Lampeskjermen Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 17. januar 2012 Enig! Jeg var så heldig tidligere, men nå må jeg passe på hva jeg spiser.. spesielt etter røykeslutt Jeg ønsker meg også ingen matlyst, vil du dele?? Spagetti er så godt. Tror jeg kunne levd på det :-) Treningsfri i dag, men på'n igjen i morgen Men det må til, så det er bare å komme seg ut døra :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 18. januar 2012 #142 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja hvordan går røykeslutten? Bar gjort å slutte. Jeg for min del kan ikke skjønne hvorfor folk utsetter seg for det gromset der. Jeg prøvde en gang på videregående, det smakte pyton, jeg fikk hosteanfall og det lukter jo død og fordervelse. Hehe, bra at du sluttet Jeg skulle gjerne ha litt av din matlyst, det her er håpløst Eller, det er jo bra slankemetode. Neida. joda. Hva skal du trene i dag? Med venninnen din? Åh, skjønner at det er vanskelig å komme seg ut. Det er sååå mye diggere å ligge på sofaen. Men tenk så deilig det er når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 18. januar 2012 Røykeslutten går bra, tenker ikke på røyk engang lengre.. Meeeen.. Jeg er ikke Sååå flink, jeg begynte å snuse igjen etter all eksamensstresset Men skal slutte med det også, snart Jeg tok meg noen trekk på nyttårsaften, hold på å gå i bakken! Kjentes ut som jeg ble kvalt sakte men sikkert, og det smakte jo skikkelig ekkelt. Ikke samme assosiasjon som jeg hadde til røyken hvertfall.. Så kanskje det er derfor jeg heller ikke har tenkt på røyk den siste tiden Jeg har full skjerpings, ingen brus eller godis på andre dager enn fredag og lørdag (lørdag blir byttet ut med søndag, om jeg skal ut eller noe). Men forrige helg var vi jo borte så da fikk jeg ingen av delene. Så gjett hvem som gleder seg til helg? Faktisk.. Etter en har holdt seg unna brus i litt over en uke, så smaker ikke Cola like godt lengre.. hmm.. Lurer på hvorfor Men det er helt greit for meg altså! I dag regner jeg med at jeg drar alene på trening, motivasjonen til hun venninnen min er ikke så høy akkurat. Hun er ikke like mye konkurranse menneske som meg, og gir lettere opp. Det går ikke ann å trene sånn! Det er en befriende følelse å hive seg nydusja i sofaen etter trening, og vite at en ikke trenger å ha dårlig samvittighet for noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 18. januar 2012 #144 Del Skrevet 18. januar 2012 Snus er ikke så ille synes jeg. Det går ikke utover noen andre enn deg selv Selv blir jeg ufattelig kvalm, svimmel og skjelven etter omtrent 1 minutt med snus, og er dårlig leeenge etterpå. Pingle Ja kan tenke meg at du gleder deg til helgen! Hva skal du kose deg med? Jeg har ikke spist godteri på et halvt år (godtestopp), og det går overraskende bra Man kan hvis man vil! Venninnen din burde jo virkelig benytte seg av sjansen til å trene med deg da! Mye enklere når man er flere Men bra du drar likevel, at du ikke er avhengig av andre for å trene. Hvordan synes du det er å trene på ettermiddagen? Jeg føler at det er altfor mange folk og at alle glor på meg. Innbilsk ja Trener kjæresten din også? Han jeg holder på med er også tynn som en strek. Veldig aktiv med friluftsliv og trener også en del. Såå jeg må nok begynne å trene jeg også. Kan jo ikke være så dvask i forhold til han Du kan virkelig nyte en sofakveld med gooood samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 18. januar 2012 Hehe du er flink som verken snuser eller røyker da, det skal du ha Hmm, potetgull og dip.. Åhh.. .gi meg helg nå! Det har jo gått overraskende bra, så kanskje jeg klarer litt til (?) Eller.. Vi får se det an på lørdag Jeg legger merke til at jeg nesten er flinkere til å trene alene, for da går det ikke bort så mye tid på små prating hele tiden. Var alene på trening i dag, og midt innimellom løping/kjapp gange - var det en dame som stod ved siden av meg og sa: Wow, du er jo kjempeflink Gjett hvem som fikk mer motivasjon? Så jeg må bare skryte litt.. Var kun på mølla i dag, men det ble 1 mil, 1 MIL altså!! Forbrente 777 kalorier, stod det på maskinen Jeg var litt skeptisk til det å trene på ettermiddagen, men fant ut at "ungdommene" trener senest mulig, dessuten ligger styrke avd. ikke "oppå" møllene og resten Sofaen er inntatt, og her blir jeg helt til jeg skal i senga. Dermed basta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. januar 2012 #146 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, du får se en på lørdag. Sannsynligvis har du lyst på, bare fordi du får lov Spiser kjæresten din godteri kun på lørdager også? Så utrolig hyggelig å få en slik kommentar på trening da! Gratulerer så mye med 1 MIL!! Sykt bra!! Hva er neste mål da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg regner med at jeg sluker en potetgull pose på lørdag, jeg har jo nesten avtalt med den. Kikker på den hver dag i skapet og sier: På lørdagen skal vi kose oss vi to Ikke langt unna i allefall Min kjære er rake motsetningen av meg, drikker brus i massevis, orker ikke trene (ikke det at han trenger der heller, Mr. Mann er nemmelig tynn som en strek) Men han har faktisk ikke spist så masse godis denne uken, sikkert for at jeg satt å kikke dumt på han sist han trykte i seg massevis av godterier på en tirsdag Hehe i dag regner jeg med det blir litt roligere trening, med fokus på andre ting enn løping.. Men det neste blir vel å prøve å opprettholde 7-10 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. januar 2012 #148 Del Skrevet 20. januar 2012 Endelig helg!! Hvilke planer har du? Potetgullet gleder seg nok også til daten med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #149 Del Skrevet 20. januar 2012 Endelig Planene er nok å bare slappe av, eller.. en liten tur på trening i morgen, men untatt det kun avslapping. Og selvsagt spise potetgull og dip men lurer på om jeg skal vente med det til i morgen Mr.Mann her i huset har okkupert både tven og pcen. Så sitter med mobilen og skriver, derfor det blir endel skrivefeil og rare smileys Men nå skal jeg kreve å få en av delene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 20. januar 2012 #150 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er helg, Lampe...HELG! Må si meg mektig imponert over viljestyrken din, når det kommer til trening! Blir nesten litt motivert...nesten Nei, har tenkt de siste dagene at det hadde gjort seg med litt trening igjen. Men den kulda ødelegger liksom motivasjonen for å bevege seg ut. Dessuten er medlemsskapet gått ut der jeg har trent, så må liksom melde meg inn igjen...tiltak! Kommet igang med lesingen da? Siden jeg har vært meget lite flink med spisingen, tror jeg jaggu jeg tar litt inspirasjon fra deg, og avtaler en date med litt potetgull og dipp i helgen jeg også Eller, kanskje jeg skal prøve meg på noen cupcakes i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. januar 2012 #151 Del Skrevet 21. januar 2012 Endelig er dagen her! Daten med potetgullposen er i kveld Har du trent i dag? Bra å trene på en lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 21. januar 2012 #152 Del Skrevet 21. januar 2012 God heeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #153 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei Ametrin og Sarah Jeg har ikke spist potetgull denne helga heller! Det dukker liksom alltid opp noe på en lørdag, som gjør til at jeg kommer meg ut døra og ikke får mulighet til å sitte hjemme å kose med potetgullposen Ja, jeg var å trente på lørdag - det ble nok en mil på mølla og jeg er fortsatt gåen i lårmusklene Men håper det blir bedre utover dagen, siden jeg skal tilbake igjen i dag Ametrin: Jeg eier egentlig ikke viljestyrke, men har nå i det siste sett hvordan det påvirker hverdagen min, har plutselig så masse mer energi! Og det er så godt, og jeg har som mål å komme meg ned noen kilo - så det hjelper å se på veltrente kroppen Men jeg har jo ikke vært noe flink med skolelesingen, så jeg får begynne med skjerpings allerede om dette skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 23. januar 2012 #154 Del Skrevet 23. januar 2012 Så greit at du har holdt deg såpass opptatt da, så slipper du å henge over potetgullpose! Én mil??!! Guuuuamei så flink du er, Lampe! Du skal være stolt av deg selv, som klarer å stå på slik. Løper du bare på mølla, eller trener du styrke og slikt også? Følger du noen plan? Håper du har hatt en fin helg! ...sånn bortsett fra fraværet fra potetgullposen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #155 Del Skrevet 23. januar 2012 Det skulle litt til for å holde meg borte fra den da. Men Mr. Mann hadde avtalt med ett vennepar at vi skulle komme på middag og skravling hos de. Mens jeg ble litt småsnurt over at han glemte daten jeg hadde med potetgullposen Men det var en kjempe koselig kveld da! (Uten potetgullet ) Ja, en mil! Skjønner ikke hvordan jeg klarer det, men siden jeg klarte det to ganger forrige uke, setter jeg det samme kravet denne uka. Følger egentlig ikke noen plan, men er mer glad i å løpe enn noe annet. Men tenkte jeg skulle prøve å begynne med styrke etterhvert, men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre Orker ikke bare å stå der å føle meg dum, da løper jeg heller Helgen har vært kjempe god ellers, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. januar 2012 #156 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvordan går det med lårmusklene? Fikk du trent i dag? Jeg vil også begynne å løpe! Tror jaggu jeg skal ta meg en løpetur denne uken, bare siden du inspirerer sånn Hvor mange kg vil du gå ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 23. januar 2012 #157 Del Skrevet 23. januar 2012 Jaja, du får trøste deg med at potetgullet ikke kan løpe ut fra skapet på egenhånd Har det helt motsatt jeg. Hater å løpe, men synes styrke er veldig gøy Synes det er så...ehmm...slitsomt å løpe Noen tips til hvordan man kan begynne å like løping, jenter? Kanskje bare kondisen min som ikke er så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #158 Del Skrevet 24. januar 2012 Vet dere noe... Jeg er sååå skuffa.. Jeg var skikkelig gira for å komme meg på trening i går, selv om jeg var litt støl i leggene ennå. Men heiv meg på mølla og begynte å varme opp og løpe litt. Og plutselig kjennes det ut som noen står å river leggmusklene mine fra hverandre. Det gjorde skikkelig vondt, så etter 2 km måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg som hadde satt meg 5 km som mål Men fikk rodd 2000m da, hvertfall.. Men jeg kom hjem og var så skuffa. Mr. Mann holdt på å le seg ihjel - av at det gikk ant å være så skuffa for og ikke ha løpt det jeg hadde som mål (skikkelig surmuling på meg) Men jeg regner nok med at til i morgen eller torsdag har det forhåpentligvis blitt bedre, i morgen skal jeg i allefall trene litt styrke, og ikke belaste føttene så mye (eller, det kommer jo ann på om jeg fortsatt er støl) Løping er veldig godt! Men det er alfa og omega og ha med seg rett musikk, og en god løpetights (joggebukse funker ikke, om den funker så er det som snublingsmiddel ) Og et par skikkelig sko med demping. Jeg for min del synes alltid det er greit å ha den "bakerste" mølla, slik at jeg kan løpe og samtidig se på noen andre som sliter også Målet er vel å gå ned 5-6 kg, er langt i fra overvektig, men vil ha tilbake den slanke figuren, uten pølsa som henger utenfor buksa.. Oii.. Det hørtes helt feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 26. januar 2012 Ble vel totalt 5 km gåing på mølla i går.. Kjente jeg ble skikkelig frustrert når jeg ikke fikk løpt. Men leggene kjennes rimelig bra ut i dag, så kanskje det funker å la de ta det med ro noen dager Selv om jeg har så lyst å springe at jeg surmulet meg gjennom de 5 kilometerne på mølla i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. januar 2012 #160 Del Skrevet 26. januar 2012 5 km gåing er bedre enn ingenting! Du er kjempeflink! Bra du føler deg bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå