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja to år igjen...men det går jo veldig fort da, så vi får trøste oss med det :Nikke: Ja, studielån er teit! Men er uansett veldig glad for at jeg slipper å betale for studiene, annet enn (dyre) bøker :)

Håper du har kommet deg vel hjem, at du hatt en fin arbeidsdag og at du er i full gang med lesingen :jepp: Sender over litt motivasjon :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de årene går fort fort fort :) Ja, samme her. Skolebøkene er dyre nok i seg selv... Men må man så må man ;)

Kommet meg hjem etter noen timer med overtid i dag, men ikke klart å åpnet bøkene ennå, må jo se litt hotell cæsar først :) Motivasjon trengs, sammen med disiplin :fnise::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utdanning er tross alt en investering :opplyser: Har du en utdannelse fra før av, siden du jobber på kontor?

Er da flere timer igjen av kvelden. Ikke for sent å lese ennå :fnise: Sender over en dose til med motivasjon, samt dobbel dose med disiplin :strix: Slenger på litt til meg også, i samme slengen :fnise: ...er det for sent med kaffe nå? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bare vanlig videregående, men var heldig å kom meg inn i en kontor jobb :)

Ble ett kapittel i internasjonal markedsføring i dag, at et fag kan være så kjedelig....

Takk det fungerte litt hvertfall :)

Om jeg sender den i retur, håper jeg at du også får brukt den til noe fornuftig :5::)

Kaffe og te annen hver her, men nå er det nok. :sukk:

Kjapp dusj, så rett i seng :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Internasjonal markedsføring ja... Hørtes kanskje ikke ut som det mest spennende :sjenert: Men, så flink du er :jepp: Et kapittel her og et kapittel der...før du vet ordet av det, så er du gjennom pensum vet du :jepp:

Ha en fin dag, Lampeskjermen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det går bra :fnise:

Fungerer kvinneguiden på iphone altså?? Hmm, har tenkt å kjøpr meg ny mobil, men vil ha en mobil med skikkelig internett slik at jeg kan gjøre de tingene jeg vanligvis gjør på nett, facebook, KG etc :)

Snart på skolen her nå, prøver å bygge opp motivasjonen :lete:

Ha en kjempe fin dag du også, Ametrin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, iPhone er virkelig å anbefale. Klarer meg ikke uten :rodmer: Har hatt min i 3 år, og venter utålmodig(!) på at neste modell kommer i butikkene, som er i disse dager :jepp:

Jeg gjør ALT på den; KG, facebook, nettaviser, betale regninger, spille, høre på musikk... Ja, du har haugevis med muligheter rett og slett. Bruker også kalenderen flittig, eget program for studenter, der man kan legge inn forelesninger, prøver og "to do"-liste :jepp:

Håper skoledagen har gått superdupert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null spørsmål, Iphone neste innkjøp :) Må bare vente litt, nettopp fått to par sko som jeg bestilte, i posten.. ahh, jeg elsker sko :rodmer: :rodmer:

Merkelig telefon jeg har nå, fungerer når den selv vil osv. baah, irriterende når en enkelte ganger venter virkelig viktige telefoner :kjefte:

Endelig hjemme har fått gjort litt husarbeid :) Og har nå endelig funnet sofaen men burde funnet frem skoleboken å lest meg opp til i morgen, meeeeen gidder ikke :sjenert:

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart :)

http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/hverdagssko/nelly-shoes-427/jamille-427810-14/

http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/festsko/nelly-shoes-427/new-dolores-427435-14/ i beige, men de var visst tomme for det nå :)

Verste av alt er at de er behagelige å gå i :) Ikke noe som er bedre enn det ! :)

Ser egentlig at på tv, har liksom ikke funnet helt ut hva jeg ser på. har jo sånn opptaksboks, så det blir egentlig veldig mye forskjellig :)

Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hater mandager, de skulle vært gjort om til den dagen det er ekstra helg eller noe :fnise:

Ikke noe spennede som jeg vet om ennå, helt ærlig så tror jeg ikke det dukker opp noe skikkelig spennende heller :gjeiper:

Skal rett hjem å være slapp på sofaen i dag, null lesing og masse kjæreste kos har jeg bestemt, håper bare sambo er enig :rodmer::fnise: Hva med deg?

Falt pladask for de :rodmer:

De beige har jeg nå brukt hver dag siden jeg fikk de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svoooooosj! Helgen over...Hvor ble den av?? :klo:

Hatt en fin helg da, jenter? :)

Utrolig kule sko, Lampeskjermen! :jepp:

Kjærestetid er veldig viktig! :opplyser: Er så fort gjort at man blir for opptatt med det en driver med, at en på en måte glemmer hverandre. Viktig å ha litt kvalitetstid sammen, og armkroken i sofaen er et must på kvelden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...